| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 712
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Objavljeno: 16.03.2021; Ogledov: 62; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (921,82 KB)

2.
Ekonomski potencial pridelave in predelave maslenih buč
Aleš Zajc, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga raziskuje tržni potencial predelave maslene buče v bučkin čips in bučkino juho ter koeficient ekonomičnosti glede na način predelave. Izdelali smo dva ekonomska modela, v katerih smo ocenili ročni in strojni način pridelave. Modela smo razvili s pomočjo programske opreme Microsoft excel 2016, ki nam je omogočila, da smo izoblikovali in izračunali vse ekonomske parametre. V sklopu naloge smo upoštevali količino 1.428 kg maslenih buč v vsakem predelovalnem procesu. Ugotovili smo, da iz 1.428 kg maslenih buč lahko predelamo 1.428 paketkov bučkinega čipsa, težkih 70 g ali 1200 L bučkine juhe. Rezultati so pokazali, da je predelava ekonomsko smotrnejša v modelu strojne predelave. Koeficient ekonomičnosti je pri ročni predelavi izračunan 0,93 za bučkin čips in 2,40 za bučkino juho. Pri strojni predelavi smo izračunali koeficient ekonomičnosti 1,23 za bučkin čips in 3,68 za bučkino juho. Med samima izdelkoma je večji tržni in ekonomski potencial pokazala bučkina juha, saj v povprečju doseže koeficient ekonomičnosti 3,04 , bučkin čips pa 1,08. Za namen raziskovalne naloge je bila izvedena anketa, v kateri so v večini anketiranci (v anketi jih je sodelovalo 107) podali pozitivno mnenje glede prepoznavnosti in nakupa naših izdelkov. V več kot 80 % so anketiranci odgovorili, da se jim cena za bučkino juho zdi primerna ali celo prenizka, prav tako je že 47 % vprašanih, kdaj v življenju že poskusilo masleno bučo. Nadalje 47 % anketirancev trdi, da imajo masleno bučo ali katero od podobnih buč na jedilniku vsaj enkrat na mesec, 21 % anketirancev pa enkrat na teden. Zaključimo lahko, da ob pravilni izbiri predelovalnega procesa ekonomski in trženjski potencial predelave bučkine juhe obstaja, pri predelavi bučkinega čipsa pa je potencial nekoliko manjši.
Ključne besede: Ekonomika, pridelava, predelava, maslene buče, trženje
Objavljeno: 10.02.2021; Ogledov: 97; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

3.
Prodaja preko spletne platforme amazon
Saša Horvat, 2020, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega projekta je analizirati postopek prodaje preko spletne platforme Amazon in predstaviti zasnovo načrta tovrstne prodaje izdelka za izbrano podjetje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo podrobneje predstavili spletno prodajo kot distribucijski kanal v mednarodnem trženju ter analizirali programe spletne prodaje podjetja Amazon in postopek prodaje preko spletne platforme tega podjetja. Prodajalci se pri prodaji na Amazonu srečujejo s številnimi izzivi. Močna konkurenca od njih zahteva temeljite priprave. Mednje med drugim spadajo proces iskanja izdelka in dobaviteljev, odločanje o načinu dostave ter priprava strani izdelka (listinga). Ključno vlogo pri uspešni prodaji preko spletne platforme Amazon pa ima mednarodno trženjsko komuniciranje, še posebej oglaševanje. V empiričnem delu diplomskega projekta smo predstavili načrt prodaje izdelka preko spletne platforme Amazon za izbrano podjetje. Primer vključuje predstavitev izbire oblike podjetja, izbire trga, izdelka, iskanje dobaviteljev, strategijo oglaševanja in pripravo listinga.
Ključne besede: Mednarodno trženje, distribucijski kanal, spletna trgovina, spletna platforma, Amazon.
Objavljeno: 04.01.2021; Ogledov: 187; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

4.
Transportna ekonomija
Stanislav Božičnik, 2020, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo

Opis: Na osnovi definicije prometa, transporta in ekonomije pojasnimo pomen transportne ekonomije. Nekatere ključne makro ekonomske kategorije pojasnimo skozi različne nivoje proučevanja ekonomskih fenomenov, transport kot sistem pa predstavimo v luči različnih ekonomsko-političnih sistemskih zornih kotov. Sledi predstavitev trga in tržnega mehanizma kot osnove za razumevanje na trgu temelječih ekonomskih mehanizmov in pojavov. Predstavljena so osnovna analitska orodja potrebna za oceno konkurenčnih prednosti podjetja in za izbor tržnih strategij. Sledi predstavitev osnov trženja. Samo poznavanje trga, tržnih razmer in tržnih možnosti ne zadošča. Zelo pomembno je tudi poznavanje: vrst, strukture in dinamike stroškov podjetja, točke pokritja, metod kalkuliranja in amortiziranja ter poznavanje metod oblikovanja prodajnih cen podjetja. Vodstvo podjetja mora poznati, obvladovati in usklajevati obe področji: trg (trženje) in ekonomiko podjetja, da lahko trajno in uspešno vodi podjetje. Za pravilne poslovne odločitve predstavljamo tudi izbor najbolj primernih metod za oceno investicijskih projektov. Vsa znanja iz področja ekonomike, trga in trženja združimo v poslovnem načrtu, katerega bistvo predstavimo. S teorijo in prakso vrednotenja eksternih stroškov transporta in na tržnem mehanizmu temelječih instrumentih za uravnavanja transporta učbenik zaključimo.
Ključne besede: transport, ekonomija, mikroekonomija, trženje, investicije, eksterni stroški transporta, kalkulacija stroškov, ekonomika podjetja, učbeniki
Objavljeno: 31.01.2020; Ogledov: 535; Prenosov: 86
URL Povezava na datoteko
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Segmentiranje trga za računovodske storitve v občini Domžale
Matevž Slavič, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga v svojem teoretičnem delu razlaga pojme s področja marketinga storitev, segmentacije računovodskih storitev in njihovega pozicioniranja. V nadaljevanju razlaga koristnost analize SWOT pri prepoznavanju slabosti, prednosti podjetja in nevarnosti in priložnosti zunanjega okolja. Del v diplomskem delu smo namenili tudi analizi raziskave trga, ciljnih uporabnikov in tržne raziskave konkurentov. Podali smo tudi značilnosti računovodskih storitev. Segmentacija trga računovodskih storitev zahteva od tržnikov razdelitev na različne skupine odjemalcev, tako obstoječih kot morebitnih. Potem želimo v nadaljevanju s pozicioniranjem opredeliti trenutno in želeno mesto podjetja na konkurenčnem trgu, z analizo SWOT pa opredeliti nevarnosti, prednosti, slabosti in priložnosti. V raziskavi je sodelovalo 67 anketirancev, ki so razkrili, da kljub obsežni ponudbi računovodskih storitev pogrešajo večjo kakovost, celovitost ponudbe na enem mestu, boljše plačilne pogoje, večjo personalizacijo in optimalnejši delovnik ponudnika storitev. S tem smo ugotovili, da je kljub obširnem trgu in veliki konkurenci ponudbo računovodskih storitev v občini Domžale možno izboljšati in tako ustvariti večjo konkurenčno prednost.
Ključne besede: Marketing, trženje, segmentiranje, pozicioniranje, računovodske storitve.
Objavljeno: 13.01.2020; Ogledov: 271; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

6.
Instagram kot orodje mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij
Lara Pernek, 2019, diplomsko delo

Opis: Danes predstavlja svetovni splet temeljni vir informacij, družbena omrežja pa so že povsem ustaljen del naše realnosti. Zaradi večanja popularnosti družbenih omrežij se veča tudi zanimanje podjetij, da preko njih predstavljajo svoje storitve, izdelke in dejavnosti ter vzpostavljajo komunikacijo s kupci. Izjemna priljubljenost družbenih omrežij predstavlja za številna podjetja inovativno orodje in nov način povezovanja s strankami. Podjetja lahko z ustrezno uporabo marketinškega znanja vplivajo na zaznavanje potencialnih in obstoječih kupcev ter z njihovim odnosom do blagovne znamke povečujejo prodajo. Družbeno omrežje Instagram postaja po Sloveniji in po svetu eno najbolj priljubljenih, ki lahko s pravilnimi pristopi in metodami močno vpliva na poslovanje podjetja. Znan je po izjemno aktivnih uporabnikih in svoji hitri rasti. Diplomski projekt je razdeljen na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni glavni pojmi diplomskega projekta, to so globalizacija in mednarodno trženje podjetij, pojem in pomen mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij, pomen digitalnega trženja in vloga družbenih omrežij ter Instagram kot orodje mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij. Posvetili smo se osnovnim značilnostim Instagrama in možnostim oglaševanja na njem. Empirični del obsega analizo, kako slovenska in tuja podjetja izkoristijo Instagram kot priložnost za oglaševanje in kako komunicirajo z obstoječimi in potencialnimi odjemalci.
Ključne besede: globalizacija, Instagram, mednarodno trženje, družbena omrežja, mednarodno komuniciranje
Objavljeno: 05.12.2019; Ogledov: 423; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (936,29 KB)

7.
Strateški koncept trženja zahtevnih tehnoloških izdelkov na mednarodnih trgih: analiza mednarodnega trženja podjetja Doorson d.o.o
Mateja Gorenak, 2019, magistrsko delo

Opis: Trženje tehnološko zahtevnih izdelkov na tujih trgih predstavlja svojevrsten izziv. Posebnostim strategije trženja je treba prilagoditi vse štiri sestavine trženjskega spleta. Na uspešno prodajo tehnološko zahtevnih izdelkov na tujih trgih pomembno vpliva kakovost izdelka, saj ustrezna raven kakovosti znižuje tveganja, s katerimi se soočajo kupci. Ključnega pomena je tudi postavljanje prave ravni cen, ki morajo biti na eni strani konkurenčne, na drugi strani pa dovolj visoke, saj kupci ceno pogosto povezujejo s kakovostjo tehnološkega izdelka. Razvoj tehnoloških izdelkov mora sloneti na skrbno zbranih informacijah s trga. Za uspešno prodajo tehnoloških izdelkov na tujih trgih je pomembna tudi graditev osebnih odnosov s ključnimi strankami. Pri tem ima pri kupcih še vedno največji učinek osebna prodaja. Tudi sejmi predstavljajo eno izmed najbolj učinkovitih oblik trženja tehnološko zahtevnih izdelkov na tujih trgih. Strankam je treba zagotoviti podporo, ne samo ko se odločajo za nakup tehnoloških izdelkov ampak tudi kasneje, ko izdelek uporabljajo, ter v primeru morebitnih tehničnih težav. Upoštevati je treba, da življenjski cikel izdelkov pomembno vpliva na izbor tržne strategije, zato je izdelek v različnih fazah življenjskega cikla smiselno ponujati različnim skupinam odjemalcev. Pri tem je treba razlikovati strategijo trženja do končnih kupcev in strategijo trženja, ki jo podjetje uporablja v medorganizacijskem poslovanju s partnerskimi podjetji. Podjetje Doorson je za svoje tehnološko zahtevne izdelke razvilo uspešno strategijo trženja na tujih trgih, ki pa jo nenehno dopolnjuje in nadgrajuje.
Ključne besede: tehnološki izdelki, trženje tehnološko zahtevnih izdelkov, Doorson, strategije trženja tehnoloških izdelkov, trženje tehnoloških izdelkov v mednarodnem okolju
Objavljeno: 23.10.2019; Ogledov: 311; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (939,27 KB)

8.
Marketinški načrt Hiše dobrot Zalc
Eva Ziegler, 2019, diplomsko delo

Opis: Posvetili smo se prikazu načina izdelave marketinškega načrta, ki smo ga na samem koncu prikazali tudi na realnem podjetju, ki je relativno novo na trgu. Glavna dejavnost podjetja je predelava in prodaja izdelkov, ki so predelani iz sadeža aronija v likerje, žgane pijače in marmelade. K tem izdelkom so vkomponirali tudi druge sadeže s katerimi so ustvarili edinstvene okuse. Njihova sekundarna dejavnost je spletna prodaja domačih proizvodov, ki jih je moč kupiti na njihovi spletni strani, poleg tega ponujajo tudi zdrave recepte, ki vsebujejo njihove in druge izdelke. To temo bomo obravnavali, saj menimo, da je trenuten trend zdrave prehrane in domačih izdelkov ter zaradi same zanimivosti podjetja, ki se trudi, da bi svoje kakovostne izdelke približala množici kupcev. Marketinški načrt Hiše dobrot ZALC se prične z analiziranjem trga pri katerem smo opravili analizo kupcev, analizo konkurentov in na samem koncu opredelili prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti podjetja. Raziskavo za marketinški načrt smo zastavili na podlagi analize kupcev, kjer smo v anketi spraševali koliko ljudi pozna sadež aronija in koliko ljudi je že slišalo za podjetje Hiša dobrot ZALC in v kolikšni meri poznajo njihove izdelke. Za lažjo izdelavo marketinškega načrta smo opravili tudi intervju z g. Založnikom, ki je soustanovitelj podjetja in ga spraševali kakšno je njegovo mnenje glede prepoznavnosti podjetja in na kakšne načine oglašujejo svoje izdelke. Z analiziranjem smo ugotovili, da je poznavanje aronije zelo dobro. Ko smo spraševali ali potrošniki poznajo podjetje Hiša dobrot ZALC, dobljeni podatki niso bili pozitivne narave. Manj kot polovica anketirancev je že slišalo za omenjeno podjetje, enako število je njihove izdelke že poskusilo. Ugotovili smo tudi, da se v podjetju slabe prepoznavnosti zavedajo in da kratkoročne plane za izboljšave že pripravljajo. V prvem sklopu opredelimo problem, ki je povod za opravljeno raziskavo. V drugem delu opravimo pregled sekundarnih virov, kjer na podlagi zbrane literature opravimo teoretični del marketinškega načrta, ta pa nam v zadnjem sklopu pripomore pri sami izdelavi marketinškega načrta za Hišo dobrot ZALC. V tretjem sklopu obdelujemo statistične podatke pridobljene z anketo, kjer ugotavljamo srednje vrednosti in standardni odklon podatkov. V samem koncu predstavimo svoje mnenje za izboljšave.
Ključne besede: trženje, marketinški načrt, Hiša dobrot ZALC, SWOT analiza, marketinško komuniciranje
Objavljeno: 07.10.2019; Ogledov: 431; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

9.
Ocena možnosti ponudbe ekoloških živil na širšem območju občine Slovenj Gradec
Jan Ramšak, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo na širšem območju občine Slovenj Gradec analizirali trenutne razmere na področju ekološke pridelave. V raziskavi smo v vzorec za anketiranje zajeli 62,5 % oziroma 25 od 40 ekoloških kmetij v občini Slovenj Gradec. Anketni vprašalnik smo sestavili iz štirih vsebinskih sklopov: (I) značilnosti in struktura kmetij, (II) značilnosti ekološke pridelave, (III) sodelovanje s strokovnimi službami v kmetijstvu in (IV) trženje ekoloških pridelkov. V raziskavi smo ugotovili, da je kar 96 % anketiranih kmetovalcev zadovoljnih z delom strokovnih služb v kmetijstvu in z dostopnostjo informacij glede ekološkega kmetovanja. Več kot polovica anketiranih ekoloških kmetij (68 %) trži presežke svoje pridelave. Prav tako si v prihodnosti želi 48 % anketiranih kmetij povečati in razširiti ponudbo ekoloških pridelkov in živil. Iz izsledkov raziskave lahko razberemo tudi, da bi 55 % kmetij s strani pristojnih državnih služb potrebovalo večjo finančno pomoč, večjo propagando ekološkega kmetijstva pa si želi 33 % anketiranih kmetij.
Ključne besede: ekološka pridelava / trženje / anketna analiza / Slovenj Gradec
Objavljeno: 04.10.2019; Ogledov: 319; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

10.
Analiza panoge organskih gnojil in možnosti vstopa na trg komposta na primeru podjetja kogal d.o.o.
Aleks Berlič, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo obravnavali panogo organskih gnojil na slovenskem, evropskem in deloma globalnem trgu ter vstop na trg komposta na primeru podjetja Kogal d.o.o.. Kmetijska industrija je s proizvodnjo hrane ena izmed največjih onesnažujočih svetovnih gospodarskih panog. Ne glede na dejstvo, da se v Evropski uniji, kot tudi globalno, letno zavrže več kot 30 % oz. 1,3 milijarde ton hrane (FAO, 2017), je v procesu proizvodnje hrane velik pritisk na iztrošenost rodovitnosti zemlje. V industrijski proizvodnji poljščin se v večini kmetijsko intenzivnih državah potrošnja mineralnih gnojil sicer stabilizira, vendar je umik le-teh iz uporabe v bližnji prihodnosti, zaradi velikega povpraševanja praktično nemogoč. Magistrska naloga sestoji iz treh sklopov. V prvem sklopu smo najprej izvedli primerjavo slovenskega in globalnega tržišča organskih gnojil s poudarkom na območju evropske unije. Temeljimo namreč na predpostavki, da je izvoz komposta kot produkta z določeno tržno vrednostjo, smiselen samo v določenem območju. Ker je trg komposta kot organskega gnojila zaradi legislativnih ovir precej specifičen, smo podrobneje analizirali tudi vstopne ovire pri plasiranju organskih gnojil oz. komposta na določene tuje trge. V drugem sklopu naloge smo podrobneje analizirali potencial prodaje komposta na tujih trgih, s poudarkom na območju Evropske unije. Uporaba komposta variira od specifičnih zahtev kupca, zato je za podjetje ki proizvaja ali prodaja kompost, analiza ciljne skupine kupcev ključnega pomena. Kljub zakonskim omejitvam trženja komposta izven Slovenije, smo v zadnjem sklopu naloge preverili potencialne možnosti vstopa podjetja na tuji trg komposta. V primeru ustreznega tehnološkega potenciala, smo preverili stroškovni vidik izvoza na podlagi praga pokritja prevoznih stroškov na podlagi določene tržne vrednosti komposta. V magistrski nalogi smo ugotovili, da podjetje Kogal d.o.o. trenutno nima zadostnega tehnološkega potenciala za vstop na tuji trg, saj proces kompostiranja ne zadošča zahtevam krovne evropske uredbe št. 1069/2009, ampak zadošča zgolj nacionalni uredbi št. 99/13, kar pomeni, da lahko kompost trži samo na območju Slovenije. Posledično lahko zavrnemo prvo hipotezo, saj podjetju ni dovoljeno tržiti komposta na tujem regionalnem trgu. Ker pri trženju komposta ni pomebno zgolj obnašanje na trgu v smislu ponudbe in povpraševanja, ampak se mora podjetje ravnati po specifični zakonodaji, lahko trdimo, da je trg komposta specifičen in s tem potrdimo hipotezo 2. Ker ima kompost kot produkt določeno tržno vrednost, smo z določenim povprečnim prevoznim stroškom določili prag pokritja stroškov prevoza v premarjavi z vrednostjo komposta. Na podlagi pridobljenih podatkov smo lahko zavrnili hipotezo 3, saj je kompost smiselno tržiti v širšem geografskem območju.
Ključne besede: kompost, organska gnojila, trženje, krožno gospodarstvo, trajnostni razvoj
Objavljeno: 20.11.2018; Ogledov: 372; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici