| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRESOJA USTREZNOSTI IZVEDBE KROŽNEGA KRIŽIŠČA NA ŠALEŠKI CESTI PRED PREDOROM V NASELJU VELENJE
Denis Verhovnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Pri rekonstrukciji križišč v urbanem okolju je potrebno skrbno pretehtati vse dejavnike in kriterije (projektno tehnične, prometno varnostne in kapacitetne) in se na podlagi le-teh odločiti za najustreznejšo varianto rekonstrukcije. V diplomskem delu je predstavljeno trenutno stanje obstoječega štirikrakega nivojskega križišča na cesti G1-4 v Velenju. Izvedena je podrobna kapacitetna raziskava in primerjava vseh predlaganih rešitev ter predstavitev optimalne rešitve, ki se pokaže v krožnem križišču s spiralnim potekom krožnega vozišča oz. tako imenovanem »turbo« krožnem križišču.
Ključne besede: krožno križišče, turbo krožno križišče, prepustnost, rekonstrukcija
Objavljeno: 11.11.2010; Ogledov: 1669; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (5,26 MB)

2.
Prometna varnost krožišča Tomačevo pred in po prenovi
Andrej Šerjak, 2012, magistrsko delo

Opis: Prometna varnost mora biti vedno na prvem mestu, zato vedno znova stremimo k izboljšavi prometne varnosti na vseh prometnih površinah, med katere spadajo tudi krožišča. Krožišča so se začela graditi z namenom zmanjševanja števila konfliktnih točk in izboljševanja varnosti vseh udeležencev v prometu. Prav tako igrajo pomembno vlogo pri večji pretočnosti, umirjanju prometa in preprečevanju najhujših prometnih nesreč. V Sloveniji se število krožišč nenehno povečuje, izboljšuje in rekonstruira z vidika prometne varnosti. V magistrski nalogi je predstavljeno krožišče Tomačevo pred in po prenovi. Opisana je zgodovina razvoja krožišč, vrste in delitve krožišč, posebnosti, prednosti in slabosti krožišč ter signalizacija. Nato smo primerjali večpasovno krožno križišče s turbo- krožnim križiščem. V raziskovalnem delu naloge pa smo predstavili in primerjali krožno križišče pred in po prenovi. Analizirali smo prometno varnost, preučili vzroke in posledice prometnih nesreč, preverili mnenje uporabnikov krožišča ter podali predlog izboljšav, ki bi še dodatno povečal prometno varnost v krožišču.
Ključne besede: krožišče, prenova krožišča, semaforizirano turbo-krožno križišče, prometna varnost
Objavljeno: 16.02.2013; Ogledov: 1281; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)

3.
EMPIRIČNA METODA ZA DOLOČANJE KAPACITETE TURBO - KROŽNIH KRIŽIŠČ
Ingrid Fišer, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga vsebuje analizo turbo ‒ krožnega križišča na Titovi cesti pri bolnici v Mariboru. S pomočjo empirične metode je mogoče natančnejše ugotavljanje kapaciteto, ki jih dosegajo turbo – krožna križišča v realnih pogojih obratovanja, kot s pomočjo računsko – analitičnih metod, ki temeljijo na mejnih časovnih prazninah. Zato študija temelji na empirični metodi ugotavljanje kapacitete na konkretnem primeru. V nalogi so za lažje razumevanje praktičnega dela, opredeljena bistvene lastnosti turbo ‒ krožnih križišč in dosedanje uporabljene metode za izračun kapacitete le teh.
Ključne besede: turbo ‒ krožno križišče, kapaciteta, empirična metoda
Objavljeno: 19.09.2013; Ogledov: 1339; Prenosov: 113 
(2 glasa)
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

4.
ANALIZA VPLIVA IZGRADNJE TURBO KROŽNIH KRIŽIŠČ NA POTEK IN VARNOST PROMETA
Vojko Gotlin, 2013, magistrsko delo

Opis: Turbo krožna križišča so začeli graditi z namenom zmanjševanja števila konfliktnih točk, ki jih ima »običajno« dvopasovno krožno križišče. Število konfliktnih točk se pri turbo krožnih križiščih zmanjša zaradi načina vodenja motoriziranih udeležencev na območju turbo krožnega križišča. Prav način vodenja motoriziranih udeležencev igra pomembno vlogo pri povečevanju pretočnosti in prometne varnosti vseh udeležencev v prometu ter preprečevanju najhujših prometnih nesreč. V magistrski nalogi je predstavljen vpliv izgradnje turbo krožnih križišč na potek in varnost prometa. V analizo so zajeta vsa turbo krožna križišča v Sloveniji, ki nudijo podatke o prometnih nesrečah po izgradnji, torej tista, ki so bila zgrajena leta 2011 ali prej. Podatki o prometnih nesrečah so zajeti za obdobje treh let pred rekonstrukcijo in za enako obdobje po rekonstrukciji oz. za obdobje vsaj enega leta.
Ključne besede: cestni promet, krožno križišče, turbo krožno križišče, konfliktne točke, prometna varnost.
Objavljeno: 27.11.2013; Ogledov: 832; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (5,34 MB)

5.
GEOMETRIJSKA ZAMUDA V TURBO - KROŽNIH KRIŽIŠČIH
Silvo Vodovnik, 2016, diplomsko delo

Opis: S povečevanjem prometa je nastala potreba po načrtovanju drugačnih tipov križišč, ki bi zagotovila hitrejši pretok vozil, večjo kapaciteto križišč in večjo varnost. Eno izmed takšnih križišč je tako imenovano turbo-krožno križišče s fizično ločenimi voznimi pasovi, pri katerem smo poskusili dokazali, da je ameriška metoda NCHRP 3-65, ki je namenjena krožnim križiščem, uporabna za izračun geometrijske zamude tudi v tovrstnih križiščih. V ta namen smo izvedli meritve hitrosti na posameznih presekih v okolici turbo-krožnega križišča, jih analizirali in nato uporabili za izračun geometrijske zamude. Nato smo opravili še empirične meritve časov, v katerih vozila prevozijo turbo-krožno križišče. Te čase smo primerjali z izračunano geometrijsko zamudo in na ta način potrdili hipotezo, da je ta metoda uporabna tudi za turbo-krožna križišča.
Ključne besede: geometrijska zamuda, turbo-krožno križišče, meritve, hitrosti
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 335; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici