| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 42
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Notranje komuniciranje v ZZZS, OE Maribor : diplomsko delo univerzitetnega študija
Angelca Čarni, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: komuniciranje, učeča se organizacija, znanje
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2048; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (534,95 KB)

5.
UČEČA SE ORGANIZACIJA
Alenka Šantavec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili pojem učeče se organizacije. Poskušali bomo ugotoviti, če so na centrih za socialno delo že značilnosti učeče se organizacije ter če na centrih že vlagajo v to vrsto organiziranosti. S pomočjo domače in tuje literature bomo najprej opredelili značilnosti učeče se organizacije in predstavili javno upravo kot učečo se organizacijo. V nadaljevanju bomo predstavili center za socialno delo, njegove dejavnosti in poslanstvo. S pomočjo rezultatov, pridobljenih z anketo in intervjujem direktorice Centra za socialno delo Ruše, bomo poskusili ugotoviti, če so na centrih za socialno delo že značilnosti učečih se organizacij. V zaključnem delu bomo rezultate interpretirali, razmislili, kje so ovire, ki se pojavljajo na poti k učeči se organizaciji in ugotovili možne izboljšave.
Ključne besede: učeča se organizacija, Center za socialno delo, management
Objavljeno: 05.02.2010; Ogledov: 3595; Prenosov: 817
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

6.
IZBOLJŠANJE OBLIKOVANJA DELA V OBRAVNAVANEM PODJETJU
Mateja Mauko, 2009, diplomsko delo

Opis: Cilj oblikovanja dela v moderni organizaciji je uskladitev potreb organizacije po hitro in kvalitetno opravljenih delovnih nalogah s potrebami in željami zaposlenih. Tukaj ne gre za vprašanje kako najti pravega človeka za prosto delovno mesto, temveč kako najbolje izkoristiti potenciale obstoječih zaposlenih. Pri tem si lahko pomagamo z vrsto načinov oblikovanja dela in znanih karakteristik, ki jih dobro oblikovano delo vsebuje. Kot vsak posameznik, je tudi vsaka organizacija edinstvena in polna posebnosti, zato bo tudi vsak projekt oblikovanja dela edinstven s svojim izborom metod. Oblikovanje dela je lahko eden izmed korakov pri vzpostavitvi učeče se organizacije. V središču delovanja tovrstne organizacije je znanje in njegovo pridobivanje, shranjevanje, prenos in uporaba. Učenje ne poteka zgolj na nivoju posameznikov, temveč se uči organizacija kot celota. Znanje namreč v organizaciji ostane tudi potem, ko se posamezniki zamenjajo, izraža se v obliki strukture delovnih procesov in se zlahka prenaša med sodelavci. Učenje nujno pomeni spremembo oziroma izboljšanje načina delovanja organizacije, s čimer se ta prilagaja spreminjajočemu se okolju. V praktičnem delu smo podali konkretne predloge za uvedbo koncepta oblikovanja dela v obravnavanem podjetju. Menimo, da bi tovrsten pristop lahko bistveno pripomogel k izboljšanju rezultatov in rešitvi nekaterih ponavljajočih se težav v podjetju.
Ključne besede: oblikovanje dela, rotacija zaposlenih, širitev delovnih nalog, obogatitev dela, učeča se organizacija, organizacijsko znanje
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 1869; Prenosov: 289
.pdf Celotno besedilo (1017,88 KB)

7.
MREŽNA ORGANIZACIJA
Goran Kojić, 2010, diplomsko delo

Opis: Ta diplomska naloga je rezultat sistematičnega interdisciplinarnega preučevanja mrežne organizacije kot ene izmed sodobnih organizacijskih oblik. V njej poizkušamo preučit in razumet njen DNK-a ter njeno delovanje in učinke. Tako je diplomska naloga sestavljena iz dveh delov: teoretičnega in praktičnega. Prvi del obsega dejavnike, ki so vplivali na razvoj mrežne organizacije, definicijo, značilnosti, sestavne elemente, standarde, ki jih povezujejo, njihovo analizo in sintezo. Drugi del pa obsega primere iz prakse in prikaz aplikacije teorije v praksi ter njene učinke na gospodarstvo.
Ključne besede: mrežna organizacija, stabilna mrežna organizacija, keiretsu, podjetništvo, inovacije, učeča se organizacija, hierarhija, zunanje izvajanje
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 3063; Prenosov: 482
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

8.
MANAGEMENT IN PODJETNIŠTVO
Vesna Barborič, 2010, diplomsko delo

Opis: Sodobni management se sooča s številnimi izzivi, ki kličejo po drugačnem načinu vodenja. V novem okolju številna podjetja zasledujejo koncept učeče se organizacije. Taka podjetja so sposobna hitreje najti priložnosti in se spopadati s krizami. Najpomembnejša funkcija vodje v učeči se organizaciji je organizacijo naučiti oblikovanja skupne vizije. Poudarek je na opolnomočenju zaposlenih, komuniciranju in na informacijah. Pri timskem delu vsak zaposleni prispeva k uspehu, delovno mesto postane mesto za ustvarjanje. Zato se je učeča organizacija sposobna neprestano učiti, je odprta za okolje in ima željo po povečevanju sposobnosti učenja. Ker se organizacije spopadajo z naraščanjem globalne konkurence, je pomembno, da organizacija doseže in ohrani poslovno odličnost. Odlične organizacije usmerjajo kupci, hitro se odzovejo na probleme, informacije so dostopne vsem in se izmenjujejo v vseh smereh. Take organizacije rajši vodijo kot sledijo. Uspešnost in učinkovitost organizacije lahko zagotovi le inovativno vodenje, ki ima značaj visoko kreativnega in inovativnega dela. Podjetništvo je trenutno najbolj uspešna metoda za zapolnjevanje vrzeli med znanostjo in trgom, za ustanavljanje novih podjetij in uvajanje novih izdelkov in storitev za trg. Podjetniške dejavnosti vplivajo na gospodarstvo nekega območja, saj zagotavljajo delovna mesta. Uspešen podjetnik mora imeti značilnosti, ki prispevajo k uspešnosti podjetja. Za uspešno poslovanje podjetja so potrebni še: poslovna priložnost, sposobnost upravljanja, zadostni kapital in sodobne metode poslovanja. Značilnost sodobnih organizacij je v njihovi poslovnosti in ustvarjalnosti. Produkt ustvarjalnosti so inovacije, ki jih lahko uresničujemo tudi preko podjetništva. Poslovnost podjetja je njegova usmerjenost v posel, od katerega imata korist oba partnerja, prodajalec in kupec. Brez poslovnosti ni uspešnosti. V času recesije je pomembno, da podjetje ohrani konkurenčnost izdelkov. V diplomski nalogi predstavljam podjetnika Jožeta Barboriča, ki se ukvarja z izdelavo in prodajo izdelkov domače in umetnostne obrti. Cilj podjetja je ohranjanje kulturne dediščine na Dolenjskem. Na trgu ponuja kvalitetne, unikatne izdelke, ki so vezani na kulturno preteklost Dolenjske. To so replike arheoloških in etnoloških predmetov, ljudska glasbila, izdelke iz volne. Z njimi zapolnjuje vrzel v ponudbi kakovostnih spominkov Novega mesta in poslovnih daril. Izdelki so se na trgu dobro »prijeli«, podjetnik povečuje prodajni program in razširja prodajno mrežo. Pri delu je inovativen, prilagodljiv, natančen, komunikativen. Udeležuje se razstav, sejmov, tržnic, a bo še moral delati na promociji izdelkov in podjetja. Predvsem pa se mora zavedati majhnosti slovenskega trga in razmišljati o vstopu na tuje trge. Zanimanja za to dejavnost je majhno in še naprej upada, kljub vzpodbujanju države za samozaposlitev v tej dejavnosti. Zato je pohvalno, da si podjetnik prizadeva skozi dejavnost domače in umetnostne obrti ohranjati kulturno dediščino naroda.
Ključne besede: management, učeča se organizacija, tim, podjetništvo, podjetnik, umetnostna obrt, domača obrt, rokodelstvo, spominki, poslovna darila
Objavljeno: 30.08.2010; Ogledov: 1678; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

9.
IZOBRAŽEVANJE IN USPOSABLJANJE V DRUŽBI HARVEST D.O.O.
Marija Erman, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučevali učečo se organizacijo ter njene elemente, predvsem pa trenutno stanje usposabljanja kadrov v podjetju Harvest d.o.o. Diplomska naloga je poleg uvoda in sklepa razdeljena na tri dele. V uvodu je nakazan izbran problem, namen diplomske naloge in metode dela. V prvem delu so predstavljene temeljne razsežnosti učeče se organizacije. Opisan je pomen učenja in znanja v organizaciji ter lastnosti, ki opredeljujejo učečo se organizacijo. Obrazloženi so bistveni pojmi, vloga in pomen izobraževanja in usposabljanja. V drugem delu smo pridobljeno teoretično znanje iz prvega dela opredelili na podlagi podjetja Harvest d.o.o. Ugotavljali smo, kakšna je organizacija izobraževanja, in ali so zaposleni zadovoljni z izobraževanjem. Na podlagi teoretičnih spoznanj, rezultatov opravljene raziskave in lastnih izkušenj v družbi Harvest smo oblikovali predloge za izboljšanje izobraževanja in usposabljanja. Pridobivanje in prenos znanja, ki jih potrebujemo za svoje delo in uspešno poslovanje podjetja danes in jutri, je namreč lahko velika prednost in eden od ključnih dejavnikov uspeha.
Ključne besede: Učeča se organizacija, Izobraževanje, Usposabljanje, Znanje, Učenje
Objavljeno: 17.01.2011; Ogledov: 1737; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

10.
SODOBNO ORGANIZACIJSKO UČENJE
Albina Balažek, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Namen magistrskega dela je raziskati definicijo organizacijskega učenja ter njegov pomen za bodočo konkurenčnost in uspešnost poslovanja podjetja. Znanje in informacije, s katerimi razpolaga podjetje, lahko odločilno vplivajo na njegov obstoj. Optimizacija in racionalizacija poslovnih procesov sta kot glavni usmeritvi podjetja že preživeta. Danes postaja za podjetje najpomembnejši človeški dejavnik, zato je nujno, da v podjetju vzpostavimo takšno organizacijsko klimo in kulturo, ki bo krepila idejo organizacijskega učenja z odprto komunikacijo, s skupinskim učenjem, z vključevanjem vodstva, ki bo krepila kreativnost in inovativnost vsakega posameznika. Cilj dela je v prvi vrsti spoznati osnovne prvine organizacijskega učenja ter prek različnih modelov preučiti obseg vsebine, namen in njegov pomen. Eden od ciljev naloge je tudi testirati ustreznost pripravljenega vprašalnika o dejavnikih in usmeritvah organizacijskega učenja. Magistrsko delo je v osnovi zgrajeno iz petih poglavij. Uvodnemu delu sledi poglavje v katerem smo se opredelili na razlago in opredelitev organizacijskega učenja. Kot izhodišče razumevanja smo najprej predstavili učenje in pomen organizacije kot take, izpostavili pomen organizacijske kulture in vpliv vloge vrhnjega managementa. Ker učenje poteka na večih ravneh smo zajeli tudi ta spoznanja. Zadnji trend v razvoju organizacijskega učenja je nastajanje strateških učečih povezav in korporacijskih univerz, zato smo predstavili tudi različne modele organizacijskega učenja. V tretjem poglavju smo predstavili organizacijsko znanje, saj podjetje, ki si prizadeva biti inovativno, mora imeti aktiven odnos do ustvarjanja in razvijanja znanja. V četrtem poglavju smo se lotili razlage in opredelitve Učeče se organizacije, ki ima odprt pristop do zunanjega okolja, politike, socialnih in finančnih vprašanj ter takšno politiko ravnanja z ljudmi pri delu, ki obsega predvsem zaupanje v lastne zaposlene, odgovornost in iniciativnost. Zadnje poglavje temelji na raziskavi o organizacijskem učenju, ki je bila izvedena v podjetju X. Na podlagi opravljene raziskave smo analizirali in ocenili dobljene rezultate ter jih tudi ustrezno interpretirali.
Ključne besede: Ključne besede: izobraževanje, učenje, ravnanje s človeškimi viri, kadrovski management, planiranje človeških virov, metode, učeča se organizacija, kadrovska politika.
Objavljeno: 26.11.2010; Ogledov: 3447; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici