| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 471
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Optimizacija spletne trgovine makalonca
Maja Čadež, 2021, diplomsko delo

Opis: Optimizacija spletne strani je danes zelo pomemben del promocije na spletu. Z vpisom ključne besede v iskalnik dobimo na prvih nekaj mestih spletne strani, ki imajo po priporočilih najbolj optimizirano spletno stran. V današnjih časi je priporočljivo, da ima vsako podjetje svojo spletno stran, preko katere lahko vidimo njihovo ponudbo, opis in ostale potrebne informacije. Zato je tudi zelo pomembno, da je spletna stran podjetja dobro optimizirana, saj nas tako potencialni kupci ali stranke hitreje najdejo. V okviru diplomskega dela smo naredili optimizacijo spletne trgovina Makalonca, kjer prodajajo otroške igrače in otroška oblačila ter ostale dodatke. V začetku diplomskega dela smo najprej opisali teoretične osnove optimizacije spletne trgovine, ki smo jih potem uporabili v praktičnem delu. Na spletno stran smo dodali orodja za spremljanje dogajanja na spletni strani, spremenili smo URL naslove, dodali povezavo na družbena omrežja, redno objavljali na družbenih omrežjih in podobno. Po končani optimizaciji spletne strani smo šest tednov merili rezultate. Končna analiza je pokazala, da bi morali za stalen boljši rezultat, redno spremljati in vključevati Googlova priporočila, saj bi le tako spletna stran ostala na željeni poziciji.
Ključne besede: spletna optimizacija, optimizacija spletne trgovine, spletna trgovina
Objavljeno: 24.09.2021; Ogledov: 71; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

2.
Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Nina Lipovšek, 2021, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija danes predstavlja velik del življenja. Populacija se čedaljebolj modernizira in usmerja svojopozornostv napredne tehnologije in udobje tako doma kot v poslovnem svetu. Z razvojem tehnologij postaja konkurenca na trgu vedno večja, kar pomeni, da nezadostuje zgolj prisotnost na spletu. Za prepoznavnost, opaznost in uspešnost je treba vključiti tudi digitalni marketing, čas in denar. Če povzamemo, je digitalni marketing promocija izdelkov, storitev in blagovne znamke s pomočjo uporabe elektronskih naprav ali interneta. Digitalni marketing uporablja več kanalov in tehnologij, ki organizaciji omogočajo analizo kampanj, vsebine in strategij, iz katerih je mogočerazbrati, ali določena strategija deluje, je uspešna oziroma kje so njenepomanjkljivosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej opredelili pojem spletna trgovina, določili razlike med klasično in spletno trgovino, opisalivrste spletnih trgovin in kaj definira uspešne spletne trgovine. Izpostavilismo tudi varnost spletne trgovine. Prav tako smo opredelili digitalni marketing in njegov razvoj. Preverilismo, kakšne digitalne strategije in kanale poznamo ter kakšne so prednosti in slabosti digitalnega marketinga v primerjavi s klasičnim. V praktičnem delu magistrskega dela smo pozornost namenili orodjem digitalnega marketinga.Ker je to široko in hitro rastoče področje, smo se osredotočili na poznana in bolj priljubljena orodjaspodročja optimizacije, e-poštnega marketinga, analitike, družbenih omrežij in orodij, namenjenih grafičnemu oblikovanju. Optimizacija spletnih strani je pomembna, saj je brez nje podjetje slabše vidno v brskalnikih, kar posledično prinaša slabši promet. Obstajajo orodja, kot so SEMrush, Google SearchConsole in Moz, ki pripomorejo k izboljšanju optimizacije. Na področju e-poštnega marketinga izstopajo orodja MailChimp, MailerLite, Hubspot in SendInBlue, primerjava med njimi pa prikazuje, katero je primernejše za kateri tip podjetja.Na področju analitike smo primerjali Matomo in Google Analytics.Predstavili smo tudi družbena omrežja in ugotovili, da obstaja veliko orodij za njihovo lažjo uporabo.Osredotočili smo se na orodja HootSuite, Buffer, Sporut Social in Creator studio ter jih primerjali med seboj. Upoštevali smo tudi grafično podobo fotografij, podjetja in blagovne znamke, kjer nam lahko pomagajo orodja, kot so Canva, Crello in Piktochart.
Ključne besede: digitalni marketing, orodja digitalnega marketinga, marketinška strategija, Google, SEO, optimizacija, e-poštni marketing, spletna trgovina.
Objavljeno: 29.06.2021; Ogledov: 182; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

3.
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
Jure Šenveter, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na Facebook in Instagram oglaševanje spletnih trgovin v Sloveniji, ki prodajajo proizvode ali storitve končnim odjemalcem. Gre za hitro spreminjajoče se področje marketinškega komuniciranja, kar smo poskušali čim bolj aktualno opredeliti in opisati. Magistrsko delo tako zajema teoretično umestitev oglaševanja na družbenih omrežjih v marketing, prakse Facebook in Instagram oglaševalcev slovenskih podjetij in tudi samo izdelavo oglasa. Magistrsko delo je spoznanje, kako kompleksno je oglaševanje na družbenih omrežjih, za katero je treba imeti dosti znanja in dobro pripravljeno strategijo. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema komuniciranje v marketingu, strategijo digitalnega marketinga, izdelavo spletne strani, zgodovino in opis interneta ter družbenih omrežij, digitalno oglaševanje ter na koncu še izdelavo Facebook in Instagram oglasa. Empirični del raziskuje vprašanja, povezana z oglaševanjem preko Facebook upravitelja oglasov, primerjavo z Google oglaševanjem in ugotavljanje ključnih kazalcev uspešnosti za slovenska podjetja. Pridobljeni podatki nam dajejo odgovore na vprašanja, kam se stekajo sredstva slovenskih digitalnih oglaševalcev, katere cilje Facebook kampanj uporabljajo slovenska podjetja, ali uporabljajo Facebook Pixel ter ali slovenska podjetja uporabljajo ponovno ciljanje občinstva s pomočjo občinstva po meri in s pomočjo kataloške prodaje. Analiza rezultatov je razporejena glede na pojasnjevanje posameznih hipotez in vizualno predstavlja podatke s pomočjo grafov in tabel.
Ključne besede: Facebook, Instagram, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna trgovina.
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 190; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

4.
Trgovina z ljudmi ter vloga vladnih in nevladnih organizacij v Republiki Sloveniji
Eva Rom, 2021, diplomsko delo

Opis: V današnjem času trgovina z ljudmi predstavlja eno izmed najbolj razširjenih in dobičkonosnih vrst kriminalne dejavnosti. Gre za hudo kršitev temeljnih človekovih pravic in marsikdo izmed nas se ne zaveda kako blizu našega vsakdanjega življenja je lahko tovrstni kriminal vpeljan. Žrtev trgovanja lahko postane prav vsak, tako ženske in otroci kot tudi moški. Dejavnost poganjata mamljiva ponudba in še večje povpraševanje po le-tej, s čimer ima kaznivo dejanje možnost za visok dobiček z zelo majhnim tveganjem. Lahko bi rekli, da ima trgovina z ljudmi še dan danes podobnosti s suženjstvom, ki naj bi bilo že davno odpravljeno. Kljub temu, da se tej vrsti izkoriščanja danes ne reče več suženjstvo, pogoji ostajajo enaki. Ljudi se s strani »delodajalcev« prodaja kot predmete, prisiljeni so delati za majhno plačilo ali brez plačila ter so popolnoma odvisni od trgovcev z ljudmi. Ljudje v takšnem položaju niso svobodni in se jih vedno znova izkorišča za dobiček. Večina ljudi si trgovanje z ljudmi predstavlja zgolj kot dejavnost prostitucije s katero se ukvarjajo mlada dekleta in ženske. Veliko jih tudi misli, da so si žrtve takšnega ravnanja same krive ali še huje, da je to njim pravzaprav všeč. Javnost tovrstnega področja sploh ne pozna dobro, zato tudi ne vejo, da pri tej kriminalni dejavnosti obstajajo še druge oblike prisile oziroma izkoriščanja. Pojav predstavlja problem po vsem svetu in tudi Slovenija ni izjema. V Republiki Sloveniji se s trgovino z ljudmi soočajo tako vladne kot nevladne organizacije katere se trudijo preprečevati tovrstni kriminal, hkrati pa poskrbeti za zaščito in oskrbo morebitnih žrtev ter o problematiki ozaveščati slovensko populacijo.
Ključne besede: diplomske naloge, trgovina z ljudmi, društvo Ključ, policija, nevladne organizacije, vladne organizacije, žrtev, trgovci
Objavljeno: 29.03.2021; Ogledov: 182; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

5.
Zasnova e-platforme za dostavo hrane v makedoniji
Damjan Radev, 2020, diplomsko delo

Opis: Živimo v 21. stoletje, tehnologija se hitro spreminja kako v poslovnem svetu tako v vsakdanjo življenje človeka, vsak dan vidimo novo aplikacijo ki izboljša našega življenja. Podjetja imajo za zadatek slediti spremembe če želijo ostati pomembni. Danes je zelo težko si predstavljat življenje brez uporabe računalnika, če bi Internet prenehal obstajati svet bo zašel v krizo. Vključevanja e poslovanja v poslovem svetu se bo zvišalo še več v prihodnosti, ker se je do danes to prikazalo kot ključni dejavnik zvišanju produktivnosti podjetja. Namen diplomskega dela, je predstaviti kakšno vlogo ima e-poslovanje v način komuniciranja med podjetji ki ponujajo hrano in stranke ki si želijo hiter ter lažji dostop do njej. Bomo predstavili zasnovo ter izdelavo aplikacijo ki povezuje stranke do restavracije, ter pomaga pri procesu naročanja, dostop ter dostavo izdelke.
Ključne besede: e-poslovanje, e-trgovina, spletna aplikacija, tehnologije komuniciranja, uvajanje e-poslovanja, vrste e-poslovanja, modeli e-poslovanja, uber-eats, zomato, ehrana, spletno naročanje, koncept e-poslovanja, B2B, B2C, C2C, B2G, C2G, G2G
Objavljeno: 24.03.2021; Ogledov: 211; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

6.
Spletna stran za glasbeno skupino Fortissimo
Matej Dejak, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili, kako smo izdelali spletno stran za glasbeno skupino Fortissimo. Izdelal sem jo s CMS-orodjem za izdelavo spletnih strani WordPress. Dodati smo morali tudi vtičnike, kot sta WooCommerce, Yoast SEO, in izbrati temo, da spletna stran izpolnjuje zahteve naročnika. Za določene elemente smo uporabili svojo kodo HTML in CSS, da smo lahko dodali točno določen element. Ker veliko potencialnih kupcev dostopa do spletnih strani tudi preko pametnega telefona, smo razvili tudi mobilno verzijo spletne strani. Da smo lahko uporabljali podatkovno zbirko naročnikovih izdelkov in preizkušali, ali se spletna stran ustrezno spreminja, smo morali namestiti tudi WAMP strežnik. Spletno stran smo naredil z lokalno nameščenim WordPress razvojnim okoljem na domačem računalniku. Ko bi naročnik priskrbel javno dostopen strežnik, pa načrtujemo prenos spletnih strani nanj.
Ključne besede: spletna stran, glasbena skupina, php, WordPress, spletna trgovina
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 190; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

7.
Ključni dejavniki dropshipping spletne trgovine
Vojko Voga, 2020, magistrsko delo

Opis: Pred splošno uporabo spleta smo poznali le klasične prodajne poti. Njegov prihod je precej spremenil način prodaje, spremenil je tudi potrebe in želje kupcev. Slednji zahtevajo vse več spletnega nakupovanja, saj zaradi pomanjkanja časa ne utegnejo obiskati fizičnih trgovin. Posledično so se razvili različni spletni prodajni modeli, ki kupcem omogočajo čim hitrejši in cenejši nakup ter dostavo. Kot dobro poznane in uveljavljene prodajne modele bi lahko našteli veleprodajo in skladiščenje, proizvodnjo lastnih blagovnih znamk, prodajo produktov pod lastno blagovno znamko in naročnino oz. naročniške storitve. Zaradi rasti e-trga in razvoja novih spletnih orodij se je posledično oblikoval nov prodajni model, ki je značilen za spletno trgovanje. To je prodajni model dropshipping, ki je v svetovnem merilu že tako rekoč stalnica, na slovenskem spletnem tržišču pa se vedno bolj uveljavlja. Gre za način prodaje, ko lastnik spletne trgovine prodaja izdelke brez lastnih zalog. Naročeno blago s strani kupca prodajalec posreduje neposredno (dropshipping) dobavitelju, plača nabavno ceno ter poštnino, dobavitelj pa v njegovem imenu pošlje naročeno blago kupcu. Ker gre za dokaj nov prodajni model na slovenskem tržišču in na tem področju primanjkuje tudi osnovne literature v slovenskem jeziku, smo se odločili, da ga v magistrskem delu podrobneje opišemo. Glavni cilj magistrskega dela je, da prikažemo vzpostavitev prodajnega modela dropshipping v spletni trgovini od samega začetka do zadnjega koraka. Predpostavljamo, da je postopek vzpostavitve dropshipping spletne trgovine hiter, enostaven in povezan z nizkimi zagonskimi stroški. Med drugim smo mnenja, da lahko poslovanje postane avtomatizirano, saj izbrane in opisane platforme (WooCommerce+WordPress, Shopify in Magento) omogočajo enostavne razširitve na druge spletne storitve. Kljub kvalitetni postavitvi dropshipping spletne trgovine in avtomatizaciji vseh procesov menimo, da brez primerno izbrane tržne niše, raziskave trga in dobrega marketinga naše dropshipping spletne trgovine le-ta ne bo uspešna.
Ključne besede: spletna trgovina, spletno nakupovanje, dropshipping, WordPress, prodajni modeli, avtomatizacija poslovanja
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 256; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

8.
Prodaja preko spletne platforme amazon
Saša Horvat, 2020, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega projekta je analizirati postopek prodaje preko spletne platforme Amazon in predstaviti zasnovo načrta tovrstne prodaje izdelka za izbrano podjetje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo podrobneje predstavili spletno prodajo kot distribucijski kanal v mednarodnem trženju ter analizirali programe spletne prodaje podjetja Amazon in postopek prodaje preko spletne platforme tega podjetja. Prodajalci se pri prodaji na Amazonu srečujejo s številnimi izzivi. Močna konkurenca od njih zahteva temeljite priprave. Mednje med drugim spadajo proces iskanja izdelka in dobaviteljev, odločanje o načinu dostave ter priprava strani izdelka (listinga). Ključno vlogo pri uspešni prodaji preko spletne platforme Amazon pa ima mednarodno trženjsko komuniciranje, še posebej oglaševanje. V empiričnem delu diplomskega projekta smo predstavili načrt prodaje izdelka preko spletne platforme Amazon za izbrano podjetje. Primer vključuje predstavitev izbire oblike podjetja, izbire trga, izdelka, iskanje dobaviteljev, strategijo oglaševanja in pripravo listinga.
Ključne besede: Mednarodno trženje, distribucijski kanal, spletna trgovina, spletna platforma, Amazon.
Objavljeno: 04.01.2021; Ogledov: 389; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

9.
Analiza spletne trgovine mehanizacije miler d.o.o., preko odprtokodne spletne platforme nopcommerce
Lucija Brajnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Podjetja vse pogosteje uporabljajo računalniško in internetno tehnologijo za lažje poslovanje. Internet v sodobnem svetu ponuja ogromno priložnosti podjetjem za uspešno vodenje poslovanja. E-poslovanje vključuje široko paleto elektronskih dejavnosti, v katerih lahko podjetje sodeluje. Spletna trgovina omogoča nakup in prodajo blaga ali storitev prek interneta in je bistvena za sodobna podjetja. Z naraščajočo priljubljenostjo spletne trgovine v današnjem svetu se morajo podjetja naučiti strategij za privabljanje in zadrževanje spletnih kupcev na svoji spletni strani. Prav tako morajo prilagoditi svoje spletne strani, da se prilagodijo potrebam svojih strank. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. V teoretičnem delu smo opisali, kaj so spletna mesta, njihov nastanek, arhitekturo ter vrste spletnih mest ter trende, ki so zaznamovali leto 2020. Razložili smo tudi, kaj so spletne trgovine, njihovo zgodovino, vrste ter njihove prednosti in slabosti. Dotaknili smo se različnih vrst platform za izdelavo spletnih trgovin in se v naslednjem poglavju osredotočili na samo platformo nopCommerce, na kateri temelji spletna trgovina Mehanizacije Miler. V analitičnem delu magistrske naloge je predstavljeno podjetje Mehanizacija Miler d.o.o. Analizirali smo njihovo spletno trgovino z vidika uporabniške izkušnje ter predstavili izgled zaledja platforme nopCommerce.
Ključne besede: Spletna mesta, spletna trgovina, platforma nopCommerce, Mehanizacija Miler.
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 241; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

10.
Vloga multinacionalk v globalnem prostoru
Timotej Kreitner, 2020, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu obravnavam vlogo multinacionalnih podjetij (v nadaljevanju MNP) v globalnem prostoru. Proces globalizacije je skupaj s tehnološkim, informacijskim in komunikacijskim napredkom ustvaril globalni ekonomski trg, na katerem ključno vlogo odigrajo MNP. S svojo prisotnostjo vplivajo na tuja in domača gospodarstva držav po svetu. Kot indikator vloge MNP v globalnem prostoru in na države gostiteljice sem izbral vhodne tuje neposredne investicije (v nadaljevanju TNI), saj nam nudijo vsaj delni vpogled v delovanje MNP v državah gostiteljicah. Cilj diplomskega dela je bil primerjati vpliv vhodnih TNI na odstotek BDP-ja izbranih držav gostiteljic (Združeno kraljestvo, ZDA, Japonska). MNP so s pomočjo vhodnih TNI med leti 2005 in 2019 Združenemu kraljestvu prispevala 3,51-odstotno povprečno letno rast BDP-ja, v ZDA 1,57 % BDP-ja, na Japonskem pa 0,16 % BDP-ja. Vhodne TNI najbolj pomembno prispevajo k povprečni rasti odstotka BDP-ja na leto v Združenem kraljestvu, sledi ZDA in nato Japonska.
Ključne besede: globalizacija, svetovna trgovina, multinacionalna podjetja, vstop na tuje trge, tuje neposredne investicije
Objavljeno: 24.11.2020; Ogledov: 237; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (690,39 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici