| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA GOSTOV NA DESTINACIJI MARIBOR
Blaž Zajc, 2014, diplomsko delo

Opis: V modernem času, v katerem smo se znašli, ljudje zaradi številnih tehnoloških novosti postajamo čedalje zahtevnejši odjemalci. Podjetja, ki ne sledijo spremembam v zunanjem in notranjem okolju, se slej kot prej začnejo soočati s težavami. Dnevno nam mediji poročajo o likvidacijah in stečajih podjetij. A za vsemi propadlimi podjetji ne stoji vedno neprilagajanje okolju in spremembam v njem, včasih so za to kriva naklepna dejanja posameznikov. Tudi v turizmu se morajo truditi in v turističnih destinacijah razvijati vedno nove storitve in širiti destinacijski program z namenom, privabiti večje število turistov, kar seveda pomeni večji prihodek. Z diplomskim projektom sem se osredotočil na turistično destinacijo Maribor, natančneje na analizo zadovoljstva gostov in turistov, ki prihajajo v Maribor. S pomočjo anketnega vprašalnika sem odgovoril na številna, v začetku postavljena vprašanja in uresničil zastavljene cilje. Postavil sem si tudi štiri hipoteze, izmed katerih sem tri potrdil, eno pa zavrnil. Prišel sem do sklepa, da obiskovalci in turisti v povprečju odhajajo zadovoljni.
Ključne besede: turizem, turist, destinacija, zadovoljstvo, Maribor, analiza
Objavljeno: 11.11.2014; Ogledov: 495; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (844,43 KB)

2.
PREPOZNAVNOST SLOVENSKIH TURISTIČNIH AGENCIJ
Miha Stražišar, 2014, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela smo razjasnili pojme turist, turizem, organizator potovanj in opredelili funkcije turistične agencije. Opisali smo zgodovino in razvoj turističnih agencij na splošno v svetu ter razvoj turizma v Sloveniji. Turizem smo razvrstili glede na gibanje, učinek v plačilni bilanci, dejavnost, število in čas bivanja. Ta razvrstitev je zgolj groba, poznamo tudi druge vrste turizma, katerih imena povedo, za katero vrsto gre. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo ugotavljali, kaj je glavni razlog ljudi za potovanje, kaj pri izbiri destinacije najbolj vpliva na uporabnike turističnih storitev in koliko denarja so ljudje pripravljeni odšteti za oddih s turistično agencijo. Zanimalo nas je tudi, kateri medij je po mnenju anketiranih najprimernejši za oglaševanje turistične agencije in njenih produktov, ugotavljali smo, kolikokrat letno ljudje potujejo, kje rezervirajo potovanje in katero je njihovo najljubše prevozno sredstvo. Zanimal nas je tudi splet dejavnikov pri izbiri potovanja.
Ključne besede: turist, turizem, turistična agencija, turistični aranžma
Objavljeno: 09.10.2014; Ogledov: 844; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

3.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV TURISTIČNIH STORITEV
Tana Stanonik, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Zadovoljstvo uporabnikov turističnih storitev je eden ključnih dejavnikov za uspešno poslovanje ponudnikov turističnih storitev. V teoretičnem delu diplomske naloge smo na kratko razjasnili glavna pojma turizem ter zadovoljstvo. Opisali smo nekaj dejavnikov, ki vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov turističnih storitev. Govorimo o kakovosti storitev v turizmu, nakupnem vedenju turistov ter o lojalnosti turistov. Opisali smo tudi samo merjenje zadovoljstva turistov ter razjasnili kako se v turizmu ravna s pritožbami. V raziskovalnem delu pa smo s pomočjo ankete, ki smo jo uporabili za anketiranje slovenskih turistov, ki so počitnikovali na grškem otoku Kefalonija v poletni sezoni 2013, odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja. Zanimalo nas je predvsem ali so bili turisti s svojimi počitnicami zadovoljni, katere skupine turistov je lažje zadovoljiti kot druge ter ali so si tisti turisti, ki niso bili zadovoljni, za to krivi sami. Raziskali smo tudi kakšno vlogo ima organizator počitnic pri samem zadovoljstvu svojih uporabnikov ter kako se rešujejo težave, ki nastanejo med počitnicami.
Ključne besede: turizem, zadovoljstvo, turist, Kefalonija
Objavljeno: 09.09.2015; Ogledov: 593; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

4.
Modra frankinja kot osnova vinskega turizma v Sevnici
Vita Petek, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Osrednji produkt sevniškega vinskega turizma je modra frankinja, ki je po kakovosti in razširjenosti glavna rdeča sorta v vinorodni deželi Posavje. Žal pa prepoznavnost in vključenost v turizem še nista na takšnem nivoju, kot bi si turistični deležniki želeli. Problem, ki smo ga reševali v magistrskem delu je, kako modro frankinjo še bolj vključiti v turistično ponudbo Sevnice. Pri svojem raziskovanju smo uporabili več metod kvalitativnega raziskovanja, in sicer: metodo deskripcije, metodo analize vsebine, delno strukturiran intervju (z vinarji, vinogradniki in strokovnjaki vinske stroke smo opravili delno strukturirane intervjuje, katerih analizo smo naredili z metodo kodiranja). Analiza je pokazala, da je vinski turist visoko izobražen, radoveden človek, ki se spozna na vino. Zanimajo ga lokalna vina in njihova zgodba. Ocenjuje se, da pripada višjemu sloju, na potovanju pa ga poleg vina zanimajo tudi samo področje, pridelava in vinska klet. Ugotovitve glede modre frankinje so pokazale, da je to tisto rdeče vino, ki ima v Posavju idealne pogoje, da se razvije v žlahtno in žametno vino Posavja ter da intervjuvanci poznajo pridelke/izdelke iz modre frankinje, da pa ni dovolj zastopana v trgovskih verigah in da večina intervjuvancev to sorto vina povezuje z mestom Sevnica. Na osnovi naše raziskave ob koncu magistrskega dela predlagamo konkretne turistične produkte.
Ključne besede: modra frankinja, Sevnica, vinski turizem, vinski turist, Posavje
Objavljeno: 23.08.2018; Ogledov: 358; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

5.
Pomen stare trte za kulturni turizem v Mestni občini Maribor
Maja Veselko, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Sodobni trendi in spremembe kažejo, da v današnjem času turisti oziroma obiskovalci od turistične destinacije pričakujejo nekaj drugačnega in svojevrstnega. Tako v središču zanimanja in pozornosti prevladuje predvsem kultura, ki se razlikuje od destinacije do destinacije in s tem predstavlja identiteto določenega kraja, regije, države. Ker kultura postaja vedno pomembnejši dejavnik razvoja turizma, nas je v našem diplomskem delu zanimalo, kakšen pomen ima Stara trta – svetovna znamenitost na kulturni turizem mesta Maribor ter na njegovo prepoznavnost tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Raziskava je pokazala, da je Stara trta izjemnega pomena tako za turizem v Mariboru kot tudi za njegovo širšo prepoznavnost. Ugotovili smo, da je v samo turistično ponudbo mesta že zelo vpeta, vseeno pa obstaja še veliko predlogov, ukrepov in načrtov za razvoj, s katerimi bi lahko dosegli še večjo obiskanost mesta ter njegovo prepoznavnost. Veliko je še možnosti sprememb in dopolnitve na že ponujenih produktih, treba pa bi se bilo posvetiti tudi ustrezni promociji in povezovanju, še posebej v povezavi s Festivalom Stare trte, ki se prireja Stari trti v poklon.
Ključne besede: kulturni turizem, kulturni turist, festivalski turizem, Občina Maribor, Stara trta, Festival Stare trte
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 247; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

6.
Mobilna aplikacija za prikaz zemljevida turističnih znamenitosti z uporabo ogrodja react in knjižnice openlayers
Jan Strelec, 2019, diplomsko delo

Opis: V okviru diplomske naloge smo načrtovali in izdelali mobilno aplikacijo za operacijski sistem Android in iOS. Namen aplikacije je prikaz zemljevida, na katerem lahko uporabnik vidi vse turistične znamenitosti v njegovi okolici. S tem želimo uporabnikom olajšati ter skrajšati iskanje znamenitosti, saj bodo jih imeli prikazane znotraj aplikacije, in jih ne bodo potrebovali iskati nikjer drugje. Z ogrodjem React-Native smo izdelali celotno mobilno aplikacijo, v kateri smo nato s pomočjo knjižnice OpenLayers prikazali zemljevid. Za pravilno delovanje smo v programskem jeziku Go izdelali strežnik za spletne storitve REST, iz katerega aplikacija pridobi vse potrebne podatke.
Ključne besede: Android, iOS, React, OpenLayers, zemljevid, znamenitosti, turist, mobilna, aplikacija
Objavljeno: 12.11.2019; Ogledov: 25; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici