| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Modeliranje različnih konfiguracij dvokolesnih in štirikolesnih električnih pogonov vozil s simulacijskimi orodji AVL
Jure Pigac, 2020, diplomsko delo

Opis: Zaradi lastnosti električnih motorjev je pogonske sisteme električnih vozil mogoče izvesti v več različnih konfiguracija. Zato smo se odločili, da bomo v okviru te diplomske naloge simulirali delovanje več različnih konfiguracij dvokolesnih in štirikolesnih pogonskih sistemov električnih vozil. V ta namen smo uporabili simulacijsko orodje AVL Cruise M. S tem smo izdelali šest simulacijskih modelov pogonskih sistemov električnih vozil. Z vsakim modelom smo izvedli več simulacij. Vsaka izmed simulacij je predstavljala svoj vozni cikel. Na koncu smo na podlagi rezultatov simulacij izvedli analizo in primerjavo pogonskih sistemov električnih vozil. Z zbranimi podatki smo ovrednotili morebitne aplikacije posamezne konfiguracije pogonskega sistema.
Ključne besede: električni avtomobili, električna kolesa, simulacije, pogonski sistemi električnih vozil, AVL Cruise M
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 146; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,74 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza vpliva elektromobilnosti na elektroenergetski sistem
Urban Gabrijel, 2019, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je s pomočjo najnovejše literature, raziskav in računskih analiz predstaviti situacijo na področju električnih vozil ter omrežne infrastrukture. Pri uvajanju električnih vozil lahko posledično prihaja do preobremenjevanja omrežja. Da bi pridobili celostno sliko, smo v nalogi predstavili vpliv modernizacije z električnimi vozili na elektroenergetski sistem. Glavni cilj diplomske naloge je prikazati, kolikšen vpliv imajo električna vozila na elektroenergetski sistem, vpliv njihove vključitve na okolje in tudi kako zmanjšati preobremenitve sistema.
Ključne besede: elektromobilnost, elektroenergetski sistem, distribucijsko omrežje, elektroenergetska bilanca, trg električnih vozil.
Objavljeno: 22.08.2019; Ogledov: 921; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

3.
Varnost električnih vozil v cestnem prometu
Miha Kotnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Na začetku diplomskega dela sta na kratko predstavljeni zgodovina električnega vozila ter razlika med električnim in hibridnim vozilom. Predstavljene so prednosti in slabosti električnega vozila. V nadaljevanju so predstavljeni varnost električnih vozil, kako so zasnovana, varnost električnih sistemov, varnost baterije, vzdrževanje in varnost električnega vozila po trku. Predstavljeni so tudi podatki testov trčenja električnega vozila. Opisana je analiza vožnje z električnim vozilom. Predstavljeni so tudi predlogi in izboljšave, ter raziskave in mnenja za in proti električna vozila. Izvedeni sta bili tudi dve anketi. Prvi anketni vprašalnik je bil za lastnike električnih vozil, drugi pa za posameznike, ki bi morda kupili električno vozilo. Ugotovili smo, da je električno vozilo zelo varno, saj so testi trčenja dosegali nadpovprečne ocene. Problem električnega vozila je, da so neslišna, kar pomeni, da jih ostali udeleženci v prometu ne slišijo, kar lahko privede do nesreče. S pomočjo rezultatov ankete smo ugotovili, da bi ljudje kupili električno vozilo, vendar je problem še vedno cena. V empiričnem delu smo v okviru vsake od dveh anket anketirali 100 ljudi. Anketi sta bili objavljeni na socialnem omrežju Facebook in na forumu za lastnike električnih vozil. Vse podatke za teoretični del smo povzeli iz strokovnih člankov, spletnih virov ter knjig in jih smiselno razčlenili na poglavja.
Ključne besede: varnost električnih vozil, testi trčenj, cestni promet, anketa
Objavljeno: 09.04.2019; Ogledov: 627; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

4.
Preference kupcev za razvoj polnilne infrastrukture električnih vozil
Sara Kovač, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo preučili področje infrastrukture za električna vozila (v nadaljevanju EV) in preference uporabnikov vozil. V teoretičnem delu smo predstavili EV in njihov razvoj, polnilno infrastrukturo in karakteristike polnilnih postaj, module polnjenja na polnilnih postajah in tipe vtičnic, polnilno infrastrukturo pri nas in po svetu ter projekt Central European Green Corridors (v nadaljevanju CEGS). V raziskovalnem delu smo z anketiranjem pridobili konkretne podatke, s katerimi smo se približali našemu cilju: ugotoviti, kakšne so preference obstoječih in potencialnih uporabnikov EV ter kako vsem približati uporabnost polnilnih postaj. Na podlagi tega smo prišli do sklepa, da imata za EV velik pomen hitrost polnjenja in lokacija polnilnih postaj. Opazili smo velik problem pri informiranosti ljudi o polnilni infrastrukturi za EV. Preverili smo zastavljene hipoteze in jih potrdili ali opustili. Na koncu smo dodali še nekaj predlogov za nadaljnji razvoj polnilne infrastrukture, ki so glede na analizo anket zelo pomembni.
Ključne besede: električna vozila, polnilna infrastruktura električnih vozil, preference ljudi
Objavljeno: 18.05.2017; Ogledov: 894; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici