| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ SPLETNEGA TURISTIČNEGA PORTALA
Klemen Urbančnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava področje načrtovanja in izdelave slovenskega spletnega turističnega portala visitslovenia.net. Dejavniki, ki so pomembni pri načrtovanju in izdelavi portala, so ustrezen koncept, očesu prijazna grafična podoba, zmogljiva tehnološka platforma, tehnična izvedba, ki je skladna s standardi in vključuje tudi pripravo odzivnega oblikovanja, priprava spletnih vsebin, primernih za skeniranje, pozitivna uporabniška izkušnja in nujno potrebna optimizacija za iskalnike. V prvem delu diplomskega dela omenjene dejavnike opisujemo s teoretičnega vidika, v drugem delu pa s praktičnimi primeri nakazujemo ustrezne rešitve. Rezultat našega dela je spletni turistični portal visitslovenia.net, ki združuje slovensko turistično ponudbo na enem mestu. S standardizacijo in avtomatizacijo procesov smo dosegli, da se proces opravljanja rezervacij odvija prek rezervacijskega sistema neposredno med uporabnikom in ponudnikom ter brez nepotrebnega vmešavanja z naše strani, posledično pa se tudi skrajša čas od pošiljanja povpraševanja do zaključka rezervacije.
Ključne besede: pisanje za splet, optimizacija spletnih strani, HTML 5/CSS 3, UX ― uporabniška izkušnja, turistični portal, visitslovenia.net
Objavljeno: 12.05.2016; Ogledov: 484; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

2.
NADGRADNJA PORTALA WWW.SLOVENIA.INFO
Sven Jakić, 2014, diplomsko delo

Opis: V času, v katerem živimo, sta informacijska in komunikacijska tehnologija pojma, ki se jima ne moremo izogniti. Življenja brez medmrežja in tehnoloških naprav si ne gre več predstavljati, saj je informacijska tehnologija prinesla revolucijo na vsa področja poslovanja, med drugim tudi v turizem. V diplomskem delu je predstavljen pomen informacijske tehnologije v turizmu ter karakteristike, ki jih la-ta prinaša, s poudarkom na uradnih spletnih turističnih portalih. Izpostavljena je predvsem možnost nadgradnje uradnega slovenskega turističnega portala (www.slovenia.info). V nalogi so obdelani slovenski portal in njemu podobni portali nekaterih turistično močnejših držav, kot so Avstralija, Velika Britanija in Avstrija. Primerjava slednjih služi kot osnova za izdelavo predloga nadgradnje slovenskega portala. Ker se tema navezuje tako na spletni kot na nacionalni turizem, oz. razvoj le-tega, je dodano poglavje, ki opisuje značilnosti turistov med potovanji, njihove karakteristike in ravnanje/načrtovanje pred potovanjem. Zadnji delu naloge predstavlja zasnovo projekta »SLOVENIAINFO+«, ki je namenjena nadgradnji portala www.slovenia.info.
Ključne besede: razvoj turizma, slovenia.info, informacijska tehnologija v turizmu, turistični spletni portal
Objavljeno: 11.11.2014; Ogledov: 959; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

3.
PRIMERJAVA TURISTIČNIH SPLETNIH PORTALOV MED SLOVENIJO IN ŠPANIJO
Tamara Srebot, 2013, diplomsko delo

Opis: V svetu informacijske družbe je informacija najpomembnejši vir, zato je bistvenega pomena, katere informacije bomo ponudili uporabnikom in na kakšen način. V sedanjem času, ko običajne spletne strani uporabnikom več ne zadoščajo in je gradnja spletnih portalov v polnem zamahu, je potrebno preučiti različne tehnologije, s katerimi lahko zgradimo spletni portal. Pri izdelavi le tega je potrebno biti pozoren predvsem na obliko, barvo, pisavo in druge oblikovne prvine. Uradnih pravil pri izdelavi spletne strani ni, a vendar moramo paziti na nenapisano pravilo – na estetiko. Svetovni splet je preplavljen z najrazličnejšimi stranmi, med katerimi lahko najdemo neurejene in nezanimive spletne strani. Seveda pa obstajajo tudi nasprotja temu, to so spletne strani, ki so ažurne, urejene in za oko prijetne strani. Najpomembneje je, da je spletna stran uporabna, kar pomeni da je oskrbljena s popolnimi informacijami, ki jih uporabnik zahteva. Stremeti moramo namreč k temu, da najbolje predstavimo, kar želimo predstaviti ter da bralcu ne vzbudi pozornost kakšna nepomembna stvar. Idejo za izdelavo lahko najdemo na svetovnem spletu, saj če dovolj dolgo časa brskamo po njem, se naučimo razlikovati med dobro in slabo narejeno stranjo. Dobro narejena podoba je ključna ob vstopu na spletno mesto in je posledica ustvarjanja harmonije barv, slik in vsebine za uporabnika.
Ključne besede: portal, slovenski turistični portal, španski turistični portal, portal Gran Canaria, spletna mesta
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 1528; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici