1. PRISTOPI K TRAJNOSTNI PRENOVI TURISTIČNIH NASTANITVENIH OBJEKTOVAna Milosavljević, 2017, magistrsko delo Opis: Magistrska naloga zajema tematiko trajnostne prenove turističnih nastanitvenih objektov v arhitekturi. Vsebuje opredelitev problemov vsake gradnje ali prenove obstoječih objektov skozi življenjski cikel stavbe, ki nam podaja jasno razdelitev posameznih področij načrtovanja stavbe. Podane so kratke obrazložitve za lažje razumevanje trajnostne gradnje in razvoja s pomočjo okoljskega, socialnega in ekonomičnega vidika. Na podlagi besede "trajnostnost" so opisane prednosti za uporabnika.
V arhitekturi se srečujemo z različnimi materiali. Ob ustrezni uporabi je skoraj vsak material lahko trajnosten. V podpoglavju so predstavljeni organski, anorganski in sintetični materiali. Prav tako so obravnavani različni sistemi aktivnega delovanja stavb z rabo obnovljivih virov tako za novogradnjo kakor tudi za prenovo potratnih objektov.
V naslednjih poglavjih so na kratko predstavljeni še koncepti načrtovanja energetsko učinkovitih stavb, primeri turističnih nastanitvenih objektov iz Slovenije in tujine ter zakonodajni okvir, ki so se upoštevali pri prenovi objekta.
Naloga se zaključuje z analizo izbranega obstoječega objekta, in sicer hotela Areh. Praktični del vključuje energetsko, arhitekturno in funkcionalno prenovo, pri čemer so opisani tehnični podatki obstoječega in prenovljenega objekta, primerjalne analize v tehnični zasnovi in izračuni toplotne prehodnosti ovoja stavbe v obeh primerih. Ključne besede: trajnostnost, trajnostni razvoj, trajnostna arhitektura, trajnostna gradnja, trajnostni materiali, energetska učinkovitost stavbe, prenova, obnova, rekonstrukcija, turistični nastanitveni objekti Objavljeno v DKUM: 06.03.2017; Ogledov: 2423; Prenosov: 538
Celotno besedilo (52,89 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
2. Projekt izgradnje zabaviščno-tematskega parka : diplomsko deloJože Hočevar, 2005, diplomsko delo Ključne besede: zdravilišča, zdraviliški turizem, planiranje projektov, projekti, projektna organizacija, financiranje, strateško planiranje, cilj, investicije, vrednotenje, metode, investicijsko odločanje, finančna analiza, zabava, zabavna industrija, poslovni proces, uporaba človeških zmogljivosti, poslovanje podjetja, turistični objekti, mineralne vode, ponudba Objavljeno v DKUM: 02.06.2012; Ogledov: 2858; Prenosov: 116
Celotno besedilo (1,70 MB) |
3. Turizem na kmetijah Zreškega Pohorja : diplomsko deloMojca Brežnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turistične kmetije, SWOT analiza, kmetijstvo, sodelovanje, panoge dejavnosti, povezanost, turizem, trendi, ponudba, razvoj, podeželje, turistično gospodarstvo, turistični objekti, zadovoljstvo, ankete, promocija, turistično posredovanje, Slovenija, turistična industrija, značilnosti, programi, storitve, cilj, priložnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2358; Prenosov: 171
Celotno besedilo (617,93 KB) |
4. Predlog načrta pohodniških poti po krajevni skupnosti Blagovna : diplomsko deloMaja Vodeb, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, planiranje, programi, izvršba, strategija trženja, podeželje, turistični proizvod, promocija, Slovenija, ideje, rekreacija, povezanost, šport, narava, znamenitosti, prebivalstvo, turistični objekti, značilnosti, SWOT analiza, znamenitosti, ponudba, storitve, cilj, panoge dejavnosti, priložnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2465; Prenosov: 111
Celotno besedilo (7,04 MB) |
5. Potovanje po Kaliforniji s poroko v Las Vegasu : diplomsko deloMojca Peterkovič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turistična industrija, turizem, turistične agencije, potovanja, management, programi, mladina, starostniki, organiziranost, skupnost, organizacija, obveznosti, zadovoljstvo, storitve, dejavnost, planiranje, ponudba, turistični objekti, turistično posredovanje, ZDA, mesta, igre, simbolizem Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1715; Prenosov: 97
Celotno besedilo (588,52 KB) |
6. Povezava med investicijsko naravnanostjo v turizmu in uspešnostjo turizma v občini Rogaška Slatina : diplomsko deloNuša Jagodič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, zdraviliški turizem, hotelirstvo, delovanje, ponudba, zmogljivost, občine, turistična industrija, povezanost, investicije, zdravilišča, financiranje, turistični objekti, storitve, pozicioniranje, panoge dejavnosti, Slovenija, mineralne vode, odjemalec, organiziranost, investicijsko odločanje, tržna analiza Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2171; Prenosov: 81
Celotno besedilo (737,23 KB) |
7. Analiza turističnih trendov v svetu in trženje slovenskega turizma : diplomsko deloMarjeta Zatler, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, turistična industrija, narodno gospodarstvo, poslovno okolje, trženje, družbenoekonomski razvoj, kulturna dediščina, marketing, svet, dežele, Evropa, Slovenija, komuniciranje, tržne poti, ponudba, tržna analiza, perspektive, promocija, cilj, turistični objekti, značilnosti, znamenitosti, organiziranost, predstava, ekonomska propaganda, oglaševanje, trendi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2119; Prenosov: 158
Celotno besedilo (882,54 KB) |
8. Povezanost rekreacije in športa s turizmom na območju občine Ptuj : diplomsko deloDaniela Gabrovec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, šport, rekreacija, prosti čas, turistični objekti, turistično gospodarstvo, SWOT analiza, uporabniki, motiviranje, potrebe, povpraševanje, turistično posredovanje, storitve, trendi, razvoj, poslovna strategija, cilj, aktivnosti, razvojna strategija, turistična industrija, priložnosti, panoge dejavnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2499; Prenosov: 125
Celotno besedilo (708,36 KB) |
9. Strategija trženja turističnega kompleksa na primeru podjetja Hoteli Bernardin d.d. : magistrsko deloSaša Marin, 2009, magistrsko delo Ključne besede: strategija trženja, strategija, poslovno okolje, hotelirstvo, trg, segmentacija, turizem, kongresi, podjetje, povezanost, predstava, tržna analiza, SWOT analiza, tržni mehanizem, tržna struktura, Slovenija, cilj, poraba, igralništvo, uporabniki, turistična industrija, zadovoljstvo, turistični proizvod, storitve, tržne poti, turistični objekti, delovanje, dejavnost, panoge dejavnosti, ponudba Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2470; Prenosov: 253
Celotno besedilo (580,20 KB) |
10. Razvojni pomen določitve programsko-tržnih področij in poslovnih strategij za podjetje : magistrsko deloBernarda Rajher, 2009, magistrsko delo Ključne besede: strategija, razvoj podjetja, poslovno okolje, hotelirstvo, strateški management, strateško planiranje, zdraviliški turizem, tržna analiza, tržni mehanizem, tržna struktura, Slovenija, programi, podjetje, razvoj, turistična industrija, razvojna dejavnost, razvojna strategija, razvojna politika, strategija trženja, turistični proizvod, cilj, zdravilišča, termalno kopališče, storitve, tržne poti, wellness, turistični objekti, uporabniki, družbe, delovanje, organizacija, organizacijske strukture Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2020; Prenosov: 134
Celotno besedilo (1004,29 KB) |