| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA GOSTOV NA DESTINACIJI PTUJ
Barbara Krajnc, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V današnjih časih je pomen turizma vse večji, saj ponuja številna delovna mesta, hkrati pa ponuja obiskovalcem določene destinacije možnosti za počitek, sprostitev in ogled naravnih danosti, ki jih posamezna destinacija ponuja. Ker postajajo turistične destinacije vse bolj privlačne in imajo zelo kakovostno ponudbo, postajajo zahteve in pričakovanja gostov vse višja. Zaradi konkurenčnosti med različnimi destinacijami je izjemno pomembno zadovoljiti goste in si tako zagotoviti ponoven obisk ali pa priporočitev destinacije prijateljem, znancem in drugim. Zadovoljni gostje lahko povečajo tudi ugled posamezni destinaciji in ji postanejo zvesti. Tako se lahko poveča tudi njihov prihodek. Na Ptuju kot turistični destinaciji lahko rečemo, da je turizem dobro razvit, vendar v očeh gostov še vedno preslabo predstavljen in oglaševan, saj je večina gostov za destinacijo izvedela preko znancev in prijateljev.
Ključne besede: zadovoljstvo gostov, pričakovanja gostov, dejavniki zadovoljstva, turizem, turistična destinacija Ptuj
Objavljeno v DKUM: 22.11.2011; Ogledov: 2789; Prenosov: 372
.pdf Celotno besedilo (639,34 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici