| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TRŽNO KOMUNICIRANJE S POUDARKOM NA OSEBNI PRODAJI V TURISTIČNI AGENCIJI
Vesna Čihal, 2016, diplomsko delo

Opis: Turistične agencije se poslužujejo številnih orodij tržnega komuniciranja z namenom, da bi pridobile čim več kupcev ter zvestih strank. Najpomembnejšo vlogo ima osebna prodaja, vedno večjo vlogo pa pridobiva trženje in prodaja preko spleta. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, kakšen pomen ima za kupca osebna prodaja pri prodaji proizvodov turistične agencije in ali kupci še zahajajo v poslovalnice turističnih agencij. Diplomsko delo sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem s pomočjo literature, spletnih virov in člankov ter osebnih izkušenj zapisala nekaj splošnega o trženju v turizmu in tržnem spletu. Da bi lažje razumeli trženje storitev, sem podala nekaj osnovnih značilnosti storitev in njene posebnosti in opisala primarne organizacije, ki so se mi zdele za razumevanje trženja v turistični agenciji najbolj pomembne. V drugem delu sem s pomočjo anketnega vprašalnika izvedla raziskavo, s pomočjo katere sem skušala najti odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: trženje, tržno komuniciranje, osebna prodaja, turistične storitve, turistični proizvod, primarne organizacije
Objavljeno: 29.06.2016; Ogledov: 542; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

2.
Zaposleni v digitalni dobi
2019

Opis: Znanstvena monografija razvija znanstveno področje kadrovskega managementa, ki v svojem izhodišču generira zaposlenega, posameznika, ki v pričakovanju novih rešitev, tehnologij in ciljev, prispevajo k realizaciji vsakdana organizacije in njenih strateških ciljev. Tehnologija, ki jo generira razvoj znanosti in stroke, nam je v danih okoliščinah marsikdaj v pomoč, marsikdaj pa tudi spotika na poti do rešitev. Zavedanje, da je razvoj organizacij na področju kadrovskega managementa doseglo skozi leta strateški pomen, kljub temu, da še mnogo organizacij to žal obravnava kot administrativno funkcijo organizacije, je korak bližje k uresničitvi temeljnega poslanstva kadrovskega managementa. Upravljanje ljudi, zaposlenih in poslušanje tistih, ki so glavno vodilo v doseganju postavljenih ciljev organizacije je nuja in neizogibno dejstvo. Na kakšen način organizacije dosegajo in presegajo tovrstne rezultate, je v rokah tistih, ki morajo/so vešči upravljanja z ljudmi. Človek je s svojim človeškim in socialnim kapitalom vedno in vselej gonilo razvoja in napredka organizacij.
Ključne besede: informacijska tehnologija, kadrovski management, proces zaposlovanja, CV-vizitka, digitalna doba, zaposlovanje, narava dela, nestandardne oblike zaposlitve, ekosistem, digitalizacija, komuniciranje, krizni manager, priložnosti za mlade, kriza, izobraževanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, digitalna transformacija, organizacijska kultura, GLOBE, športne organizacije, turistične organizacije, IKT, HRM
Objavljeno: 17.02.2020; Ogledov: 76; Prenosov: 20
URL Povezava na datoteko

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici