| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova oskrbovanja proizvodnje : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Tajda Pirih, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno področje notranje logistike, podrobneje oskrbovanja proizvodnje z materialom iz visoko regalnega skladišča v izbranem podjetju. V uvodnem delu smo opisali izbrano podjetje, v katerem smo opravili raziskovalno delo. Za lažje razumevanje vsebine diplomskega dela smo v teoretičnem delu predstavili pomembne ključne podatke o logistiki na splošno, notranji logistiki, notranjih transportnih poteh ter vitki logistiki. Teoretičnemu delu sledi praktični del, kjer smo podrobneje predstavili proces oskrbovanja proizvodnje z materialom iz visoko regalnega skladišča. Predstavili in slikovno prikazali smo vse notranje transportne poti, ki se opravljajo v podjetju ter naredili analizo obstoječega stanja. S pomočjo vzročno posledičnega diagrama smo prikazali vzroke za izgubo časa. Glede na vzroke smo podrobno predstavili rešitve, ki pa smo jih v podjetju že implementirali ter so se izkazale za pozitivne, saj so delno ali celo v celoti odpravile izgubo časa ter neizkoriščenosti. V zaključnem delu diplomskega dela smo analizirali predlagane in implementirane rešitve in ocenili učinke rešitev ter predstavili možnost nadaljnjega razvoja rešitve.
Ključne besede: notranja logistika, notranje transportne poti, oskrbovanje proizvodnje, skladiščni procesi, logistika
Objavljeno v DKUM: 14.02.2024; Ogledov: 161; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

2.
Ureditev logističnih površin v podjetju Maksim Hudinja, d.o.o.
Tadej Bibič, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Maksim Hudinja se ukvarja z oddajanjem poslovnih, skladiščnih, parkirnih in ostalih prostorov ter z izvajanjem logističnih storitev. Želijo si postati vodilno podjetje na Štajerskem oz. na severovzhodnem delu Slovenije v svoji panogi, zato si prizadevajo izboljšati ureditev logističnih površin lokacije svojega podjetja. Opravili smo posnetek stanja in ogled delovanja podjetja v različnih časovnih obdobjih, da bi s tem prišli do čim realnejše slike izvajanja posameznih aktivnosti. Posamezne dele lokacije smo podrobno opisali in predstavili, kaj se na posameznem delu izvaja. Znotraj tega smo se trudili prepoznati ozka grla, kritične točke in dejavnosti, ki ne prinašajo dodane vrednosti k storitvam podjetja. Opažene so bile problematične situacije, kot so ustavljanje na dovoznih poteh, napačna razvrščanja ob vhodu v podjetje, blokiranje površin s strani tovornih vozil, ustavljanje na površinah, ki naj bi bile ves čas proste in dostopne (požarni škropilnik (ang. sprinkler), transformatorska postaja, intervencijske površine), uničevanje asfaltnih površin zaradi ostrega obračanja težjih tovornih vozil in tudi zmeda pri čakanju na prosta raztovorna mesta oz. rampe, saj ni označenih parkirnih oz. čakalnih mest. Po kritični analizi delovanja podjetja in prepoznavi omenjenih problemov smo se osredotočili na iskanje optimalnih rešitev, ki bi omenjene situacije bodisi eliminirale bodisi omejile do te mere, da ne bi imele večjega vpliva na delovanje podjetja. V večji meri smo rešitve našli znotraj prometne ureditve, kot so označevanje transportnih poti, postavitev prometne signalizacije, načrtanje parkirnih in čakalnih mest za tovorna vozila ter parkirnih prostorov za osebna in kombinirana vozila. Z dodatno označenimi manipulacijskimi površinami ter pešpotmi pa bi le še dodatno pripomogli k ureditvi logističnih površin in obenem varnejšemu delovanju podjetja ter gibanju prisotnih.
Ključne besede: poslovno središče, logistične površine, skladiščne površine, transportne poti, prometna ureditev
Objavljeno v DKUM: 26.11.2021; Ogledov: 800; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (4,47 MB)

3.
Optimizacija notranje logistike v podjetju Arcont d.d. : magistrsko delo
Jernej Kozic, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je obravnavana tema logistike. Poudarek teoretične obravnave je bil na notranji in razbremenilni logistiki v proizvodnem podjetju. Sprva so bile opisane teoretične osnove, ki so kasneje služile za podlago raziskovalnega dela. Analiza obstoječega stanja je pokazala pomanjkljivosti vlaka, ki je bil glavni predmet raziskovalnega dela. Po pregledu stanja interne logistike sem se osredotočil na posodobitev električnega vlačilca. Predstavil sem produkte najbolj znanih proizvajalcev, ki se ukvarjajo z vozili notranjega transporta. Poleg tega je raziskovalni del zajemal še predloge za urnik voženj, izbiro poti in določitev postaj. Z vpeljavo novega električnega vlačilca nam je bilo omogočeno, da v samo vožnjo vlaka vključimo razbremenilno logistiko in podamo predloge za njeno optimalno delovanje. Na koncu raziskovalnega dela se je izdelala groba stroškovna ocena investicije.
Ključne besede: notranja logistika, transportna sredstva, razbremenilna logistika, električni vlačilec, transportne poti, ločevanje odpadkov, strošek investicij, Arcont d. d.
Objavljeno v DKUM: 23.09.2021; Ogledov: 939; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

4.
Notranji transport v podjetju boxmark leather d.o.o.
Anja Verdenik, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili notranji transport v podjetju Boxmark Leather, d. o. o., s Kidričevega. Podjetje je znano po usnjenih izdelkih, ki jih izdelujejo za pohištveno, avtomobilsko, pomorsko, železniško in letalsko industrijo. V teoretičnem delu smo predstavili notranji transport, v praktičnem delu pa smo analizirali obstoječe stanje notranjega transporta v podjetju, katera transportna sredstva uporabljajo pri notranjem transportiranju in s katerimi pripomočki si pomagajo. Izpostavili smo problem na področju notranjega transportiranja zašitih prevlek iz šivalnice do skladišča, in sicer zaposleni, ki delajo v pakirnici in skladišču, morajo sami prevzemati komponente v šivalnici. Rešitev smo našli v sistemu, ki bi sam transportiral komponente iz šivalnice v skladišče. Poiskali smo takšno rešitev, ki bi najbolje ustrezala podjetju in ima največ potenciala pri nadgradnji sistema. Ko smo iskali rešitev za transportiranje komponent, smo našli več različnih rešitev za skladiščenje zašitih prevlek in transportiranje zašitih prevlek s prevoznim sredstvom. Te rešitve bi pripomogle k boljši manipulaciji in zmanjšanju poškodb zašitih prevlek.
Ključne besede: transport, notranji transport, transportna sredstva, transportne poti, suprastruktura
Objavljeno v DKUM: 04.04.2019; Ogledov: 977; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

5.
Reorganizacija notranje logistike v proizvodnem podjetju
Sonja Grabnar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu bomo na dejanskem stanju v podjetju SEP, d. o. o., prikazali predloge in rešitve, ki bi izboljšale učinkovitost poslovanja podjetja in zaposlenih v njem. Najprej bomo podali nekaj teoretičnih osnov znotraj obravnavnega področja, osredotočili se bomo predvsem na notranjo logistiko, notranje transportne poti ter uvedbo novega informacijskega sistema s črtno kodo. Eden izmed problemov v podjetju je izguba časa skladiščnika na lokaciji pomožnega skladišča pri iskanju materiala in oskrbi proizvodnje. K temu stanju je pripomogla tudi zastarela informacijska tehnologija, ki so jo uporabljali v podjetju pred uvedbo novega informacijskega sistema. Nato bomo s pomočjo znanja in izkušenj pridobljenih v času praktičnega usposabljanja ter predhodnega teoretičnega znanja predstavili in opisali dejansko stanje v podjetju. V naslednjem koraku bomo predstavili nekaj možnih rešitev, ki bi lahko izboljšale učinkovitost dela notranje logistike v skladišču. S spremembami skladiščnega poslovanja bomo dokazali, da bi s predlaganimi rešitvami podjetje doseglo učinkovitejše delovanje notranje logistike, kar bi privedlo do kvalitetnejših storitev in k zmanjšanju stroškov poslovanja. V opisu predlagane rešitve bomo podrobno predstavili tudi vso potrebno strojno in programsko opremo, ki bi bila potrebna za delovanje izboljšanih predlogov načina poslovanja in dela.
Ključne besede: notranja logistika, notranji transport v skladišču, skladiščenje, črtna koda, transportne poti
Objavljeno v DKUM: 02.07.2018; Ogledov: 1240; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

6.
IZDELAVA TRANSPORTNIH POTI V KONTEJNERSKEM TERMINALU ŽELEZNIŠKE POSTAJE MARIBOR - TEZNO
Valen Filipović, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi visokošolskega programa bomo skušali izdelati transportne poti znotraj kontejnerskega terminala železniške postaje Maribor – Tezno, ki jih trenutno na samem terminalu ni. Z vzpostavitvijo transportnih poti bomo terminal uredili ter izboljšali njegovo delovanje. Najprej bomo podali nekaj teoretičnih osnov znotraj obravnavanega področja, osredotočili se bomo predvsem na notranji transport ter transportne poti. Nato bomo s pomočjo znanja, pridobljenega v času praktičnega usposabljanja, ter predhodnega teoretičnega znanja predstavili ter opisali dejansko stanje železniškega kontejnerskega terminala ŽP Maribor – Tezno, podali kritično analizo ter na koncu predlog rešitve za opisani problem. Končni cilj diplomskega dela je predlog rešitve notranjih transportnih poti kontejnerskega terminala ŽP Maribor – Tezno, ugotovili pa bomo, da sama ureditev transportnih poti dodatno izboljša tudi varnost terminala ter potek dela na terminalu.
Ključne besede: notranji transport, transportne poti, kontejnerski terminal.
Objavljeno v DKUM: 23.11.2016; Ogledov: 1755; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (5,71 MB)

7.
PRENOVA PROIZVODNIH PROCESOV V PODJETJU CERJAK, D.O.O.
Saša Levak, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje, ki vstopa na domač, še bolj pa na svetovni trg, lahko preživi samo s pravim, skoraj personaliziranim izdelkom, ki ga izdela ob pravem času in mestu ter po primerni ceni, seveda v okviru stroškov, ki omogočajo rast in razvoj podjetja. To pomeni, da mora biti naročen izdelek popoln. Kakovost je samoumevna. Fleksibilnost je nujna in prav mala podjetja, s kakršnim se bomo v diplomski nalogi ukvarjali, lahko v tem najdejo svojo prednost zaradi svoje specifike in znotraj svojih procesov, saj zahteve kupcev pogosto narekujejo organizacijo proizvodnih procesov. Na splošno velja, da je majhno podjetje zelo fleksibilno in prožno, vendar s precej omejenimi resursi, kar predstavlja problem ter hkrati izziv pri organizaciji proizvodnih procesov. Prav zaradi tega je potrebno podrobno proučiti to področje, saj je pomen malih podjetij za gospodarstvo v državi in tudi globalno vedno večji. Ta podjetja bodo preživela samo z nenehnim nadgrajevanjem svojega znanja, tehnologije in razvoja, kar bo pripeljalo do optimalne organizacije proizvodnih procesov. Podjetja si želijo odpraviti kritične točke trenutnega stanja, zmanjšati stroške, izboljšati kakovost in s tem povečati produktivnost. Predviden rezultat naloge je boljša organizacija proizvodnih procesov v smislu poenostavitve postopkov in predpisov, večja fleksibilnost delovnega časa in delovne sile, pravilna razporeditev delovnih sredstev, delovnih mest ter skladiščnih prostorov in pravilna organizacija internega transporta. Skupni rezultat naloge je dvig produktivnosti proizvodnih procesov in s tem večja učinkovitost podjetja kot celote.
Ključne besede: malo podjetje, proizvodnja, proizvodni proces, prenova proizvodnega procesa, transportne poti
Objavljeno v DKUM: 23.11.2016; Ogledov: 1193; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

8.
Razmestitev proizvodne opreme in ureditev notranjih transportnih poti
Valentino Uranić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo se ukvarjali s problematiko, do katere v podjetju Boxmark Leather d. o. o. prihaja zaradi neurejenih notranjih transportnih poti. Posledica tega je prenizka pretočnost na posameznih odsekih transportne poti, predvsem na relaciji med proizvodnjo in skladiščem, ki hkrati ne omogoča varnega gibanja zaposlenih. Omenjeno območje smo prepoznali kot ozko grlo delovnega procesa. V prvem delu diplomske naloge smo navedli teoretična izhodišča, iz katerih smo izhajali v nadaljevanju diplomske naloge. Tako smo predstavili pomen ustrezne razmestitve proizvodne opreme in definirali pojme, kot sta notranja logistika in notranji transport. Po predstavitvi teoretičnih izhodišč smo nadaljevali z detajlnim opisom trenutnega stanja v podjetju, na problematiko katerega smo opozorili v kritični analizi. Predlagane rešitve smo navedli v tretjem poglavju diplomske naloge, pri čemer smo jih poskusili na praktičnem primeru tudi računsko dokazati. Rešitev smo videli v ureditvi odseka transportne poti na relaciji med proizvodnjo in skladiščem, s čimer mislimo predvsem na označitev transportnih poti s talnimi označbami. V sklopu tega smo obravnavali dva možna poteka transportnih poti skozi omenjeno območje, in sicer transportno pot s cono za odlaganje in transportno pot brez cone za odlaganje. Oba predloga smo med seboj primerjali iz različnih aspektov in spoznali, da je za trenutno situacijo v podjetju primernejši potek transportne poti s cono za odlaganje, ki bi med drugim skrbela za enakomernejši tok blaga v skladišče.
Ključne besede: notranja logistika, notranji transport, Boxmark Leather d. o. o., razmestitev proizvodne opreme, transportne poti
Objavljeno v DKUM: 22.11.2016; Ogledov: 1623; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (950,53 KB)

9.
Vpliv migrantske krize na prevoznike
Gregor Bratina, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo želeli prikazati vplive migrantske krize v Evropi na transportna podjetja v Sloveniji. Osredotočili smo se na posledice pri transportu blaga na evropskih transportnih poteh. Zato smo tematiko diplomskega dela omejili zgolj na območje Evrope, saj ima begunska kriza tukaj največji vpliv. V raziskavo smo zajeli slovenska transportna podjetja, ki poslujejo z državami, na katere je migrantska kriza imela največji vpliv. To so predvsem članice Evropske unije in podpisnice Schengenskega sporazuma. Podatke smo pridobili na osnovi ankete, ki smo jo poslali slovenskim podjetjem z logističnimi dejavnostmi. Izbirali smo transportna podjetja s poslovanjem in sodelovanjem na nivoju mednarodnega transporta. Z anketo smo pridobili podatke, ki predstavljajo konkretne primere. Želeli smo ugotoviti, v katerih segmentih se je vpliv migrantske krize odražal. Ker so se pojavile nekatere vzporednice med migrantsko krizo in obdobjem pred vstopom v Schengensko območje, smo raziskovali še pomen Schengenskega sporazuma. Izidi so osnovani na podatkih iz ankete, ki so pokazali, da migrantsko krizo in njen vpliv občuti okoli tretjina transportnih podjetij. To se odraža predvsem na dodatnih stroških porabe vozil, stroških zaposlenih, daljših dostavnih časih in drugih posledicah. Pristop Slovenije k Schengenskemu sporazumu je imel na transportna podjetja v večini pozitivne učinke. Podjetja so si enotna v oceni, da bi ponovna uveljavitev mejnih kontrol na notranjih mejah EU povišala stroške poslovanja podjetja.
Ključne besede: migrantska kriza, Evropska unija, Schengenski sporazum, transport blaga, transportne poti, posledice krize
Objavljeno v DKUM: 21.11.2016; Ogledov: 1386; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

10.
PROMETNA DOSTOPNOST NASELIJ OB KELTIKI
Marta Lužnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Prometno omrežje v pokrajini tvori bolj ali manj gosto prepleten sistem, ki ga po funkciji lahko primerjamo s prepletom ožilja v našem telesu. Keltika je državna cesta z oznako 102. Povezuje naselja ob skoraj stokilometrski trasi med Kalcami oziroma Logatcem in Robičem. Za številne prebivalce SZ dela Slovenije je edina in obenem najkrajša povezava do glavnega mesta – Ljubljane. V zadnjih letih potekajo večje rekonstrukcije ceste, v pripravi so prostorski načrti gradnje obvoznic mimo naselij na trasi Keltike. Trasa Keltike poteka na Notranjskem po kraških poljih ali njihovih obrobjih. Ves preostali del trase je stisnjen na strme bregove nad rekami Idrijco, Sočo in Nadižo. Trajnostno naravnano urejanje prometa olajša življenje ljudem, ki prometno infrastrukturo dnevno uporabljajo. Zaradi specifičnih razmer bo težko omejiti naraščanje avtomobilskega prometa na Keltiki in cestah, ki se nanjo priključujejo.
Ključne besede: Keltika, promet, prometna dostopnost, naselja ob Keltiki, relief, migracije, stare transportne poti.
Objavljeno v DKUM: 05.10.2016; Ogledov: 1973; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (12,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici