| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Preračun vrtljivega stolpa za kontinuirano litje jekla
Marjan Bukšek, 2013, magistrsko delo

Opis: Vrtljivi stolp je naprava, ki omogoča proces kontinuiranega litja jekla brez ustavljanja. Namen magistrskega dela je določitev pogonskih mehanizmov vrtljivega stolpa ter izvedba trdnostne kontrole konstrukcije. Prvi del magistrskega dela zajema določanje osnovnih komponent gibljivih mehanizmov, kot so: zobati ležajni venci, linearni servomotorji, planetna gonila ter hidromotorji za pogon planetnega gonila. Navedene komponente smo na podlagi analitičnih izračunov določitve posameznih parametrov izbrali iz katalogov proizvajalcev. V drugem delu magistrskega dela smo po posameznih korakih izvedli pripravo 3D modela za analizo in trdnostno kontrolo konstrukcije vrtljivega stolpa z uporabo računalniških programov. Pripravo 3D modela smo izvedli s programom PTC Creo Elements/Direct Modeling. Določanje robnih pogojev, obremenitev in lastnosti materiala, mreženje, izvedba analiz ter njihovo vrednotenje je potekalo s programom PTC Creo Elements/Pro (Pro/ENGINEER). Na podlagi rezultatov trdnostih analiz smo potrdili nosilnost konstrukcije. Pomemben del magistrskega dela predstavlja primerjava med analitično in računalniško analizo za določitev trdnosti izbranega segmenta konstrukcije, s katero smo dokazali, da računalniška analiza zahteva razumevanje problematike. Cilj magistrskega dela smo dosegli, saj so bile primerjalne napetosti po Misesu in pomiki v dopustnih mejah.
Ključne besede: kontinuirano litje jekla, vrtljivi stolp za prenašanje bremena, hidravlični pogoni, nosilnost konstrukcije, trdnostne analize
Objavljeno: 07.05.2013; Ogledov: 1451; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (8,12 MB)

3.
Konstrukcija avtomobilske tovorne prikolice
Peter Šmigoc, 2014, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je zasnovati nov model priklopnega vozila, ki ga izdeluje podjetje TPV Prikolice, d.o.o. Dosedanji model TBH je namenska prikolica za prevoz vozil, ki jo želimo spremeniti v večnamensko prikolico z možnostjo nadgradnje. V prvem delu smo se lotili zasnove vhodnih podatkov, ki jih bomo uporabili pri konstrukciji novega modela. Upoštevali smo zahteve proizvodnje, do katerih smo prišli na osnovi preteklih izkušenj in predvsem pomanjkljivosti dosedanjih modelov. Za osnovo smo se oprli na že obstoječi model prikolice in upoštevali njegove osnovne karakteristike. Pregledali smo dosedanji model ter zabeležili njegove pomanjkljivosti in prednosti. Nato smo se odločili za osnovni koncept, in sicer na podlagi izkušenj v zvezi s prejšnjimi modeli in sedanje prakse, ki se uporablja pri izdelavi prikolic. Cilj naloge je narediti prikolico, katere namen bo prevoz vozil in razsutega tovora ter ki bo imela možnost nadgradnje s ponjavo. Proizvodnja novega modela naj bi bila cenejša, enostavnejša in hitrejša. V drugem delu naloge smo z uporabo računalniških orodij skonstruirali zamišljeni model prikolice. V nadaljevanju smo določili obremenitve, ki bodo delovale na našo konstrukcijo. Na osnovi dobljenih vrednosti smo izvedli analitično in numerično analizo konstrukcije. Po končanih analizah smo ocenili dobljene vrednosti in izbrali najprimernejšo varianto.
Ključne besede: avtomobilska prikolica, nosilnost konstrukcije, trdnostne analize
Objavljeno: 15.10.2014; Ogledov: 1289; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici