| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Fersped v funkciji evropskega logističnega operaterja
Ervin Bužan, 2009, magistrsko delo

Opis: Špedicija oziroma klasični špediterji obstajajo že od prvih pojavov denarja in trgovine. Z razvojem novih tehnologij (železnica, cestna vozila) so se razvijali in rasli tudi špediterji. Skozi stoletja je klasična špedicija predstavljala glavnega organizatorja prometnih storitev. S pojavom novejših transportnih tehnologij (paletizacije, kontejnerizacije, RO-RO, FO-FO, LO-LO, bimodalne in Huckepack transportne tehnologije) in naglo rastjo mednarodne trgovine, so se bili špediterji prisiljeni prilagajati novim zahtevam naročnikov po hitrem, varnem, zanesljivem in cenovno ugodnem premeščanju blaga. Z naraščanjem globalne trgovine se spreminjajo tudi akterji. K nam prihajajo velika internacionalna podjetja, domača podjetja se iz nacionalnih podjetji spreminjajo v mednarodna oziroma globalna podjetja. Z razvojem informacijskih tehnologij, ki je na eni strani olajšala trgovanje in pospešila izmenjavo, na drugi pa ta tehnologija predstavlja platformo za nove storitve in pomoč pri izpolnjevanju zahtev naročnikov, po optimalni in celoviti logistični storitvi. V kolikor želijo klasični špediterji preživeti se morajo preoblikovati. Preobrazba iz klasičnih špediterjev v logistične operaterje je nujna, saj lahko le tako zadovoljujejo zahtevo naročnikov po celoviti logistični storitvi »od vrat do vrat«. Podobno usodo klasičnih špediterjev je doživljalo tudi podjetje Fersped d.d. Od same ustanovitve je opravljalo dejavnosti klasičnega mednarodnega železniškega špediterja, z velikim poudarkom na carinskem posredovanju. Svojo prvo preobrazbo je doživelo leta 1991 z osamosvojitvijo Slovenije in izgubo enotnega jugoslovanskega tržišča, drugo pa z vstopom Slovenije v Evropsko integracijo. Glavnino svojih prihodkov je še v letu 2004 ustvaril s carinskim posredovanjem. V istem letu je v okviru preoblikovanja ob skorajšnjem vstopu Slovenije v Evropsko Unijo, trgu in svojim naročnikom ponudil storitve celovitih logističnih rešitev in s tem naredil prvi korak na poti preoblikovanja v evropskega logističnega operaterja. Predstavljeni model, ki upošteva vse pomembne elemente preobrazbe klasičnega špediterja v evropskega logističnega operaterja omogoča podjetjem kot je Fersped d.d. postopno in učinkovito transformacijo in ohranjanje konkurenčne prednosti na trgu logističnih storitev ter sebi in celotni oskrbovalni verigi zagotavljanje dolgoročnega razvoja.
Ključne besede: Fersped d.d., logistika, logistični sistemi, primarni logistični sistemi, sekundarni logistični sistemi, terciarni logistični sistemi, kvartarni logistični sistemi, kvintarni logistični sistemi, logistična industrija, fizična distribucija, logistična distribucija, konvencionalni promet, multimodalni promet, kombinirani promet, logistična infrastruktura, logistična suprastruktura, klasična špedicija, logistična špedicija, kontejnerizacija, transportna tehnologija, logistični outsourcing
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 4056; Prenosov: 371
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

2.
TEHNOLOGIJA PREVOZA TOVORA V SISTEMU PRETOČNEGA SKLADIŠČA INTEREUROPE D.D. FILIALE MARIBOR
Boštjan Jurančič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga proučuje bistvo tehnologije prevozov pretočnega skladišča v podjetju Intereuropa, d. d., filiale Maribor. Temeljni element vsakega oblikovanja prevozov je določitev ustrezne tehnologije prevoza tovora. Tako so najprej proučene značilnosti podjetja in njegove strukturne lastnosti v vlogi prevoznih storitev. Na osnovi tega bo opisana tehnologija kot temelj organiziranja prevozov vseh vrst blaga v obliki integralnega prevoza v tako imenovanem sistemu ekspres in zbirnika. Da je omogočen celoten proces v oskrbovalni verigi med proizvajalci, prodajalci in kupci, se oblikuje transportna enota. Te se prevažajo na transportnih sredstvih, ki se premikajo po infrastrukturi različnega obsega. Sam transport tako določajo pogoji izvajanja prevozov z načeli špedicijskih storitev in transportnih zavarovanj.
Ključne besede: Intereuropa, prevoz, tehnologija prevoza, pretočno skladišče, logistika, informacijski sistem, transportna sredstva
Objavljeno: 08.10.2010; Ogledov: 3187; Prenosov: 320
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

3.
Optimizacija logističnih procesov znotraj podjetja Juteks d.d. : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Jernej Repinšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je analiza obstoječih logističnih procesov znotraj podjetja Juteks d.d. in optimizacija obstoječih logističnih procesov. Logistični procesi so bili posneti in ugotovljene so bile pomanjkljivosti pri medsebojni povezanosti in uporabi informacijske tehnologije. Izboljšava, pri medsebojni povezanosti skladišča gotovih izdelkov in proizvodnjo PVC talnih oblog, je izgradnja tekočega traku med proizvodnjo in skladiščem. Izgradnja tekočega traku med proizvodnjo in skladiščem bi odpravila sedanje zastoje (mašila) in bi pozitivno vplivala na pretok blaga med skladiščem in proizvodnjo. Odprava pomanjkljivosti pri vodenju evidence uskladiščenih bal PVC talnih oblog in uporaba informacijske tehnologije SAP, bi bila možna z nadgradnjo sedanje informacijske tehnologije SAP s tehnologijo RFID. Uvedba tehnologije RFID bi pripomogla k natančnejšemu in ažurnemu vodenju evidence uskladiščenih bal PVC talnih oblog.
Ključne besede: skladišče gotovih izdelkov, proizvodnja PVC talnih oblog, transportna tehnologija transportnih trakov, RFID, transportne poti
Objavljeno: 04.11.2010; Ogledov: 3232; Prenosov: 440
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

4.
Sledenje transportne embalaže v trgovinski oskrbovalni verigi s pomočjo tehnologije RFID
Rok Cizej, 2012, magistrsko delo

Opis: Standardizirana skupna lesena EUR paleta je bila velik dosežek za globalizacijo gospodarstva. Zaradi nje in informatizacije poslovanja so se pokazale dodatne potrebe, ki bi jih naj izpolnjevale temeljne transportne enote. Predvsem gre tu za potrebo po sledljivosti. V trgovinskih oskrbovalnih verigah sledenje transportne embalaže še vedno pretežno omogoča papirno poslovanje, zato prihaja do velikega števila izgub transportne embalaže. Prav tako ni zagotovljene natančne sledljivosti transportne embalaže tekom manipulacijskih procesov. Zaradi nenatančnih evidenc je potrebno pogosto izvajati inventure transportne embalaže. Možnost nadgradnje lesene EUR palete ali priprava nove plastične transportne embalaže bi doprinesla k natančnejši sledljivosti z vpeljavo tehnologije RFID, katera se počasi, a vztrajno utrjuje na različnih področjih. Poleg natančne sledljivosti transportne embalaže bi se lahko izognili opravljanju zamudnih inventur. Omenjena tehnologija bi omogočala stalen vpogled v realno stanje transportne embalaže v vsakem trenutku brez papirnega poslovanja. S pomočjo implementacije RFID tehnologije bi lahko vzpostavili napredni sistem sledljivosti transportne embalaže v kompleksnih sistemih trgovinskega poslovanja.
Ključne besede: RFID tehnologija, transportna embalaža, sledenje, lesene EUR palete, plastični zaboji.
Objavljeno: 03.11.2012; Ogledov: 57106; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici