SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pospeševanje prodaje v PTZ Bistrica
Drago Čož, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je vsebinsko razdeljeno na dva dela. Prvi del je namenjen obravnavi teoretskih izhodišč s področja tržnega komuniciranja in uporabe posameznih metod oziroma trženjsko komunikacijskih orodij. V praktičnem oziroma aplikativnem delu te diplomske naloge sem skušal analizirati obstoječe stanje na področju tržnega komuniciranja v PTZ Bistrica s poudarkom na uporabljenih metodah pospeševanja prodaje in oglaševanja. Na osnovi proučevanja dostopnih in razpoložljivih podatkov ter analize prodajnih aktivnosti in postopkov sem ugotovil, da se je prodaja stanovanj v PTZ Bistrica izvajala povsem rutinsko in v skladu s splošnimi prodajnimi pogoji. Dejstvo je, da podjetje v preteklem obdobju ni imelo praktično nikakršnih težav s prodajo stanovanjskih enot. To je v prvi vrsti posledica dejstva, da je povpraševanje po novozgrajenih stanovanjih na trgu nepremičnin vseskozi presegalo ponudbo novih stanovanj. Stanovanja so bila v celoti prodana že pred samim zaključkom gradnje posameznih stanovanjskih objektov. Iz teh razlogov so podjetju v preteklih letih posamezna tržno komunikacijska orodja razvijali zgolj v simboličnem obsegu. V zaključnem delu naloge sem skladno s končnimi ugotovitvami predlagal nekaj povsem konkretnih smernic in predlogov za spremembe na področju tržnega komuniciranja v podjetju
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: trženjsko komuniciranje, instrumenti tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, PTZ Bistrica
Objavljeno: 29.06.2009; Ogledov: 1997; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
NAČRTOVANJE SPLETA TRŽNIH KOMUNIKACIJ NA PODROČJU PRODAJE REZERVNIH DELOV V PODJETJU SIP STROJNA INDUSTRIJA D.D.
Janez Pogačnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Osnovni problem raziskave v diplomski nalogi je bil preučevanje in zasnova novega spleta trženjskega komuniciranja prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. Tržno komuniciranje je najvidnejši trženjski instrument in predstavlja različne dejavnosti s katerimi podjetje obvešča o izdelkih in jih promovira na ciljnih trgih. Splet trženjskega komuniciranja predstavlja pet poglavitnih oblik komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja in neposredno trženje. Diplomsko delo vsebuje pet glavnih poglavjih v katerih smo predstavili vse glavne prvine trženjskega komuniciranja in trženjsko komunikacijskega spleta, ki smo jih predstavili s teoretičnimi izhodišči, nato pa smo jih uporabili na primeru prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V uvodnem poglavju smo najprej predstavili področje in politiko prodaje ter trženja v podjetju Sip strojna industrija d.d. V nadaljevanju smo opredelili področje trženjskega komuniciranja in osnovni problem raziskave, predstavili smo namen, cilje in osnovne trditve diplomske naloge, postavili smo predpostavke in omejitve raziskave ter določili metode dela. V drugem poglavju smo predstavili teoretične osnove trženjskega komuniciranja. Opredelili smo trženjsko komuniciranje kot celoto, tržno komunikacijski splet, proces ter cilje trženjskega komuniciranja. V tretjem poglavju smo opredelili politiko trženjskega komuniciranja ter dejavnike, ki jo opredeljujejo. Kot kritično analizo smo predstavili posnetek stanja trženjskega komuniciranja na področju prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V kritični analizi smo predvsem ocenili šibke točke oziroma pomanjkljivosti obstoječega stanja. Opredelili smo pomen trženjskega komuniciranja, trženjsko komunikacijski splet, dejavnike oblikovanja trženjsko komunikacijskega spleta, načine oblikovanja tržno komunikacijskih sporočil, etiko trženjskega komuniciranja ter temeljne dejavnike, ki vplivajo na uspešnost trženjskega komuniciranja. Ugotovili smo, da na področju trženjskega komuniciranja ni bilo definiranih jasnih ciljev in ni bilo zastavljenih nobenih nalog s katerimi bi te cilje lahko definirali. Prodaja rezervnih delov ni imela določenega območja za trženjsko komuniciranje in ne določenega ciljnega občinstva. Ni bilo definiranih sporočil, njihove oblike, vsebine in izvedbe, prav tako pa ni bilo izbranih ustreznih medijev in komunikacijskih kanalov ter dejavnikov, ki jih opredeljujejo. Proračun za trženjsko komuniciranje ni bil definiran oziroma ni bilo definirane jasne proračunske politike. Ni bilo določenih načinov in odgovornosti za merjenje uspešnosti komuniciranja. Prodaja rezervnih delov je v vsakodnevnem poslovanju sicer uporabljala določene prvine in instrumente trženjskega komuniciranja, vendar ne v smislu sistemskega in povezanega spleta trženjskih komunikacij z določeno primerno dinamiko. V četrtem poglavju smo, kot glavni problem raziskave, predstavili načrtovanje spleta tržnih komunikacij na področju prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V poglavju prenove sistema smo na primeru prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. predstavili vse glavne prvine za oblikovanje uspešnega komuniciranja. Na novo smo zasnovali sistem oblikovanja uspešnega komuniciranja, ki obsega osem poglavitnih korakov, določitev ciljnega občinstva, opredelitev ciljev komuniciranja, oblikovanje sporočila, izbiro komunikacijskih poti, določitev proračuna, izbira spleta orodij za trženjsko komuniciranje, merjenje rezultatov ter določitev in usklajevanje organizacijskih vidikov trženjskega komuniciranja. Na koncu diplomske naloge smo ocenili učinke prenovljenega sistema, opredelili zaključke ter podali ključne predloge za možnosti nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: Trženje, trženjsko komuniciranje, trženjsko komunikacijski splet, Sip strojna industrija d.d., rezervni deli.
Objavljeno: 12.04.2010; Ogledov: 2362; Prenosov: 302
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

3.
TRŽENJE V PODJETJU JAVUŠNIK D.O.O.
Martina Rek, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava trženje v podjetju Javušnik d.o.o., v katerem izdelujejo montažne hiše. Podjetje lahko z dobro oblikovanim trženjskim spletom, ki ponuja kakovosten izdelek in dostopno ceno, povečuje svojo prepoznavnost z dobro oblikovanim trženjskim komuniciranjem. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer teoretičnega in raziskovalnega. V prvem delu je predstavljen problem, nato omejitve in metode dela. Sledi predstavitev podjetja, ki ga obravnavamo skozi vso diplomsko delo. Nato smo se poglobili v teoretične predstavitve procesa uvajanja novega izdelka na trg, življenjskega cikla izdelka in to podkrepili z uvedbo prodaje montažnih hiš v podjetju Javušnik d.o.o. Za uspešno delovanje podjetja je pomembno obvladovati pravilno zastavljen in oblikovan trženjski splet in njegovih 7 prvin, to so izdelek, cena, prodajne poti, promocija, ljudje, izvajanje in fizični dokazi. Vsaki prvini smo dodali opis trenutnega stanja v podjetju. Obravnavali smo tudi trženjsko komuniciranje in njegovih pet poglavitnih dejavnosti, ki so pomemben del vsakega uspešnega podjetja. V drugem delu smo predstavili raziskavo, narejeno na obstoječih kupcih montažnih hiš podjetja Javušnik d.o.o. Zaradi razkropljenosti kupcev po celotni Sloveniji smo uporabili spletni anketni vprašalnik in jih povprašali o mnenju delovanja podjetja Javušnik d.o.o., in sicer, kje so jih prvič zasledili, kateri dejavniki so vplivali na njihovo odločitev in o nadaljnjem tržnem komuniciranju podjetja. Ugotovitve v raziskavi so pokazale, da so vsi kupci zelo zadovoljni z delom podjetja. Vendar bodo morali dati še večji pomen trženjskemu komuniciranju, saj je bilo ugotovljeno, da se mora podjetje bolj predstavljati s svojimi izdelki na spletni strani in sejmih, z namenom povečati svojo prepoznavnost na trgu.
Ključne besede: trženje, trženjski splet, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, kupci
Objavljeno: 23.08.2011; Ogledov: 1822; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (1002,00 KB)

4.
TRŽENJE IN ORGANIZACIJA KONGRESNE DEJAVNOSTI
Tina Samardžić, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema raziskavo o zadovoljstvu in željah že obstoječih naročnikov Javnega gospodarskega zavoda protokolarne storitve Republike Slovenije. V zadnjih letih doživljamo velik napredek v razvoju kongresne dejavnosti, in ta prinaša velike dobičke. Tega se zavedajo tudi na Brdu pri Kranju, kjer je potekala večina dogodkov v času predsedovanja Slovenije Evropski uniji. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela – teoretičnega in raziskovalnega. Sprva smo opredelili teoretična izhodišča kongresne dejavnosti, njenega trženja ter trženjskega komuniciranja. Predstavili smo potek organiziranja kongresa ter zavod JGZ Brdo. V drugem delu sledi izvedba ankete med obstoječimi naročniki storitev v JGZ Brdo. Izdelali smo vprašalnik, ki meri zadovoljstvo naročnikov, kar prikaže prednosti in slabosti kongresne ponudbe JGZ Brdo ter njegovega trženjskega komuniciranja. S pomočjo analize pridobljenih rezultatov smo ugotovili nivo kvalitete storitev ter zadovoljstvo naročnikov.
Ključne besede: kongresna dejavnost, trženje, trženjsko komuniciranje, JGZ Brdo, organizacija kongresa, kongresni center.
Objavljeno: 10.11.2011; Ogledov: 1330; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (802,77 KB)

5.
TRŽENJSKE AKTIVNOSTI V NAKUPOVALNEM SREDIŠČU RUDNIK
Aleš Šušteršič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo analizirali trženjske aktivnosti v Nakupovalnem središču Rudnik, s ciljem ponuditi konkretne predloge za izboljšanje trženjskih aktivnosti, ki bi pripomogle k še večji razpoznavnosti in priljubljenosti med obiskovalci, kar navsezadnje pomeni tudi povečanje dohodka za trgovce. Teoretični del trženjskih aktivnosti smo večinoma povzeli po prvaku trženja Philipu Kotlerju, saj je bilo ob prebiranju literature opaziti, da tudi drugi avtorji povzemajo njegove raziskave. Žal prav s področja trženja nakupovalnih centrov ali središč ne obstaja strokovna literatura, temveč se trženjske aktivnosti v glavnem nanašajo na trženje izdelkov, storitev in organizacij. Prav zato smo se pri izdelavi diplomske naloge večkrat srečali s težavami. Kljub temu smo izsledke iz strokovne literature s področja trženja kar v največji meri uporabili pri izdelavi naše diplomske naloge. Vseskozi smo zasledovali cilj, kako čim bolj izboljšati trženjske aktivnosti nakupovalnega središča. Za dosego tega cilja je bilo najprej potrebno ugotoviti, kje je sporočilo pomanjkljivo oz. neustrezno. Zato smo najprej pristopili k analizi tržnega okolja nakupovalnega središča, s čimer smo želeli spoznati potrošnike, njihove nakupovalne navade in vpliv okolja. Nato smo pristopili k analizi trženjskega spleta Nakupovalnega središča Rudnik, kar nam je bila podlaga za podajo konkretnih izboljšav trženjskih aktivnosti. Objektivne ocene in posredovanja priporočil izboljšav tržnega komuniciranja ne bi mogli podati brez izvedene raziskave med potrošniki na sami lokaciji nakupovalnega središča. Šele ta raziskava je pokazala prave pomanjkljivosti pri komuniciranju s potrošniki. Pri izpolnjevanju anketnih vprašalnikov smo večinoma uspeli vzpostaviti pristen odnos s potrošniki in tako dejansko zaznali težave, s katerimi se soočajo. Naši predlogi izboljšav bi vsekakor pripomogli k večji razpoznavnosti Nakupovalnega središča Rudnik in upamo, da jih bodo trgovci sčasoma tudi sprejeli. Če želi nakupovalno središče prerasti sedanje okvire lokacij posameznih nakupovalnih centrov in postati pravo nakupovalno središče, mora ustvariti in nadalje graditi na razpoznavnosti blagovne znamke Nakupovalnega središča Rudnik. Le tako bo dotok novih kupcev večji, posledično tudi dobiček in mogoča bo nadaljnja širitev.
Ključne besede: trženje, trženjsko komuniciranje, trženjski splet, trženjsko-komunikacijski splet, Nakupovalno središče Rudnik
Objavljeno: 09.11.2011; Ogledov: 1780; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

6.
TRŽENJE NARAVNEGA GNOJILA BOGATIN V PODJETJU JATA EMONA D.O.O.
Blaž Šubic, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje trženje naravnega organskega gnojila Bogatin, ki ga na trgu ponuja podjetje Jata Emona, d. o. o. Problema smo se lotili s teoretičnega in praktičnega vidika. V teoretičnem delu smo predstavili najpomembnejša poglavja trženja, kjer velja izpostaviti marketinški splet. Na kratko smo predstavili podjetje Jata Emona, d. o. o. in gnojilo Bogatin. V raziskovalnem delu smo izvedli tržno raziskavo, ki je zajemala 90 anketirancev. S pomočjo anketnega vprašalnika smo pridobili pomembne podatke, ki so nam služili za razrešitev obravnavanega problema. Ob koncu smo podali tudi nekaj smernic in predlogov za izboljšanje trenutnega stanja na področju trženja gnojila Bogatin. To so predvsem spremembe na področju oglaševanja izdelka.
Ključne besede: Trženje, gnojila, marketinški splet, trženjsko komuniciranje, oglaševanje.
Objavljeno: 25.10.2012; Ogledov: 1538; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (6,40 MB)

7.
PROMOCIJA TRŽENJSKEGA SPLETA TURISTIČNIH AGENCIJ
Kaja Železnik, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je v teoretičnem delu predstavljena opredelitev turizma, ki ga ločimo glede na smer gibanja, državljanstvo oziroma prestop meje, saldo v turistični bilanci, čas bivanja, sezono, motiv, organizacijo potovanj ter ekološko škodljivost. Opisali smo tudi zgodovinski del turizma do danes. Ta opisuje razvoj turizma na splošno ter posebej v Sloveniji. Prav tako pa so predstavljena razvojna področja ter pričakovani rezultati za razvoj slovenskega turizma do leta 2016. Opisana sta opredelitev in zgodovinski del turističnih agencij. Na kratko pa smo opisali še turistične agencije Kompas, d. d., Relax, d. o. o., Mondial Travel, d. o. o. in Supra Travel, d. o. o. Rdeča nit diplomske naloge je ugotoviti, kako promocija trženjskega spleta vpliva na posameznika, da se ta odloči zanjo. V teoretičnem delu je tako predstavljen trženjski splet, ki ga sestavljajo cena, izdelek, promocija, kraj, ljudje, procesi in fizični dokaz. Za turistične agencije in vsa ostala podjetja je pomembno, da imajo čim večji vpliv na kupca. Tega se lotijo s prvinami trženjskega komuniciranja, ki so predstavljena kot oglaševanje, neposredno trženje, osebna prodaja, stiki z javnostmi ter pospeševanje prodaje. V raziskovalnem delu naloge nas bo zanimalo, kako posamezni segmenti trženjskega spleta vplivajo na promocijo, prepoznavnost ter odločitev kupca za določeno turistično agencijo ter katera vrsta medijev najbolj vpliva na promocijo turistične agencije. Do ugotovitev bomo prišli z raziskovalnimi vprašanji, ali ima na prepoznavnost storitev turističnih agencij v veliki meri vpliv promocija, ali na odločitev za turistično agencijo zelo vpliva oglaševanje turističnih agencij ter ali je pomen promocije turistične agencije prek posameznih medijev največji pri socialnem omrežju – Facebooku.
Ključne besede: trženjski splet, turistična agencija, trženjsko komuniciranje, turizem
Objavljeno: 05.09.2014; Ogledov: 907; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

8.
POSPEŠEVANJE PRODAJE IZDELKA X
Jernej Kos, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu obravnavamo trženjsko komuniciranje, in sicer opredelitev le-tega, vlogo v sodobnem gospodarskem okolju in izzive, s katerimi se sooča v 21. stoletju. Navajamo instrumente oz. orodja trženjskega komuniciranja, s katerimi sporočila o ponudbi podjetja ali drugih novosti dosežejo ciljne skupine. V prvem delu diplomskega projekta pojasnjujemo, zakaj so nekatera orodja (neposredno trženje in pospeševanje prodaje) primernejši od konvencionalno uporabljenih (oglaševanje). V nadaljevanju našega dela se osredotočamo na opredelitev in cilje pospeševanja prodaje. Pospeševanje prodaje vidimo kot odlično orodje za uspešnost preživetja izdelka X na trgu. V raziskovalnem delu s pomočjo intervjuja in anketnega vprašalnika umestimo trženjsko komuniciranje in pospeševanje prodaje v zgodbo o uspehu podjetja Pro-FIT Team, povzamemo ugotovitve in podamo sklep na zastavljene hipoteze.
Ključne besede: trženje, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Pro-FIT Team, intervju
Objavljeno: 22.03.2016; Ogledov: 677; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

9.
Trženje storitev carinskega postopka 42 na primeru podjetja RCM d.o.o.
Matjaž Barut, 2016, diplomsko delo

Opis: Čas hitrih sprememb, v katerem živimo, ter ostre konkurence sili vse subjekte na trgu v prilagajanje poslovanja danim razmeram. V logistiki nasploh, tudi v špediterski dejavnosti, tržni deleži v večini pripadajo globalnim logističnim podjetjem z močno mednarodno podporo ter mrežo. Manjši špediterji so prisiljeni v specializacijo in iskanje niš ter trgu ponuditi storitev, ki praviloma ni v domeni globalnih logističnih podjetij. V diplomskem delu je predstavljeno trženje storitev carinskega postopka 42 na primeru podjetja RCM, d. o. o., v katerem sem zaposlen. Tema me je pritegnila predvsem zato, ker sem osebno sodeloval pri pripravi ter izvajanju trženjskih aktivnosti za navedeno storitev. V teoretičnem delu je glavni poudarek na trženjskem komuniciranju. Podrobneje sta opisana komunikacijski proces ter komunikacijski splet. Teoretični del se nadaljuje v predstavitvi zakonskih okvirov, ki opredeljujejo carinski postopek 42 ter izvajanje tega. Praktični del se nadaljuje v predstavitvi podjetja RCM, d. o. o., ter procesa trženja carinskega postopka 42 na hrvaškem trgu. Podrobneje so opisane vse trženjske dejavnosti, ki jih je podjetje izvajalo v obdobju, ki je sledilo vstopu Hrvaške v Evropsko unijo. Predstavljen je trženjski načrt, dejavnosti trženja postopka 42 ter analiza učinkov v obdobju izvajanja teh dejavnosti. Skozi analizo ter grafični prikaz bomo prikazali, da je podjetje RCM, d. o. o., z intenzivnostjo trženjskih aktivnosti povečevalo prodajo storitve carinskega postopka 42 skozi celotno obdobje izvajanja trženjskih aktivnosti.
Ključne besede: trženjsko komuniciranje, carinska zakonodaja, carinski postopek 42, tuji trgi, podjetje RCM, d. o. o.
Objavljeno: 05.09.2016; Ogledov: 340; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

10.
Brezplačne trženjske kapacitete novih medijev
Matjaž Germ, 2016, diplomsko delo

Opis: S razmahom svetovnega spleta se je spremenil tudi način trženjskega komuniciranja. Z vedno bolj intenzivno penetracijo spletnih platform v medijske kolače in strategije pa se v veliki meri spreminja tudi samo oglaševanje. Novi mediji predstavljajo platforme, ki so brezplačne ali poceni, dostop do njihove uporabe pa je povezan samo z dostopom do interneta. Oglaševanje na teh platformah je tako mogoče tudi brez visokih stroškov medijskih zakupov. V diplomski nalogi bomo preučili potenciale in priložnosti, ki jih ponujajo opisane platforme in ugotovil možnosti za njihovo izkoriščanje s strani organizacij, ki nimajo na voljo obsežnih trženjskih proračunov in sredstev.
Ključne besede: trženjsko komuniciranje, novi mediji, svetovni splet, medijski proračun
Objavljeno: 28.09.2016; Ogledov: 547; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici