1. Global alliances in tourism and hospitality management2000, zbornik Ključne besede: turizem, potovanja, svet, hotelirstvo, gostinstvo, poslovna strategija, turistična industrija, turistično gospodarstvo, turistično posredovanje, poraba, promocija, zaznavanje, izboljšave, operativni plani, management, globalizacija, organiziranost, razvojni projekti, poslovanje, perspektive, zborniki, članki Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1007; Prenosov: 112
Povezava na celotno besedilo |
2. Entrepreneurship in the hospitality, tourism and leisure industriesAlison Morrison, Mike Rimmington, Claire Williams, 1999, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: podjetništvo, poslovni proces, poslovne funkcije, turistično posredovanje, turizem, storitve, gostinstvo, prosti čas, marketing, strategija trženja, trženje, segmentacija, pozicioniranje, trg, hotelirstvo, vodenje, poslovno okolje, organiziranost, management, storitve, tržno planiranje, trajnostni razvoj, tržne raziskave, poslovna politika, poslovna strategija, struktura, spremembe, učbeniki Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1757; Prenosov: 131
Povezava na celotno besedilo |
3. Economics for hospitality managementPeter Cullen, 1997, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: turistično posredovanje, marketing, trženje, trg, distribucija, poslovno okolje, potrošnik, vedenje, organiziranost, pozicioniranje, strategija trženja, management, storitve, tržno planiranje, trajnostni razvoj, tržne raziskave, segmentacija, povpraševanje, ponudba, poslovna politika, poslovna strategija, poslovne funkcije, poslovni proces, struktura, spremembe Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1234; Prenosov: 56
Povezava na celotno besedilo |
4. Možnosti kolesarske ponudbe v občini Laško : diplomsko deloKatarina Dežan, 2006, diplomsko delo Ključne besede: občine, turizem, šport, kulturna dediščina, narava, vrednote, značilnosti, trženje, marketing, marketing mix, marketinški splet, dežele, kultura, ponudba, Slovenija, uporabniki, promocija, zadovoljstvo, turistično posredovanje, turistična industrija, znamenitosti, programi, storitve, cilj, povezanost, panoge dejavnosti, priložnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2582; Prenosov: 99
Celotno besedilo (1,37 MB) |
5. Turizem na kmetijah Zreškega Pohorja : diplomsko deloMojca Brežnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turistične kmetije, SWOT analiza, kmetijstvo, sodelovanje, panoge dejavnosti, povezanost, turizem, trendi, ponudba, razvoj, podeželje, turistično gospodarstvo, turistični objekti, zadovoljstvo, ankete, promocija, turistično posredovanje, Slovenija, turistična industrija, značilnosti, programi, storitve, cilj, priložnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2358; Prenosov: 171
Celotno besedilo (617,93 KB) |
6. Potovanje po Kaliforniji s poroko v Las Vegasu : diplomsko deloMojca Peterkovič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turistična industrija, turizem, turistične agencije, potovanja, management, programi, mladina, starostniki, organiziranost, skupnost, organizacija, obveznosti, zadovoljstvo, storitve, dejavnost, planiranje, ponudba, turistični objekti, turistično posredovanje, ZDA, mesta, igre, simbolizem Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1715; Prenosov: 97
Celotno besedilo (588,52 KB) |
7. Avtobusni turistični prevozi : diplomsko deloNatalija Flegar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, turistično posredovanje, transportni sistemi, promet, praksa, potniški promet, potovanja, cestni promet, organizacija, transport, potovalni uradi, storitve, praksa, panoge dejavnosti, prevozništvo, organiziranost, dejavnost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1966; Prenosov: 99
Celotno besedilo (482,31 KB) |
8. Marketinški vidiki razvoja Savinjsko Šaleške regije : diplomsko deloMetka Marić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: marketing, trženje, tržne raziskave, strategija trženja, vrednote, značilnosti, regionalni razvoj, marketing mix, marketinški splet, dežele, turizem, kultura, ponudba, zanimivosti, Slovenija, uporabniki, promocija, zadovoljstvo, turistično posredovanje, turistična industrija, znamenitosti, programi, storitve, cilj, povezanost, panoge dejavnosti, priložnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2105; Prenosov: 74
Celotno besedilo (1,34 MB) |
9. Povezanost rekreacije in športa s turizmom na območju občine Ptuj : diplomsko deloDaniela Gabrovec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, šport, rekreacija, prosti čas, turistični objekti, turistično gospodarstvo, SWOT analiza, uporabniki, motiviranje, potrebe, povpraševanje, turistično posredovanje, storitve, trendi, razvoj, poslovna strategija, cilj, aktivnosti, razvojna strategija, turistična industrija, priložnosti, panoge dejavnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2499; Prenosov: 125
Celotno besedilo (708,36 KB) |
10. Primerjalna analiza trženja podjetja Terme SPA Rogaška d.d. na italijanskem in ruskem trgu : delo diplomskega seminarjaMihaela Verk, 2009, diplomsko delo Ključne besede: zdraviliški turizem, mednarodne primerjave, Slovenija, Italija, Rusija, turizem, turistična industrija, tržna analiza, turistično posredovanje, strategija trženja, turistični proizvod, marketing, trženje, mednarodno trženje, cilj, zdravilišča, podjetje, storitve, tržne poti, komuniciranje, turistični objekti, uporabniki, hotelirstvo, zadovoljstvo, družbe, analiza, delovanje, organizacija, organizacijske strukture, dejavnost, panoge dejavnosti, ponudba, programi, mineralne vode Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2067; Prenosov: 93
Celotno besedilo (1,00 MB) |