1. Primerjalna analiza tržnih potencialov dinamičnih trgov držav BRIIVCAlenka Naglič, 2011, strokovni članek Opis: V sodobnem, dinamičnem času se porajajo novi obrisi gospodarske ureditve sveta, kjer vse vidnejšo vlogo dinamičnih trgov pridobivajo dežele v razvoju, predvsem Brazilija, Rusija, Indija in Kitajska (BRIC), ter druge hitro razvijajoče se dežele. Iz primerjalne raziskave, v katero smo poleg standardnih držav BRIC vključili še Indonezijo in Vietnam, jasno izhaja spoznanje o razsežnosti tržnih potencialov dinamičnih trgov BRIIVC, ki slovenskim podjetjem lahko služi kot dobra osnova za izbiro trgov ter za oblikovanje lastne strategije izhodne internacionalizacije na izbrane trge. Raziskava potrjuje spoznanja, da morajo podjetja pred vstopom na omenjene trge podrobneje spoznati pogoje za poslovanje v posameznih državah, odkriti pasti in ovire pri vstopu na lokalne trge ter se seznaniti s poslovnimi navadami, delovanjem birokracije in administracije v izbranih državah. Ključne besede: trg, tržne raziskave, gospodarstvo, tuje investicije, investicije, neposredne tuje investicije Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 854; Prenosov: 53
Povezava na celotno besedilo |
2. Consumer behavior : an applied approachNessim Hanna, Richard Wozniak, 2001, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: potrošnik, vedenje, behaviorizem, zaznavanje, čustva, zadovoljstvo, psihologija potrošnika, osebnost, psihologija osebnosti, samospoznavanje, življenjski standard, tržne raziskave, segmentacija, cilj, pozicioniranje, poslovne odločitve, komuniciranje, inovacije, skupnost, družina, generatorji, družbeni razredi, kultura Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1728; Prenosov: 117
Povezava na celotno besedilo |
3. Marketing managementPhilip Kotler, 2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, marketing, upravljanje, management, planiranje, ekonomska propaganda, strateško planiranje, strategija trženja, prodaja, tržna analiza, kontrola, tržne raziskave, strateško upravljanje, storitve, direktno trženje, metodologija, priročniki Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1779; Prenosov: 152
Povezava na celotno besedilo |
4. Marketing and competition in the information age : proceedings of the 28th EMAC Conference, May 11-14, 1999, Humboldt University Berlin1999, zbornik Ključne besede: marketing, trženje, tržne raziskave, konkurenca, konkurenčnost, poslovna strategija, potrošnik, kupci, vedenje, psihologija potrošnika, čustva, odločanje, poslovne odločitve, kupoprodaja, ponudba, verige, medkulturna komunikacija, dežele, informacijska družba, informacijska tehnologija, informacije, internacionalizacija, prodaja na drobno, blagovne znamke, modeli, modeliranje, mediji, posvetovanja, zborniki Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 971; Prenosov: 41
Povezava na celotno besedilo |
5. Poslovni načrt rasti knjigoveškega podjetja : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko deloStojan Krička, 2014, diplomsko delo Opis: Namen diplomske naloge je s pomočjo poslovnega načrta preveriti oz. ponuditi nadaljnje smernice razvoja podjetja XY s.p. v prihodnosti. Cilj je prikazati učinek investicije v opremo in vpliv le-te na poslovanje podjetja. Zaradi vstopa poslovanja na območju EU, želim podjetju z investicijo v spletno stran, prikazati nov način oglaševanja in lažje komuniciranje z naročniki, preko katere bi podjetje pridobilo več naročnikov, s tem pa si utrdilo svoj položaj v panogi.
Diplomska naloga je sestavljena v obliki poslovnega načrta, katera nosi v sebi večino praktičnega dela, saj je narejena na primeru že obstoječega podjetja. Naloga vsebuje uvod v poslovni načrt, opis dejavnosti, s katero se ukvarja, analizo trga, kupcev in konkurence, SWOT analizo, predviden razvoj podjetja, opis investirane opreme, kadre, tveganja, finančno projekcijo in terminski plan. Poudarek je na opisu delovanja podjetja do sedaj, predvsem pa osredotočiti se na prihodnost, ki podjetje še čaka.
Rezultati diplomskega dela bodo v pomoč obstoječemu podjetju pri nadaljnjem razvoju in uspešnem poslovanju. Ključne besede: podjetja, poslovni načrti, finančna analiza, tržne raziskave, finančno poslovanje, diplomske naloge Objavljeno v DKUM: 22.01.2015; Ogledov: 2452; Prenosov: 463
Celotno besedilo (957,93 KB) |
6. Essentials of marketing researchVineet Kumar, David A. Aaker, George S. Day, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, marketing, tržne raziskave, tržna analiza, strategija trženja, poslovne odločitve, informacije, podatki, baze podatkov, aplikacija, Internet, računalniške mreže, elektronsko poslovanje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2005; Prenosov: 113
Povezava na celotno besedilo |
7. The marketing book1999, zbornik Ključne besede: marketing, trženje, strategija trženja, organiziranost, tržno planiranje, strateško planiranje, poslovno okolje, planiranje poslovanja, poslovne odločitve, potrošnik, segmentacija, pozicioniranje, tržne raziskave, cilj, metode, marketing mix, marketinški splet, komuniciranje, informacijska tehnologija, informacijski sistemi, reševanje problemov, prodaja, prodaja na drobno, storitve, cene, blagovne znamke, promocija, uporaba računalnika, računalniške mreže, Internet, controlling, mednarodno trž Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1708; Prenosov: 77
Povezava na celotno besedilo |
8. Entrepreneurship in the hospitality, tourism and leisure industriesAlison Morrison, Mike Rimmington, Claire Williams, 1999, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: podjetništvo, poslovni proces, poslovne funkcije, turistično posredovanje, turizem, storitve, gostinstvo, prosti čas, marketing, strategija trženja, trženje, segmentacija, pozicioniranje, trg, hotelirstvo, vodenje, poslovno okolje, organiziranost, management, storitve, tržno planiranje, trajnostni razvoj, tržne raziskave, poslovna politika, poslovna strategija, struktura, spremembe, učbeniki Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1757; Prenosov: 131
Povezava na celotno besedilo |
9. Developing a creative and innovative integrated marketing communications plan : a working modelJames R. Ogden, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: marketing, komuniciranje, integracija, metode, tržno planiranje, tržna analiza, selekcija, strateško planiranje, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, prodaja, promocija, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, tržne raziskave, ocenjevanje, elektronska pošta, elektronsko poslovanje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1691; Prenosov: 49
Povezava na celotno besedilo |
10. The Silicon Valley way : discover the secret of America's fastest growing companiesElton B. Sherwin, priročnik Ključne besede: management, organizacijske strukture, uspešnost poslovanja, reševanje problemov, industrijska organizacija, produktivnost, novi proizvodi, komuniciranje, vodenje, podjetništvo, podjetje, ustanavljanje, razvoj, potrošnik, marketing, trženje, tržne raziskave, poslovne odločitve, konkurenčnost, ZDA Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1373; Prenosov: 35
Povezava na celotno besedilo |