| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Trženje proizvodnih storitev : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Boris Simončič, 2005, diplomsko delo

Ključne besede: trženje, trženjski splet, tržna raziskava
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 3249; Prenosov: 357
.pdf Celotno besedilo (815,17 KB)

4.
NOV MODEL TRŽENJA STORITEV V TERMAH DOLENJSKE TOPLICE S POUDARKOM NA UGOTAVLJANJU ZADOVOLJSTVA
Nataša Šušterič, 2009, magistrsko delo

Opis: Naloga obravnava in prikazuje nov model trženja storitev v Termah Dolenjske Toplice s poudarkom na ugotavljanju zadovoljstva tržnih strank. V uvodnih poglavjih so opredeljeni cilji, metode dela, izhodišče raziskave in delovna hipoteza. Celovito je podan marketinški splet po formuli 7P za obravnavane storitve, s posebnim poudarkom na oblikovanju fizioterapevtskih in drugih storitev. S pomočjo tržne raziskave o zadovoljstvu gostov s hotelskimi in drugimi storitvami v Termah Dolenjske Toplice smo ugotavljali zadovoljstvo tržnih strank in odgovorili na postavljeno hipotezo. Bistvo naloge je bilo v oblikovanju novega modela trženja storitev, kar smo prikazali v sliki in besedi.
Ključne besede: marketing, zadovoljstvo tržnih strank, marketinški splet, tržna raziskava, tržno komuniciranje.
Objavljeno: 16.07.2009; Ogledov: 2298; Prenosov: 316
.pdf Celotno besedilo (850,13 KB)

5.
NAČRT TRŽENJA KOT ORODJE ZA USPEŠNO PLASIRANJE NOVEGA IZDELKA NA TRG V PODJETJU SITULA NOVA D.O.O.
Karmen Vede, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu se podjetja pogosto zaženejo na trg, ne da bi preverila ali za zamišljen produkt in storitev obstaja poslovna priložnost. V ta namen je potrebno najprej preveriti samo idejo, raziskati in analizirati trg, načrtovati, določiti cilje ter nenazadnje premisliti o pasteh. Le tista podjetja, ki se bodo hitro prilagodila novo nastalim tržnim razmeram in nove projekte uspešno načrtovala, ter se pri tem posluževala ustreznih raziskav in analiz trga, ki bodo pomagale določiti pravi pristop za nastop na trgu, bodo v prihodnosti uspešno poslovala. Najpomembnejši del vsakega poslovnega načrta je nedvomno načrt trženja, saj predstavlja osrednji instrument za vodenje in usklajevanje trženjskega napora. Prav tako je trženje ena izmed najpomembnejših funkcij v vsakem podjetju, saj je od uspešnosti le te v veliki meri odvisna tudi uspešnost celotnega podjetja. Podjetja morajo upoštevati dejstvo, da naj dobro trženje temelji na osredotočenju na kupca, razmišljanju na dolgi rok in ustreznih trženjskih informacijah, kajti kupec danes odloča o tem, ali ima podjetje odlično tržno strategijo ali pa je bilo slepo za priložnosti in spremembe. V sodobnem svetu vse bolj narašča pomen tržnega komuniciranja, katerega je potrebno uporabljati kot sredstvo za uspešno trženje ter za obojestransko izmenjavo informacij. Pomembno je, da podjetja uporabljajo nova tržna orodja in komunikacijske pristope, ki bodo posledično prinašali povečanje prodaje, prepoznavnost blagovne znamke ter določeno prednost pred konkurenco. V prihodnosti bodo podjetja uspešno poslovala le, če bodo osebno prodajo vključila v svoj tržno komunikacijski splet kot njegovo osrednjo in najpomembnejšo sestavino. Prav tako naj v podjetju predstavlja osebna prodaja osnovni in neizogibni instrument komuniciranja, kateri je podprt tudi s preostalimi komunikacijskimi orodji. Podjetja si naj obvezno prizadevajo za kakovostno osebno prodajo, katera zahteva veliko komunikacijskih in strokovnih znanj ter tehnik, saj je dejstvo, da bo v prihodnosti osebno prodajo obvladovalo vse manjše število dobro usposobljenih prodajnih strokovnjakov. Predlogi in praktični primer podjetja Situla Nova d.o.o. v diplomskem delu sta napisana iz lastnih izkušenj ter v sodelovanju s podjetjem. Na ta način smo izpolnili vse cilje, s katerimi smo dokazali izjemno vlogo in pomen načrta trženja kot orodje za uspešno plasiranje novega izdelka na trg.
Ključne besede: Ključne besede: tržna raziskava in analiza, načrt trženja, trženjski splet, tržno komuniciranje, osebna prodaja.
Objavljeno: 01.07.2010; Ogledov: 5662; Prenosov: 1052
.pdf Celotno besedilo (422,50 KB)

6.
MOŽNOSTI REPUBLIKE SLOVENIJE ZA VKLJUČEVANJE NA KAPITALSKI TRG REPUBLIKE ČRNE GORE
Tonka Koljčević, 2010, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge smo razlagali o osnovah kapitalskega trga. Literature ki obravnava to vrsto sodelovanja žal še ni , zaradi tega smo v tem delu pisali o bolj splošnih pojmih na trgu predvsem kapitalskem trgu, katere moramo poznati da razumemo bistvo diplomske naloge. V tretjem poglavju smo prikazali sedanje stanje na trgu Republike Slovenije (v nadaljevanju RS) in Republike Črne Gore (v nadaljevanju RČG). Eno podpoglavje smo namenili temu da smo prikazali osnovna tveganja za podjetja ki vlagajo v RČG. Na zastavljena raziskovalna vprašanja smo odgovorili s pomočjo teorije in analize tržne raziskave, katero smo opravili na obeh trgih. Na koncu diplomskega dela smo predlagali možnosti za nadaljnje sodelovanje.
Ključne besede: kapitalski trg, konkurenčnost, splošna tveganja, tržna raziskava, vlagatelj.
Objavljeno: 04.05.2010; Ogledov: 1555; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (894,86 KB)

7.
TRŽENJSKI NAČRT IZDELKA PODJETJA
Brigita Rebernik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava teorijo in prakso trženja novega izdelka, spojke hidravlične cevi. V prvem deluje je predstavljen problem, metode dela in postavljene hipoteze, temu sledi teoretičen del, ki na kratko zajema, kaj trženjski načrt je, analizo zunanjega in notranjega okolja, segmentiranje, pozicioniranje, izbira ciljnega trga in marketinški splet. Teoriji sledi poglavje, kjer je opisano trenutno stanje v podjetju, ki se nanaša na teorijo in trženjski načrt novega izdelka. V 7. sklopu diplomskega dela je izvedena tržna raziskava, ki poda informacije o prepoznavnosti izdelka, kakšne so potrebe na trgu in nekatere značilnosti potrošnikov pri izbiri ter nakupu novega izdelka. V zadnjem sklopu je oblikovan predlog marketinškega načrta za nov izdelek, ki podjetju omogoča oblikovanje tržne strategije, s katero bo podjetje KOPIT d.o.o. izvedlo uspešen prodor na trg z novim izdelkom, povečalo se bo povpraševanje po izdelku in promocija ter pospešila se bo prodaja.
Ključne besede: Trženje, spojka hidravlične cevi, trženjski načrt, tržna raziskava
Objavljeno: 23.11.2010; Ogledov: 5730; Prenosov: 885
.pdf Celotno besedilo (765,89 KB)

8.
TRŽENJE BLAGOVNE ZNAMKE SHISEIDO V SLOVENIJI
Mateja Markič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava teorijo in prakso trženja blagovne znamke Shiseido v Sloveniji. V prvem delu je predstavljen problem naloge, predpostavke in omejitve, metode dela in zastavljene hipoteze. Teoretični del opisuje bistvo teorije in prakse marketinga, marketinški splet ter blagovno znamko. S pomočjo tržne raziskave je bila ugotovljena prepoznavnost blagovne znamke Shiseido, katere metode trženja najbolj vplivajo na odločitev o nakupu izdelka višjega cenovnega razreda, na katere lastnosti izdelka so potrošniki najbolj pozorni, vpliv darila na nakup, koliko vprašanih se samih informira o izdelkih in ali je potrošnja kozmetičnih proizvodov vrhunske kakovosti odvisna od mesečnega dohodka potrošnikov. V zadnjem sklopu so opisani zaključki ter predlogi za povečanje prepoznavnosti znamke Shiseido in za povečanje povpraševanja po njihovih izdelkih.
Ključne besede: trženje, kozmetični izdelki, Shiseido, tržna raziskava, uporabniki, blagovna znamka
Objavljeno: 08.03.2011; Ogledov: 2368; Prenosov: 302
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

9.
MARKETINŠKI PRISTOP PRI UVAJANJU BLAGOVNE ZNAMKE V PODJETJU BP NAUTICA D.O.O.
Petra Stanovnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je ena temeljnih dejavnosti človeka, ki mu omogoča obstoj in razvoj v družbi in organizacijah, formalnih in neformalnih, v katere je vključen. Ljudje ves čas komuniciramo, bodisi z besedami bodisi nebesedno s kretnjami, pogledi, svojim premikanjem. Proces marketinškega komuniciranja nam pomaga zgraditi dobro blagovno znamko izdelka ali podjetja. Vendar blagovna znamka ohranja svojo moč le toliko časa, dokler ohranja zveste uporabnike. Dobro poznavanje in razumevanje uporabnikov je zato temelj za izgradnjo zvestobe in s tem moči blagovne znamke. Naloga obravnava natančno opredelitev marketinškega komuniciranja v podjetju BP Navtika, d. o. o., kar je tudi glavna tema diplomske naloge. V začetku diplomske naloge je predstavljeno podjetje, nato sledijo celovito analiziran marketinški splet, življenjski ciklus, proces uvajanja izdelka in opredelitev blagovne znamke. Marketinško komuniciranje obravnavamo kot pomemben proces, ki ob dobro organiziranih akcijah pomembno prispeva k prodaji izdelkov. V zaključnem delu je podana tržna raziskava na osnovi ustreznega vprašalnika, rezultati so prikazani v sliki in besedi. Oblikovan je še povzetek glavnih ugotovitev raziskave. Glavne ugotovite v raziskavi so nam pokazale, kako pomembna je marketinška komunikacija podjetja. Ugotovljeno je bilo, da se mora podjetje več predstavljati na sejmih in revijah, da bosta tako izdelek kot podjetje prepoznavna na trgu.
Ključne besede: marketing, marketinška komunikacija, marketinški splet, blagovna znamka, tržna raziskava
Objavljeno: 08.03.2011; Ogledov: 2124; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (448,71 KB)

10.
TRŽENJE ODPADNEGA ŽELEZA V PODJETJU DINOS D.D.
Jurij Nahtigal, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava trženje odpadnega železa v podjetju Dinos d.d., s poudarkom na vlogi razvoja in marketinga ter povezanosti. Zbiranje, predelava in trženje odpadnega železa, kar skupno imenujemo recikliranje odpadnih surovin, je pomembno z vidika varovanja okolja kot tudi zagotavljanje delovnih mest v panogi. Marketinški splet je prikazan preko teorije in prkase marketinga. Glavno poglavje je namenjeno razvoju in marketingu. Poudarek je na segmentiranju in pozicioniranju. Praktični del obravnava tržno raziskavo, kjer ugotavljamo zadovoljstvo odjemalcev in podamo odgovore na zastavljene hipoteze. V zaključnem delu so zajeti strategija marketinga, proces načrtovanja, SWOT-analiza, poslansto, poslovna odličnost in blagovna znamka.
Ključne besede: trženje, recikliranje, marketinški splet, SWOT-analiza, tržna raziskava
Objavljeno: 22.02.2012; Ogledov: 1426; Prenosov: 114
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici