| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NUMERIČNI IZRAČUN TOKA V VSTOPNEM DELU PELTONOVE TURBINE
Rok Kopun, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja numerični izračun toka v vstopnem delu Peltonove dvo-šobne turbine. Analiza je bila narejena s programskim paketom Ansys CFX-12.1 za tri različna odprtja šobe in različne gostote mrež. Namen izračuna je bil določitev debeline, hitrosti in kvalitete curka na vstopu v gonilnik. V nalogi je podrobno obravnavan vpliv gostote računskih mrež na rezultate.
Ključne besede: Peltonova turbina, turbulentni modeli, metoda končnih volumnov, homogen dvofazni tokovni model.
Objavljeno: 06.09.2010; Ogledov: 2481; Prenosov: 376
.pdf Celotno besedilo (8,72 MB)

2.
NUMERIČNA SIMULACIJA OHLAJANJA ULITKA
Mitja Ivančič, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja numerični izračun ohlajanja ulitka. Analiza je bila narejena s programskim paketom ANSYS CFX – 13.0. Izračunali sta se dve stanji, in sicer časovno neodvisno ter časovno odvisno stanje. Za hladilni medij se je uporabil zrak. Namen je bil teoretično in s pomočjo numerične simulacije izračunati potreben čas za ohlajanje ulitka. Rezultati pokažejo, da analitični izračun poda pregrobo oceno potrebnega časa ohlajanja ulitka. Časovno odvisna numerična simulacija pokaže, da je čas ohlajanja daljši od izračunanega. Ugotovimo, da se volumen ulitka ohlaja enakomerno, in ne opazimo kritičnih točk.
Ključne besede: prenos toplote, ohlajanje, turbulentni modeli, numerična simulacija
Objavljeno: 15.11.2012; Ogledov: 1176; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)

3.
Numerična analiza tokovnih in toplotnih razmer pri zaviranju zavornega diska
Špela Brglez, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučevali tokovne in toplotne razmere pri zaviranju v zavornem disku in njegovi okolici. Pri zaviranju avtomobilski zavorni sistem pretvarja kinetično energijo celotnega avtomobila v toploto, katere večji del se kopiči v diskih, z njihove površine pa se širi v okolico s pomočjo konvekcije in sevanja. Razmere pri zaviranju na posebnem testu proizvajalca diskov smo simulirali s pomočjo računalniške dinamike tekočin. Uporabili smo programski paket Ansys CFX. Vse začetne predpostavke in poenostavitve smo skozi izdelavo magistrskega dela ovrednotili in skušali zmanjšati njihov vpliv na končne rezultate. Pri raziskavi nas je zanimalo tokovno polje, predvsem potrebna velikost računskega območja in gostota numerične mreže, ustrezen turbulentni model ter robni pogoji in vpliv časovne odvisnosti modela. Izkazalo se je, da je najprimernejše čim večje računsko območje, gostota mreže mora biti največja tik ob disku, ustrezen turbulentni model je SST (transport strižnih napetosti), robni pogoj odprtina, glede na opazovano geometrijo pa izbira časovno odvisnega modela ni smotrna. Glede temperaturnega polja smo se spraševali o ustreznosti uporabe časovno odvisnega oziroma neodvisnega tokovnega polja, o vključevanju sevanja v model, o temperaturni odvisnosti materialnih lastnosti in o primernem načinu predpisovanja izvora toplote ter vrtilne frekvence diska. Ugotovili smo, da je tudi pri temperaturnem polju za prve ocene dovolj natančen preračun s stacionarnim tokovnim poljem, v model pa je potrebno vključiti tako sevanje kot tudi temperaturno odvisne materialne lastnosti diska in zraka. Izvor toplote mora biti predpisan časovno odvisno, zmanjševanje vrtilne frekvence diska pa vpliva predvsem na temperaturno polje v zraku.
Ključne besede: numerične simulacije, parametrična analiza, tokovno polje, prenos toplote, nestacionarni izračun, turbulentni modeli
Objavljeno: 27.02.2013; Ogledov: 1255; Prenosov: 253
.pdf Celotno besedilo (4,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici