| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Značilnosti in omejitve spletnega oblikovanja
Sara Tušar - Suhadolc, 2008, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so opisani dejavniki, ki vplivajo na načrtovanje, oblikovanje in razvoj spletnih vsebin. Pasovna širina, zaslonska ločljivost in vrsta brskalnika so le nekatere izmed njih. Predstavljeni sta glavni tehniki zasnove spletnega mesta, še posebej izpostavljen pa je problem uporabe poljubne tipografije na spletu. Besedilo analizira podporo transparence, izpostavlja tehnologije za povečevanje interaktivnosti kot so Flash in Ajax, preučuje značilnosti in omejitve oblikovanja spletnih pasic in promocijskih e-sporočil, razkriva značilnosti Web 2.0, 3.0 in 4.0, za konec pa se poda v odkrivanje prihajajočih trendov spletnega oblikovanja. Diplomsko delo poleg pregleda dejavnikov, ki služijo kot izhodišče za uspešno spletno oblikovanje, izpostavlja nekatere aktualne probleme spleta in za njih ponuja možne rešitve.
Ključne besede: spletno oblikovanje, značilnosti spleta, tipografija na spletu, podpora transparence, cross-browser support, trendi spletnega oblikovanja
Objavljeno: 20.11.2009; Ogledov: 10626; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

2.
ANALIZA IN DOBRE PRAKSE PRISTAJALNIH STRANI
Matej Grušovnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan nastanek, razvoj in razlog za obstoj pristajalnih strani ter ločeni so glavni tipi le-teh. Predstavljene in preverjene so dobre prakse pri zasnovanju vsebine in oblikovanju pristajalnih strani. Barvni kontrast, velikosti elementov in tipografija so le nekateri izmed dejavnikov, ki določajo uspešnost pristajalne strani. Besedilo identificira in predstavi ključne elemente, ki jih mora vsebovati dobra pristajalna stran. Predstavljena in uporabljena je tehnika AB testiranja s katero poskuša raziskati vpliv kontrasta glavnega akcijskega gumba in uporabo človeških obrazov na konverzijo.
Ključne besede: pristajalne strani, optimizacija, tipografija na spletu, barvni kontrasti, konverzija, spletni marketing, AB testiranje
Objavljeno: 30.05.2016; Ogledov: 566; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (10,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici