1. Keynesov in Lucasov hevristični modelMejra Festić, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Opis: Keynesianizem je še vedno ključna izhodiščna točka za makroekonomske šole. Keynesa so slabosti tržnega mehanizma usmerile na aktivno ekonomsko politiko in poudarjanje povpraševanja. Slabost keynesianizma pa je po Lucasu v nezmožnosti napovedovanja reakcij v gospodarstvu in zato ni čvrstih kriterijev za izbor alternativnih ekonomskih politik. S keynesianskega vidika je upoštevanje preteklih gibanj in napovedovanje le teh dovolj za oblikovanje ustrezne ekonomske politike. Ko je okolje stabilno in ekonomska politika ne reagira, lahko ekonomski subjekti pravilno oblikujejo svoja pričakovanja po Lucasu, medtem ko se ob intervenciji ekonomske politike okolje spreminja in ekonomski subjekti lahko napačno anticipirajo spremembe in posledično pride do nihanj v gospodarstvu. Ključne besede: intervencije, tržni mehanizem, keynesianizem, modeli Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1357; Prenosov: 50
Povezava na celotno besedilo |
2. Model integriranih tržnih komunikacij podjetja Krebe-Tippo d.o.o. : diplomsko deloUrban Lapajne, 2006, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, poslovni proces, bela tehnika, gospodinjski aparati, modeli, delovna organizacija, tržne poti, tržni mehanizem, komuniciranje, rešitve, mediji, informacijski sistemi, značilnosti, trženje, predstava, razvoj, uporabniki, marketing, vedenje, blagovne znamke, mednarodno poslovanje, uporaba računalnika, elektronsko poslovanje, reševanje problemov, konkurenčnost, empirične raziskave, Slovenija, organiziranost, mednarodni trg, prednost, regulacija, strategija trženja, izvršba, planiranje proj Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1746; Prenosov: 74
Celotno besedilo (756,04 KB) |
3. Raziskava trga bančnih storitev prebivalcem v Raiffeisen Krekovi banki : diplomsko deloMatevž Korenjak, 2006, diplomsko delo Ključne besede: bančno poslovanje, banke, predstava, tržne raziskave, prebivalstvo, storitve, elektronsko bančništvo, telebanking, poslovno komuniciranje, odnosi z javnostjo, tržni mehanizem, varčevanje, plačilni instrumenti, plačilne kartice, finančni instrumenti, komuniciranje, kreditiranje, cilj, vrednostni papirji, plačila, osebje, usklajevanje, strategija, marketing mix, marketinški splet, medorganizacijsko trženje, integracija, trženje, modeli, marketing, uporabniki, strategija trženja, potrošnik, Slov Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1439; Prenosov: 73
Celotno besedilo (390,30 KB) |
4. Marketinško komuniciranje v Slovenskem narodnem gledališču Maribor : diplomsko deloSuzana Krivec, 2006, diplomsko delo Ključne besede: poslovno komuniciranje, komuniciranje, marketing, trženje, direktno trženje, tržni mehanizem, marketinški splet, marketing mix, družbene dejavnosti, tržno planiranje, tržna analiza, dejavnost, javni zavodi, kultura, glasba, predstava, uspešnost poslovanja, cilj Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1624; Prenosov: 86
Celotno besedilo (1,40 MB) |
5. Raziskava trga za potrebe novega načina trženja čarterja plovil : diplomsko deloBorut Komloš, 2006, diplomsko delo Ključne besede: tržne raziskave, ladje, najem, odjemalec, potrebe, novi proizvodi, tržne poti, marketing, trženje, planiranje poslovanja, prodaja, predstava, novi proizvodi, nabava, trg, podjetje, strateško planiranje, izvršba, dobavitelji, tržni mehanizem, distribucija, povezanost, pospeševanje prodaje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1606; Prenosov: 55
Celotno besedilo (576,87 KB) |
6. Izdelava letnega načrta marketinškega komuniciranja v Odbojkarskem klubu Ruše : specialistično deloAleš Trop, 2006, specialistično delo Ključne besede: tržno planiranje, poslovno komuniciranje, komuniciranje, šport, rekreacija, Slovenija, cilj, strategija trženja, medorganizacijsko trženje, trženje, marketing, marketing mix, marketinški splet, predstava, osebna prodaja, prodaja, programi, pospeševanje prodaje, integracijski procesi, tržni mehanizem, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, tehnika, cilj, vrednotenje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2837; Prenosov: 103
Celotno besedilo (1,18 MB) |
7. Marketinško komunikacijski splet za novo ciljno skupino MRC Fontana : specialistično deloDamir Ćujo, 2006, specialistično delo Ključne besede: zdravstvo, medicina, preventiva, trženje, marketing, promocija, komuniciranje, strategija trženja, zdravje, tržno planiranje, marketing mix, marketinški splet, zdravljenje, teorija, oglaševanje, ekonomska propaganda, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, programi, medorganizacijsko trženje, integracijski procesi, tržni mehanizem, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, organiziranost, tehnika, cilj, vrednotenje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2420; Prenosov: 88
Celotno besedilo (985,21 KB) |
8. Načrt uvajanja in izvajanja marketinškega komuniciranja v Marines d.o.o. : specialistično deloMatej Čopar, 2006, specialistično delo Ključne besede: trženje, marketing, prodaja na debelo, postopki, podjetje, predstava, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, trg, tržni mehanizem, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, komuniciranje, osebna prodaja, direktno trženje, neposredna prodaja, cilj, pospeševanje prodaje, marketinški splet, marketing mix, tekstilna industrija, oblačilna industrija, konfekcija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2240; Prenosov: 76
Celotno besedilo (508,86 KB) |
9. Splet marketinškega komuniciranja v fazi uvajanja biodieselskega goriva : specialistično deloTomaž Bojnec, 2006, specialistično delo Ključne besede: trženje, marketing, komuniciranje, vrednotenje, marketing mix, marketinški splet, strategija trženja, prodaja, pospeševanje prodaje, naftni derivati, tržno planiranje, medorganizacijsko trženje, tržni mehanizem, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, osebna prodaja, direktno trženje, neposredna prodaja, cilj, vrednotenje, naftna industrija, proizvodni programi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2288; Prenosov: 69
Celotno besedilo (1,24 MB) |
10. Strateško marketinško komuniciranje v družbi Kema Puconci d.d. : specialistično deloSimon Benko, 2006, specialistično delo Ključne besede: trženje, marketing, komuniciranje, strategija trženja, tržno planiranje, gradbena industrija, kemična industrija, prodaja, programi, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, medorganizacijsko trženje, integracijski procesi, tržni mehanizem, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, tehnika, cilj, vrednotenje, proizvodni programi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1887; Prenosov: 78
Celotno besedilo (1,60 MB) |