| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROGRESIVNA PEDAGOGIKA - MOZAIK NAPREDNIH IDEJ, KI SO SPREMENILE ŠOLSTVO
Suzana Mati Regvat, 2016, diplomsko delo

Opis: Vzgoja in izobraževanje se je skozi čas spreminjala v skladu s političnimi, ekonomskimi in družbenimi spremembami. Hkrati s spremembami v učnih načrtih in oblikami poučevanja se je spreminjal tudi položaj učitelja in učenca. Na prelomu 19. v 20. stoletje se je pojavilo gibanje, ki je na temeljih smernic naprednih pedagogov kot sta Pestalozzi in Rousseau, postavilo v ospredje izobraževanja otroka, njegove potrebe in interes. V Združenih državah je John Dewey postal osrednja oseba gibanja, ki ga poznamo pod imenom progresivna pedagogika. Pod tem pojmom se pojavljajo različna gibanja, ki jim je skupno nasprotovanje tradicionalni vzgoji in izobraževanju. Zaradi različnih interpretacij ostaja progresivna pedagogika, v Sloveniji bolj uveljavljena pod imenom reformska pedagogika, predmet razprav in kritik, predvsem s strani tako imenovanih tradicionalistov, ki ji očitajo, da so posledica takšne sodobne vzgoje otroci s pomanjkljivim znanjem.
Ključne besede: progresivna pedagogika, tradicionalno izobraževanje, Dewey, zgodovina pedagogike, reformska pedagogika, sodobna vzgoja
Objavljeno v DKUM: 12.08.2016; Ogledov: 2221; Prenosov: 469
.pdf Celotno besedilo (560,93 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici