| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ALGORITMI TRIANGULACIJE S STRATEGIJO PREBIRANJA
Vid Domiter, 2009, doktorska disertacija

Opis: Osnovni cilj doktorske naloge je razviti lasten postopek omejene Delaunayeve triangulacije z metodo prebiranja, ki bo vsaj enako učinkovit kot do sedaj razviti postopki in pokazati, da je s prebiranjem možno rešiti tudi veliko težjo nalogo rekonstrukcije površja v 3D. V nalogi najprej definiramo klasično in omejeno Delaunayevo triangulacijo, opišemo obstoječe postopke, nato pa se osredotočimo na lasten postopek omejene Delaunayeve triangulacije. Podrobneje opišemo njegovo delovanje in razširitve, ki vodijo k učinkovitemu algoritmu omejene Delaunayeve triangulacije. Temelj algoritma je pomikanje napredujoče fronte s prebirno premico in razvoj hevristik, ki poskrbijo za uspešno vodenje napredujoče fronte in hkrati minimizirajo število menjav trikotnikov. Nato preidemo na problem rekonstrukcije površja, kjer podamo pregled sorodnih raziskav. Dva postopka podrobneje opišemo, temu pa sledi opis lastnega postopka rekonstrukcije površja s prebiranjem. Algoritem temelji na širitvi napredujočih front s pomikanjem prebirne ravnine in hevristikah za uspešno upravljanje s frontami. Na koncu analiziramo oba razvita algoritma in potrdimo zastavljeni hipotezi.
Ključne besede: algoritmi, računalniška geometrija, računalniška grafika, CAD, prebiranje, trikotniške mreže, triangulacija, rekonstrukcija površja
Objavljeno: 07.05.2009; Ogledov: 2981; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (4,57 MB)

3.
Adaptive identification in torii in triangular grids
Matjaž Kovše, Peter Stanet, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Pri adaptivni identifikaciji postavljamo vprašanja, eno za drugim, pri čemer je dovoljeno postaviti vprašanje, glede na do tistega trenutka prejete odgovore na predhodna vprašanja. Cilj je odkriti (potencialno) okvarjeno vozlišče v grafu. Na adaptivno identifikacijo lahko gledamo tudi kot na igro, kjer prvi igralec skrivoma izbere vozlišče, ki bo okvarjeno, ali ne izbere nobenega vozlišča, drugi igralec pa postavlja vprašanja kot "ali se nahaja okvarjeno vozlišče v krogli $B(v)$ s središčem v vozlišču $v$?" za vozlišča grafa $G$. Cilj prvega igralca je maksimizirati število potrebnih vprašanj. Cilj drugega igralca je minimizirati to število. V članku obravnavamo adaptivno identifikacijo v torusih na trikotniški mreži.
Ključne besede: identifikacijske kode, adaptivna identifikacija, trikotniške mreže, identifying codes, adaptive identification, triangular grids
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 506; Prenosov: 7
URL Povezava na celotno besedilo

4.
STISKANJE TRIKOTNIŠKIH MREŽ PO METODAH DE FLORIANIJEVE S SODELAVCI IN GUMHOLD-STRASSERJA
Patrik Kokol, 2015, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je implementirati dve metodi za stiskanje trikotniških mrež, ki so shranjene v datotekah STL (STereoLithography). V nalogi je predstavljena struktura datoteke STL in opisani dve metodi za stiskanje trikotniških mrež: metoda De Florianijeve s sodelavci in metoda Gumhold-Strasserja. Obe temeljita na principu rezanja robov. Delovanje metod in pravilnost implementacije prikažemo na konkretnih primerih.
Ključne besede: algoritmi, računalniška geometrija, algoritmi stiskanja, trikotniške mreže, stiskanje mrež
Objavljeno: 27.08.2015; Ogledov: 722; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici