| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Simulacija tokovnih razmer v pljučih
Jakob Roter, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena numerična analiza tokovnih razmer v pljučih. Opisano je teoretično ozadje simulacij tokovnih razmer in izpeljava glavnih enačb za ohranitev mase in gibalne količine. Prav tako je opisana teorija izbranega turbulentnega modela k-ω SST. Za potrebe numerične simulacije so bile narejene štiri različne računske mreže: ena tetraedrična in tri poliedrične. Na podlagi primerjave rezultatov tokovnih razmer različnih računskih mrež, je med vsemi bila izbrana najboljša računska mreža. To računsko mrežo smo nato primerjali z rezultati iz članka Koullapis in sod. [1] in tako validirali lastno numerično simulacijo.
Ključne besede: Pljuča, tokovne razmere, numerične metode, metoda končnih volumnov, CFD, simulacija, Ansys Fluent, RANS, SST k-ω
Objavljeno: 18.10.2019; Ogledov: 429; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

2.
Numerična simulacija toplotno - tokovnih razmer v UniPor celični strukturi
Uroš Cvelbar, 2013, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je s pomočjo računalniških simulacij ugotoviti primernost uporabe UniPore celične strukture kot izmenjevalca toplote z analizo njenega toplotnega obnašanja pri različnih režimih obratovanja. Magistrsko delo zajema študij literature s področja obnašanja celičnih gradiv oz. poroznih snovi pri termičnih obremenitvah, pripravo numeričnih modelov celičnih struktur UniPore, ter izvedbo parametričnih računalniških simulacij prenosa toplote skozi UniPore celično strukturo, izdelano iz bakra pri enakih vhodnih temperaturah, za različna grelna medija (voda, zrak) in hitrostih toka tekočine vzdolž pore. Tokovni režim bo omejen na laminarni tok viskozne tekočine. Na osnovi simulacij podrobne geometrije je bilo potrebno izdelati tudi poenostavljen model toplotnega prenosnika z upoštevanjem koncepta porozne snovi. Rezultati računalniških simulacij so nam tako služili za opis hidrodinamskih lastnosti (tlačni padec) in toplotnih lastnosti (vrednost toplotne difuzivnosti porozne snovi ter Nusseltovega števila)UniPor celične strukture.
Ključne besede: UniPor materiali, porozna snov, prenos toplote, toplotno - tokovne razmere v celični strukturi.
Objavljeno: 06.01.2014; Ogledov: 1354; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (3,61 MB)

3.
Vpliv biogoriv na tokovne pojave v vbrizgalni šobi dizelskega motorja
Blaž Vajda, 2013, doktorska disertacija

Opis: Vbrizgavanje curka goriva spada na področje dvofaznih tokov, ki obravnava karakteristike curka goriva v odvisnosti od fizikalnih lastnosti, s poudarkom na vbrizgavanju različnih goriv, pod različnimi delovnimi pogoji. Poleg ocene kvalitete tvorbe zmesi je raziskovanje karakteristik curka goriva pomembno tudi za oceno izkoriščenosti zraka v zgorevalni komori in zaradi morebitnega nezaželenega stika goriva s stenami zgorevalne komore. Obstoječi fizikalno-matematični modeli lahko v splošnem relativno natančno popišejo razmere dvofaznega toka. V samih podmodelih so prisotne empirične konstante (vplivni parametri), s pomočjo katerih se uravnavajo karakteristike vbrizganega curka in ki so v osnovi odvisne od lastnosti samega vbrizgalnega sistema, predvsem od geometrije vbrizgalne šobe. V okviru naloge bo vpeljan model, ki bo omogočal obravnavanje karakteristik različnih biogoriv, razmer v šobi in posledice vpliva karakteristik na razvoj, obliko in strukturo curka, kjer bo omogočeno natančnejše analiziranje dvofaznih tokov. Model bo zajemal prenosne enačbe za številsko gostoto parnih mehurčkov, z upoštevanjem fizikalnih procesov nastajanja in izginjanja posameznih mehurčkov, pri različnih oblikah kavitacijskih tokov, hkrati pa bo omogočal še raziskavo vpliva med kapljicami goriva ter obravnavo sil trka z vpeljavo velikostne porazdelitve kapljic goriva. Naloga je razdeljena na eksperimentalni in numerični del. V eksperimentalnem delu so določene in analizirane fizikalne lastnosti uporabljenih goriv, karakteristike procesa vbrizgavanja, s pomočjo hitre kamere pa je bil posnet razvoj curka goriva. V numeričnem delu je prikazan osnovni poenostavljeni fizikalno-matematični model. V disertaciji je pokazano, da je mogoče s spremembo fizikalno-matematičnega modela, ob upoštevanju fizikalnih lastnosti goriva, delovnega režima in karakteristik procesa vbrizgavanja, določiti konstante, ki pri izračunu uravnavajo karakteristike curka goriva. S pomočjo ustreznih izrazov je tako mogoče izraziti empirične vrednosti parametrov in vnaprej napovedati probleme, ki bi se lahko pojavili v dizelskih motorjih z uporabo biogoriv.
Ključne besede: alternativna goriva, sistem za vbrizgavanje goriva, tokovne razmere v šobi, kavitacija, curek goriva, računalniška dinamika tekočin.
Objavljeno: 12.07.2013; Ogledov: 1568; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (7,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici