| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA OKOLJSKIH VPLIVOV PROIZVODNJE TOALETNEGA PAPIRJA IZ RAZLIČNIH VRST SUROVINSKIH MATERIALOV
Biserka Flegar, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo z metodama LCA (Life Cycle Assessment method) in Eko-indikator 99 analizirali okoljske vplive štirih različnih vrst toaletnega papirja, namenjenega končni izdelavi rolic. Zraven tega nas je zanimala tudi ekonomska ocena oz. kakšen je strošek izdelave posamezne vrste toaletnega papirja. Vrste papirja so proizvedene iz različnih vhodnih surovin, od celuloze do različnih vrst starega papirja. Rezultati kažejo, da ima najmanjši vpliv na okolje papir, izdelan iz starega papirja z recikliranjem (PP in AP toaletni papir), slabši vpliv na okolje ima papir, izdelan iz mešanice celuloze in starega papirja (TT toaletni papir). Papir iz celuloze (CC toaletni papir) najslabše vpliva na okolje. Glede na stroške izdelave smo ugotovili, da je najcenejša proizvodnja PP papirja, ki je izdelan iz najslabših vrst starega papirja, vendar je po tej vrsti papirja tudi najmanjše povpraševanje. Sledita AP papir, izdelan iz starega papirja slabše vrste in CC papir, izdelan iz celuloze. Po papirju iz celuloze je zaradi visoke kvalitete največje povpraševanje kljub višji ceni. TT toaletni papir, ki je proizveden iz mešanice starih, boljših vrst papirja in celuloze, ima najvišje proizvodne stroške.
Ključne besede: analiza življenjskega cikla, LCA, toaletni papir, eko-indikator 99, vplivi na okolje
Objavljeno: 17.02.2011; Ogledov: 3295; Prenosov: 367
.pdf Celotno besedilo (3,02 MB)

2.
Matematični model rezultatov analiz v higienski papirni industriji
Petra Bračko, 2015, diplomsko delo

Opis: Glavni namen diplomskega dela je popis delovanja procesa na papirnem stroju 6 za različne vrste papirja, ki jih na tem stroju izdelujemo in pripadajoče nastavitve na stroju. Nastavitve papirnega stroja vplivajo na kvaliteto papirja, kar smo ugotovili s pripadajočimi analizami v procesu in analizami izdelanega papirja. Rezultati kažejo, da je pri višji porabi energije višja stopnja mletja papirja kot pri nižji porabi energije. Ugotovili smo, da z uporabo kvalitetnejšega surovinskega vnosa porabimo manj energije. Izdelan papir na papirnem stroju 6 smo spremljali še naprej v nadaljnjih fazah proizvodnje pri predelavi na 10. liniji. Tudi pri izdelavi končnih izdelkov na 10. liniji smo popisali nastavitve na stroju in opravili pripadajoče analize končnih izdelkov. Rezultati analiz kažejo, da je kvaliteta končnega izdelka odvisna od različnih nastavitev na stroju, saj če zmanjšamo pritisk mikro makro valjev toaletna papir postane nekompakten in ni primeren za prodajo. Zato je pomembno, da najdemo optimalne nastavitve na stroju, ki omogočajo nemoten proces predelave toaletnega papirja.
Ključne besede: kvaliteta, nastavitev stroja, surovine, mletje, toaletni papir
Objavljeno: 21.10.2015; Ogledov: 658; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

3.
UGOTAVLJANJE STALIŠČ DO NEKATERIH ZNAMK TOALETNEGA PAPIRJA
Maša Vižintin, 2016, diplomsko delo

Opis: Stališča so naučene predispozicije, s katerimi se odzivamo na določene objekte ali subjekte in se od posameznika do posameznika razlikujejo. Z njimi lahko ugotovimo, kakšno je mnenje potrošnikov do določenega izdelka, kakšen vpliv ima skupina na posameznika ter kakšne so razlike med ljudmi. Skratka, stališča so eden izmed najpomembnejših pojmov in so postala že skoraj nepogrešljiva pri raziskovanju vedenja potrošnikov za trženje. Prav tako kot stališča je za uspešno trženje pomembna tudi ustrezna segmentacija trga. Kadar podjetje za ciljno skupino svoje blagovne znamke izbere samo določene segmente potrošnikov, lahko izdelke natančno prilagodi njihovim potrebam ter tako uspešneje prepriča posameznike v nakup. Diplomski projekt v prvem delu govori o teoriji stališč ter na kratko opiše tudi segmentacijo trga, nato pa v drugem, empiričnem delu, predstavi raziskavo stališč potrošnikov do različnih blagovnih znamk toaletnega papirja. Pri tem upošteva v naprej določene segmente, izbrane s strani podjetja Paloma, d. d. V zaključnem delu so predstavljene ugotovitve raziskave
Ključne besede: stališča, toaletni papir, segmentacija, Paloma, anketni vprašalnik
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 486; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici