| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 726
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Strategija trženja turističnega produkta vinskega turizma
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, vinski turizem, trženje, turistični produkt
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 60; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Organizacijski vidiki uspešnega trženja vina na družbenih omrežjih
Ana Protner, 2023, magistrsko delo

Opis: V hitro rastočem digitalnem svetu morajo podjetja za učinkovitejše trženje svoje potrošnike dosegati tudi preko družbenih omrežij. Tudi vinarska podjetja so večinoma uspešnejša z vpeljevanjem digitalnega marketinga v svojo strategijo. Pri tem je ključna organizacija te komponente trženje, kot je npr. postavitev ciljev in vpeljevanje raznih strategij. Družbena omrežja so nepogrešljiva pri pridobivanju neposredne povratne informacije potrošnikov in posledično pri prilagajanju marketinške strategije in samega delovanja vinarskih podjetij. Omogočajo tudi natančnejše targetiranje ciljne skupine in analiziranje le-te. Z anketnim vprašalnikom smo ugotovili, da imajo prodajalci vina vse večjo težnjo po usmerjanju kupcev v tržno komunikacijo preko spleta, da imajo različne starostne skupine potrošnikov različno zaznavo do trženja vina preko družbenih omrežij, da ima znanje potrošnikov o vinu vpliv na priljubljenost dejanja trženja vina na družbenih omrežjih, da večino informacij o trženju vina potrošniki prejemajo preko družbenih medijev, največ preko Instagrama in Facebooka.
Ključne besede: družbena omrežja, trženje vina, vinarji, organizacija, digitalni marketing
Objavljeno v DKUM: 15.01.2024; Ogledov: 124; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

3.
Vloga vplivnežev v modni industriji : magistrsko delo
Miha Rušnik, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo raziskuje vlogo modnih vplivnežev v modni industriji. Pri javnostih se osredotoča na predstavnike generacije Z, pri medijskem prostoru pa na slovensko območje. Z analizo dosedanjih študij, anketo med ciljno javnostjo in intervjuji relevantnih modnih vplinvežev in sodelujočih v industriji je ugotovljeno, da je v Sloveniji več relevatnih modnih vplivnežev, vendar je le-te težko opredeliti. Spoznava, da je je glavni namen njihovega dela navdihovanje ljudi, vendar imajo od svojih aktivnosti tudi finančno korist. Ugotavlja tudi, da so modni vplivneži spremenili predvsem način predstavitve in prodaje izdelkov modne industrije.
Ključne besede: družbena omrežja, Instagram, vplivneži, trženje, modna industrija
Objavljeno v DKUM: 21.12.2023; Ogledov: 164; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (11,06 MB)

4.
Analiza spletnega trženja v podjetju Pomurski sejem d.o.o.
Maša Maučec, 2023, diplomsko delo

Opis: Z razvojem tehnologije so podjetja bila primorana spremeniti njihovo trženje. S tem so preoblikovala strategije trženja in se vedno manj osredotočala na tradicionalne oblike trženja, medtem ko je spletno trženje postalo trend in nuja za njihov obstoj. Podjetja zaradi hitrih tehnoloških sprememb pogosto ne izkoristijo vseh priložnosti na področju spletnega trženja, zato smo v diplomskem delu obravnavali spletno trženje na primeru podjetja Pomurski sejem, d.o.o. Analizirali smo njegove trženjske kanale in orodja za posamični trženjski kanal, ki ga podjetje uporablja. V teoretičnem delu diplomskega dela opredeljujemo digitalno trženje in navajamo razlike v primerjavi s spletnim trženjem. Poudarjamo pomembnost prilagoditve aktivnosti spletnega trženja kulturi tujega trga. V empiričnem delu smo ugotavljali in analizirali ključne trženjske kanale in orodja, ki jih uporabljajo v podjetju Pomurski sejem. Ugotovili smo, da je njihovo spletno trženje že razvito, vendar na tem področju še vedno obstajajo neizkoriščene priložnosti podjetja. Strategijo spletnega trženja imajo opredeljeno, vendar ji pogosto ne sledijo na podlagi določenega cilja in je nimajo podrobneje razčlenjene za vsa področja. Z analitičnimi orodji se osredotočajo predvsem na njihov najbolj tradicionalni sejem AGRA. Podjetju predlagamo konsistentno objavljanje vsebine na družbenih omrežjih ter podrobnejšo analizo podatkov z orodji spletnega trženja, ki jih uporabljajo, na osnovi konkretno postavljenih ciljev.
Ključne besede: digitalno trženje, spletno trženje, digitalni trženjski kanali in orodja, družbena omrežja, Pomurski sejem.
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 190; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

5.
Trženje pogrebnih storitev v Sloveniji: analiza spletnih strani ponudnikov pogrebnih storitev : analiza spletnih strani ponudnikov pogrebnih storitev
Kaja Babić, 2023, magistrsko delo

Opis: Naloga temelji na predpostavki, da je trženje pogrebnih storitev specifično zaradi socio-kulturne distinktivnosti fenomena smrti in čustvene prizadetosti žalujočih po smrti bližnje osebe. Za to področje trženja je namreč značilno, da žalujoči sprejemajo odločitve v času življenjske krize in v sorazmerno kratkem časovnem obdobju. Pogreb kot 'zadnje slovo' od pokojnika ne služi samo namenu pokopa trupla, saj s svojimi značilnostmi obreda in rutine pomirjajo žalujoče in jih reintegrira v družbo, hkrati pa je to prelomni trenutek, ki sproži pričetek žalovanja za svojce pokojnika. V magistrskem delu analiziramo tržne nagovore potencialnih strank na spletnih straneh pogrebnih podjetij v Sloveniji. Raziskava zajema 75 edinstvenih podjetij in s pomočjo metode analize vsebine preuči vsebino njihovih spletnih strani. Rezultati kažejo, (1) da pogrebna podjetja najpogosteje izpostavljajo usluge pomoči in urejanja pogrebnih slovesnosti, vendar te niso jasno opredeljene, (2) da ima večina opazovanih vnosov tehničen apel in nizek oziroma zmerni dodatni naboj, (3) da podjetja najpogosteje koncipirajo svoje prednosti v smislu tradicije, kvalitete in profesionalnosti, (4) da slovo od pokojnika koncipirajo kot dostojno, (5) pokojnika koncipirajo kot bližnjo osebo in (6) čas po smrti kot najtežji trenutek. V postopek organizacije pokopa trupla in organizacije pogreba je vključenih kar nekaj deležnikov, med njimi razen bližnjih in pogrebnega podjetja tudi pokopališki delavci, sodelujoči pri slovesnosti, cvetličarne in mediji.
Ključne besede: trženje, pogreb, smrt, pogrebne storitve
Objavljeno v DKUM: 07.09.2023; Ogledov: 161; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,60 MB)

6.
Proces razvoja in uvedbe novega izdelka na trg
Medeja Kogovšek, 2023, magistrsko delo

Opis: V nalogi smo predstavili svoj izdelek ter pomembne faze v razvoju novega izdelka, od ideje do postavitve izdelka na trgovske police. V začetnem delu smo se z deskriptivno metodo, s povzemanjem drugih avtorjev, lotili predstavitve pojmov, ki so po našem mnenju pomembni za lažje razumevanje nadaljevanja. V jedru smo se na podlagi študije različnih avtorskih del ukvarjali s posameznimi fazami razvoja in uvajanja izdelka na trg. V sklopu omenjenega dela želimo predstaviti faze razvoja, skozi katere gre izdelek, preden pride na trg in ga končni uporabnik lahko tudi kupi. Teoretični del smo v nadaljevanju aplicirali na praktični primer motoristične torbe, s katero se želimo na stroškovno učinkovit način kar najbolj približati željam potencialnih kupcev. Cilj je izdelati torbo, namenjeno prevažanju prtljage na motornem kolesu, in izdelati načrt trženja zanjo. Naš cilj je tudi, da izdelek doseže končne kupce in postane prepoznaven. Opažamo, da je na trgu ogromno kakovostnih izdelkov, vendar proizvajalci ne upoštevajo dejstva, da je med motoristi vedno več voznic ženskega spola, ki jim je poleg funkcionalnosti pomemben tudi videz izdelka, zato je treba razviti izdelek, ki bo funkcionalen in privlačen na pogled. Problema smo se lotili s proizvodnjo majhne količine unikatnih, barvno raznolikih in vsestransko uporabnih torb. Z barvnimi in na pogled privlačnimi vzorci želimo izstopiti iz množice konkurenčnih, enobarvnih izdelkov in kupcem ponudili izdelek, ki bo ustrezal njihovemu osebnemu stilu. Z raziskavo trga smo ugotovili, kakšne so želje potencialnih kupcev ter pomanjkljivosti, ki jih zaznavajo pri obstoječih izdelkih. Podatke smo obdelali s pomočjo programa SPSS, dobljene rezultate pa uporabili kot vodilo za razvoj in izdelavo torbe. Poleg z raziskavo dobljenih rezultatov so nam bile pri oblikovanju v pomoč še lastne želje in izkušnje. Izdelek mora biti izdelan dovolj kakovostno, da bo prenesel vse obremenitve, zato je njegov razvoj v veliki meri vključeval aktivno uporabo in preizkušanje na terenu. Tako smo lažje vedeli, kako se izdelek obnaša med uporabo v praksi in ali izpolnjuje zastavljena pričakovanja. Ker je predvideno, da bomo izdelek proizvajali v manjših količinah, se mu lahko bolj posvetimo, poleg tega pa ga bomo kasneje uporabljali tudi sami in bomo zato tudi kasneje ves čas vpleteni v njegov celotni življenjski cikel.
Ključne besede: razvoj novega izdelka, faze razvoja, motoristična torba, uvajanje izdelka na trg, trženje novega izdelka, analiza poslovanja
Objavljeno v DKUM: 09.08.2023; Ogledov: 245; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

7.
Rad bi čebelaril : zbirka nasvetov za vse, ki se odločate za prvi panj
Andreja Primec, Pika Cvikl, Ana Grilc, Matic Jan Gradišnik, Dominik Klinc, Jure Markovič, Aljaž Močnik, Alja Nedelko, Nelej Potočnik, Mihael Močnik, 2018, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Opis: Vloga in pomen čebel je v današnjem času neprecenljiva, zato je Generalna skupščina Združenih narodov decembra 2018 na pobudo Slovenije povsem upravičeno razglasila 20. maj za Svetovni dan čebel. Priročnik Rad bi čebelaril je rezultat projekta, izbranega na Javnem razpisu »Projektno delo z negospodarskim in neprofitnim sektorjem – Študentski inovativni projekti za družbeno korist 2016–2018«, ki sta ga sofinancirala Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. V njej so zbrani nasveti, ki bodočim čebelarjem pomagajo pri odločitvi, ali pričeti s čebelarjenjem ali ne. Avtorji odgovarjajo na običajna začetniška vprašanja: kako se lotiti čebelarjenja, kje pridobiti ustrezno znanje, katero opremo je treba pridobiti, koliko znaša začetna investicija, katera opravila vključuje čebelarjenje, koliko časa je treba nameniti čebelarjenju, kdo so člani čebelje družine, kako poskrbeti za zdravje čebel, kaj v storiti v primeru alergije na čebelji strup in številna druga. Dodana so tudi navodila za registracijo čebelarske dejavnosti in izračun realne cene medu. Pri delu s čebelami smo v stiku z naravo, kar prinaša ugodne psihofizične učinke, čebelji pridelki razveseljujejo skozi vse leto. Čebelarjenje je lahko pridobitna dejavnost, lahko pa konjiček za kakovostno preživljanje prostega časa, ki zahteva določeno znanje in vztrajnost, predvsem pa odgovornost. In prav to je osrednje sporočilo priročnika Rad bi čebelaril. S čebelarjenjem praviloma ne moreš obogateti, lahko pa neznansko uživaš.
Ključne besede: čebelnjaki, pripomočki, čebele, čebelni proizvodi, trženje, apiterapija, terminologija, projekti, vprašanja in odgovori
Objavljeno v DKUM: 02.08.2023; Ogledov: 280; Prenosov: 8
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Oglaševanje za generacijo z na družbenem omrežju TikTok : magistrsko delo
Svetlana Roškar, 2022, magistrsko delo

Opis: Generacija Z je posebna generacija, za katero ne veljajo že uveljavljene trženjske prakse. Najbolj priljubljene blagovne znamke pri tej generaciji so tiste, ki prikazujejo resničnost, saj se pripadniki generacije Z želijo počutiti tesno povezani z blagovno znamko. Glede na to, da je med generacijo Z izredno priljubljena aplikacija TikTok, samo se odločili v nalogi primerjati trženje treh podjetij in njihovih strategij na TikToku. Rezultati so pokazali, da je lahko TikTok izjemno družbeno omrežje za trženje za generacijo Z in da so najboljše trženjske strategije čisto enostavne, saj na priljubljenost posnetkov najbolj vpliva lahka in zabavna vsebina.
Ključne besede: generacija Z, trženje, družbena omrežja, TikTok
Objavljeno v DKUM: 07.07.2022; Ogledov: 594; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

9.
Medkulturne razlike v komuniciranju in stilih vodenja: primera Indije in Brazilije
Tjaša Fijavž, 2021, diplomsko delo

Opis: Zaradi intenzivne globalizacije je za ustrezno poslovno komuniciranje in vodenje v mednarodnem trženju zelo pomembno poznavanje značilnosti nacionalnih kultur in njihovih vplivov na mednarodno trženje. Kulturno okolje tujih držav je eden izmed večjih izzivov za mednarodne tržnike. V diplomskem delu smo proučevali komunikacijske stile in stile vodenja v indijski in brazilski kulturi. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pojem kulture in spoznali različne elemente kulture. Prav tako smo opredelili modele merjenja medkulturnih razlik, pri katerih smo se osredotočili predvsem na Hall-ov model in model GLOBE, ki sta nam v nadaljevanju diplomskega dela pomagala pri ugotavljanju prevladujočih komunikacijskih in vodstvenih stilov izbranih držav. V empiričnem delu smo na kratko predstavili obe državi, vključno z njunima kulturnima okoljema. Osredotočili smo se predvsem na komunikacijo in stile vodenja v obeh državah, pri čemer smo ugotovili, da sta si državi, kljub različnim zgodovinskim značilnostim in posledičnih razlikah v nekaterih elementih nacionalne kulture, precej podobni. Tako indijska kot tudi brazilska kultura spadata med visokokontekstne kulture, ki dajejo poudarek na nebesedni komunikaciji. Rezultati ugotavljanja medkulturnih razlik po modelu GLOBE so pokazali, da se državi ujemata tudi v stilih vodenja. Ker sta Indija in Brazilija kolektivistični družbi, v obeh prevladuje timsko usmerjen stil vodenja.
Ključne besede: mednarodno trženje, medkulturne razlike, komunikacija, stili vodenja, Indija, Brazilija
Objavljeno v DKUM: 05.11.2021; Ogledov: 760; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (889,55 KB)

10.
Primerjalna analiza spletnega trženjskega komuniciranja trajnostne potrošnje živil
Sergeja Juhart, 2021, diplomsko delo

Opis: V sklopu trajnostnega razvoja vse večjo pomembnost pridobiva trajnostna potrošnja živil. Zavedanje potrošnikov o pomenu trajnostnih in lokalnih prehrambnih izdelkov se zvišuje, s čimer se veča tudi število tako imenovanih trajnostnih potrošnikov. Trgovine z živili posledično vpeljujejo novosti na področje njihove ponudbe tipov živil in komunikacije ponudbe živil. Pri tem se prilagajajo novim potrebam potrošnikov in ponujajo vedno več ekoloških in lokalnih živil. Z izvajanjem trajnostnih projektov in trženjskih komunikacijskih kampanj, se trgovine z živili usmerjajo v trajnostno poslovanje. Sodobni potrošniki bodo informacije velikokrat pridobivali na spletnih straneh podjetij. Pomembno je, da podjetja oblikujejo ustrezno spletno trženjsko komuniciranje. V teoretičnem delu diplomskega dela smo proučili ključne vidike trajnostnega razvoja, pomen in razloge implementacije zelenega trženja ter značilnosti zelenega trženjskega spleta. Obravnavali smo trženjski komunikacijski splet, kjer smo se osredotočili na spletno trženje kot del digitalnega trženja. Proučili smo trajnostno potrošnjo ter značilnosti in vrste trajnostnega potrošnika. Zanimali so nas vloga in aktivnosti trgovin z živili za ozaveščanje potrošnikov o pomenu trajnostne potrošnje ter načini trajnostnega označevanja. V empiričnem delu smo analizirali spletne strani trgovin z živili Tuš, Hofer in Spar z vidika načina in obsega trženjskega komuniciranja trajnostne potrošnje. Osredotočili smo se na izdelke v njihovi ponudbi, vključujoč njihovo embalažo ter trajnostne blagovne znamke in oznake, na trajnostne projekte, ki so povezani z živili, na dodatno obveščanje potrošnikov o pomembnih tematikah, na umeščenost in obseg oglaševanja trajnostne ponudbe na spletnih straneh trgovin z živili ter na celovitost komuniciranja, ki ga odraža tudi poročilo o trajnosti. Ugotovili smo, da je ponudba trajnostnih živil močno prisotna v vseh obravnavanih trgovinah z živili. Zaznali smo tudi nekatere razlike pri obsegu ponudbe trajnostnih živil in načinih označevanja ter informiranja o tovrstnih živilih. Raziskovanje smo dopolnili z analizo spletnih strani matičnih podjetij trgovin z živili in spletnih strani izbranih trgovin z živili na Hrvaškem.
Ključne besede: trajnostna potrošnja živil, trajnostni potrošnik, spletno trženjsko komuniciranje, zeleno trženje, trgovine z živili.
Objavljeno v DKUM: 15.10.2021; Ogledov: 811; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

Iskanje izvedeno v 1.72 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici