1. Marketing nepridobitnih organizacij na primeru Občine Žiri : diplomsko deloOlga Vončina, 2003, diplomsko delo Ključne besede: občine, delovanje, razvojna strategija, razvoj, strategija, marketing, trženje, marketing mix, marketinški splet, pozicioniranje, strategija trženja, tržno planiranje, predvidevanje, cilj, programi, neprofitne organizacije, regionalni razvoj, lokalna uprava, lokalna skupnost, javne storitvene dejavnosti, Slovenija, storitve, organiziranost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3771; Prenosov: 487
Celotno besedilo (988,59 KB) |
2. Analiza izvoznega trženja podjetja Nafta-Petrochem na avstrijskem trgu : diplomsko deloBlanka Gerenčer, 2003, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, trženje, marketing, mednarodni trg, naftna industrija, naftni derivati, izvoz, tržno planiranje, tržni mehanizem, marketing mix, marketinški splet, mednarodno ekonomsko sodelovanje, Slovenija, Avstrija, mednarodni ekonomski odnosi, trgovanje, mednarodna trgovina, trgovinska politika, blagovna menjava, pretok blaga Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3308; Prenosov: 250
Celotno besedilo (631,65 KB) |
3. Predstavitev javnega komunalnega podjetja na mednarodnem sejmu - porajajoča se tržna niša na trgu Evropske unije : diplomsko deloBranimir Meško, 2003, diplomsko delo Ključne besede: javno podjetje, javne službe, predstava, komunala, sejmi, strategija trženja, tržno planiranje, podjetje, aktivnosti, multimedia, mediji, mednarodni trg, povezanost, empirične raziskave, čistilne naprave, oskrba, Evropska unija, enotni trg, regionalizem, mednarodne ekonomske integracije, dežele, Slovenija, mednarodne primerjave, lokalna skupnost, lokalna samouprava, organiziranost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3518; Prenosov: 203
Celotno besedilo (1,32 MB) |
4. Marketing zemeljskega plina : (primer Plinarne Maribor)Bojan Lugarič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: plini, marketing, trženje, komuniciranje, cilj, tarife, cene, strategija trženja, strateško planiranje, tržno planiranje, poslovna politika, podjetje, razvoj, predstava, poslovna strategija, oblikovanje cene, okolje, politika okolja, varstvo okolja, uravnotežen razvoj, trajnostni razvoj, priložnosti, panoge dejavnosti Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3084; Prenosov: 215
Celotno besedilo (1,19 MB) |
5. Management blagovnih znamk - primer svežih sirov Ljubljanskih mlekarn : diplomsko deloSabina Ožbold, 2003, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, mlečni izdelki, mlekarstvo, proizvodi, image, marketing, trženje, management, upravljanje, planiranje, oblikovanje, embalaža, uporabniki, uspešnost poslovanja, organiziranost, tržno planiranje, oglaševanje, ekonomska propaganda Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4225; Prenosov: 624
Celotno besedilo (865,08 KB) |
6. Zgodovinski prikaz oglaševanja Coca-Cole v Sloveniji : diplomsko deloBlanka Kranjec, 2004, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, avdiovizualna sredstva, tisk, blagovne znamke, pijače, zgodovinski pregledi, komuniciranje, trg, cilj, pozicioniranje, uporabniki, potrošnik, tržno planiranje, pospeševanje prodaje, dejavnost, tržna analiza, strategija trženja, marketinški splet, marketing mix, izdelki, politika izdelka, proizvodi, tržne raziskave, tržne poti, Slovenija, primeri, case study Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2598; Prenosov: 368
Celotno besedilo (1,30 MB) |
7. Strateški načrt trženja kozmetičnih izdelkov na češkem trgu : diplomsko deloMiroslav Škalič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, tržno planiranje, farmacevtska industrija, kozmetika, Slovenija, Češka, izvoz, strategija, mednarodni trg, strategija trženja, kontrola, aktivnosti, SWOT analiza, potrošnik, zadovoljstvo, komuniciranje, marketing mix, marketinški splet, programi, cilj, komuniciranje, poslovno komuniciranje, ocenjevanje, izdelki Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3566; Prenosov: 510
Celotno besedilo (696,85 KB) |
8. Analiza strategije trženja družbe Gorenja d.d. na skandinavskem trgu : diplomsko deloSabina Kos, 2005, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, mednarodno trženje, mednarodni trg, Skandinavija, značilnosti, marketing mix, marketinški splet, trženje, marketing, družbe, bela tehnika, gospodinjski aparati, tržna analiza, uporabniki, blagovne znamke, tržno planiranje, pospeševanje prodaje, design, oblikovanje, pozicioniranje, distribucija, tržne poti, prodaja, oblikovanje cene, cene, poslovno okolje, kupci, potrošnik, cilj, operativni plani Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2800; Prenosov: 504
Celotno besedilo (389,23 KB) |
9. Strategija vstopa podjetja Gorenje na češki trg : diplomsko deloMitja Barbič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, mednarodni trg, Češka, značilnosti, poslovno okolje, družbe, bela tehnika, gospodinjski aparati, tržna analiza, franchising, blagovne znamke, tržno planiranje, pospeševanje prodaje, oblikovanje, pozicioniranje, distribucija, tržne poti, strategija, poslovno okolje, cilj, operativni plani Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2389; Prenosov: 287
Celotno besedilo (364,33 KB) |
10. Pospeševanje prodaje v podjetju Vigrad : diplomsko deloBernarda Košec, 2005, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, kontejnerji, odpadki, oprema, marketing, trženje, komuniciranje, uspešnost poslovanja, poslovno komuniciranje, organiziranost, tržno planiranje, osebna prodaja, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, marketing mix, marketinški splet Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1970; Prenosov: 300
Celotno besedilo (447,79 KB) |