| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza in razvoj mednarodne trženjske promocije Gradu Podsreda
Laura Kolar, 2022, diplomsko delo

Opis: Trženjsko komuniciranje predstavlja pomemben del delovanja podjetja, njegov pomen pa se s vplivom sodobnih digitalnih medijev še povečuje. Uporaba sodobnih komunikacijskih medijev ima vrsto prednosti, med drugim tudi lažji doseg ciljne skupine izbranega podjetja; internet namreč omogoča lažji in hitrejši dostop do informacij na stroškovno učinkovitejši način, kar je še posebej pomembno za podjetje. Privabljanje gostov je posebej pomembno za turistične destinacije, saj te s prihodom izključno domačih obiskovalcev enostavno ne bi mogle preživeti. V diplomskem delu se osredotočamo na koncept spletnega trženja na primeru izbrane turistične destinacije. V teoretičnem delu opredeljujemo trženjski splet aktivnosti in komunikacijo tako preko sodobnih kot tudi konvencionalnih medijev. Predstavljamo tudi prednosti spletnega trženja in način, kako učinkovito spletno tržiti produkt ali storitev. V empiričnem delu analiziramo oglaševalske pristope Gradu Podsreda. Primerjamo jih z oglaševalskimi aktivnostmi italijanskega gradu Spessa ter iščemo morebitne možnosti za razvoj. Diplomsko delo zaključujemo z opredelitvijo dodatnih priložnosti za razvoj trženjske promocije Gradu Podsreda na osnovi primerjave z izbranim gradom v Italiji in informacijami na drugih spletnih mestih.
Ključne besede: Trženjsko komuniciranje, spletno trženjsko komuniciranje, spletna stran, družbeni mediji, Kozjanski park, Grad Podsreda.
Objavljeno v DKUM: 28.11.2022; Ogledov: 684; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

2.
Primerjalna analiza spletnega trženjskega komuniciranja trajnostne potrošnje živil
Sergeja Juhart, 2021, diplomsko delo

Opis: V sklopu trajnostnega razvoja vse večjo pomembnost pridobiva trajnostna potrošnja živil. Zavedanje potrošnikov o pomenu trajnostnih in lokalnih prehrambnih izdelkov se zvišuje, s čimer se veča tudi število tako imenovanih trajnostnih potrošnikov. Trgovine z živili posledično vpeljujejo novosti na področje njihove ponudbe tipov živil in komunikacije ponudbe živil. Pri tem se prilagajajo novim potrebam potrošnikov in ponujajo vedno več ekoloških in lokalnih živil. Z izvajanjem trajnostnih projektov in trženjskih komunikacijskih kampanj, se trgovine z živili usmerjajo v trajnostno poslovanje. Sodobni potrošniki bodo informacije velikokrat pridobivali na spletnih straneh podjetij. Pomembno je, da podjetja oblikujejo ustrezno spletno trženjsko komuniciranje. V teoretičnem delu diplomskega dela smo proučili ključne vidike trajnostnega razvoja, pomen in razloge implementacije zelenega trženja ter značilnosti zelenega trženjskega spleta. Obravnavali smo trženjski komunikacijski splet, kjer smo se osredotočili na spletno trženje kot del digitalnega trženja. Proučili smo trajnostno potrošnjo ter značilnosti in vrste trajnostnega potrošnika. Zanimali so nas vloga in aktivnosti trgovin z živili za ozaveščanje potrošnikov o pomenu trajnostne potrošnje ter načini trajnostnega označevanja. V empiričnem delu smo analizirali spletne strani trgovin z živili Tuš, Hofer in Spar z vidika načina in obsega trženjskega komuniciranja trajnostne potrošnje. Osredotočili smo se na izdelke v njihovi ponudbi, vključujoč njihovo embalažo ter trajnostne blagovne znamke in oznake, na trajnostne projekte, ki so povezani z živili, na dodatno obveščanje potrošnikov o pomembnih tematikah, na umeščenost in obseg oglaševanja trajnostne ponudbe na spletnih straneh trgovin z živili ter na celovitost komuniciranja, ki ga odraža tudi poročilo o trajnosti. Ugotovili smo, da je ponudba trajnostnih živil močno prisotna v vseh obravnavanih trgovinah z živili. Zaznali smo tudi nekatere razlike pri obsegu ponudbe trajnostnih živil in načinih označevanja ter informiranja o tovrstnih živilih. Raziskovanje smo dopolnili z analizo spletnih strani matičnih podjetij trgovin z živili in spletnih strani izbranih trgovin z živili na Hrvaškem.
Ključne besede: trajnostna potrošnja živil, trajnostni potrošnik, spletno trženjsko komuniciranje, zeleno trženje, trgovine z živili.
Objavljeno v DKUM: 15.10.2021; Ogledov: 1039; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

3.
Spletno oglaševanje na družbenih medijih kot instrument mednarodnega trženjskega komuniciranja
Maša Petrič, 2021, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje postaja del našega vsakdana. Karkoli počnemo, se bomo nekje srečali z oglasi. Najbolj učinkovito in priljubljeno je postalo oglaševanje na družbenih medijih. Lahko bi rekli, da je že vsako podjetje prisotno na družbenih medijih oziroma na njih oglašuje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo predstavili mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijske medije in kanale ter instrumente trženjskega komunikacijskega spleta. Slednje smo nato povezali s spletnim oglaševanjem in družbenimi mediji. V empiričnem delu smo predstavili spletno oglaševanje dveh slovenskih in dveh tujih podjetij, ki delujejo na mednarodnih trgih in so iz dveh različnih panog. Nato smo opravili primerjalno analizo njihovega oglaševanja na družbenih medijih.
Ključne besede: mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijski splet, oglaševanje, spletno oglaševanje, družbeni mediji
Objavljeno v DKUM: 14.10.2021; Ogledov: 1117; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

4.
Analiza uporabe družbenih omrežij v mednarodnem trženjskem komuniciranju podjetij iz živilske industrije
Lana Gačnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Dandanes so družbena omrežja postala del našega vsakdana. Popularnost družbenih omrežij raste, zato se podjetja vse pogosteje poslužujejo uporabe le-teh za komuniciranje s kupci. Oglaševanje in komunikacija prek družbenih omrežij sta velikega pomena, saj lahko vplivata na zaznave obstoječih in potencialnih kupcev. Pomembno je, da so objave zanimive in primerne izbrani ciljni skupini. Hkrati je pomembno tudi spremljanje rezultatov in odzivov na oglaševanje in ga po potrebi spremeniti ali prilagoditi. Mnoga družbena omrežja imajo posebna orodja, ki podjetjem omogočajo lažje trženje. Diplomski projekt je razdeljen na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni glavni pojmi diplomskega projekta, kot npr. mednarodno trženjsko komuniciranje in instrumenti, ki jih pri mednarodnem trženjskem komuniciranju uporabljamo, kot na primer komunikacijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, stik z javnostmi, neposredno in elektronsko trženje ter osebna prodaja. Pomemben pojem diplomskega projekta je tudi digitalno trženjsko komuniciranje, njegove prednosti in slabosti ter družbena omrežja, kot orodja tovrstnega komuniciranja. V empiričnem delu je predstavljena analiza uporabe družbenih omrežij Facebook in Instagram za štiri izbrana podjetja živilske industrije.
Ključne besede: mednarodno trženjsko komuniciranje, digitalno trženjsko komuniciranje, družbena omrežja, stiki z javnostmi, pospeševanje prodaje
Objavljeno v DKUM: 07.09.2021; Ogledov: 1099; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (737,95 KB)

5.
Mednarodno trženjsko komuniciranje v panogi energijskih pijač
Lara Kunstič, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes so energijske pijače napitek, ki se ga poslužujejo skoraj vse generacije. Ljudje jih pijejo tako v prostem času kot tudi v službi. Prisotnost energijskih pijač bi v tem trenutku lahko primerjali s prisotnostjo mineralne vode. Trend rasti energijskih pijač na trgu brezalkoholnih pijač pa vse to potrjuje. Podjetja v tej panogi sledijo digitalizaciji in tudi narekujejo trende digitalnega trženja. Podjetja v industriji energijskih pijač svojim porabnikom ustvarjajo skupnost določene blagovne znamke in z njo povezanega življenskega stila. To uspešno počnejo z digitalnim trženjskim komuniciranjem na različnih spletnih platformah, televizijskih kanalih in radijskih postajah. Podjetja z aktivno prisotnostjo na družbenih omrežjih zvišujejo svoj tržni delež in priljubljenost pri celotni populaciji, za kar je prav tako zaslužna njihova strategija vplivnostnega marketinga. Diplomski projekt je razdeljen na teoretični in empirični del. V prvem delu so predstavljeni glavni pojmi obravnavane teme, kot so mednarodno in digitalno trženjsko komuniciranje ter njuni instrumenti oz. mediji. Empirični del se prične s vpogledom v industrijo energijskih pijač, njene tržne trende ter proizvajalce, med katerimi se osredotočamo na največja konkurenta Red Bull in Monster. V nadaljevanju izvedemo primerjalno analizo mednarodnega trženjskega komuniciranja obeh navedenih podjetij.
Ključne besede: mednarodno trženjsko komuniciranje, digitalno trženjsko komuniciranje, družbena omrežja, energijske pijače, Red Bull, Monster
Objavljeno v DKUM: 30.03.2021; Ogledov: 1122; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (695,71 KB)

6.
Vplivnostni marketing kot strategija mednarodnega trženjskega komuniciranja
Sara Gangl, 2019, diplomsko delo

Opis: Naraščajoča popularnost družbenih omrežij in s tem pojav spletnih vplivnežev sta popolnoma spremenila način kako potrošniki odkrivajo, doživljajo in kupujejo izdelke ter storitve. Ne želijo več agresivnih in vsiljivih oglasov, temveč si želijo slišati kakšno izkušnjo imajo z izdelkom ali storitvijo običajni ljudje. Ravno zato se po nasvete danes vse pogosteje obrnejo na spletne vplivneže, ki so zaradi svoje strasti do nekega področja pričeli snemati videe, fotografije in pisati prispevke ter te deliti na družbenih omrežjih. Tako so si čez čas vzpostavili bazo ljudi, ki jim sledi in zaradi svoje pristnosti, domačnosti ter kredibilnosti zaupa. Posledično so tudi podjetja prepoznala pomen in vpliv teh oseb ter začela z njimi sodelovati. Diplomski projekt obravnava trenutno zelo aktualen trend na področju marketinga, vplivnostni marketing oz. oglaševanje s pomočjo spletnih vplivnežev. Posluževanje vplivnostnega marketinga smo analizirali skozi pregled digitalnih vsebin šestih podjetij iz treh panog. S tem namenom smo v teoretičnem delu najprej opredelili pojem in nato v empiričnem delu prek analize profilov izbranih podjetij na družbenih omrežjih Instagram in Facebook analizirali uporabo vplivnostnega marketinga v praksi ter s pomočjo vprašalnika pridobili mnenja slovenskih podjetij o vplivnostnem marketingu na družbenih omrežjih ter njegovi uporabi.
Ključne besede: trženjsko komuniciranje, digitalni marketing, vplivnostni marketing, družbena omrežja, spletni vplivnež
Objavljeno v DKUM: 05.12.2019; Ogledov: 2484; Prenosov: 634
.pdf Celotno besedilo (735,39 KB)

7.
Brezplačne trženjske kapacitete novih medijev
Matjaž Germ, 2016, diplomsko delo

Opis: S razmahom svetovnega spleta se je spremenil tudi način trženjskega komuniciranja. Z vedno bolj intenzivno penetracijo spletnih platform v medijske kolače in strategije pa se v veliki meri spreminja tudi samo oglaševanje. Novi mediji predstavljajo platforme, ki so brezplačne ali poceni, dostop do njihove uporabe pa je povezan samo z dostopom do interneta. Oglaševanje na teh platformah je tako mogoče tudi brez visokih stroškov medijskih zakupov. V diplomski nalogi bomo preučili potenciale in priložnosti, ki jih ponujajo opisane platforme in ugotovil možnosti za njihovo izkoriščanje s strani organizacij, ki nimajo na voljo obsežnih trženjskih proračunov in sredstev.
Ključne besede: trženjsko komuniciranje, novi mediji, svetovni splet, medijski proračun
Objavljeno v DKUM: 28.09.2016; Ogledov: 1794; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

8.
Trženje storitev carinskega postopka 42 na primeru podjetja RCM d.o.o.
Matjaž Barut, 2016, diplomsko delo

Opis: Čas hitrih sprememb, v katerem živimo, ter ostre konkurence sili vse subjekte na trgu v prilagajanje poslovanja danim razmeram. V logistiki nasploh, tudi v špediterski dejavnosti, tržni deleži v večini pripadajo globalnim logističnim podjetjem z močno mednarodno podporo ter mrežo. Manjši špediterji so prisiljeni v specializacijo in iskanje niš ter trgu ponuditi storitev, ki praviloma ni v domeni globalnih logističnih podjetij. V diplomskem delu je predstavljeno trženje storitev carinskega postopka 42 na primeru podjetja RCM, d. o. o., v katerem sem zaposlen. Tema me je pritegnila predvsem zato, ker sem osebno sodeloval pri pripravi ter izvajanju trženjskih aktivnosti za navedeno storitev. V teoretičnem delu je glavni poudarek na trženjskem komuniciranju. Podrobneje sta opisana komunikacijski proces ter komunikacijski splet. Teoretični del se nadaljuje v predstavitvi zakonskih okvirov, ki opredeljujejo carinski postopek 42 ter izvajanje tega. Praktični del se nadaljuje v predstavitvi podjetja RCM, d. o. o., ter procesa trženja carinskega postopka 42 na hrvaškem trgu. Podrobneje so opisane vse trženjske dejavnosti, ki jih je podjetje izvajalo v obdobju, ki je sledilo vstopu Hrvaške v Evropsko unijo. Predstavljen je trženjski načrt, dejavnosti trženja postopka 42 ter analiza učinkov v obdobju izvajanja teh dejavnosti. Skozi analizo ter grafični prikaz bomo prikazali, da je podjetje RCM, d. o. o., z intenzivnostjo trženjskih aktivnosti povečevalo prodajo storitve carinskega postopka 42 skozi celotno obdobje izvajanja trženjskih aktivnosti.
Ključne besede: trženjsko komuniciranje, carinska zakonodaja, carinski postopek 42, tuji trgi, podjetje RCM, d. o. o.
Objavljeno v DKUM: 05.09.2016; Ogledov: 1321; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

9.
POSPEŠEVANJE PRODAJE IZDELKA X
Jernej Kos, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu obravnavamo trženjsko komuniciranje, in sicer opredelitev le-tega, vlogo v sodobnem gospodarskem okolju in izzive, s katerimi se sooča v 21. stoletju. Navajamo instrumente oz. orodja trženjskega komuniciranja, s katerimi sporočila o ponudbi podjetja ali drugih novosti dosežejo ciljne skupine. V prvem delu diplomskega projekta pojasnjujemo, zakaj so nekatera orodja (neposredno trženje in pospeševanje prodaje) primernejši od konvencionalno uporabljenih (oglaševanje). V nadaljevanju našega dela se osredotočamo na opredelitev in cilje pospeševanja prodaje. Pospeševanje prodaje vidimo kot odlično orodje za uspešnost preživetja izdelka X na trgu. V raziskovalnem delu s pomočjo intervjuja in anketnega vprašalnika umestimo trženjsko komuniciranje in pospeševanje prodaje v zgodbo o uspehu podjetja Pro-FIT Team, povzamemo ugotovitve in podamo sklep na zastavljene hipoteze.
Ključne besede: trženje, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Pro-FIT Team, intervju
Objavljeno v DKUM: 22.03.2016; Ogledov: 1846; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

10.
PROMOCIJA TRŽENJSKEGA SPLETA TURISTIČNIH AGENCIJ
Kaja Železnik, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je v teoretičnem delu predstavljena opredelitev turizma, ki ga ločimo glede na smer gibanja, državljanstvo oziroma prestop meje, saldo v turistični bilanci, čas bivanja, sezono, motiv, organizacijo potovanj ter ekološko škodljivost. Opisali smo tudi zgodovinski del turizma do danes. Ta opisuje razvoj turizma na splošno ter posebej v Sloveniji. Prav tako pa so predstavljena razvojna področja ter pričakovani rezultati za razvoj slovenskega turizma do leta 2016. Opisana sta opredelitev in zgodovinski del turističnih agencij. Na kratko pa smo opisali še turistične agencije Kompas, d. d., Relax, d. o. o., Mondial Travel, d. o. o. in Supra Travel, d. o. o. Rdeča nit diplomske naloge je ugotoviti, kako promocija trženjskega spleta vpliva na posameznika, da se ta odloči zanjo. V teoretičnem delu je tako predstavljen trženjski splet, ki ga sestavljajo cena, izdelek, promocija, kraj, ljudje, procesi in fizični dokaz. Za turistične agencije in vsa ostala podjetja je pomembno, da imajo čim večji vpliv na kupca. Tega se lotijo s prvinami trženjskega komuniciranja, ki so predstavljena kot oglaševanje, neposredno trženje, osebna prodaja, stiki z javnostmi ter pospeševanje prodaje. V raziskovalnem delu naloge nas bo zanimalo, kako posamezni segmenti trženjskega spleta vplivajo na promocijo, prepoznavnost ter odločitev kupca za določeno turistično agencijo ter katera vrsta medijev najbolj vpliva na promocijo turistične agencije. Do ugotovitev bomo prišli z raziskovalnimi vprašanji, ali ima na prepoznavnost storitev turističnih agencij v veliki meri vpliv promocija, ali na odločitev za turistično agencijo zelo vpliva oglaševanje turističnih agencij ter ali je pomen promocije turistične agencije prek posameznih medijev največji pri socialnem omrežju – Facebooku.
Ključne besede: trženjski splet, turistična agencija, trženjsko komuniciranje, turizem
Objavljeno v DKUM: 05.09.2014; Ogledov: 1924; Prenosov: 436
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici