1. ANALIZA ZALOG V TRGOVINSKEM PODJETJUJasmina Polajžer, 2015, diplomsko delo Opis: Ljudje lahko svoje potrebe po materialnih dobrinah danes zadovoljujejo skoraj za vsakim vogalom. Že vsako večje naselje premore kakšno majhno trgovino ali pekarno. Vsi pa vemo, da niso vse trgovinske organizacije enako obiskane, čeprav predstavljajo eno najpomembnejših dejavnosti za populacijo. Namen diplomske naloge je bilo proučiti domačo in tujo literaturo ter teoretično predstaviti kaj sploh so zaloge, kakšne funkcije imajo, kako poteka njihova analiza in kako upravljamo z njimi, saj se moramo zavedati, da vsakršno napačno ravnanje z zalogami v podjetju lahko prinese velikanske izgube. Cilji so bili opredeliti zaloge, predstaviti trgovinsko podjetje X, predstaviti analiziranje zalog podjetja X in narediti analizo zalog. Rezultati ankete so pokazali, da v podjetju nimajo velikih zalog, da imajo največkrat na zalogi oblačila in manjše gospodinjske aparate, seveda tudi hrano, da podjetje razpolaga z veliko artiklov in da za čiščenje starih zalog skrbi vodja oddelka. Ključne besede: analiza zalog, trgovinsko podjetje, stroški zalog, vrste zalog. Objavljeno v DKUM: 15.04.2016; Ogledov: 1522; Prenosov: 242
Celotno besedilo (1,10 MB) |
2. POSEBNOSTI RAČUNOVODENJA ZALOG V TRGOVINSKEM PODJETJUSabina Črešnar, 2015, diplomsko delo Opis: Diplomski seminar obravnava posebnosti računovodenja zalog v trgovinskem podjetju. Računovodenje zalog je lahko dobro samo, če je računovodstvo podjetja dobro organizirano. To pomeni, da podjetje pri vodenju svojih zalog znauporabitiračunovodske informacije.
V diplomskem seminarju sem opredelila zaloge trgovskega blaga, predstavila sem pomen zalog za trgovinsko podjetje ter predstavila njihovo vlogo. V diplomskem seminarju omenjene vrste zalog se pri trgovinskih podjetjih pojavljajo najpogosteje. Vsako izmed vrst zalog sem predstavila na podlagi zakonskih določil, strokovnih pravil, knjigovodskih procesov ter možnosti, po katerih se te zaloge lahko vrednotijo.
Zakonska določila ter strokovna pravila sem pri lastniških zalogah predstavila predvsem na podlagi zakona o trgovini ter na slovenskih računovodskih standardih, pri konsignacijskih zalogah pa na podlagi obligacijskega zakonika. Pri knjigovodskih procesih sem opredelila listinjenje, razvidovanje oz. evidentiranje ter obračunska poročila. Z listinjenjem sem predstavila listine, ki imajo povezavo z zalogami vse od naročila pa do prodaje. Pri razvidovanju oz. evidentiranju sem opredelila temeljne, pomožne ter operativne knjigovodske evidence. Pri obračunskih poročilih sem omenila temeljna obračunska poročila ter poročila in obračune, ki jih podjetje lahko pripravlja po svoji presoji in niso obvezne, ampak pri vodenju zalog pripomorejo k lažjim nadaljnjim odločitvam.
V praktičnem delu diplomskega seminarja sem na preučevanem trgovinskem podjetju X pripravila diagrame narisa za procese, povezane z zalogami (nabavo, prevzem, plačilo računa za nabavljeno trgovsko blago, prodajo ter prejetje plačila za prodano trgovsko blago). Ključne besede: zaloge, trgovinsko podjetje, računovodenje zalog, listine, evidence, poročila, vrednotenje zalog. Objavljeno v DKUM: 29.10.2015; Ogledov: 1264; Prenosov: 293
Celotno besedilo (749,38 KB) |
3. Organizacijski vidiki pri prodaji podjetjem v podjetju Merkur d.d. : diplomsko deloAlojz Hribernik, 2005, diplomsko delo Ključne besede: organizacijske strukture, projektna organizacija, organiziranost, prodaja, podjetje, organizacijski sistemi, povezanost, prodajna politika, poslovni proces, metode, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, organiziranost Objavljeno v DKUM: 02.06.2012; Ogledov: 1584; Prenosov: 79
Celotno besedilo (2,76 MB) |
4. Informationssysteme für das Handelsmanagement : Konzepte und Nutzung in der Unternehmenspraxiszbornik Ključne besede: informacijski sistemi, trgovske družbe, institucionalizem, trgovinska politika, trgovina, trgovinsko podjetje, poslovanje podjetja, management, MIS, informatika, uporabniki, zmogljivost, vrednotenje, verige, človeški potencial, analiza poslovanja, poslovno okolje, kritika, potrošnik, perspektive, poslovno komuniciranje, rešitve, reševanje problemov, kooperacija, software, programska oprema, multimedia, računalništvo, uporaba računalnika Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1720; Prenosov: 37
Povezava na celotno besedilo |
5. Strateški načrt trženja blagovne znamke Valpaint na avstrijskem trgu : diplomsko deloKatarina Cafnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: medorganizacijsko trženje, trgovinsko podjetje, poslovanje, mednarodno poslovanje, mednarodno trženje, tržno planiranje, tržne raziskave, SWOT analiza, proizvodi, strategija, strategija trženja, komuniciranje, internacionalizacija, mala podjetja, blagovne znamke, upravljanje, marketing mix, barve, marketinški splet, les, politika izdelka, politika cen, aktivnosti, zaščita, strategija trženja, pozicioniranje, predstava, mednarodni trg, pospeševanje prodaje, distribucija, Slovenija, Italija, poslovn Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2228; Prenosov: 141
Celotno besedilo (598,63 KB) |
6. Analiza sodobnih oblik prodaje v podjetju Merkur d.d. : diplomsko deloNenad Cvetković, 2006, diplomsko delo Ključne besede: trgovinsko podjetje, trgovske družbe, poslovni sistemi, elektronsko poslovanje, orodja, internet, računalniške mreže, prodaja, pospeševanje prodaje, organiziranost, management, uporabniki, katalogi, oblikovanje, prednost, nakup, predstava, podpora, uporaba računalnika, poslovno sodelovanje, varstvo podatkov, modeli, informatika, poslovanje, storitve Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1923; Prenosov: 72
Celotno besedilo (703,04 KB) |
7. Prednosti in slabosti franšizinga sistema v podjetju Engrotuš d.o.o. : diplomsko deloAnita Kos, 2006, diplomsko delo Ključne besede: franchising, obveznosti, trgovinske pogodbe, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, financiranje, finančna sredstva, finančna politika, finančno planiranje, finančna analiza, rizični kapital, plačilna sposobnost, finančni sistemi, kapital, Slovenija, finančni instrumenti, metode, panoge dejavnosti, metodologija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1655; Prenosov: 72
Celotno besedilo (561,00 KB) |
8. Možnosti izkazovanja odloženih davkov v podjetju trgovske dejavnosti : diplomsko deloMarija Pušavec, 2006, diplomsko delo Ključne besede: davki, obdavčenje, terjatve, metode, obračuni, pravna oseba, računovodski izkazi, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, dobiček, reševanje problemov, regulacija, knjigovodstvo, bilance stanja, pravna ureditev, davčni sistemi, osnove, kontrola, obveznosti, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1499; Prenosov: 42
Celotno besedilo (553,59 KB) |
9. Načrt uvajanja in izvajanja marketinškega komuniciranja v Marines d.o.o. : specialistično deloMatej Čopar, 2006, specialistično delo Ključne besede: trženje, marketing, prodaja na debelo, postopki, podjetje, predstava, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, trg, tržni mehanizem, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, komuniciranje, osebna prodaja, direktno trženje, neposredna prodaja, cilj, pospeševanje prodaje, marketinški splet, marketing mix, tekstilna industrija, oblačilna industrija, konfekcija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2240; Prenosov: 76
Celotno besedilo (508,86 KB) |
10. Upravljanje z zalogami v trgovinskem podjetju Jerenko avto hiša d.o.o. : diplomsko deloBlanka Jerenko, 2006, diplomsko delo Ključne besede: avtomobilska industrija, zaloge, upravljanje, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, prodaja, nabavna politika, materiali, nabava, vodenje, stroški, gospodarjenje, kontrola, vrednotenje, sistemi, materialno poslovanje, dejavnost, panoge dejavnosti, storitve, servisi, pospeševanje prodaje, kvaliteta, uspešnost poslovanja, učinkovitost, periodični obračun Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2094; Prenosov: 102
Celotno besedilo (615,53 KB) |