| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Notranji transport v podjetju boxmark leather d.o.o.
Anja Verdenik, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili notranji transport v podjetju Boxmark Leather, d. o. o., s Kidričevega. Podjetje je znano po usnjenih izdelkih, ki jih izdelujejo za pohištveno, avtomobilsko, pomorsko, železniško in letalsko industrijo. V teoretičnem delu smo predstavili notranji transport, v praktičnem delu pa smo analizirali obstoječe stanje notranjega transporta v podjetju, katera transportna sredstva uporabljajo pri notranjem transportiranju in s katerimi pripomočki si pomagajo. Izpostavili smo problem na področju notranjega transportiranja zašitih prevlek iz šivalnice do skladišča, in sicer zaposleni, ki delajo v pakirnici in skladišču, morajo sami prevzemati komponente v šivalnici. Rešitev smo našli v sistemu, ki bi sam transportiral komponente iz šivalnice v skladišče. Poiskali smo takšno rešitev, ki bi najbolje ustrezala podjetju in ima največ potenciala pri nadgradnji sistema. Ko smo iskali rešitev za transportiranje komponent, smo našli več različnih rešitev za skladiščenje zašitih prevlek in transportiranje zašitih prevlek s prevoznim sredstvom. Te rešitve bi pripomogle k boljši manipulaciji in zmanjšanju poškodb zašitih prevlek.
Ključne besede: transport, notranji transport, transportna sredstva, transportne poti, suprastruktura
Objavljeno v DKUM: 04.04.2019; Ogledov: 571; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

2.
Fersped v funkciji evropskega logističnega operaterja
Ervin Bužan, 2009, magistrsko delo

Opis: Špedicija oziroma klasični špediterji obstajajo že od prvih pojavov denarja in trgovine. Z razvojem novih tehnologij (železnica, cestna vozila) so se razvijali in rasli tudi špediterji. Skozi stoletja je klasična špedicija predstavljala glavnega organizatorja prometnih storitev. S pojavom novejših transportnih tehnologij (paletizacije, kontejnerizacije, RO-RO, FO-FO, LO-LO, bimodalne in Huckepack transportne tehnologije) in naglo rastjo mednarodne trgovine, so se bili špediterji prisiljeni prilagajati novim zahtevam naročnikov po hitrem, varnem, zanesljivem in cenovno ugodnem premeščanju blaga. Z naraščanjem globalne trgovine se spreminjajo tudi akterji. K nam prihajajo velika internacionalna podjetja, domača podjetja se iz nacionalnih podjetji spreminjajo v mednarodna oziroma globalna podjetja. Z razvojem informacijskih tehnologij, ki je na eni strani olajšala trgovanje in pospešila izmenjavo, na drugi pa ta tehnologija predstavlja platformo za nove storitve in pomoč pri izpolnjevanju zahtev naročnikov, po optimalni in celoviti logistični storitvi. V kolikor želijo klasični špediterji preživeti se morajo preoblikovati. Preobrazba iz klasičnih špediterjev v logistične operaterje je nujna, saj lahko le tako zadovoljujejo zahtevo naročnikov po celoviti logistični storitvi »od vrat do vrat«. Podobno usodo klasičnih špediterjev je doživljalo tudi podjetje Fersped d.d. Od same ustanovitve je opravljalo dejavnosti klasičnega mednarodnega železniškega špediterja, z velikim poudarkom na carinskem posredovanju. Svojo prvo preobrazbo je doživelo leta 1991 z osamosvojitvijo Slovenije in izgubo enotnega jugoslovanskega tržišča, drugo pa z vstopom Slovenije v Evropsko integracijo. Glavnino svojih prihodkov je še v letu 2004 ustvaril s carinskim posredovanjem. V istem letu je v okviru preoblikovanja ob skorajšnjem vstopu Slovenije v Evropsko Unijo, trgu in svojim naročnikom ponudil storitve celovitih logističnih rešitev in s tem naredil prvi korak na poti preoblikovanja v evropskega logističnega operaterja. Predstavljeni model, ki upošteva vse pomembne elemente preobrazbe klasičnega špediterja v evropskega logističnega operaterja omogoča podjetjem kot je Fersped d.d. postopno in učinkovito transformacijo in ohranjanje konkurenčne prednosti na trgu logističnih storitev ter sebi in celotni oskrbovalni verigi zagotavljanje dolgoročnega razvoja.
Ključne besede: Fersped d.d., logistika, logistični sistemi, primarni logistični sistemi, sekundarni logistični sistemi, terciarni logistični sistemi, kvartarni logistični sistemi, kvintarni logistični sistemi, logistična industrija, fizična distribucija, logistična distribucija, konvencionalni promet, multimodalni promet, kombinirani promet, logistična infrastruktura, logistična suprastruktura, klasična špedicija, logistična špedicija, kontejnerizacija, transportna tehnologija, logistični outsourcing
Objavljeno v DKUM: 21.12.2009; Ogledov: 4683; Prenosov: 408
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

3.
Priložnosti kombiniranega transporta v Sloveniji : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Logistika sistemov
Tomaž Lesjak, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: kombinirani transport, oprtni transport, železniško omrežje, transportna infrastruktura, transportna suprastruktura
Objavljeno v DKUM: 14.11.2008; Ogledov: 2871; Prenosov: 573  (1 glas)
Celotno besedilo (4,70 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici