| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Model strategije vstopa na trge identifikacijskih dokumentov v Afriki
Simona Strnad, 2016, magistrsko delo

Opis: V zadnjih letih pospešena krepitev globalizacije in liberalizacija trgovine zahtevata od podjetij vključevanje in konkuriranje na globalnem trgu, z namenom izkoriščanja tržnih priložnosti za doseganje večje prodaje in dobička. Strateško zasnovana prisotnost na tujih trgih omogoča podjetjem ne le obstoj, temveč tudi rast in dinamičen razvoj. Pri tem pa se postavlja vprašanje izbire ustrezne strategije vstopa na tuji trg, kar je odvisno ne samo od zaznanih priložnosti in nevarnosti v okolju, temveč tudi od sposobnosti podjetja za ustvarjanje in učinkovito razporejanje resursov ter od opredeljene strategije rasti podjetja. Grafično podjetje Cetis se tega zaveda, zato skuša svoje prodajne aktivnosti razpršiti na vse štiri kontinente na področju prodaje celovitih rešitev identifikacijskih dokumentov, predvsem pa na afriške trge, in sicer zaradi manjše zasičenosti trgov. Z izbrano temo magistrskega dela bi želeli pomagati podjetju Cetis pri učinkovitem vstopu in razvoju tržne pozicije na afriških trgih. Namen raziskave v magistrskem delu je bil ugotoviti ustreznost uporabljenih strategij vstopa na izbrane afriške trge in spoznati potrebno prilagajanje strategij razvoja tržne pozicije zahtevam trga pri prodaji celovitih rešitev izdaje identifikacijskih dokumentov, in sicer zaradi tržnih in institucionalnih specifičnosti vsakega posameznega nacionalnega trga. Z raziskavo smo skušali tudi razumeti interese in vplive lokalnih institucionalnih akterjev na dodeljevanje poslov in proces trženja ter ugotoviti, kako tehnološka razvitost trga in povezovanje podjetij v ponudbene koalicije vplivata na prodajni uspeh. Rezultati raziskave so pokazali, da je vsak lokalni afriški trg specifičen, zato zahteva prilagojen tržni nastop že ob vstopu in razvoju začetne tržne pozicije, ter da je v vseh afriških državah prisotna visoka stopnja korupcije in s tem specifični subjektivni vpliv posameznih akterjev na dodeljevanje poslov. Ugotovljeno pa je bilo tudi, da se pri prodaji na tistih afriških trgih, ki so v fazi enostavne tehnološke razvitosti, lažje dosegajo večji prodajni uspehi, kot če bi prodajali na trgih visoke tehnološke razvitosti. Pri tem je povezovanje z lokalnimi partnerji na posameznem afriškem trgu v ponudbene koalicije nujnost, v nasprotju s povezovanjem s konkurenčnimi podjetji, saj ostaja grafično podjetje, zaradi svoje majhnosti, neprepoznavno na trgu.
Ključne besede: Globalizacija, mednarodni marketing, strategije vstopa na tuji trg, tržna pozicija, vpliv lokalnih institucionalnih akterjev, korupcija
Objavljeno: 30.06.2016; Ogledov: 871; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici