| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Celostna grafična podoba - primer podjetja "Dajnko Photography"
Mitja Potočnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se ukvarja s tematiko celostne grafične podobe (CGP). Opisano bo, zakaj se CGP uporablja in katere so prednosti uporabe. Podrobneje bodo opisani elementi, ki so prisotni v celostni grafični podobi in kakšne vrednosti lahko nosijo. Nato bo v praktičnem delu sledila analiza nekaterih celostnih grafičnih podob s podobnih področij in kasneje še proces ustvarjanja celostne grafične podobe v namene identifikacije fotografskih storitev.
Ključne besede: celostna grafična podoba, oblikovanje, barve, tipografija
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 102; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Celostne grafične podobe v finančnem svetu
Aljaž Gašperič, 2020, diplomsko delo

Opis: To delo definira osnove grafičnega oblikovanja in vizualnih komunikacij. Prav tako pa je zasnova celostne grafične podobe za podjetje v finančnem svetu. Loti se raziskovanja osnov oblikovanja in celostnih grafičnih podob. Da bo naloga tudi praktično podkovana, je v sodelovanju s podjetjem NAKO nastala nova celostna grafična podoba, ki upošteva vsa načela naučena skozi nalogo. Potreben je bil pogovor s podjetjem o novi podobi, izgledu in sporočilnosti. Tekom naloge so se pojavile ovire. Pomanjkanje domišljije, ustrezna raznolikost, omejitev sredstev in literature zaradi koronavirusa. Področje je najprej raziskano nato še preizkušeno. Na koncu pa ta naloga doseže novo podobo podjetja NAKO. Sedaj se lahko na trg poda z novim izgledom in zagonom po uspehu.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, tipografija, logotip, NAKO
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 137; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

3.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA »OPTIKA FLAJŠAKER«
Mirjeta Zogaj, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela, ki je razdeljeno na uvodni del, glavni del in na koncu praktični del, je predstaviti spremembe celostne grafične podobe podjetja. V uvodnem delu je predstavljen teoretični del, ki razlaga osnovne pojme, s katerimi se srečujemo v diplomski nalogi in so povezani z izdelavo celostne grafične podobe. Nato opisujemo dejavnike in procese, ki so ključni pri spremembi identitete podjetja Flajšaker. Temu sledi prikaz in opis sedanje celostne grafične podobe ter opis značilnosti, kot so barva, oblika, tipografija ter implementacija, nato pa tudi opis razlogov in izhodišč za novo preoblikovano podobo, ki jo prikazujemo skozi preoblikovanja s pomočjo grafičnih orodij. V zadnjem delu prikažemo proces in zasnovo nove celostne grafične podobe optike Flajšaker.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, tipografija, uporabniški vmesnik
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 112; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (4,10 MB)

4.
Pomen likovnega jezika pri nastanku logotipa
Špela Goričnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučevali pomembnost likovnega jezika pri grafičnem oblikovanju logotipa za podjetje. Pri likovnem jeziku smo se osredotočili na likovne prvine, likovne spremenljivke in likovno kompozicijo. Pri preučevanju smo iskali vzporednice z oblikovanjem logotipa in pomembnost, ki jo le-ta določa. V drugem delu smo v ospredje postavili zgodovino logotipa in tipografijo. Pri tipografiji smo razdelali področje anatomije črke in značilnosti tipografskih vrst. Vse to znanje smo v tretjem delu združili v praktičen del. Na primeru logotipa LASER wood imagination smo predstavili, kako pomembno je imeti pri oblikovanju znanje likovnega jezika in tipografije, da na koncu dosežemo želeni rezultat.
Ključne besede: logotip, likovni jezik, tipografija, grafično oblikovanje
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 395; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

5.
Kreiranje lastne tipografije s poudarkom na kaligrafiji
Flora Ribarič, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo povzema kreiranje lastne tipografije s poudarkom na kaligrafiji, ki jo implementiramo v oblikovanje. Prvi del predstavi osnovne terminologije tipografije, zgodovino tipografije in črkovne vrste. Pri tem se seznanimo s tem, kaj osnovni pojem pomeni. Drugi del zajema razlago termina kaligrafija, njeno zgodovino in tipografsko hierarhijo. Tretji del opisuje proces grafičnega oblikovanja tipografije. Vključuje skice, vmesne slike postopkov in končne slike izdelka. Tipografija je skicirana z lastnoročnim rokopisom in je nato digitalno oblikovana. Končni izdelek je unikaten, vendar ostaja problem podobnosti z drugimi tipografijami. Da bi to odpravili, bi bila potrebna bolj podrobna raziskava in eksekucija tipografije.
Ključne besede: tipografija, kaligrafija, oblikovanje
Objavljeno: 12.11.2019; Ogledov: 419; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

6.
Analiza računalniškega procesa pri oblikovanju lastne univerzalne tipografije
Maja Novak, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se ustvari lastna univerzalna tipografija, ki vsebuje vse posebne znake evropskih jezikov. Preučeni so tipografski pojmi, zgodovinski razvoj tipografij in smernice za izdelavo tipografij. Zbrani so vsi posebni znaki evropskih jezikov, potrebni za univerzalno tipografijo, nakar je na podlagi predlaganih smernic oblikovana lastna tipografija. Za implementacijo le-te je uporabljena programska oprema Adobe Illustrator CC in FontLab Studio 5, da je ustvarjen končni izdelek, uporabna univerzalna tipografija.
Ključne besede: tipografija, črke, znaki, stili, FontLab Studio
Objavljeno: 09.10.2018; Ogledov: 549; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

7.
Tipografija in oblikovanje interaktivnih besedil v elektronski obliki
Valerija Podpečan, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se poglobili v pravila oblikovanja posebne različice besedila, ki služi kot podlaga za končno besedilo z dodanimi elementi interaktivnosti. Oblikovanja besedila smo se lotili predvsem s tipografskega stališča. Po analizi najbolj pomembnih tipografskih pravil smo le ta uporabili tudi v praksi, kar smo v drugem, nekoliko bolj praktičnem delu diplomskega dela, tudi podrobneje razčlenili. Za konec smo rezultate komentirali ter prišli do ugotovitev, da je oblikovanje besedila za potrebe dodajanja interaktivnih elementov in za prikazovanje na raznovrstnih zaslonih elektronske multimedije posebna veja grafičnega oblikovanja, za katero veljajo nekoliko prilagojena pravila, z dodatkom nekaterih novih, ki pred pojavom elektronske interaktivne multimedije niso bila potrebna.
Ključne besede: tipografija, grafično oblikovanje, elektronska oblika, interaktivnost, pravila tipografskega oblikovanja.
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 808; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (862,43 KB)

8.
Grafično oblikovanje kataloga za modno fotografijo
Sara Murk, 2017, magistrsko delo

Opis: Za oblikovanje privlačnega kataloga je pomembno poznati grafične elemente in pravila njihovega oblikovanja. Tema magistrskega dela je grafično oblikovanje kataloga za modno fotografijo. V teorijskem delu se ukvarjamo z razlaganjem elementov in pravil grafičnega oblikovanja. Dali smo pregled pojmov modne fotografije, razvoja in njene delitve. V praktičnem delu smo oblikovali katalog za poročne obleke, kateri temelji na grafičnih elementih in pravilih. Za potrebe kataloga smo izdelali tudi modne fotografije, čigav smo namen in proces nastanka detajlno opisali.
Ključne besede: grafično oblikovanje, katalog, modna fotografija, prelom, tipografija
Objavljeno: 06.10.2017; Ogledov: 860; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (4,05 MB)

9.
ANALIZA IN DOBRE PRAKSE PRISTAJALNIH STRANI
Matej Grušovnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan nastanek, razvoj in razlog za obstoj pristajalnih strani ter ločeni so glavni tipi le-teh. Predstavljene in preverjene so dobre prakse pri zasnovanju vsebine in oblikovanju pristajalnih strani. Barvni kontrast, velikosti elementov in tipografija so le nekateri izmed dejavnikov, ki določajo uspešnost pristajalne strani. Besedilo identificira in predstavi ključne elemente, ki jih mora vsebovati dobra pristajalna stran. Predstavljena in uporabljena je tehnika AB testiranja s katero poskuša raziskati vpliv kontrasta glavnega akcijskega gumba in uporabo človeških obrazov na konverzijo.
Ključne besede: pristajalne strani, optimizacija, tipografija na spletu, barvni kontrasti, konverzija, spletni marketing, AB testiranje
Objavljeno: 30.05.2016; Ogledov: 775; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (10,91 MB)

10.
Tipografija v medijih- Primerjava tiskane in spletne izdaje časopisa delo
Mojca Prijatelj, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo obravnavali glavna načela učinkovite tipografije in njen vpliv na dojemanje sodobnih vizualnih komunikacij. Tipografija ima poglavitno vlogo pri tem preoblikovanju, saj si časopisi želijo ohraniti identiteto, medtem ko se trudijo izoblikovati čim bolj sodobno in funkcionalno rešitev. Z analizo in primerjavo tiskane in spletne izdaje časopisa Delo smo ugotovili, da izdaji vplivata ena na drugo in da je njuna konvergenca še vedno v teku.
Ključne besede: tipografija, črkovna vrsta, berljivost, splet
Objavljeno: 11.12.2015; Ogledov: 1003; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici