1. |
2. Preračun tračnega transporterja za podporo separaciji kamnitih agregatovLuka Pelko, 2012, diplomsko delo Opis: Tračni transporterji predstavljajo pomemben sestavni člen proizvodnje v podjetjih. Pojavljajo se tako v manjših podjetjih kakor tudi v večjih podjetjih z veliko serijsko proizvodnjo. Uporabljajo se za transport različnih materialov, npr. rude, gradbenega materiala (tehnična kamnina dolomit), hrane, zdravil in najrazličnejših odpadkov. Zaradi njihove vsestranske uporabe so nepogrešljiv sestavni del metalurške, rudarske, gradbene in prehrambne industrije. Diplomsko delo zajema preračun že obstoječega tračnega transporterja za transport tehničnega kamna med vsipnim jaškom in separacijo v podjetju Granit. Obstoječ tračni transporter je predimenzioniran in slabo izkoriščen zaradi omejitev v kamnolomu. Smiselno bi ga bilo zamenjati z učinkovitejšim tračnim transporterjem, kar bomo poizkusili dokazati v diplomskem delu. S preračunom dveh tračnih transporterjev in s preračunom združenega bolj učinkovitega tračnega transporterja smo dokazali, da bi se dalo v Kamnolomu podjetja Granit v Poljčanah delo poenostaviti, povečala bi se učinkovitost in varnost zaposlenih, ne bi prihajalo do zastojev med obema transporterjema na poti od vsipnega jaška do separacije. Ključne besede: transporterji, tračni transporter, separacija peska, analiza zmogljivosti Objavljeno v DKUM: 20.11.2012; Ogledov: 2094; Prenosov: 259 Celotno besedilo (712,13 KB) |
3. |
4. VODENJE TRAČNIH TRANSPORTERJEV PO KONKAVNIH KRIVINAHBogomir Trebičnik, 2011, specialistično delo Opis: Transport sipkega materiala v PREMOGOVNIKU VELENJE poteka s tračnimi transporterji širin od 650 mm do 1400 mm. Ker je postalo pridobivanje premoga zahtevnejše, so proge, kjer poteka transport sipkega materiala, dostikrat speljane s konkavnimi krivinam. Na teh krivinah se pojavljajo težave pri zagonu transporterja, saj se trak praznega tračnega transporterja včasih dvigne do stropa proge, kar predstavlja varnostni problem. Do sedaj se je omenjeni problem reševal z dvema transporterjema, kar zaradi podvajanja pogonskih sklopov predstavlja slabost zaradi vzdrževanja in obratovanja. V specialističnem delu bo predstavljenih več možnih rešitev vodenja tračnih transporterjev s poudarkom na vmesnem presipu. Le te so ovrednotene s preračunom po standardu ISO 5048. Glede na zahteve po učinkovitem vzdrževanju in potrebni manjši moči pogonskega sklopa je izbrana najustreznejša rešitev, ki se navezuje na samostojni tračni transporter z vmesnim presipom. Ključne besede: transport sipkih materialov, tračni transporterji, vmesni presip, konkavna krivina, preračun zmogljivosti Objavljeno v DKUM: 04.01.2012; Ogledov: 2009; Prenosov: 267 Celotno besedilo (10,29 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |