| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAKUPOVANJE PREK SPLETA ALI V PRODAJALNI?
Jerneja Jakopič, 2015, magistrsko delo

Opis: V tem magisterskem delu se ukvarjamo s preučevanjem nakupovalnih navad potrošnikov v spletni prodajalni in kakšen je vpliv spletnega nakupovanja na nakupe v klasičnih prodajalnah. Podjetja po vsem svetu opažajo upad prometa oz.pogostost obiskova v klasičnih prodajalnah, ne le zaradi globalne ekonomske krize oz.recesije, skrbi jih, da veliko kupcev izgubijo predvsem na račun spletnih prodajaln. Čeprav spletne prodajalne podjetjem omogočajo dostop do številnih novih kupcev z relativno nizkimi stroški, vendar pa to še ne pomeni, da klasične prodajalni niso več pomemben prodajni kanal. Vendar pa se postavlja vprašanje kakšna je prihodnost spletnega nakupovanja in klasični prodajalen. Kakšen je recipročen učinek in kje se skriva prihodnost? V kateri kanal naj torej podjetja usmerijo več pozornosti in kaj mora biti njihova prioriteta v prihodnosti? Kako so se spremenile navade kupcev? V primerjavi s klasičnimi prodajalnami namreč spletno nakupovanje omogoča številne prednosti kot so dostopnost 24/7, več informacij, nepomembnost časa in kraja, ciljno targetiranje ipd. V magisterskem delu naredimo pregled različnih avtorjev, raziskav na temo nakupovalnih navad, nakupovanja v spletnih in klasičnih prodajalnah ter medsebojnih vplivov kot tudi izvedemo lastno raziskavo. Izsledki empirične raziskave kot tudi pregled dosedanjih ugotovitev različnih avtorjev so lahko v pomoč podjetjem pri razmišljanju in postavljanju strategije prodajnih kanalov v prihodnosti.
Ključne besede: spletno nakupovanje, tradicionalne prodajalne, nakupovalne navade, prednosti in slabosti spletnih prodajaln, prednosti in slabosti klasičnih prodajalne, Slovenija, trendi nakupovanja
Objavljeno: 04.06.2015; Ogledov: 884; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

2.
NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
Tina Gosar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik.
Ključne besede: Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 738; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici