| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 192
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Algoritmi za indeksiranje spletnih virov
Niko Lukač, 2021, drugo učno gradivo

Ključne besede: algoritmi, spletni viri, indeksiranje spletni virov, učbeniki
Objavljeno: 10.06.2021; Ogledov: 148; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (495,66 KB)

2.
Fizično modeliranje in optimizacija relacijskih podatkovnih baz
Muhamed Turkanović, 2021, drugo učno gradivo

Ključne besede: relacijske baze podatkov, podatkovne baze, modeliranje, učbeniki
Objavljeno: 03.06.2021; Ogledov: 203; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

3.
4.
5.
Vpliv Tomaža Šegule na razvoj slovenske kitarske pedagogike
Nik Lovše, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu po analizi virov raziskujemo delo in življenje Tomaža Šegule. Podrobneje smo se osredotočili na njegovo pedagoško delo, ki zajema enega izmed najpomembnejših učbenikov za poučevanje klasične kitare v Sloveniji. Analizirali smo njegovo začetnico za kitaro Mladi kitarist 1, zbirko skladb Mladi kitarist 2, 1. del; Mladi kitarist 2, 2. del; Mladi kitarist 3, 1. del; Mladi kitarist 3, 2. del, etude Mladi kitarist 2 in Mladi kitarist 3, ter tehnične vaje Mladi kitarist 2 in Mladi kitarist 3 za glasbene šole. Metodološko je magistrsko delo zasnovano na virih, ki pričajo o življenju in pedagoškem delu Tomaža Šegule, ter analizi njegovih šol in delu nekaterih najpomembnejših glasbenih pedagogov, ki so učenci ali učitelji Tomaža Šegule v Sloveniji. Analiza dela Tomaža Šegule je temeljila na pregledu različnih knjig in člankov, objavljenega intervjuja Tomaža Šegule z Miranom Stergulecem in prispevka na Radio televiziji Ljubljana. Tudi sami smo opravili intervjuja s Tomažem Šegulo in Andrejem Grafenauerjem. Empirični del magistrskega dela je sestavljen iz raziskave, kjer so sodelovali učitelji kitare iz glasbenih šol po Sloveniji. V raziskavi nas je zanimala razlika pri uporabi učbenikov Mladi kitarist in stališča učiteljev kitare glede na starostno skupino. Ugotovili smo, da večina učiteljev kitare za poučevanje uporablja učbenike Mladi kitarist, da ob uporabi učbenikov Mladi kitarist učenci dosežejo prvine znanja, ki jih zahteva učni načrt in da učitelji kitare za večino učbenikov Mladi kitarist smatrajo, da so delno primerni in jih dopolnjujejo z ostalo literaturo.
Ključne besede: slovenska kitarska pedagogika, glasbeno šolstvo, kitara, učbeniki za kitaro.
Objavljeno: 24.05.2021; Ogledov: 122; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (46,05 MB)

6.
Elektronski sestavi
Gregor Donaj, Iztok Kramberger, 2021, drugo učno gradivo

Opis: Gradivo vsebuje navodila za laboratorijske vaje pri pred-metu Elektronski sestavi za ˇstudente druge stopnje magistrskega ˇstudijskega programa Elektrotehnika, smer elektronika, in druge sto-pnje magistrskega ˇstudijskega programa Telekomunikacije. V navodilih je 5 laboratorijskih vaj, ki obravnavajo podatkovne pretvornike ter obdelavo, tvorjenje in prepoznavanja digitalnih signalov. Vaje ob-segajo podatkovne pretvornike, digitalne filtre, neposredno digitalno sintezo, digitalno fazno sklenjeno zanko in digitalne modulacijske sheme.
Ključne besede: elektronika, digitalna vezja, podatkovni pretvorniki, digitalni filtri, neposredna digitalna sinteza, fazno sklenjena zanka, modulacije signalov, laboratorijske vaje, učbeniki
Objavljeno: 09.03.2021; Ogledov: 149; Prenosov: 14
URL Povezava na datoteko

7.
OBLIKOSLOVJE SLOVENSKIH PREGIBNIH BESEDNIH VRST V OSNOVNOŠOLSKIH UČBENIKIH
Sabina Javornik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Oblikoslovje slovenskih pregibnih besednih vrst so predstavljeni trije osnovnošolski učbeniki za slovenski jezik. Eden je nastal v času med obema vojnama, druga dva pa v letih 1963 oziroma 1964. Oblikoslovje se je skozi čas spreminjalo, zato je bil naš namen primerjati učbenike s Slovensko slovnico Jožeta Toporišiča iz leta 2004. Zanimale so nas razlike in podobnosti, ki so se pri tem pojavile. Zaradi preobsežnosti celotnega slovenskega oblikoslovja smo se omejili na pregibne besedne vrste. Največja razlika se je pojavila pri sklanjatvenih vzorcih, medtem ko so manjše razlike nanizane skozi celotno diplomsko delo. Izstopajo tudi posebnosti pri samem poimenovanju besednih vrst in pri razvrščanju zaimkov. Veliko je tudi podobnih teorij in definicij, ki smo jih za lažjo primerjavo navedli skupaj s citati iz Slovenske slovnice iz leta 2004.
Ključne besede: oblikoslovje, pregibne besedne vrste, osnovnošolski učbeniki, samostalniška beseda, zaimek, pridevniška beseda, glagol
Objavljeno: 01.12.2020; Ogledov: 299; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (354,37 KB)

8.
Modeliranje, analiza, sinteza in realizacija regulacijskih sistemov
Jožef Ritonja, 2020, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo

Opis: Učbenik obravnava vse faze v izdelavi regulacijskih sitemov. Najprej temeljito predstavi metode določitve matematičnih modelov. Pokazane so metode za analizo izpeljanih matematičnih modelov. Na osnovi pridobljenih znanj je narejena sinteza regulacijskih sistemov. Pokazana je realizacija diskretnih regulacijskih sistemov.
Ključne besede: regulacijski sistemi, matematično modeliranje dinamičnih sistemov, analiza dinamičnih sistemov, načrtovanje regulacijskih sistemov, sinteza regulacijskih sistemov, realizacija regulacijskih sistemov, učbeniki
Objavljeno: 03.09.2020; Ogledov: 254; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

9.
Verjetnost v osnovni in srednji šoli
Nina Gracej, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena obravnava verjetnosti v osnovnih, srednje poklicnih in strokovnih šolah ter gimnazijah. Magistrsko delo je razdeljeno na tri dele. V prvem delu so predstavljeni osnovni pojmi in defnicije, ki se obravnavajo v osnovnih, srednje poklicnih in strokovnih šolah ter gimnazijah. V drugem delu so predstavljene vsebine, ki zajemajo področja verjetnosti in so zapisana v učnem načrtu za osnovne, srednje poklicne in strokovne šole ter gimnazije. V tretjem delu magistrskega dela smo pregledali večino osnovnošolskih, srednješolskih in gimnazijskih učbenikov in opisali, katere vsebine iz področja verjetnosti obravnavajo. Pri- kazali smo tudi morebitne nejasnosti in napake, ki se pojavijo v pregledanih učbenikih. Ob koncu smo spoznali, da so v učbenikih uporabljeni različni pristopi pri defniranju poj- mov. Opazili smo, da se največja razlika pojavi med osnovnošolskimi in gimnazijskimi učbeniki.
Ključne besede: verjetnost, osnovna šola, srednja šola, gimnazija, učni načrt, učbeniki, napake, nejasnosti
Objavljeno: 30.07.2020; Ogledov: 345; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (512,30 KB)

10.
Optoelektronika
Simon Pevec, 2020, drugo učno gradivo

Ključne besede: optoelektronika, optična vlakna, optična omrežja, učbeniki, laboratorijske vaje
Objavljeno: 23.06.2020; Ogledov: 469; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici