1. |
2. Organska analiza 2 : skriptaSebastijan Kovačič, 2023, drugo učno gradivo Ključne besede: analizna kemija, organske snovi, organska analiza, strukturna analiza kompleksnih molekul, nuklearna magnetna resonanca, NMR, jedrska magnetna resonanca, učbeniki Objavljeno v DKUM: 19.09.2023; Ogledov: 198; Prenosov: 19
Celotno besedilo (5,37 MB) |
3. |
4. |
5. |
6. Analiza nalog, ki usmerjajo k operacijsko-praktičnim učnim metodam v učbenikih za spoznavanje okolja : magistrsko deloUrška Doberšek, 2023, magistrsko delo Opis: Pri pouku predmeta spoznavanje okolja naj bi učenci cilje uresničevali z lastno aktivnostjo. Ob učiteljevi uporabi operacijsko-praktičnih učnih metod pri pouku, učenci preko različnih praktičnih aktivnosti dosegajo učne cilje. V operacijsko-praktično skupino učnih metod uvrščamo metodo raziskovanja, metodo praktičnih del, gibalnih in drugih dejavnosti, metodo pisnih del, metodo risanja in metodo igre. Namen magistrskega dela je proučiti naloge, ki v učbenikih in delovnih učbenikih predmeta spoznavanje okolja, usmerjajo k operacijsko-praktičnemu delu. Osredotočili smo se na štiri založbe, ki so na slovenskem trgu najbolj zastopane. Pri vsaki založbi smo analizirali učbenik za vsak posamezen razred. Pri raziskavi smo uporabili deskriptivno-neeksperimentalno metodo pedagoškega opazovanja. Rezultati analize so pokazali, da je zastopanost nalog, ki usmerjajo k operacijsko-praktičnim učnim metodam v učbenikih oz. delovnih učbenikih glede na razred in založbo različna. Rezultati kažejo, da se delež nalog razlikuje med posameznimi založbami. Glede na razred, se največ nalog, ki spodbujajo k uporabi operacijsko-praktičnih metod, v največjem deležu pojavlja v učbenikih za 3. razred, sledi 1. razred in nato 2. razred. Ključne besede: učbeniki, operacijsko-praktične učne metode, založba, spoznavanje okolja Objavljeno v DKUM: 16.06.2023; Ogledov: 282; Prenosov: 101
Celotno besedilo (4,61 MB) |
7. |
8. |
9. |
10. Nedoslednosti v učbenikih za matematiko : magistrsko deloAnja Pertinač, 2022, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu je obravnavan problem nedoslednosti v matematičnih učbenikih za gimnazije, ki so potrjeni za uporabo s strani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport. Magistrsko delo je razdeljeno na poglavja, v katerih so obravnavani posamezni tematski sklopi iz veljavnega učnega načrta. Pri vsakem poglavju so predstavljene vpeljave pojmov iz učnega načrta, kot so zapisane v obravnavanih učbenikih. Izkaže se, da so mnoge med njimi pomanjkljive ali celo nekorektne. V vsakem poglavju je predstavljena tudi možna rešitev, kako vpeljavo narediti korektno. Ključne besede: nedoslednosti, matematični učbeniki, gimnazijsko izobraževanje, naraščanje in
padanje funkcij, geometrijsko zaporedje, sestavljene funkcije, nedoločeni integral, limita in zveznost funkcije Objavljeno v DKUM: 26.05.2022; Ogledov: 614; Prenosov: 47
Celotno besedilo (610,96 KB) |