| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PREDLOG MARKETINŠKEGA NAČRTA ZA PROJEKT ˝DRAVA KOT PRILOŽNOST˝
Petra Langbauer, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo proučevali projekt občin zgornje Dravske doline, "Drava kot priložnost," s katerim želijo vzpostaviti nove objekte in ponuditi storitve, ki bodo pritegnile mnogo turistov. Prvo poglavje vsebuje opredelitev področja, opis problema, namen, cilje, osnovno trditev, predpostavke in omejitve raziskave ter predvidene metode raziskovanja. V drugem poglavju smo opredelili definicije tržnega segmentiranja in pozicioniranja ter predstavili marketinški splet. Diplomsko delo v tretjem poglavju obravnava projekt "Drava kot priložnost" - njegovo ponudbo, namen in cilje. V tem poglavju smo predstavili tudi SWOT analizo turizma na Koroškem. Na podlagi rezultatov izvedene ankete smo pripravili predlog marketinškega načrta za obravnavani projekt, ki je predstavljen v četrtem poglavju. Pri tem smo opredelili, da je najustreznejši tržni segment mladina in starši z otroki. Oblikovali smo tudi priporočilo za marketinški splet za obravnavani projekt.
Ključne besede: turizem, marketinški splet, Drava, priložnost, tržno segmentiranje, tržno pozicioniranje, projekt.
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 2185; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

2.
Tržno segmentiranje v podjetju Tušmobil d.o.o.
Suzana Ilić, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je predstavljeno tržno segmentiranje v podjetju Tušmobil d.o.o., ki je tretji največji ponudnik mobilnih storitev v Sloveniji. Prvi del diplomske naloge je sestavljen iz teoretičnega dela, ki nosi naslov Marketing in ciljni trgi. V tem delu je predstavljena osnovna teorija v povezavi s tržnim segmentiranjem s citati različnih avtorjev. Predstavili smo tudi modela za tržno segmentiranje, kjer prvi model prikazuje stanje pred uvedbo rešitev za zmanjšanje nezadovoljstva kupcev, drugi model pa prikazuje stanje po uvedbi rešitev. Drugi del diplomske naloge je sestavljen iz opisa okolja obravnavanega podjetja, v kateri smo predstavili Tušmobil, njegovo zgodovino, vizijo in poslanstvo, predstavili pa smo tudi ponudbe za kupce in način, kako v organizaciji skrbijo za tržne segmente ter kako poteka tržno segmentiranje v podjetju. Glede na obravnavano literaturo smo opravili raziskavo. V raziskovalnem delu je opisan vzorec in potek raziskave, obrazložene so predpostavke in predstavljeni so odgovori na zastavljena raziskovalna vprašanja. Po opravljenem proučevanju literature, opisu okolja in raziskavi smo podali ugotovitve in predloge za izboljšanje procesa. Podjetju Tušmobil priporočamo, naj uvede dodaten kader, da lahko pridejo kupci v čim krajšem času do informacij. Da bi zmanjšali odstotek nezadovoljnih kupcev, se morajo v podjetju potruditi za večjo odzivnost in celo za izboljšanje lastnega omrežja. Priporočamo tudi, da v podjetju bolj ozavestijo svoje stranke o dogajanjih z dodatnim oglaševanjem.
Ključne besede: tržno segmentiranje, kupci, storitev, tržni delež
Objavljeno: 16.09.2015; Ogledov: 418; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

3.
Analiza potencialnih odjemalcev posebnih tekstilnih izdelkov
Aljoša Perišič, 2018, diplomsko delo

Opis: Živimo v času, ko morajo podjetja nujno in temeljito razmisliti o svoji viziji, poslanstvu in marketinški strategiji. Podjetja ne delujejo na trgu, na katerem se pojavljajo stalni konkurenti in kupci, ki ne iščejo substitutov, ampak poslujejo tako, kot bi bila na vojnem območju s hitro menjajočimi se konkurenti, zakoni, tehnologijo in vse manj zvestimi odjemalci. Podjetja se merijo v tekmi, kjer se nenehno spreminjajo pravila igre in kjer ni končnega cilja in zmage. Včasih so bila podjetja lahko uspešna, če so svoje izdelke podkrepila z učinkovito prodajo in močnim oglaševanjem, danes pa so zaradi stalno spreminjajočih se razmer na trgu in vse bolj zahtevnih odjemalcev prisiljena temeljito proučiti tržišče, potrebe odjemalcev in konkurenco. Glavna tema diplomskega projekta je tržna segmentacija, zato diplomski projekt predstavi njen osnovni pomen, pogoje za uspešno segmentacijo, ravni tržne segmentacija in osnovne pojme, povezane s segmentacijo. Predstavljena je tudi temeljna ciljna skupina posebnih tekstilnih izdelkov.
Ključne besede: marketing, tržno segmentiranje, odjemalci
Objavljeno: 27.11.2018; Ogledov: 121; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (913,63 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici