| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Zračno vzmetenje za 11,5 tonsko vozilo : diplomsko delo
Milan Kotnik, 1993, diplomsko delo

Ključne besede: zračne vzmeti, tovorna vozila, metoda končnih elementov
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 2072; Prenosov: 0

7.
8.
MODEL VARČNE VOŽNJE ZA PODJETJE SUROVINA D.D. RADLJE OB DRAVI
Ciril Vilar, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava uvedbo modela varčne vožnje v podjetju Surovina, d. d., Radlje ob Dravi. Predstavi vplivne dejavnike, ki neposredno vplivajo na porabo goriva, in ukrepe za obvladovanje le-teh. Rezultati uvedbe modela varčne vožnje so spodbudni, saj ugotavljamo, da je mogoče s šolanjem voznikov za varčno vožnjo, z doslednim spremljanjem porabe goriva in z ustreznim stimulacijskim sistemom za voznike trajno znižati porabo goriva.
Ključne besede: varčna vožnja, tovorna vozila, šolanje voznikov, zmanjšanje porabe goriva, emisije, model varčne vožnje, Surovina, d. d., Radlje ob Dravi.
Objavljeno: 14.01.2010; Ogledov: 2534; Prenosov: 277
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

9.
10.
VARIABILNI PRIKLOPNIK ZA TRANSPORT LESA
Andrej Rebernak, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je zasnovati variabilni priklopnik za transport lesa. Prikolica je namenjena za prevoz kratkega lesa kot klasična prikolica in za prevoz dolgega lesa, kjer se del tovora naslanja na prikolico, del lesa pa na vlečno vozilo in v tem primeru je prikolica kot "biling". Za zasnovo takšne prikolice sem se odločil, ker na slovenskem tržišču ni proizvajalca variabilne prikolice, ki bi bila namenjena za prevoz dolgega in kratkega tovora. Zato imajo prevozniki v voznem parku po dve prikolici, kar pa predstavlja velike stroške nabave, registracije in vzdrževanja prikolic. Ob uporabi ene variabilne prikolice, ki ima teleskopsko vlečno rudo in možnost prestavitve prečnikov z ročicami na oplen, se omenjeni stroški prevozniku razpolovijo. Pri konstruiranju prikolice sem upošteval navodila in priporočila proizvajalcev posameznih sklopov, zakonodajo za homologacijo ter priporočila in izkušnje prevoznikov lesa. Z enostavno prestavitvijo oplena iz sedla na zadnji del prikolice in prestavitvijo enega para ročic na sprednji prečnik in vgrajeno teleskopsko vlečno rudo je dosežen pojem "variabilni priklopnik za transport lesa".
Ključne besede: tovorna vozila, gozdarska prikolica, biling
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 2906; Prenosov: 288
.pdf Celotno besedilo (43,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici