| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga logotipa v procesu identifikacije s tržno znamko
Asja Jež, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo z deskriptivno metodo teoretično preučili kaj je tržna znamka, kateri so njeni sestavni deli, kaj je logotip, kaj je identiteta tržne znamke in identifikacija potrošnika s tržno znamko, kakšen je proces identifikacije potrošnika z njo in kakšna je vloga logotipa v tem procesu. Izbrali smo 5 logotipov vodilnih tržnih znamk na področju športa, na podlagi katerih smo sestavili anketo s trditvami, ki so jih anketiranci ocenjevali z Likertovo lestvico strinjanja oziroma nestrinjanja s stopnjami 1–5. Z analizo podatkov smo v empričnem delu ugotavljali, ali se anketiranci identificirajo z logotipom izbrane tržne znamke ter kakšen je vpliv identifikacije z zaznano funkcionalno, čustveno in estetsko dimenzijo logotipa. Ugotovili smo, da je vloga logotipa v okviru tržne znamke ključnega pomena, saj vpliva na njeno interpretacijo in veča njeno prepoznavnost. Proces identifikacije potrošnika s tržnimi znamkami je psihološki proces, ki se zgodi kadar je (željena) samopodoba potrošnika skladna s podobo tržne znamke. Glede na pridobljene podatke izmed treh dimenzij zaznavanja logotipa tržne znamke (funkcionalne, čustvene in estetske) izstopa estetska vrednost logotipa tržne znamke.Ugotovili smo, da je vloga logotipa v okviru tržne znamke ključnega pomena, saj veča njeno prepoznavnost in vpliva na interpretacijo tržne znamke. Proces identifikacije potrošnika s tržnimi znamkami je psihološki proces, ki se zgodi kadar je (željena) samopodoba potrošnika skladna s podobo tržne znamke. Glede na pridobljene podatke pa izmed treh dimenzij (funkcionalna, čustvena in estetska vrednost) zaznavanja logotipa tržne znamke izstopa estetska vrednost logotipa tržne znamke.
Ključne besede: logotip, tržna znamka, proces identifikacije
Objavljeno v DKUM: 09.10.2017; Ogledov: 4955; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

2.
Skladnost samopodobe posameznika in imidža blagovne znamke avtomobila
Sara Podkubovšek, 2017, magistrsko delo

Opis: Pri izbiri avtomobila se pogosto odločamo na podlagi naše samopodobe. Kupimo znamko, katere »imidž« najbolje ustreza lastnostim, ki jih imamo sami. Izogibamo pa se tistim, ki se razlikujejo od nas. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del, katerega namen je ugotoviti skladnost samopodobe posameznika in imidža blagovne znamke avtomobila, ki ga ima v lasti. V uvodnem poglavju smo opisali našo temo, problem, cilje, namen, omejitve, hipoteze raziskave in metode raziskovanja. Drugo, tretje, četrto in peto poglavje zajemajo opredelitve ključnih pojmov: samopodobo posameznika, tržno podobo izdelka in blagovno znamko. Predstavili smo dimenzije, strukturo in merjenje samopodobe, notranje in zunanje elemente blagovne znamke, funkcije blagovne znamke, komponente imidža blagovne znamke avtomobilov, znamko Renault, znamko Opel, znamko BMW in znamko Volkswagen, ter skladnost samopodobe posameznika in imidža izdelka. Za praktični del naše raziskave smo uporabili vprašalnik, ki smo si ga priredili po Malhotri. Vzorec sestavlja 80 oseb, ki imajo v lasti avtomobil znamke: Renault, Opel, BMW ali Volkswagen, ter so stari med 35 in 60 let. S t-testom smo ugotavljali razlike med moško in žensko samopodobo. Preverjali smo katera blagovna znamka se najbolj ujema s posamezniki, katera ima največ razlik od nje, ali je skladnost samopodobe žensk in imidža znamke avtomobila, ki jo ima, višja, kot pri moških in ali je ujemanje lastnika in njegovega avtomobila višje, v primerjavi z ostalimi tremi imidži znamk avtomobila. Rezultati analize nam potrjujejo, da obstajajo razlike med moško in žensko samopodobo, ter tudi med imidži blagovnih znamk avtomobilov. Za znamko Renault, Opel in Volkswagen lahko sprejmemo trditev, da so skladne z njihovimi lastniki. Povprečne vrednosti znamke BMW in samopodobe njihovih lastnikov se med seboj bistveno razlikujejo, zato smo to hipotezo zavrnili. Delno se tudi strinjamo, da je ujemanje ženske samopodobe z znamko avtomobila, ki ga ima, višje kot pri moških. Ugotovili smo, da sta znamki Renault in Volkswagen najbolj skladni samopodobi posameznikov. Od nje pa najbolj odstopa znamka BMW.
Ključne besede: blagovna znamka, BMW, imidž, Opel, Renault, samopodoba, tržna podoba izdelka, Volkswagen
Objavljeno v DKUM: 14.07.2017; Ogledov: 1996; Prenosov: 302
.pdf Celotno besedilo (3,14 MB)

3.
VPLIV PREPOZNAVNOSTI STORITVENE ZNAMKE PBS NA POTROŠNIKOVO IZBIRO PONUDNIKA PLAČILA OBRAZCEV UPN
Lidija Klenovšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Prvi del diplomskega dela zajema teoretični del o tržnih znamkah, še posebej smo se posvetili storitveni znamki, njenemu premoženju, oblikovanju zvestobe in pozicioniranju. Izpostavili smo posebnosti storitev v primerjavi z izdelki, tudi pri trženju. V drugem delu smo analizirali podatke raziskave o vplivu prepoznavnosti storitvene znamke PBS na potrošnikovo izbiro ponudnika plačila obrazca UPN (univerzalni plačilni nalog), kjer smo ugotavljali, kolikšen vpliv glede na različne starostne skupine imajo pri izbiri ponudnika zaupanje, prepoznavnost, cena in kakovost.
Ključne besede: tržna znamka, storitvena znamka, zvestoba, pozicioniranje, storitvena znamka PBS (Poštna Banka Slovenije)
Objavljeno v DKUM: 13.09.2016; Ogledov: 1140; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

4.
PREPOZNAVNOST TRŽNE ZNAMKE KUPUJEM SLOVENSKO
Tanja Tomić, 2013, diplomsko delo

Opis: Dogajanje na svetovnem živilskem trgu v zadnjih letih je slovensko živilsko in kmetijsko industrijo privedlo do ukrepanja in posvečanja večje pozornosti slovenskemu trgu, slovenskim proizvajalcem in slovenskim potrošnikom. Slednji se dandanes vse bolj zavedajo lastne nacionalne, etične in kulturne identitete, zato je lahko informacija o izvoru izdelka vpliven dejavnik pri nakupni odločitvi, ko imajo potrošniki težave pri izbiri in razlikovanju med poplavo različnih tržnih znamk in izdelkov. Oblikovanje tržnih znamk domačega izvora je postalo element tržnih strategij in način ohranjanja konkurenčne prednosti. Prvi del diplomskega dela zajema teoretični del o tržnih znamkah, potrošniškem vedenju in marketinški kampanji in tržni znamki Kupujem slovensko. V drugem delu smo analizirali podatke raziskave o prepoznavnosti tržne znamke Kupujem slovensko v nakupnem vedenju slovenskih potrošnikov, kjer smo ugotavljali, kolikšno pozornost slovenski potrošniki namenjajo dejavniku slovenskega izvora pri nakupu ter kakšna je dejanska prepoznavnost tržne znamke Kupujem slovensko, njenih gradnikov ter njene »S« oznake. Rezultati raziskave so izhodišče za nadaljnje fazno udejstvovanje in izvajanje aktivnosti za večjo prepoznavnost in uspešnost tržne znamke Kupujem slovensko.
Ključne besede: blagovna znamka, tržna znamka, pozicioniranje, država izvora, potrošnikovo vedenje, Kupujem slovensko
Objavljeno v DKUM: 25.02.2013; Ogledov: 6358; Prenosov: 299
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

5.
MOŽNOSTI PROMOCIJE SLOVENSKEGA TURIZMA V TUJINI
Meta Prezelj, 2011, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomskega dela smo opisali glavne značilnosti turizma in turizma kot poslovnega procesa ter definirali elemente trženjskega spleta, še posebno promocije. Izpostavili smo pomembnost imidža države in tržne znamke ter poskušali ugotoviti, zakaj na teh področjih Slovenija ni konkurenča ostalim evropskim državam. V drugem delu diplomskega dela smo v okviru študijske izmenjave na Češkem izvedli anketo med študenti Ekonomske fakultete v Ostravi. Želeli smo izpostaviti nekatere lastnosti češkega študenta kot potencialnega turista v Sloveniji ter njegove potovalne navade. Polovici študentov smo pokazali predstavitveni video Slovenije in merili vpliv videa na njihov odziv in mnenje o Sloveniji ter te rezultate primerjali z rezultati tistih študentov, ki videa niso videli. Testirali smo tudi pravilnost postavljenih hipotez ter rezultate numerično in grafično predstavili. V zadnjem delu naloge smo v zaključku obdelali postavljene cilje in podali konkretne predloge za izboljšanje stanja.
Ključne besede: Turizem, trženjski splet, promocija turizma, trajnostni turizem, tržna znamka
Objavljeno v DKUM: 28.02.2012; Ogledov: 1547; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

6.
MARKETINŠKI PRISTOP PRI UVAJANJU BLAGOVNE ZNAMKE V PODJETJU BP NAUTICA D.O.O.
Petra Stanovnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je ena temeljnih dejavnosti človeka, ki mu omogoča obstoj in razvoj v družbi in organizacijah, formalnih in neformalnih, v katere je vključen. Ljudje ves čas komuniciramo, bodisi z besedami bodisi nebesedno s kretnjami, pogledi, svojim premikanjem. Proces marketinškega komuniciranja nam pomaga zgraditi dobro blagovno znamko izdelka ali podjetja. Vendar blagovna znamka ohranja svojo moč le toliko časa, dokler ohranja zveste uporabnike. Dobro poznavanje in razumevanje uporabnikov je zato temelj za izgradnjo zvestobe in s tem moči blagovne znamke. Naloga obravnava natančno opredelitev marketinškega komuniciranja v podjetju BP Navtika, d. o. o., kar je tudi glavna tema diplomske naloge. V začetku diplomske naloge je predstavljeno podjetje, nato sledijo celovito analiziran marketinški splet, življenjski ciklus, proces uvajanja izdelka in opredelitev blagovne znamke. Marketinško komuniciranje obravnavamo kot pomemben proces, ki ob dobro organiziranih akcijah pomembno prispeva k prodaji izdelkov. V zaključnem delu je podana tržna raziskava na osnovi ustreznega vprašalnika, rezultati so prikazani v sliki in besedi. Oblikovan je še povzetek glavnih ugotovitev raziskave. Glavne ugotovite v raziskavi so nam pokazale, kako pomembna je marketinška komunikacija podjetja. Ugotovljeno je bilo, da se mora podjetje več predstavljati na sejmih in revijah, da bosta tako izdelek kot podjetje prepoznavna na trgu.
Ključne besede: marketing, marketinška komunikacija, marketinški splet, blagovna znamka, tržna raziskava
Objavljeno v DKUM: 08.03.2011; Ogledov: 2896; Prenosov: 298
.pdf Celotno besedilo (448,71 KB)

7.
TRŽENJE BLAGOVNE ZNAMKE SHISEIDO V SLOVENIJI
Mateja Markič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava teorijo in prakso trženja blagovne znamke Shiseido v Sloveniji. V prvem delu je predstavljen problem naloge, predpostavke in omejitve, metode dela in zastavljene hipoteze. Teoretični del opisuje bistvo teorije in prakse marketinga, marketinški splet ter blagovno znamko. S pomočjo tržne raziskave je bila ugotovljena prepoznavnost blagovne znamke Shiseido, katere metode trženja najbolj vplivajo na odločitev o nakupu izdelka višjega cenovnega razreda, na katere lastnosti izdelka so potrošniki najbolj pozorni, vpliv darila na nakup, koliko vprašanih se samih informira o izdelkih in ali je potrošnja kozmetičnih proizvodov vrhunske kakovosti odvisna od mesečnega dohodka potrošnikov. V zadnjem sklopu so opisani zaključki ter predlogi za povečanje prepoznavnosti znamke Shiseido in za povečanje povpraševanja po njihovih izdelkih.
Ključne besede: trženje, kozmetični izdelki, Shiseido, tržna raziskava, uporabniki, blagovna znamka
Objavljeno v DKUM: 08.03.2011; Ogledov: 3230; Prenosov: 396
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici