| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Koncept Zero Waste v hotelu
Andreja Dremelj, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Zaradi želje, da bi znižali negativen vpliv na okolje in poslovali racionalno in trajnostno smo se uprli na koncept Zero Waste. Po preučitvi obstoječega stanja smo preko smernic koncepta Zero Waste in primerov dobrih praks drugih hotelov raziskali, kako bi le te lahko vključili v naše delovanje in okolje.
Ključne besede: Zero Waste hoteli in restavracije, trajnostni – zeleni turizem, zmanjševanje količin odpadkov, zamenjava izdelkov za enkratno uporabo
Objavljeno: 19.11.2018; Ogledov: 556; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

2.
Glamurozno kampiranje
Katja Murkovič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Glamping se je skozi čas razvijal in napredoval, tako kot vsi drugi trendi. Z velikim skokom od klasičnega kampiranja je sedaj, z modernimi nastanitvenimi možnostmi in edinstvenimi doživetji, postal večmilijonska industrija, ki se je razširila povsod po svetu. Nova vrsta glampistov je povzročila povpraševanje, ki vsebuje najkvalitetnejše storitve in ponuja vrhunsko doživetje v naravi. Glamping se tesno prepleta s trajnostnim poslovanjem zaradi tega, ker je umeščen v naravno okolje, v katerega minimalno posega in z njim sobiva. Predstavlja pomemben turistični produkt v Sloveniji, saj deluje v skladu z zeleno politiko, ki jo spodbuja Slovenska turistična organizacija. Zaradi naraščajočega trenda in zaradi potrebe po konkurenčni prednosti so Bioterme Mala Nedelja v svojo lastno ponudbo uvedle glamping z imenom Sončna dolina. Za uspešno poslovanje je pomembno, da se prepoznajo ciljni trgi in skupine, ki bodo predstavljale potencialne goste. Prav tako je pomembno, da se določi vse segmente marketinškega spleta, ki bodo pri poslovanju pripomogli k lažjim in dobrim odločitvam.
Ključne besede: glamurozno kampiranje, trajnostni turizem, zeleni turizem, Bioterme Mala Nedelja, marketinški splet.
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 751; Prenosov: 249
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

3.
Analiza destinacij, ki so pristopile k zeleni shemi slovenskega turizma
Maja Alif, 2017, diplomsko delo

Opis: Trajnostni oziroma zeleni turizem je v turistični ponudbi, ki je vedno bolj razvita, edina prava pot razvoja, saj ohranja naravno, kulturno in socialno okolje, hkrati pa temelji na ekonomski uspešnosti turističnega poslovanja. Slovenija je zelena dežela, ki je naredila velike korake na področju trajnostnega razvoja, vsako njeno dejavnost pa prežema zelena in trajnostna nota. Ravno zato je Slovenija prva država na svetu, ki je prejela naziv zelene destinacije. Zavedamo se, da je ravno zeleno tisto, kar je naša konkurenčna prednost, in da je trajnostni turizem dejavnik, zaradi katerega smo prepoznavni. Slovenska turistična organizacija je razvila Zeleno shemo slovenskega turizma Slovenia Green z namenom, da pomaga in spodbudi čim več destinacij, da se odločijo za trajnostno delovanje. Destinacije spodbuja, da se usmerijo v zeleno gospodarstvo in razvijajo zelene modele poslovanja.
Ključne besede: trajnostni turizem, zeleni turizem, Zelena shema slovenskega turizma
Objavljeno: 28.09.2017; Ogledov: 1116; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici