| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 45
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
GOSPODARJENJE Z ODPADKI IZ POLIMERNIH MATERIALOV S POUDARKOM NA EVROPSKI UNIJI
Miloš Sušec, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje gospodarjenje z odpadki iz polimernih materialov s poudarkom na Evropski uniji (EU). V začetku so predstavljene osnove polimernih materialov. V sklopu tega je obravnavana najobsežnejša skupina polimernih materialov, to so plastične mase, kjer so opisana področja njihove uporabe, razvoj proizvodnje in porabe teh materialov ter količine njihovih odpadkov v svetu, EU in Sloveniji. V nadaljevanju je predstavljena problematika trajnostnega sonaravnega razvoja, njegova soodvisnost z razvojem polimernih materialov, hierarhija ukrepov integralnega ravnanja z odpadki v EU in okoljska zakonodaja EU, ki je relevantna za področje odpadkov iz polimernih materialov. Sklop gospodarjenja z odpadki iz polimernih materialov je posvečen predvsem predstavitvi metod za identifikacijo in ločevanje odpadkov iz polimernih materialov ter različnih postopkov za njihovo reciklažo (mehanska, kemijska in energijska reciklaža ter plemenitenje reciklatov). V zadnjem delu so izpostavljeni pomembnejši dejavniki, ki vplivajo na tržno sprejemljivost reciklatov polimernih materialov. Prikazane so tudi različne možnosti uporabe reciklatov in na primerih večjih podjetij v mednarodnem merilu opisana uporaba le-teh v njihovih proizvodih.
Ključne besede: gospodarjenje z odpadki, polimerni materiali, plastične mase, trajnostni sonaravni razvoj, mehanska reciklaža, kemijska reciklaža, energijska reciklaža, potenciali trgi za reciklate.
Objavljeno: 24.09.2009; Ogledov: 2468; Prenosov: 551
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

3.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA NOVI HOTEL ROYAL ROGAŠKA
Matej Jugovar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili podjetje Hotel Sava Rogaška d.o.o. in njegovo načrtovanje marketinške strategije za novi Hotel Royal Rogaška*****. Z izgradnjo hotela v kategoriji pet zvezdic bo podjetje razširilo svojo ponudbo ter že tako zahtevnim slatinskim gostom na enem mestu ponudila: — nadstandardno namestitveno ponudbo, — kopališke storitve v blagodejni termalni vodi, — zdravstvene storitve na osnovi edinstvene zdravilne mineralne vode Donat Mg, — širok spekter lepotilno-sprostilnih storitev, — vrhunsko kongresno ponudbo, — bogato animacijo (športno-rekreacijska ponudba in kulturno-zabavne ponudba), — vse skupaj v kombinaciji z vrhunsko kulinarično ponudbo — in tako dvignila ponudbo tako kraja kot celotne regije. V podjetju se zavedajo, da zaradi stresnega življenja in hitrega tempa dajemo ljudje vse večji pomen zdravju in da se s tem posledično povečuje število konkurenčnih ponudnikov, ki ponujajo vse boljše in raznovrstnejše storitve, zato v podjetju nenehno spremljamo trende zdraviliškega turizma ter poskušamo s spremljanjem, poznavanjem in nenazadnje s sledenjem trendom zadovoljiti željam še tako zahtevnega gosta. Da v podjetju Hotel Sava Rogaška d.o.o. resnično sledimo trendom, se nenehno razvijamo in dopolnjujemo turistično ponudbo ter nadgrajujemo tako kvalitativno kot kvantitativno svoje namestitvene kapacitete znajo ceniti tudi gostje, pričajo podatki, da se k nam iz leta v leto poleg domačih gostov vrača vse več tujih gostov.
Ključne besede: turistične storitve, zdraviliški turizem, Rogaška Slatina, Hotel Sava Rogaška d.o.o., Hotel Royal Rogaška, strateški marketing, ciljni trgi, marketinška strategija, marketinški splet
Objavljeno: 16.10.2009; Ogledov: 3104; Prenosov: 708
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

4.
5.
ŠIRITEV DRUŽBE MERCATOR NA TUJE TRGE
Andreja Tanšek, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je razdeljena na več delov. V prvem delu smo predstavili trgovino na drobno v Sloveniji, kajti trgovina je postala pomembnejša kakor prej. Trgovina ima dve bistveni nalogi-zadovoljevanje potreb in želja potrošnikov, ter zagotavljanje tržnih poti (distribucijskih kanalov) za proizvajalce. V vsakem ekonomskem prostoru ima trgovina na drobno drugačne možnosti za razvoj, kar je odvisno od več dejavnikov, ki so značilni za posamezno ekonomsko območje. V Sloveniji imamo tri velike trgovce (Mercator, Spar/Interspar, Tuš), ki si delijo slovenski tržni prostor. Mercator in Tuš sta slovenska trgovca. Ostali tuji trgovci (Leclerc, Lidl, Hofer) so pri nas v ozadju in imajo majhni tržni delež. Naslednji del obsega internacionalizacijo, kjer smo jo tudi predstavili, opredelili in našteli načine internacionalizacije trgovskih podjetij. Internacionalizacija je podjetniška strategija, ki je v veliki meri pogojena z marketinško sestavino-podjetje ne postane mednarodno podjetje zato, ker želi postati, temveč zato, ker je zaradi omejenosti domačega tržišča prisiljeno iskati tuja tržišča. Ključno pri internacionalizaciji pa je mednarodna konkurenčnost. Trg v Sloveniji je zelo konkurenčen, majhen, zasičen in nima velika potenciala rasti, zlasti na področju trgovine z živili. Zato je usmeritev v mednarodno poslovanje ključna. Podjetje, ki vstopa prvič na mednarodna tržišča, mora sprejeti osnovni odločitvi glede izbire ciljnih tržišč in načina vstopa na izbrana tržišča. Poznamo več načinov vstopa na tuje tržišče in več strategij vstopa na tuje tržišče. Družba Mercator je v svojih strategijah širjenja zelo uspešna. Njihova uspešna širitev v tujino dokazuje, da potrošniki cenijo njihove storitve in ponudbo ter da se s tem lahko uspešno kosajo z drugimi konkurenti.
Ključne besede: trgovska podjetja, tuji trgi, internacionalizacija, izbira trgov, strategija vstopa
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 2193; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

6.
VPLIV OKOLJA NA MOŽNOSTI POSLOVANJA KMETIJSKO GOZDARSKEGA ZAVODA PTUJ
Uroš Sitar, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Kmetijsko gozdarski zavod Ptuj ščiti interese kmetijstva, gozdarstva in ribištva. S svojim delovanjem največ pomaga na področju kmetijstva, ki je na tem območju najbolj razširjeno. Kmetijstvo se v Sloveniji, kot tudi širše, srečuje z vse večjimi težavami, ki se najbolj odražajo z opuščanjem kmetovanja, s pospešenim procesom urbanizacije ter z zaraščanjem kmetijskih površin. Tako se pomen zavoda za ohranitev in ponovno uveljavitev le-tega samo še povečuje. Ob slabšem položaju panoge pa je izredno pomembno tudi razvojno načrtovanje. To pa ni pomembno samo v zasebnem sektorju, kot vse pomembnejši dejavnik uspeha je tudi v javnih zavodih. Tako smo analizirali vpliv okolja na delovanje zavoda in iz tega izhajajoče možnosti in nevarnosti za njegovo poslovanje. Ugotovili smo, da ima zavod ključno vlogo v proučevanem lokalnem območju in si mora še najprej prizadevati za pomoč in razvoj kmetijstva, za dvig privlačnosti te panoge, večjo ozaveščenost potrošnikov in navsezadnje za povečan obseg svojih storitev. Predlagamo, da izkoristijo predvsem znanje in izkušnje zaposlenih za svetovanje pri novih oblikah kmetovanja. Prenesti je treba tudi znanje in pozitivne izkušnje iz tujine. S svojimi storitvami morajo izkoristiti vse možnosti, s pomočjo katerih bo kmetijstvo znova postalo bolj cenjena dejavnost.
Ključne besede: javni zavod, strukture organizacije, ekološko okolje, družbeno-politično in drugo socialno okolje, tehnično-tehnološko okolje, ekonomsko okolje, trgi.
Objavljeno: 10.01.2011; Ogledov: 1488; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (746,93 KB)

7.
ZLORABA PREVLADUJOČEGA POLOŽAJA:ANALIZA KONKRETNEGA PRIMERA
Jure Ozimič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava področje konkurenčnega prava, natančneje zlorabo prevladujočega položaja, pri čemer se opira na analizo konkretnega primera. V izhodišču so predstavljeni nekateri temeljni ekonomski in pravni koncepti, teorije in pravila, na katerih temeljijo namen, usmeritve in cilji konkurenčnega prava in so temeljnega pomena za ustrezno razumevanje in uporabo pravil, ki urejajo zlorabo prevladujočega položaja v praksi. V drugem delu diplomsko delo na konkretnem primeru, na podlagi odločbe Urada Republike Slovenije za varstvo konkurence št. 3073-9/02-4 z dne 4. maj 2004, osvetljuje ugotavljanje zlorabe prevladujočega položaja v praksi, pri čemer se osredotoča na vprašanja v zvezi z določitvijo upoštevnega trga, vezano prodajo ter omejevalnimi učinki, kakor so v obravnavanem primeru, kot posledica ravnanja podjetja Telekom d.d., ki je imelo prevladujoč položaj na trgu govorne telefonije, nastali na povezanem trgu storitev dostopa do interneta. Pri tem se diplomsko delo, izhajajoč iz dejstva, da slovenska konkurenčnopravna ureditev temelji na ureditvi EU, v pretežnem delu navezuje in opira na prakso institucij Evropske unije, to je Sodišča Evropske unije in Evropske komisije.
Ključne besede: Ključne besede: konkurenca, konkurenčno pravo, omejevanje konkurence, zloraba prevladujočega položaja, upoštevni trg, vezana prodaja, povezani trgi, diskriminiranje konkurentov.
Objavljeno: 08.10.2010; Ogledov: 2434; Prenosov: 364
.pdf Celotno besedilo (706,61 KB)

8.
MODEL INSTITUCIONALNE PODPORE INTERNACIONALIZACIJE SLOVENSKIH PODJETIJ V RAZMERAH DINAMIČNEGA SPREMINJANJA GLOBALNE EKONOMIJE
Črt Vedenik, 2011, magistrsko delo

Opis: Poznavanje zgodovine predstavlja osnovno znanje, ki je potrebno za razumevanje sodobnega sveta. Skozi zgodovino smo bili priča vzponom in padcem imperijev ter številnim drugim dramatičnim spremembam, ki so oblikovale svetovno ureditev. Ta ima ključen vpliv tako na vsakodnevno življenje, kot tudi na gospodarstvo, kar obravnavamo v Poglavju 2. Nato se posvečamo globalizaciji, ki ni pojav, značilen za zadnjih 20 let, temveč je prisoten že skozi vso zgodovino. Prinaša določena vprašanja in izzive, kar obravnavamo v Poglavju 3. Sodobna ureditev sveta spodbuja države, da pomagajo tekmovati podjetjem v mednarodni menjavi. Ta vprašanja obravnavamo v Poglavju 4. V Poglavju 5 predstavimo Slovenijo, posebno pozornost pa namenjamo programom institucionalne podpore internacionalizaciji podjetij v Sloveniji. Nekatere izmed teh programov proučimo v Poglavju 6 in podamo nekaj napotkov za nadaljnji razvoj le-teh. V Poglavju 7 pa se znova posvetimo napovedim spreminjajoče se svetovne ureditve, kako naj se ji podjetja prilagodijo in kaj nam prinaša vzpon novega svetovnega reda.
Ključne besede: Ključne besede: svetovna ureditev, mala in srednje velika podjetja, globalizacija, internacionalizacija, institucionalna podpora internacionalizaciji, diplomacija, gospodarska diplomacija, Republika Slovenija, Avstralija, nov svetovni red, strateški trgi.
Objavljeno: 28.06.2011; Ogledov: 2313; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

9.
PRENOVA MODELA PROCESNE STRUKTURE POSLOVANJA Z VREDNOSTNIMI PAPIRJI
Matic Kermavnar, 2011, magistrsko delo

Opis: Podjetje je skupek posameznih procesov. Med slednje sodijo proces zaposlovanja, nabave itd. V današnjih časih se na tržišču obdržijo le uspešna, dobro vodena podjetja z jasno strategijo in konkurenčnimi ponudbami. Da bi bili kar se da konkurenčni, pa je potrebno ponuditi isto storitev oziroma izdelek po nižjih stroških. Načinov, kako znižati stroške določenih storitev oziroma izdelkov, je veliko, vse od zamenjave dobavitelja do uporabe cenejših surovin. Kateri način izberemo, je odvisno od upravljavcev določenega podjetja, vendar na koncu ne moremo mimo prenove procesa. Eno takšnih podjetij, ki ponuja nekonkurenčno storitev, je naše podjetje. Podjetje se ukvarja s ponudbo storitev poslovanja tujih vrednostnih papirjev in je tudi kar precej uspešno, vendar, kot smo v magistrskem delu tudi ugotovili, precej nekonkurenčno pri storitvi ponudbe poslovanja z vrednostnimi papirji JV trga. Da bi bilo naše podjetje kar se da konkurenčno, smo v našem magistrskem delu predlagali prenovo obstoječega modela poslovanja z vrednostnimi papirji JV trgov. Glavni problem našega obstoječega modela je v tem, da je stroškovno neučinkovit in posledično za stranke nevabljiv. V našem magistrskem delu na podlagi raziskav predlagamo postavitev prenovljenega modela, kjer smo preprosto odstranili še enega izmed posrednikov in se direktno povezali s ponudnikom storitev lokalnega trga.
Ključne besede: prenova, proces, vrednostni papir, JV trgi.
Objavljeno: 29.08.2011; Ogledov: 1006; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

10.
Strategija razširitve na tuja tržišča : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Dušan Zorin, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Ob vse hitrejšem spreminjanju okolja, hitrem tehnološkem napredku in spremenjeni strukturi trgov je internacionalizacija poslovanja za večino podjetij nujen poslovni odziv za preživetje in razvoj. Je dinamičen in večplasten proces umeščanja podjetja v mednarodni tržni prostor, ki mu nujno sledi sprememba koncepta poslovanja podjetja, pri čemer se kot strategija širitve trženjskih aktivnosti v nekaj bistvenih točkah razlikuje od običajne strategije rasti podjetja znotraj meja domače države.
Ključne besede: mednarodno poslovanje, tuji trgi, strateško trženje
Objavljeno: 04.05.2011; Ogledov: 1831; Prenosov: 122
.docx Celotno besedilo (1,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici