| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Stališča ponudnikov turističnih storitev do avtomatizacije in robotizacije storitev v turizmu
Sara Vocovnik, 2022, magistrsko delo

Opis: Nekoč so višek tehnološkega napredka predstavljali osebni računalniki in stroji v tovarnah, sodobna tehnologija pa avtomatizacijo v 21. stoletju vnaša v prav vse sfere sveta. Nedotaknjen ni ostal niti turizem, izrazito visokokontaktna panoga, ki je zmeraj temeljila na pristnih človeških stikih. Prav zaradi specifike turistične dejavnosti smo se odločili raziskati stališča, ki jih do avtomatizacije in robotizacije turističnih storitev gojijo ponudniki turističnih storitev. Teoretični del magistrskega dela smo začeli z opredelitvijo pojmov avtomatizacija in robotizacija storitev, podrobneje smo raziskali avtomatizacijo in robotizacijo v turizmu, izpostavili primere dobre prakse ter nanizali prednosti in slabosti obojega. Dotaknili smo se pomena tehnološke podpore v času pandemije, empirični del naše raziskave pa je temeljil konkretno na raziskovanju stališč turističnih ponudnikov. Opravili smo poglobljene polstrukturirane intervjuje s šestimi turističnimi deležniki turistične destinacije Maribor. Ugotovili smo, da je avtomatizacija eden izmed osrednjih podpornih stebrov sodobnega turizma, ob tem pa se pojavljajo omejitve, saj se vsi turistični ponudniki zavedajo dodane vrednosti, ki jo turističnim storitvam zagotavlja človeški kader. Glede na tehnološki napredek je prostora za nadgrajevanje in raziskovanje dodatnih možnosti avtomatizacije in robotizacije v turizmu še veliko, na to pa so ob varovanju pristnih turističnih doživetij pripravljeni tudi ponudniki turističnih storitev.
Ključne besede: avtomatizacija v turizmu, robotizacija v turizmu, turizem, turistične storitve, potencial avtomatizacije
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 739; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

2.
Primerjava zadovoljstva gostov s turistično storitvijo znotraj turistične destinacije
Blaž Meglič, 2019, magistrsko delo

Opis: V teoretičnem delu magistrske naloge so predstavljene definicije na temo zadovoljstva odjemalcev in storitev, kjer se posebej opredeli tudi turistične storitve in posebnosti, povezane z njimi. V praktičnem delu naloge smo se lotili analize o zadovoljstvu s turistično storitvijo Term Zreče in smučišča Rogla. Ugotovili smo, da je bilo največ gostov takšnih, ki so v preteklosti koristili storitve tako v Termah Zreče kot tudi na smučišču Rogla. Gostje zaznavajo visoko kakovost tako v Termah kot tudi na smučišču, prav tako pa so z bližnjo okolico in samo izkušnjo obiska zadovoljni. Kljub temu pa lahko še vedno najdemo nekaj elementov, ki jih je potrebno izboljšati ali spremeniti, da bi s tem lahko še uspešeje zadovoljevali želje in potrebe gostov. Ker se konkurenca v turističnih storitvah znatno povečuje, je smiselno merjenje zadovoljstva gostov, prav tako je potrebno prisluhniti njihovim željam in trenutne goste obdržati, hkrati pa poizkušati pridobiti tudi nove. Turistična destinacija Rogla-Zreče je turistično zelo privlačna, z novostmi tako v Zrečah kot tudi na Rogli pa skrbi, da poleg kakovostnih storitev nudijo še nove atrakcije, s katerimi odpirajo nove možnosti za stare in tudi nove goste.
Ključne besede: zadovoljstvo, primerjava zadovoljstva, kakovost, turizem, turistične storitve, turistična destinacija Rogla-Zreče
Objavljeno v DKUM: 22.11.2019; Ogledov: 1202; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

3.
Management v turizmu - primer turistične agencije Center
Ivana Lugonjić, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je sestavljena iz štirih delov. Prvi del je uvod in služi kot orientacija, kjer je predstavljen problem celotnega diplomskega dela, predstavljeno okolje v katerem raziskujem ter uporabljene raziskovalne metode. V drugem delu sem opisala pojem management v turizmu, ki je v turističnih organizacijah ključ za doseganje učinkovitosti in uspešnosti ter turizem, kot ena večjih gospodarskih dejavnosti. Tretji del diplomske naloge predstavlja zgodovino razvoja turizma, razvoj turističnih agencij po svetu. Opisala sem turistično destinacijo in turistične storitve, ter navedla značilnosti turističnega proizvoda. V zadnjem delu sem se osredotočila na turistično agencijo Center in opisala njen nastanek ter razvoj njenega delovanja v Sloveniji. Navedla sem marketinške prijeme agencije ter ugotavljala kako teorija marketinškega spleta deluje v praksi pri Centru. Raziskavo sem izvedla s SWOT analizo. Ugotavljala sem prednosti, slabosti, priložnosti, nevarnosti turistične agencije Center. Na podlagi le-tega sem podala predloge za izboljšanje delovanja turistične agencije Center.
Ključne besede: Management, turizem, turistična ponudba, turistične storitve.
Objavljeno v DKUM: 18.07.2016; Ogledov: 1412; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (722,62 KB)

4.
TRŽNO KOMUNICIRANJE S POUDARKOM NA OSEBNI PRODAJI V TURISTIČNI AGENCIJI
Vesna Čihal, 2016, diplomsko delo

Opis: Turistične agencije se poslužujejo številnih orodij tržnega komuniciranja z namenom, da bi pridobile čim več kupcev ter zvestih strank. Najpomembnejšo vlogo ima osebna prodaja, vedno večjo vlogo pa pridobiva trženje in prodaja preko spleta. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, kakšen pomen ima za kupca osebna prodaja pri prodaji proizvodov turistične agencije in ali kupci še zahajajo v poslovalnice turističnih agencij. Diplomsko delo sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem s pomočjo literature, spletnih virov in člankov ter osebnih izkušenj zapisala nekaj splošnega o trženju v turizmu in tržnem spletu. Da bi lažje razumeli trženje storitev, sem podala nekaj osnovnih značilnosti storitev in njene posebnosti in opisala primarne organizacije, ki so se mi zdele za razumevanje trženja v turistični agenciji najbolj pomembne. V drugem delu sem s pomočjo anketnega vprašalnika izvedla raziskavo, s pomočjo katere sem skušala najti odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: trženje, tržno komuniciranje, osebna prodaja, turistične storitve, turistični proizvod, primarne organizacije
Objavljeno v DKUM: 29.06.2016; Ogledov: 1410; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

5.
ORODJA PROMOCIJE ZA USPEŠNO PRODAJO STORITEV TURISTIČNIH AGENCIJ
Žiga Mudrinić, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Turizem je v zadnjih letih tako pri nas kot tudi po svetu postal ena izmed najhitreje rastočih gospodarskih panog. Turistične agencije se trudijo ohraniti in izboljšati svoj položaj na trgu, za kar je potrebno vseskozi večati število strank in zadržati obstoječe. V diplomski nalogi nas je zanimalo predvsem, kako različna orodja promocije vplivajo na prodajo storitev oz. produktov turističnih agencij, katerih orodij se slovenske agencije poslužujejo največ in katere agencije največ poudarka dajo na marketing.
Ključne besede: Turizem, turistična agencija, turistične storitve, tržno komuniciranje, komunikacijski splet, promocija.
Objavljeno v DKUM: 27.03.2015; Ogledov: 1629; Prenosov: 280
.pdf Celotno besedilo (556,23 KB)

6.
7.
Management v turizmu - razvoj Unior turizma : diplomsko delo univerzitetnega študija
Lea Sebunk, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: turizem, management, turistične storitve
Objavljeno v DKUM: 04.06.2012; Ogledov: 6013; Prenosov: 59

8.
9.
10.
RAZVOJNA NARAVNANOST TURISTIČNO-IGRALNIŠKE ORGANIZACIJE
David Kamšek, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi obravnavamo področje igralniškega turizma. Analiziramo zaznave domačinov o učinkih igralniško-turistične dejavnosti v občini Kranjska Gora in njihovo mnenje o razvojni naravnanosti ponudnika igralniških storitev in hotelirstva. V teoretičnem delu naloge predstavimo splošni sporazum o trgovini s storitvami (GATS) in turizem v povezavi s sporazumom. Orišemo razvoj igralniškega turizma v svetu, Evropi in v Sloveniji. Predstavimo deležnike v igralniškem turizmu s posebnim poudarkom na domačinih. V empiričnem delu naloge s strukturiranim vprašalnikom analiziramo zaznavanje ekonomskih, socio-kulturnih in okoljskih vplivov igralniškega turizma pri domačinih v Kranjski Gori. Oblikujemo model vpliva navezanosti domačinov na lokalno okolje in pripadnosti domačinov lokalni skupnosti v povezavi s pozitivnimi in negativnimi učinki igralniškega turizma. Na koncu analiziramo odgovore domačinov glede obstoječe ponudbe, vplive na razvoj skupnosti in prihodnji razvoj igralniškega turizma v občini. Ugotavljamo, da mora Občina Kranjska Gora sprejeti dolgoročno strategijo razvoja igralništva in turizma, ki bo zagotavljala postopno nastajanje celovite ponudbe turističnih storitev v povezavi z igralništvom. Igralniška in hotelirska dejavnost naj ostaneta v današnjem obsegu. Glede na trende vremenskih vplivov mora biti ponudba čimbolj neodvisna od vremenskih okoliščin. Za uspeh mora strategija imeti podporo domačinov in podporo države. Zakonodaja s področja igralništva naj stimulira investicije v dodatno ponudbo turistično-igralniških storitev.
Ključne besede: deležniki v turizmu, ekonomski, socio-kulturni in okoljski vplivi turizma, zaznavanje vplivov turizma pri domačinih, igralniški turizem, vplivi igralniškega turizma, turistične storitve in GATS
Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2883; Prenosov: 360
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici