| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Ureditev turistično rekreacijskega centra Gramoznica v občini Duplek : magistrsko delo
Maks Mavri, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava območje gramoznice v občini Duplek. Lokacija se nahaja na podeželju z veliko potenciala za razvoj turizma. Iz teh razlogov so na območju predvideni naslednji objekti: spa center, restavracija, tržnica, izposojevalnica koles in kajakov ter apartmaji. Takšna programska vsebina bi Dupleku pripomogla k turističnemu razvoju, ustvarila nova delovna mesta, vire dohodka ter razlog za zaščito okolja.
Ključne besede: Duplek, gramoznica, turizem, kajak, apartma, restavracija, tržnica, nasip, Drava, spa
Objavljeno v DKUM: 04.10.2023; Ogledov: 440; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (102,32 MB)

2.
Poreklo in oglaševanje kot odločevalca nakupa - primer slovenskih proizvajalcev : meje dopustnosti medijskega poročanja
Žiga Domadenik, 2020, magistrsko delo

Opis: Potrošnik je vsakodnevno vzpodbujen k nakupovanju izdelkov slovenskega porekla in v magistrski nalogi smo preverili, kako močan odločevalec nakupa je poreklo izdelka med potrošniki. Ugotovili smo tudi, da so promocijske akcije v večini primerov namenjene živilskim proizvodom. S pomočjo analize profilov na družbenem omrežju Facebook smo preverili, kako vešča so podjetja, ki izdelujejo izdelke slovenskega porekla, pri uporabi digitalnega marketinga za promocijo lastnih izdelkov. Spletne trgovine so nam načeloma dobro poznane, spletne tržnice, ki so v bistvu nekoliko drugačna oblika spletnih trgovin, pa nekoliko manj. V magistrski nalogi predstavljamo zamisel o spletni tržnici, ki omogoča prodajo izdelkov slovenskega porekla na enem mestu.
Ključne besede: digitalni marketing, poreklo, spletna trgovina, spletna tržnica, odločevalec nakupa
Objavljeno v DKUM: 04.11.2020; Ogledov: 875; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

3.
Novo mestno vozlišče pred knjižnico v Murski Soboti
Urška Gomboc, 2019, magistrsko delo

Opis: Pričujoče delo je hibrid široke in podrobne analize trenutnega stanja tradicionalnega središča v Murski Soboti ter iz nje izhajajoče idejne rešitve mestnega vozlišča pred knjižnjico. V celostni analizi smo raziskovali trenutno stanje celotnega naselja. Nadrobneje smo analizirali ureditev in stanje prostora ter glavnih objektov osrednjega stavbnega bloka. V končnem koraku naloge smo na podlagi zbranega znanja in spoznanj o splošnem in lokalnem stanju prostora in z njim povezanih tem zasnovali celostni prostorski in vsebinski projekt za mestno vozlišče na območju pred regijsko knjižnico. Pri snovanju rešitve je bilo že v razvijanju idej stalno prepletanje oblikovanja stavbnih mas z oblikovanjem programa. Oblikovanje prostora projekta smo izrazito usmerili k doseganju ravnotežja in skladnosti v kontekstu okolice. Izziv je bil povezati vse obstoječe elemente in dejavnike, ki določajo in zaznamujejo območje. Ključni cilj je bil ustvariti realen in z dejstvi podkrepljen projekt, ki bi ponujal veliko lepega in javnega ter postal povezovalni dejavnik v središču Murske Sobote.
Ključne besede: arhitektura, sodobno mesto, mestno vozlišče, urbane oblike, mestna podoba, kontekst, središče mesta, javni odprti prostor, trg, tržnica, kreativno središče, poslovni prostori, mestna garaža, idejni projekt, Murska Sobota
Objavljeno v DKUM: 11.10.2019; Ogledov: 1684; Prenosov: 310
.pdf Celotno besedilo (62,63 MB)

4.
Prenova območja tržnice Tabor v Mariboru
Maruša Fajt, 2017, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Projektna naloga obravnava območje tržnice Tabor v mestni četrti Nova vas. V prvem delu naloge je predstavljena mestna četrt Nova vas in njene spremembe skozi čas. Temu sledijo referenčni primeri in analiza obravnavanega območja z idejno zasnovo. Predstavljena je idejna zasnova prenove tržnice z ureditvijo javnih odprtih površin, dostopov za napajanje programov in funkcionalno ovirane ter zasnova kavarne.
Ključne besede: tržnica Tabor, Maribor, Nova vas, prenova
Objavljeno v DKUM: 05.09.2017; Ogledov: 1444; Prenosov: 294
.pdf Celotno besedilo (59,07 MB)

5.
Prenova male tržnice pri OŠ Franca Rozmana Staneta
Katja Hamler, 2017, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Predmet naloge je prenova obstoječe stavbe oz. stavbnega sklopa na stičišču Dominkuševe in Kersnikove ulice v Mariboru, ki v obstoječem stanju obsega manjšo trgovino, mesarijo in bar ter površino, namenjeno tržnici. Zraven omenjene stavbe stojita tudi dva kioska, namenjena prodaji. Lokacija se nahaja v neposrednji bližini glavne železniške postaje v mestu Maribor. Obstoječe stanje tržnice in pripadajočih površin ne omogoča dobre izrabe prostora in njegove okolice. V teoretičnem delu je predstavljen pojem tržnice ter navedenih nekaj najbolj znanih slovenskih in tujih primerov. S pomočjo analiz arhitekture teh kompleksov smo začrtali smernice za izboljšanje objekta na omenjeni lokaciji. V okviru tega smo dobro analizirali tudi okolico, da bo nov objekt bolje funkcioniral in se integriral v okolje.
Ključne besede: arhitektura, tržnica, javni prostor, prenova, Maribor
Objavljeno v DKUM: 29.08.2017; Ogledov: 1215; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (91,59 MB)

6.
Konstrukcijska zasnova senčnika na Mariborski tržnici
Gregor Štefanec, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena zgodovina in senčenje Mariborske tržnice. Diplomska naloga se osredotoča na pomankljivosti trenutne konstrukcije senčnika na Mariborski tržnici in na iskanje rešitev za te pomankljivosti. Model obstoječe konstrukcije, model optimizirane konstrukcije in analize so bili narejeni v CAD programu Catia. Rezultati diplomskega dela kažejo na to, da trenutna konstrukcija ni primerna za različne vremenske razmere, ki so prisotne v mestu Maribor. V diplomski nalogi so podane konstrukcijske in materialne rešitve, ki bi lahko rešile pomankljivosti trenutne konstrukcije senčnika na Mariborski tržnici.
Ključne besede: Mariborska tržnica, senčnik, konstrukcijska zasnova, pomanjkljivosti konstrukcije, predlog optimizacije
Objavljeno v DKUM: 30.09.2016; Ogledov: 2252; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (5,12 MB)

7.
E-NABAVNE TRŽNICE IN IZBIRA E-PONUDB
Andrej Furman, 2015, magistrsko delo

Opis: O elektronskih nabavnih tržnicah in izbire elektronskih ponudb preko elektronskih dražb (angl. e-bidding) je v slovenskem prostoru še premalo raziskano. Redko namreč zasledimo, da se v slovenskem gospodarstvu pridobivajo elektronske ponudbe preko elektronskih nabavnih tržnic oziroma elektronskih dražb. K temu prav pogosto pripomorejo prakse in politike v posameznih podjetjih. V današnjem času prihaja trend elektronskega pridobivanja ponudb preko elektronskih dražb, kjer kupec na podlagi elektronskega prostora v nekaj urah pride do želene ponudbe oziroma cilja. Na podlagi občutnega skrajšanja časa osebnih pogajanj se lahko pogajanja izvršijo elektronsko in to v nekaj urah. V magistrski nalogi želimo raziskati področje elektronskih nabavnih tržnic in elektronskih dražb, pridobivanje elektronskih ponudb ter samo elektronsko poslovanje posameznega podjetja. Prvo opažanje pri samem raziskovanju malo literature in raziskovanja na to temo zato nam je raziskovanje in vpeljave elektronskih nabavnih tržnic in izbire elektronskih ponudb preko elektronskih dražb pomemben izziv. Za lažje razumevanje bomo v nadaljevanju magistrske naloge začeli s teoretičnimi izhodišči mnogih avtorjev. Predstavili bomo model in izbiro elektronskega poslovanja, elektronsko nabavno tržnico in elektronsko dražbo ter proces pridobivanja elektronskih ponudb. Nadaljevali bomo po principu uvedbe elektronskih nabavnih tržnic in elektronskih dražb kot sistem v podjetje. V praktičnem delu bomo našo raziskovanje podkrepili z rezultati odgovorov, ki smo jih prejeli iz 16 slovenskih podjetij pretežno iz avtomobilske industrije in industrije cestne razsvetljave. S ključnimi ugotovitvami, katere smo pridobili v naši magistrski nalogi bomo našo raziskovalno delo zaključili.
Ključne besede: elektronska nabavna tržnica, elektronsko poslovanje, elektronska dražba, portal podjetja, elektronska ponudba.
Objavljeno v DKUM: 21.08.2015; Ogledov: 1343; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

8.
PROFESIONALNA SOCIALNA OMREŽJA: FIELDOO-NOGOMETNA TRŽNICA
Marjan Gumilar, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo proučevali podjetje Fieldo d.o.o. in njihovo spletno platformo oziroma profesionalno spletno socialno omrežje Fieldoo.com, katero je namenjeno vsem nogometnim igralcem in nogometnim agentom. Usmerili smo se predvsem v smer, komu je spletno socialno omrežje Fieldoo.com namenjena in kako uspešni so v pridobivanju uporabnikov. V prvem delu diplomskega seminarja smo predstavili spletna socialna omrežja, katera smo predstavili ter definirali njihov namen in kaj so sploh spletna socialna omrežja. V nadaljevanju smo opisali tudi storitve, ki jih spletna socialna omrežja ponujajo svojim uporabnikom. Nato smo se usmerili še v profesionalna socialna omrežja, saj spletno socialno omrežje Fieldoo.com spada prav med profesionalna socialna omrežja. Definirali pa smo tudi tržnice, saj je spletno socialno omrežje Fieldoo.com tudi ene vrste spletna tržnica, tako da smo se omejili bolj na e-tržnice. V osrednjem delu smo predstavili podjetje Fieldo d.o.o., ki kot mlado startup podjetje išče priložnost na svetovnem trgu. Svojo tržno nišo pa je našlo v profesionalnem spletnem socialnem omrežju Fieldoo.com, ki na trgu ruši vse prepreke in tabuje iz preteklosti z inovativnim spletnim socialnim omrežjem. Na katerem se srečujeta ponudba in povpraševanje torej, nogometni igralci in nogometni agenti, ki gledajo za mladimi nogometnimi talenti. Na koncu smo analizirali ciljno skupino za uporabnike spletnega socialnega omrežja Fieldoo.com, ki so mladi neprepoznavni nogometaši iz celotnega sveta, ki imajo željo napredovati ter uspeti in se prodati v druge večje in bogatejše klube ter na drugi strani agenti, ki so prav tako mednarodno neprepoznavni ali delujejo v ligah, ki niso medijsko tako zelo popularne. Prav tako pa smo analizirali uspešnost pridobivanja novih uporabnikov. Z analizo rasti števila uporabnikov, smo ugotovili, da se je rast povečala, kar samo kaže kako zanimiva in dobrodošla revolucija je spletno socialno omrežje oziroma spletno socialno omrežje Fieldoo.com na svetovnem nogometnem trgu. Podjetju Fieldo d.o.o. predlagamo, da v svojo spletno socialno omrežje vključi še nogometne trenerje, ter jim omogoči, da tudi sami vplivajo na nogometni trg, saj po navadi prav trenerji izrazijo želje katerega igralca želijo v ekipi. Prav tako jim predlagamo, da se iz strani agentov bolj natančno določijo atributi igralcev ter da se pripravi primerjalna tabela, na kateri lahko agenti na hitro primerjajo določeno število igralcev, ki jih zanimajo med seboj.
Ključne besede: Socialna omrežja, Profesionalna socialna omrežja, Fieldoo.com, Nogomet, Nogometna tržnica, Fieldo
Objavljeno v DKUM: 09.10.2014; Ogledov: 1965; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (993,81 KB)

9.
Ekološke tržnice v Mariboru
Tina Čukec, 2013, diplomsko delo

Opis: Kot alternativa konvencionalnemu kmetijstvu se v zadnjih letih vedno bolj razvija ekološko kmetijstvo. Gre za trajnostni način kmetovanja, ki ne onesnažuje okolja in upošteva naravne zakonitosti ekosistemov. Poleg tega zagotavlja pridelovanje zdrave hrane brez ostankov pesticidov in gensko spremenjenih organizmov. Pri potrošnikih se v zadnjih letih veča okoljska zavest, zato se vedno bolj odločajo za nakup ekološko pridelanih živil. Z razvojem ekološkega kmetijstva v Sloveniji se veča tudi ponudba ekološko pridelane hrane. Kot ena izmed oblik trženja ekološko pridelanih živil so se v zadnjih letih uveljavile ekološke tržnice. V Mariboru se ekološke tržnice nahajajo na Glavnem trgu in v Europarku. Na Trgu svobode se nahaja tržnica integrirane pridelave. V diplomski nalogi želim ugotoviti socialno sestavo prodajalcev ekološko pridelanih živil, njihov krajevni izvor ter vzroke in motive, zaradi katerih so se odločili prodajati na ekološki tržnici. Prav tako želim ugotoviti socialno sestavo kupcev, ki se oskrbujejo na ekoloških tržnicah, njihov krajevni izvor ter vzroke in motive, zaradi katerih so se odločili oskrbovati z ekološko pridelanimi živili.
Ključne besede: ekološko kmetijstvo, ekološka tržnica, oskrba, Maribor
Objavljeno v DKUM: 24.10.2013; Ogledov: 1907; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

10.
KOMPOZICIJSKA ZASNOVA POKRITE TRŽNICE
Petra Hrovat, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema kompozicijsko zasnovo pokrite tržnice, z dodatnim gostinskim programom in javnimi sanitarijami ter zasnovo prilagodljive mobilne stojnice. Predviden je tudi animacijski program za otroke, ki pritegne družine in omogoča celodnevno preživljanje časa na lokaciji tržnice. Objekt stoji na Prešernovi ulici 8 v Mariboru, zato je potrebno upoštevati tudi okolico: stavbno tkivo in odprte površine, ki omogočajo poglede, ter dajo prostoru še dodatno kvaliteto.
Ključne besede: kompozicija, tržnica, stojnica
Objavljeno v DKUM: 16.09.2013; Ogledov: 1572; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (13,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici