| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kriteriji za ocenjevanje spletnih mest na primeru spletnega mesta Steklarstvobreg.com
Jasna Rotvajn, 2017, diplomsko delo

Opis: Dandanes sta splet in izdelava spletne strani postala nuja za podjetja. Podjetja so spoznala, da jim prinašata nove poslovne možnosti ter jim kakovostno spletno mesto prinaša konkurenčno prednost pred ostalimi podjetji. Spletna predstavitev podjetja je torej ključnega pomena, saj tudi odloča o tem, ali bomo obiskovalca našega spletnega mesta prepričali z mestom in se bo redno vračal na njo, ali pa bo našo spletno mesto zapustil razočaran. V diplomskem delu smo opredelili spletno mesto in spletno stran, kakšne vrste spletnih mest vse poznamo in kateri so specifični elementi spletnih mest. Opisali smo tudi kriterije in značilnosti dobrih in slabih spletnih mest, ki so nam bili zelo v pomoč pri nadaljnjem analiziranju spletnega mesta. Opisali smo tudi kakšna je uporabnost spletnih mest in kakšni so trendi spletnih mest v današnjem času, saj se vsako leto spreminjajo. Če sledimo najnovejšim trendom, bomo skoraj zagotovljeno vedno imeli obiskovalce na našem spletnem mestu. Na koncu pa smo še opisali predstavitev podjetja na spletu. Pri pisanju smo se omejili na razpoložljivo literaturo in informacije, ki niso zaupne narave ter predvsem na vire, ki so na voljo na spletu, ker smo mnenja, da je takšna tema diplomskega dela, o katerem se da veliko izbrskati na spletu. Torej tako teoretičnemu delu sledi praktični del, v katerem smo pridobljena teoretična znanja uporabili za analizo spletno mesto Steklarstvobreg.com. Analizirali smo jo glede na vsebino, vrsto spletnega mesta, oblikovno podobo, navigacijo, interaktivnost in uporabnost ter podali predlog za izboljšavo spletnega mesta. Analizirano spletno mesto je zastarelo spletno mesto, ki ga podjetje ne vzdržuje in že od leta 2014 ostaja enako, brez večjih sprememb. Zato smo se odločili, da ustvarimo novo spletno mesto za to podjetje in upoštevamo najnovejše trende, ki smo jih v teoriji opisali. Tega smo se lotili prek spleta, na Wixsite.com, kjer lahko zastonj in brez večjega napora ustvarimo novo spletno mesto. Za kakovostno spletno mesto je potrebno upoštevati najnovejše trende ter spletno mesto redno in učinkovito vzdrževati. Predvsem pa je potrebno prisluhniti željam ter potrebam obiskovalcev spletnih mest, saj bodo ti v prihodnosti edini vir, s katerim bo poslovanje podjetja uspešno delovalo.
Ključne besede: Spletno mesto, elementi spletnih mest, trendi spletnih mest, dobre in slabe lastnosti spletnih mest, izboljšave spletnih mest.
Objavljeno v DKUM: 05.12.2017; Ogledov: 1568; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

2.
Primerjalna analiza platform za izdelavo spletnih mest google sites wix
Mateja Orešek, 2017, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega seminarja je izdelava spletnih mest s pomočjo brezplačnih orodij. V današnjem času podjetja nujno potrebujejo spletno mesto, saj večina ljudi pridobi informacije na svetovnem spletu in za nekatera podjetja je strošek izdelave spletnega mesta prevelik, zato smo v diplomskem projektu preverjali, ali lahko izdelamo spletno mesto brez znanja programiranja in ali je spletno mesto, izdelano z brezplačnimi orodji, vseeno lahko videti profesionalno. Namen diplomskega projekta je primerjava funkcionalnosti dveh brezplačnih orodij za izdelavo spletnega mesta. Testirali smo orodji Google Sites in Wix. Ti sta si v veliki meri med seboj zelo podobni, uporabniški vmesnik se sicer rahlo razlikuje, funkcionalnost orodij pa kar precej. Da smo lahko orodji primerjali, smo v skladu s fazami življenjskega cikla izdelave spletnih mest izdelali dve podobni spletni mesti in to nato primerjali.
Ključne besede: spletno mesto, spletna stran, brskalnik, vrste spletnih mest, brezplačna orodja za izdelavo spletnih mest, izdelava spletnega mesta, trendi spletnih mest.
Objavljeno v DKUM: 01.12.2017; Ogledov: 1602; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici