| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba in optimizacija spletnega trženja s pomočjo analitičnih orodij za turistično podjetje
Klemen Sajko, 2024, magistrsko delo

Opis: Zaradi spreminjajoče se narave poslovnega okolja in vse večje priljubljenosti spleta so podjetja začela spletno trženje uporabljati kot ključno orodje za doseganje ciljne skupine kupcev in strank. Spletno trženje vključuje različne strategije, kot so PPC oglaševanje, trženje po e-pošti in družbenih omrežjih. V teoretičnem delu magistrske naloge so obravnavani osnovni koncepti spletnega trženja, njegove vrste in načini ter razumevanje spletnega trženja na turističnem področju. V empiričnem delu pa je analizirano spletno trženje podjetja Sajko turizem, d.o.o., prek Google in Facebook oglasov ter e-poštnih sporočil. Raziskava je temeljila na kvantitativni analizi podatkov, zbranih na platformah Google Ads, Facebook Ads in SqualoMail, pri čemer so bile ključne metrike delež klikov, delež konverzij, cena na klik in cena na konverzijo. Rezultati analize so nam pomagali prepoznati dejavnike, ki so izboljšali učinkovitost spletnih kampanj, na primer prehod na kampanje SKAG in uporaba strategij Target CPA in Maximize Conversions pri Googlovih oglasih. Ugotovili smo, da je pomemben tudi oglaševani produkt, saj so nekatere turistične destinacije bolj priljubljene ali primernejše za oglaševanje. Pri trženju po e-pošti se je kot pomemben dejavnik učinkovitosti izkazalo število povezav v sporočilu, poleg tega pa datum in čas pošiljanja ter prisotnost določenih elementov v sporočilu, kot je poziv k dejanju.
Ključne besede: spletno trženje, spletno oglaševanje, oglaševalska kampanja, Google Ads, Facebook Ads, PPC oglaševanje, e-poštno trženje, trženje v turizmu
Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

2.
STRATEŠKI KONCEPT TRŽENJA SLOVENIJE KOT TURISTIČNE DESTINACIJE NA KITAJSKEM TRGU - ODZIVI SLOVENSKIH TURISTIČNIH AKTERJEV
Saša Horvat, 2012, magistrsko delo

Opis: Strateški koncept trženja Slovenije kot turistične destinacije na kitajskem trgu – odzivi slovenskih turističnih akterjev.
Ključne besede: Mednarodno trženje v turizmu, trženje turistične destinacije, znamka turistične destinacije, Slovenija kot turistična destinacija, LR Kitajska, emitivni turistični trg, promocija.
Objavljeno v DKUM: 14.10.2013; Ogledov: 1827; Prenosov: 436
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici