| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinška analiza podjetniške dejavnosti na vinogradniški kmetiji
Katarina Pungračič, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Raziskava osvetljuje marketinško dejavnost na izbrani družinski vinogradniški kmetiji v Sloveniji. Vključuje uvodno predstavitev izbranih statistik vinarstva v Sloveniji in predstavitev analize osnovnega trženjskega spleta (4P) – produkta/storitve, cen, prodajnih poti in promocije. Rezultati raziskave kažejo, da se je zaradi aktivne promocije v letih 2015–2017 spremenila struktura gostov na analizirani kmetiji. Povečal se je obseg penzionskih gostov iz 18 na 187. Trženjske aktivnosti so v obdobju 2013–2017 vplivale tudi na povišanje cen različnih tipov vina lastne ponudbe.
Ključne besede: vinogradništvo, turistična kmetija, trženjska analiza, Haloze
Objavljeno: 03.04.2019; Ogledov: 510; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (724,47 KB)

2.
ANALIZA POTENCIALOV PONUDBE EKOLOŠKIH ŽIVIL NA JZ DELU PRLEKIJE
Mihaela Žibrek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Na območju JZ Prlekije smo anketno analizirali ponudbo ekološke pridelave, trženje in zadovoljstvo kmetovalcev z ekološkim kmetijstvom ter njihovo zadovoljstvo z delom strokovnih in vladnih služb. Iz analize je razvidno, da se je največ kmetovalcev vključilo v ekološko kmetovanje v 2010 (17 %). Pri pridobivanju statusa ekološke kmetije je največjo težavo predstavljalo pomanjkljivo vodenje zapisov (27 %) in neustrezno kolobarjenje (17 %). Prevladujejo kmetije z velikostjo manj kot 10 ha (68 %), ležeče med od 200 in 250 m nad morjem (60 %). Največ gospodarjev je starejših od 50 let (60 %), kmetije pa imajo od 1 do 3 člane (43 %). Kmetje pričakujejo največjo podporo pristojnih državnih služb pri prenosu znanja z izdajanjem tiskanih ali elektronskih informacij (60 %) ter propagandi ekološkega kmetijstva (57 %). Anketirani so večinoma (53 %) zadovoljni z odkupnimi cenami. Niso pa zadovoljni s sodelovanjem strokovnih služb (67 %). Več kot polovica (57 %) jih ne more širiti obsega pridelave.
Ključne besede: ekološko kmetijstvo / trženjska analiza / ponudba živil / Prlekija
Objavljeno: 21.07.2016; Ogledov: 544; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

3.
ANALIZA INDIJE KOT POTENCIALNEGA CILJNEGA TRGA PODJETJA STRUC MUTA, KMETIJSKA MEHANIZACIJA D. O. O.
David Peteršinek, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo opravili analizo Indije kot potencialnega ciljnega trga za podjetje STRUC MUTA, kmetijska mehanizacija d.o.o.. Omenjeno podjetje je danes vodilni proizvajalec male kmetijske mehanizacije v Sloveniji, svoje proizvode pa trži še na 20-ih tujih tržiščih. Podjetje vseskozi proučuje svoje možnosti širjenja poslovanja na tuje trge, med perspektivnejše trge pa uvršča tudi indijski trg, katerega analiza je predmet tega diplomskega seminarja. Preko analize širšega in ožjega tržnega okolja indijskega tržišča ugotavljamo smotrnost odločitve širjenja poslovanja na omenjen trg. Predstavljamo in analiziramo splošne ekonomske kazalnike ciljnega tržišča, odprtost gospodarstva neposrednim tujim investicijam, omenjamo pa tudi sprejete ratifikacije, ki urejajo gospodarsko sodelovanje med Slovenijo in Indijo. Po analizi (ne)gospodarskega indijskega okolja predstavimo še splošne možne strategije vstopa ter izhodišča za oblikovanje marketinških aktivnosti oziroma marketing miksa. V zaključku predstavimo ugotovitev o najboljšem načinu vstopa in sicer z posrednim izvozom ter zahtevnejšo obliko vstopa z neposrednimi investicijami.
Ključne besede: Struc Muta, Indija, Slovenija, trženjska analiza, analiza tržnega okolja, analiza konkurence, marketing miks, strategija vstopa, zunanja trgovina, kmetijska mehanizacija.
Objavljeno: 25.10.2013; Ogledov: 1498; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (737,05 KB)

4.
TRŽENJSKI NAČRT PODJETJA ARTEX NA SLOVENSKEM TRGU
Vesna Čih, 2011, diplomsko delo

Opis: Prvi del diplomske naloge predstavlja teoretični del, kjer smo opredelili pojem trženja, njegov razvoj, pomen načrtovanja v procesu trženja ter trženjski načrt, kot sestavni del strateškega načrtovanja podjetja. V drugem delu je predstavljeno podjetje Artex d.o.o., njegovo poslanstvo, vizija ter strateški načrt. V nadaljevanju opredeljujemo trženjski načrt podjetja Artex d.o.o. na slovenskem trgu, kjer smo skozi posamezne elemente trženjskega načrta prikazali trg, konkurenco, kupce, podjetje ter njegovo preteklo poslovanje, izdelali SWOT analizo, določili trženjske cilje podjetja, pripravili trženjsko strategijo ter načrt izvedbe in ugotovili na kakšen način mora podjetje nadzorovati izvedbo trženjskega načrta.
Ključne besede: Trženje, trženjski načrt, trženjska strategija, tržne aktivnosti, SWOT analiza, trženjski cilji, izvedba ter nadzor trženjskega načrta.
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 2455; Prenosov: 659
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici