| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 38
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV GOSPODARSKE IN FINANČNE KRIZE NA STRATEGIJO TRŽENJA PODJETJA NA MEDNARODNEM TRGU STAVBNEGA POHIŠTVA
Daša Korpar, 2016, magistrsko delo

Opis: Začetki gospodarske krize v letu 2008 imajo velik vpliv na gradbeno panogo. Dodana vrednost in proizvodnja sta se začeli občutno zmanjševati, kar je v letu 2009 povzročilo zmanjšanje bruto plač in števila zaposlenih. Močno krčenje v gradbeništvu je v letih 2010/2011 privedlo do stečaja dveh od treh največjih slovenskih gradbenih podjetij (SCT Ljubljana in Vegrad Velenje). Kljub težavam, ki jih je prinesla gospodarska kriza iz leta 2008, svet postaja vse bolj povezan in soodvisen. Sodobno svetovno gospodarstvo prepoznamo po trženju v tujini, po povečani tržni moči velikih podjetij, ki poslujejo v več državah, po liberalizaciji mednarodne trgovine, po inovacijah, po razvoju sodobnejših tehnoloških procesov, po večanju števila konkurentov, po medorganizacijskem mreženju ter po hitrejši internacionalizaciji podjetij. V magistrskem delu bomo obravnavali vpliv gospodarske in finančne krize na poslovanje in krčenja gradbenega sektorja ter strategijo trženja na mednarodnem tržišču stavbnega pohištva, natančneje notranjih vrat in podbojev. Za primer bomo izbrali slovensko podjetje, ki se ukvarja s prodajo in vgradnjo stavbnega pohištva ter podov. Pričeli bomo z raziskavo vpliva gospodarske in finančne krize na tržne razmere in poslovanje v slovenski gradbeni dejavnosti ter jih primerjali s tistimi na Hrvaškem. Nato bomo predstavili podjetje X in opredelili poslovno in finančno analizo podjetja. Na podlagi ugotovitev iz prejšnjih poglavij bomo oblikovali strategijo vstopa podjetja X na hrvaško tržišče notranjih vrat in podbojev. V sklopu oblikovanja strategije vstopa bomo analizirali konkurenčno okolje, kakovost in cene notranjih vrat in podbojev, odjemalce, velikost tržišča in na podlagi analize predlagali izbor primerne strategije za vstop na hrvaško tržišče. Za temo o gospodarski krizi smo se odločili zaradi njene aktualnosti, še posebej v gradbenem sektorju, ki je bil s pojavom gospodarske krize izjemno močno prizadet. Za strategijo vstopa podjetja X na hrvaško tržišče smo se odločili zaradi želje podjetja po novih tržiščih ter zaradi že zapolnjenih trženjskih kapacitet na slovenskem tržišču. Namen magistrskega dela je proučiti vplive gospodarske krize na gradbeni sektor in podjetje X ter načrtovano strategijo vstopa podjetja na hrvaško tržišče stavbnega pohištva.
Ključne besede: gospodarska kriza, finančna kriza, gradbeništvo, mednarodno poslovanje, izvoz, neposredni izvoz, trženjski splet
Objavljeno v DKUM: 26.10.2016; Ogledov: 1432; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

2.
CILJNO TRŽENJE IN PROMOCIJA NOVEGA IZDELKA V PODJETJU LJUBLJANSKE MLEKARNE
Aleš Kokalj, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Trg se spreminja, zato je potrebno nenehno iskanje pravega razmerja med kakovostjo in ceno izdelkov. Konkurenca je velika, potrošniki postajajo liberalnejši. V diplomski nalogi predstavljamo trženjski splet za izdelek MU Extra sadni jogurt, ki je nov izdelek podjetja Ljubljanske mlekarne na slovenskem trgu in spada v blagovno znamko MU. Navajamo ključne ugotovitve podjetja, ki so bile podlaga za razvoj novega izdelka. Z raziskavo trga so ugotovili, da potrošniki blagovno znamko MU povezujejo s kakovostjo, kot pomemben nakupni dejavnik pa so potrošniki navedli sadni jogurt z veliko koščkov sadja. Na podlagi teh informacij, so si postavili merljive cilje, s katerimi želijo okrepiti svoj položaj sadnih jogurtov na trgu. Podjetje ne more oskrbovati vseh kupcev na trgu, zato teoretični del diplomske naloge zaključimo z osnovnimi kriteriji, ki so pomembni za podjetje, ko z novim izdelkom vstopa na trg. Na koncu diplomske naloge analiziramo raziskavo, ki smo jo izvedli preko spleta. Z anketo ugotavljamo poznavanje blagovne znamke MU med potrošniki in zadovoljstvo potrošnikov z novim izdelkom MU Extra.
Ključne besede: izdelek, blagovna znamka, trženjski splet, konkurenca, pozicioniranje
Objavljeno v DKUM: 27.06.2016; Ogledov: 1762; Prenosov: 278
.pdf Celotno besedilo (3,72 MB)

3.
ANALIZA VSTOPA PODJETJA SIP NA NIZOZEMSKI TRG KMETIJSKE MEHANIZACIJE
Igor Hol, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen program trženja podjetja SIP, največjega slovenskega proizvajalca kmetijske mehanizacije, ki je prisotno na številnih svetovnih trgih in njegovo odločitev za vstop na nizozemski trg s stroji za spravilo sena višjega cenovnega ranga in trženjskih aktivnosti, ki so potekale od raziskave trga do samega vstopa na trg. Podjetje SIP je ocenilo, da bi lahko na ta način izboljšal svoj nastop na tem trgu in s tem tudi poslovni rezultate družbe, kar je tudi glavni motiv za vstop na trg. Diplomsko delo se osredotoča na dejavnike, ki jih podjetje mora obravnavati pred vstopom na trg. Obravnava izbiro ciljnih trgov, oceno položaja podjetja in njegovih izdelkov, izbiro tržnih segmentov na katere se bo podjetje osredotočilo in za njih prilagodilo trženjski splet. Za uspešen vstop na tuje trge je poleg dobrega izdelka ključna izbira najprimernejše strategije za vstop na posamezni trg in nastop na trgu. Le-to podjetje oblikuje na podlagi analize razmer na posameznem trgu in sicer je potrebno analizirati tržno privlačnost, konkurenčno prednost ter tveganja ter jih uskladiti s koristmi, ki jih družba pričakuje ob vstopu na tuji trg. Pomembno je, da se te dejavnosti izvajajo sistematično in ne le enkratno.
Ključne besede: strategija vstopa, trženjski splet, trženjske strategije, izbira trgov, trženjske raziskave
Objavljeno v DKUM: 21.06.2016; Ogledov: 1452; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (738,97 KB)

4.
Analiza urejenosti in založenosti prodajalne bencinskega servisa
Andreja Vrečko, 2015, diplomsko delo

Opis: Zadovoljen in navdušen potrošnik je pomemben element za razvoj in uspešno poslovanje prodajalne. Mnenje potrošnika oziroma gosta je ključnega pomena, saj lahko trgovine v ponudbo vključijo še kakovostnejše storitve in izdelke.
Ključne besede: Pojem trgovine, trgovina na drobno, trženjski splet trgovine, zunanja in notranja urejenost trgovine
Objavljeno v DKUM: 17.03.2016; Ogledov: 926; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (350,65 KB)

5.
TRŽENJSKI SPLET V PODJETJU TOSAMA D.O.O.
Maja Belaj, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava trženjski splet v podjetju Tosama d.o.o., v katerem poteka proizvodnja sanitetnega materiala. Današnje poslovno okolje je kompleksno in dinamično, zato se mu je potrebno nenehno prilagajati. Tega se zavedajo tudi v podjetju Tosama d.o.o.. Da bi si podjetje pridobilo konkurenčno prednost, mora imeti dodelan program trženjskega spleta. Namen diplomske naloge je prikazati teorijo in prakso trženjskega spleta v podjetju Tosama d.o.o. Cilj diplomske naloge je podati predloge za izboljšanje trenutnega stanja z vidika trženja. V teoretičnem delu smo predstavili ključne sestavine trženjskega spleta. V raziskovalnem delu smo predstavili analizo ankete, ki je potekala na družabnem omrežju in jo je rešilo 82 anketirancev. V nadaljevanju smo na podlagi le te podali izboljšave in odgovorili na raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: trženjski splet, izdelek, cena, tržne poti, tržna komunikacija
Objavljeno v DKUM: 21.09.2015; Ogledov: 3117; Prenosov: 758
.pdf Celotno besedilo (5,16 MB)

6.
POMEN TRŽNIH POTI V PODJETJU LEK D.D.
Lea Koželj, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava tržne poti v podjetju Lek d. d. Prvi del diplomske naloge je teoretičen del, kjer smo podrobneje razložili in opredelili nabavo, opisali oblikovanje tržnih poti ter udeležence v postopku medorganizacijskega in nakupnega vedenja. Prav tako smo podrobneje opredelili nabavo in tržne poti v podjetju Lek d. d. Drugi del diplomske naloge je raziskovalni del, kjer so bili osrednji problem dobavitelji, kateri dobavljajo Leku, ki smo jih anketirali in na podlagi rešenih anket pridobili odgovore na vnaprej zastavljena raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: nabava, tržne poti, trženjski splet, dobavitelji
Objavljeno v DKUM: 23.06.2015; Ogledov: 2146; Prenosov: 361
.pdf Celotno besedilo (782,78 KB)

7.
VPLIV VODJE NA TRŽENJE BANČNIH STORITEV
Miha Lavrinšek, 2014, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji se bančni sektor krči. V obdobju po letu 2008 se je močno spremenil položaj bančnega sektorja, njihova kapitalska struktura ter ugled. Banke se na te razmere prilagajajo na različne načine in z različnimi ukrepi. Prvi ukrepi, ki lahko zajezijo stroške ter upad dobička, so centralizacija poslovnih procesov in uvajanje novih tehnologij, tudi z namenom krčenja kadra.
Ključne besede: trženje storitev, trženjski splet za bančne storitve, vodenje, motiviranje.
Objavljeno v DKUM: 09.10.2014; Ogledov: 1433; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (947,12 KB)

8.
PROMOCIJA TRŽENJSKEGA SPLETA TURISTIČNIH AGENCIJ
Kaja Železnik, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je v teoretičnem delu predstavljena opredelitev turizma, ki ga ločimo glede na smer gibanja, državljanstvo oziroma prestop meje, saldo v turistični bilanci, čas bivanja, sezono, motiv, organizacijo potovanj ter ekološko škodljivost. Opisali smo tudi zgodovinski del turizma do danes. Ta opisuje razvoj turizma na splošno ter posebej v Sloveniji. Prav tako pa so predstavljena razvojna področja ter pričakovani rezultati za razvoj slovenskega turizma do leta 2016. Opisana sta opredelitev in zgodovinski del turističnih agencij. Na kratko pa smo opisali še turistične agencije Kompas, d. d., Relax, d. o. o., Mondial Travel, d. o. o. in Supra Travel, d. o. o. Rdeča nit diplomske naloge je ugotoviti, kako promocija trženjskega spleta vpliva na posameznika, da se ta odloči zanjo. V teoretičnem delu je tako predstavljen trženjski splet, ki ga sestavljajo cena, izdelek, promocija, kraj, ljudje, procesi in fizični dokaz. Za turistične agencije in vsa ostala podjetja je pomembno, da imajo čim večji vpliv na kupca. Tega se lotijo s prvinami trženjskega komuniciranja, ki so predstavljena kot oglaševanje, neposredno trženje, osebna prodaja, stiki z javnostmi ter pospeševanje prodaje. V raziskovalnem delu naloge nas bo zanimalo, kako posamezni segmenti trženjskega spleta vplivajo na promocijo, prepoznavnost ter odločitev kupca za določeno turistično agencijo ter katera vrsta medijev najbolj vpliva na promocijo turistične agencije. Do ugotovitev bomo prišli z raziskovalnimi vprašanji, ali ima na prepoznavnost storitev turističnih agencij v veliki meri vpliv promocija, ali na odločitev za turistično agencijo zelo vpliva oglaševanje turističnih agencij ter ali je pomen promocije turistične agencije prek posameznih medijev največji pri socialnem omrežju – Facebooku.
Ključne besede: trženjski splet, turistična agencija, trženjsko komuniciranje, turizem
Objavljeno v DKUM: 05.09.2014; Ogledov: 1924; Prenosov: 442
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

9.
TRŽENJSKI SPLET KMETIJSKO GOZDARSKE ZADRUGE SAVA Z.O.O., LESCE IN NAKUPNE ODLOČITVE KUPCEV
Petra Nadižar, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili Kmetijsko gozdarsko zadrugo Sava z.o.o., Lesce. Na kratko bomo opisali zgodovino zadruge, seznanili se bomo z vsemi dejavnostmi, s katerimi se ukvarjajo, vam predstavili vse, kar imajo na tržišču, torej katere storitve in izdelke ponujajo, predstavili prvine ter 4 x P – trženjski splet zadruge. Glavni namen naše diplomske naloge bo ugotoviti, zakaj se kupci odločajo za nakup v kmetijski zadrugi, ugotoviti zadovoljstvo kupcev s ponudbo izdelkov, cenami izdelkov, blagovnimi znamkami, plačilnimi pogoji, kakšno je zadovoljstvo pri urejenosti zunanjosti in notranjosti kmetijske zadruge, kakšne so izkušnje z izdelki in trgovino, ocenjevali bomo tudi prijaznost in strokovnost zaposlenih. V teoretičnem delu bomo opisali pomen trženjskega spleta, prvine trženjskega spleta (7 x P), pomen nakupnega odločanja, proces nakupnega odločanja, nakupne vloge kupcev, nakupno vedenje, stopnje v procesu nakupnega odločanja in predstavili dejavnike, ki vplivajo na nakupne odločitve. V raziskovalnem delu bomo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga izvedli v njihovi kmetijski trgovini v Lescah, in na katerega je odgovorilo 70 anketirancev. Naredili bomo celotno analizo vprašalnika, vprašanja opisali ter jih odstotkovno in grafično ponazorili. V sklepnem delu bomo navedli ugotovitve raziskave in možne predloge za izboljšanje delovanja organizacije.
Ključne besede: trženjski splet, nakupne odločitve, zadovoljstvo, dejavniki, Kmetijsko gozdarska zadruga Sava z.o.o., Lesce
Objavljeno v DKUM: 03.09.2014; Ogledov: 1593; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

10.
TRŽENJSKI SPLET V PODJETJU MARJAN FAJFAR S.P.
Monika Bolka, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje trženjski splet v podjetju Marjan Fajfar s.p. V teoretičnem delu smo opredelili teorijo s področja trženja, ciljno trženje, nakupno odločanje kupcev, trženjski splet, povezljivost med kakovostjo izdelkov in zadovoljstvom kupcev. Predstavili smo podjetje Fajfar ter posamezne spremenljivke trženjskega spleta, med katere sodijo izdelek, cena, distribucija, promocija, ljudje, procesiranje in fizični dokazi. V raziskovalnem delu smo izvedli tržno raziskavo, v kateri je sodelovalo 80 anketirancev. Z anketiranjem smo pridobili podatke, ki so nam bili v pomoč pri analizi. Analizirane podatke smo grafično prikazali, jih razložili, opisali, pretvorili v odstotke ter izračunali aritmetično sredino. V sklepnem delu diplomske naloge smo podali ugotovitve ankete in mnenja za večjo prepoznavnost podjetja na trgu.
Ključne besede: Trženje, trženjski splet, izdelek, Fajfar.
Objavljeno v DKUM: 23.06.2014; Ogledov: 2247; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (160,25 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici