SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
POTROŠNIŠKO KREDITIRANJE V TURISTIČNI AGENCIJI X
Simona Karničnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Smo v času gospodarske krize, ko vsi ugibajo, ali je smiselno najemati kakršnikoli kredit ali je s tem pametno še počakati. V negotovih časih je namreč težko predvideti, kako se bodo razmere obrnile. Banke na trgu ponujajo le še kredite v evrih in nič več v švicarskih frankih. Poleg vsega tega je potrebno kredit zavarovati še nekoliko bolj kot nekoč. Banke kreditojemalca vzamejo še bolj pod drobnogled. Pribitki na obrestne mere so višji, ker tudi banke potrebujejo denar. Torej, četudi obrestne mere padajo, se stroški za najetje kredita dvigujejo. Prav zaradi tega je pred najetjem katerega koli kredita za kateri koli namen potrebno, da si vzamemo dovolj časa in obiščemo čim več ponudnikov ter zberemo čim več ponudb. Čeravno je kriza, si želimo privoščiti počitek nekje na lepšem. Postavi se vprašanje: kako poplačati aranžma? Ravno zaradi tega, sem se odločila, da povzamem to v moji diplomi in se osredotočim na ponudbo turistične agencije in jo primerjam s ponudbo v izbrani banki. Iz primera se izkaže, da je v dani situaciji kredit v turistični agenciji »X« ugodnejši.
Ključne besede: banka, kreditno tveganje, potrošniški kredit, turistična agencija, izterjava dolgov.
Objavljeno: 12.01.2010; Ogledov: 1376; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

3.
POSEBNOSTI PROGRAMSKE REŠITVE DATALAB PANTHEON TM ZA RAČUNOVODJE V TURIZMU
Anja Polajžer, 2009, diplomsko delo

Opis: Da bi lahko turistične agencije uspešno zagotavljale in izvajale turistične storitve potnikom, morajo vlagati v osebnost in znanje zaposlenih, ter nenehno posodabljati programski paket, ki ga uporabljajo. V današnjem času, času sprememb je bistveno, da podjetje izbere takšen poslovno-informacijski sistem, ki upošteva inovacije na tržišču in zakonodajo. PANTHEONTM je primeren za vsako dejavnost. Glede na to, da je univerzalen poslovni informacijski sistem, ponuja rešitve tudi za turistične agencije. Zaradi njegove poenostavljene uporabe lahko turistične agencije dosledno vodijo poslovanje, prihranijo tako čas kot tudi znižajo stroške, obenem pa so lahko konkurenčnejši na trgu. Funkcionalnosti izpeljanke Atlantida omogočajo vnos rezervacij (s pomočjo že prej pripravljenih šifrantov), kreiranje lastnih produktov, kjer agencija nastopa kot organizator, pregled prodaje za posamezni produkt, pregled plačila kupcev, kreiranje računov, blagajniških prejemkov/izdatkov iz rezervacije, izpis vseh potrebnih dokumentov (voucher, najavo, pogodbo), omogoča pa tudi podporo za prenos dokumentov v različne formate in pošiljanje le-teh po elektronski pošti. Stroški potovanj in izletov se lahko razdelijo na stroškovne nosilce in tako je mogoče v vsakem trenutku spremljati njihovo gibanje. Na podlagi tega pa ugotoviti kakšna je razlika v ceni. Podatki se v PANTHEONTM vnašajo samo enkrat, polnijo eno podatkovno bazo, ter se avtomatsko prenašajo v pomožne in temeljne računovodske evidence z ustreznimi davčnimi stopnjami, konti in ostalimi podatki za pravilno računovodsko evidentiranje.
Ključne besede: Ključne besede: informacijski sistem, celovite informacijske rešitve (ERP), računovodski informacijski sistemi (AIS), turistična agencija, turizem, modul.
Objavljeno: 15.12.2009; Ogledov: 2282; Prenosov: 343
.pdf Celotno besedilo (465,82 KB)

4.
ELEKTRONSKO POSLOVANJE TURISTIČNE AGENCIJE
Teja Vidmar, 2009, diplomsko delo

Opis: Turizem in informacijska tehnologija sta dve največji in najbolj dinamični panogi v današnjem času. Obe panogi se zelo hitro razvijata in povpraševanje po njiju strmo raste. Posebno vlogo pri tem ima internet, ki je prenosni medij in omogoča najcenejši prenos podatkov in povezuje ljudi. Prav tako ima internet zelo pomembno vlogo pri turističnem trženju saj je njegova funkcija zelo pomembna pri distribuciji turističnih storitev. Internet predstavlja zelo pomembno vlogo za potencialnega turista, kot tudi za podjetje-turistično agencijo. Internet ponuja veliko prednosti pri poslovanju. To so nižji stroški pri poslovanju in pridobivanju informacij, večjo hitrost pri posredovanju informacij, enostavnejšo in hitrejšo komunikacijo. Turistične agencije se poleg standardnega trženja svojih proizvodov in storitev odločajo za trženje preko interneta. Ta oblika trženje je pri slovenskih turističnih agencijah dobro razvita. Opazimo lahko, da ima skoraj vsaka ali pa morda celo vsaka turistična agencija, tudi najmanjša, svojo spletno stran. Na spletnih straneh imajo predstavljeno ponudbo svojih storitev. Na internetu se lahko pojavljajo prav vsa podjetja, tudi najmanjša in največja. Ta oblika trženja je poceni in dostopna vsem. Tako imajo možnost, da se vsa podjetja v našem primeru turistične agencije enako predstavijo na internetu. Tukaj so dostopna vsem, ki imajo dostop do interneta. Zelo pomembno pri tem je, da so vsa podjetja dostopna vsem, kjerkoli in kadarkoli. Internet ne pozna časovnih in geografskih omejitev. Z internetom se torej možnost poslovanja poveča. Podjetja postanejo bolj dosegljiva in konkurenčnejša. Pomembno je tudi kako se podjetje predstavi na internetu in ni dovolj, da se na njem samo predstavi. Spletne strani morajo biti dobro narejene. Biti morajo preproste za uporabo, pregledne, ne preveč polne z besedilom. Predvsem je tudi pomembno, da obiskovalca spletna stran pritegne, da je zanimiva in lahka za uporabo, saj se bo, samo tako, še kdaj vrnil nanjo. Kar pa je cilj vsakega podjetja. Nekatere turistične agencije so šle še korak dlje. Na svojih spletnih straneh ponujajo tudi možnost nakupa svojih proizvodov in storitev. Vendar to pri nas, v Sloveniji še ni povsem razvito, saj to možnost ponuja res samo nekaj turističnih agencij. Predvsem so to turistične agencije, ki poslujejo samo preko interneta in sploh nimajo poslovalnic. Pri nas tak način poslovanja še ni povsem razvit. Ljudje takemu načinu poslovanja še ne zaupajo povsem in tudi nanj še niso povsem navajeni. Tako se še vedno odločajo za standardno poslovanje in še vedno osebno obiskujejo poslovalnice in tam opravijo nakup turističnih storitev.
Ključne besede: Ključne besede: turistična agencija, elektronsko poslovanje, internet, spletne strani, internetno trženje, internetno komuniciranje.
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 3089; Prenosov: 548
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

5.
TRŽENJSKI NAČRT TURISTIČNE AGENCIJE SONČEK V ČASU GOSPODARSKE RECESIJE
Mateja Šemrl, 2010, diplomsko delo

Opis: Prvi del diplomskega dela predstavlja sestavne dele trženjskega načrtovanja. Opredelimo faze v pripravi načrta trženja: analiza zunanjih in notranjih dejavnikov, določimo cilje, ki morajo biti merljivi, dosegljivi, spodbudni in usklajeni. Izberemo primerno strategijo, ki bo pripomogla k konkurenčni prednosti podjetja, sledi izvedba načrta, ugotavljanje rezultatov in seveda nadzor samega procesa. Opredelimo gospodarsko krizo, vzroke in posledice krize ter kakšne so napovedi za prihodnje. Naloga se osredotoča na strateško trženjsko načrtovanje v času gospodarske recesije. V drugem delu predstavimo Turistično agencijo Sonček, ki je na turističnem trgu prisotna že od leta 1993 in predstavlja eno od vodilnih turističnih agencij v Sloveniji. Kako gospodarska kriza vpliva na njen trženjski nastop in na kak način ohranja konkurenčno prednost.
Ključne besede: trženjski načrt, strateško načrtovanje, gospodarska recesija, kriza, turistična agencija
Objavljeno: 15.10.2010; Ogledov: 3503; Prenosov: 762
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

6.
OPREDELITEV FUNKCIONALNOSTI NOVEGA MODULA V SIBOOK
Miha Švara, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljeno delovanje informacijskega sistema v turistični agenciji Kompas d.d. Ker se poslovanje turističnih agencij vse bolj seli na internet, je zelo pomembno imeti dober in zanesljiv informacijski sistem. Kompasov informacijski sistem Sibook se je v procesu touroperatorstva zaenkrat izkazal za veliko pridobitev, zato so se ga odločili implementirati tudi v proces incoming. Ker je na področju procesa incoming v Sloveniji velika konkurenca, zaposleni pa so delali z zastarelim sistemom, je bila posodobitev ena od prioritet podjetja. Proces implementacije takega projekta ni nikoli preprost in hiter, kar sem občutil tudi pri izdelavi naloge. Zaradi tega je prenova informacijskega sistema ena zahtevnejših nalog, ki se jih organizacije lotevajo. Vendar informacijska tehnologija napreduje s tako hitrostjo, da so tiste organizacije, ki se ne bodo prilagajale zahtevam trga, obsojene na neuspeh.
Ključne besede: Informacijski sistem, turistična agencija, Sibook, implementacija
Objavljeno: 04.01.2011; Ogledov: 1432; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

7.
STRES ZAPOSLENIH V TURISTIČNIH AGENCIJAH
Silvija Čokan, 2010, diplomsko delo

Opis: Hiter tempo življenja nas sili k vedno novim spremembam in napetostim na vseh področjih našega delovanja. Namen naše diplomske naloge je opozoriti na vsa tista dejstva, s katerimi se morajo seznaniti zaposleni v turističnih agencijah, če želijo ohraniti svoje zdravje, delovno zgogljivost in ustvarjalnost. V diplomskem delu smo predstavili splošno definicijo stresa, kakšen je vpliv stresa na naše zdravje, kakšna je vloga podjetja pri odpravljanju stresa in kakšni so načini premagovanja stresa. Na podlagi anketnih vprašalnikov smo naše trditve potrdili oziroma zanikali. Vključili smo tudi lastne predloge in ideje.
Ključne besede: stres, zaposleni, turistična agencija, izgorevanje na delovnem mestu.
Objavljeno: 24.01.2011; Ogledov: 1692; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

8.
UPORABA REZERVACIJSKEGA SISTEMA SIBOOK V PODJETJU KOMPAS, D.D.
Polona Kiseljak, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi nastopa podjetje Kompas v dveh vlogah: kot organizator potovanj in turistična agencija. Organizatorji potovanj tvorijo distribucijsko verigo in delujejo kot pomemben člen med turističnimi ponudniki in turističnimi agencijami. Potovalne agencije sledijo jasno izraženemu protokolu prodaje – najprej vzpostavijo odnos s stranko, raziščejo njene potrebe, predstavijo proizvod ter poskrbijo, da se odjemalec zaveže k nakupu. Turistični portali predstavljajo novo prodajno orodje, katerega namen je preko interneta ponuditi ustrezne vsebine različnim ciljnim skupinam gostom. Informacijski sistem Sibook se uporablja za spremljanje finančnih, kadrovskih in drugih tokov znotraj podjetja Kompas ter za vodenje internih problemov, kot so evidenca prostih kapacitet, prevozov in drugih turističnih storitev. Prednosti, ki si jih prinaša celovit informacijski sistem SiBook, so: - boljša dostopnost in razpoložljivost podatkov, - boljši nadzor nad podatki, - večja podatkovna usklajenost in zanesljivost, - manjša odvisnost med programi in podatki, - manjši stroški razvoja programov, - manjši stroški vzdrževanja programov. Sistem podjetju Kompas omogoča boljšo preglednost celotnega poslovanja, s tem pa mu zagotavlja hitro odzivnost na spreminjajoče se tržne razmere, kar predstavlja konkurenčno prednost. Koristi uporabe programa sta boljša koordinacija oziroma usklajevanje delovanja in možnost oblikovanja več alternativ potovanj. Slabost sistema pa je, da vključuje le potovanja, počitnice in izlete, ki so v katalogih, potovanj po meri in izobraževalnih tečajev pa ne.
Ključne besede: informacijski sistem Sibook, turistična agencija, organizator potovanj, informacijski sistem v turizmu, računalniški rezervacijski sistem, globalni distribucijski sistem.
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 1734; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

9.
INOVACIJE V TURIZMU: TURISTIČNA AGENCIJA ZA OSEBE S POSEBNIMI POTREBAMI
Valentina Šardi, 2013, magistrsko delo

Opis: Socialni turizem oziroma turizem za osebe s posebnimi potrebami je velika pridobitev za turistični trg, saj gre za novost oziroma invencijo na že tako prenasičenem trgu. Predvsem pa predstavlja veliko pridobitev za invalide. Ker gre za novost, je potrebno še veliko dela na tem področju. Žal je potrebno najprej spremeniti razmišljanje nekaterih vodilnih na turističnem trgu in pogled na to problematiko. Kljub raznolikosti ponudbe, nikjer ne zasledimo ponudbe za osebe s posebnimi potrebami. V tujini se je že uveljavil izraz socialni turizem kamor uvrščamo invalide, mlade družine z otroci, t.i. aktivne upokojence in tudi mladostnike. Torej za ranljivo skupino ljudi. Tu bi predvsem izpostavila invalide, ki potrebujejo največ prilagoditev. Zaradi svojih specifičnih težav so bili še do pred kratkim diskriminirani in odrinjeni na rob družbe. Vendar kljub njihovim težavam, pa se štejejo za družabne osebe, ki si želijo in tudi potrebujejo brezskrben oddih. Na turističnem trgu v Evropi je 130 milijonov potencialnih strank, kar pomeni, da je 70% oseb s posebnimi potrebami zmožnih potovati kljub težavam s katerimi se soočajo. Trenutno približno 260 milijonov ljudi s posebnimi potrebami po svetu, ustvari 166 bilijonov € dohodka v turizmu. Na podlagi teh podatkov, lahko sklepamo, da si osebe s posebnimi potrebami želijo potovati in, da je potreba po dostopnem turizmu vedno večja. Kar se že zavedajo v nekaterih evropskih državah in tudi izven, v Sloveniji pa je ta ponudba zelo skopa ali je sploh ni. Čeprav je bil sprejet Zakon o enakosti invalidov, pa si te osebe morajo predvsem same izboriti kar jim pripada. Nič drugače ni v turizmu. Velika večina turističnih delavcev ni seznanjena z njihovimi potrebami in njihovim načinom življenja. Velika večina turističnih prenočišč ima prilagojen vsaj enega ali dva apartmaja oziroma sobe, predvsem za gibalno ovirane, vendar pa tega ne promovirajo ali pa so z informacijami zelo skopi. Težava je predvsem v tem, da turiste s posebnimi potrebami, v raznih toplicah, takoj umestijo v zdraviliški del, kar pa je zelo moteče za stranko, saj le-ta želi na svojem oddihu biti obravnavana kot vsi ostali gostje. Prav tako je največja težava v Sloveniji zimski turizem. Kljub pestri ponudbe, ne zasledimo ponudbe za invalide. Iz vsega zapisanega lahko sklepamo, da turistično agencijo za osebe s posebnimi potrebami potrebujemo in, kljub temu, da se vodilni tega ne zavedajo, predstavlja tržno priložnost, saj predstavlja invencijo v turizmu, ki bi jo bilo treba razviti v inovacijo. S temi in podobnimi težavami se že soočajo v turistični agenciji Premiki, ki deluje v okviru Zavoda ŠENT.
Ključne besede: inovacija, invalidi, osebe s posebnimi potrebami, socialni turizem, turistična agencija
Objavljeno: 20.06.2013; Ogledov: 2061; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

10.
MODEL ZA VREDNOTENJE OBMORSKIH TURISTIČNIH DESTINACIJ
Aljoša Kavčič, 2013, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo prikazuje večparametrski odločitveni model za ocenjevanje obmorskih turističnih destinacij. Za njegovo izgradnjo smo uporabili programsko orodje DEXi. Zanj smo se odločili zato, ker nam omogoča funkcionalnosti, ki nas ob pravilni uporabi lahko pripeljejo do dobre ocenitve turističnih destinacij. Model je sestavljen iz dveh odločitvenih dreves. S prvim ocenimo obmorsko turistično destinacijo kot celoto. V primeru, da je končna ocena destinacije dobra, nato uporabimo še drugo odločitveno drevo. S tem drevesom ocenimo enega ali več hotelov, ki se nahajajo na ocenjevani destinaciji. Model je bil narejen za eno izmed slovenskih turističnih agencij, zaradi česar smo želeli, da upošteva prioritete slovenskih turistov, ko se odpravljajo na počitnice na morje. Da bi prišli do teh informacij, smo izvedli anketo. Dobljene rezultate prioritet smo v modelu upoštevali tako, da smo dali tistim kriterijem, ki so ljudem pri destinacijah zelo pomembni, večjo težo kot tistim, ki so jim manj pomembni.
Ključne besede: Izbira turistične destinacije, Turistična agencija, Večparametrsko odločanje
Objavljeno: 11.10.2013; Ogledov: 924; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (2,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici