| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj strojno-programske opreme za modularen merilnik fizikalnih veličin : magistrsko delo
Marko Pavetić, 2020, magistrsko delo

Opis: Pričujoča magistrska naloga osvetljuje razvoj strojno-programske opreme (firmware) za modularno in splošno namensko napravo, ki omogoča merjenje različnih fizikalnih veličin. Hkrati omogoča naprava shranjevanje zajetih veličin na SD-kartico (Secure Digital) in prenos podatkov z uporabo brezžičnega Wi-Fi-omrežja in/ali mobilnega omrežja (GPRS). Shranjeni podatki se pošiljajo na oddaljeni strežnik in se lahko s pomočjo spletne platforme prikazujejo v realnem času. Pri zasnovi naprave je bil poudarek na ceni komponent, torej glede na obstoječe drage rešitve na trgu, ter na multifunkcionalnosti, saj je naprava splošnonamenska. Pri implementaciji kode je bil poudarek na optimizaciji, glede na to, da je naprava baterijsko napajana. Razvoj vezja je za imenovano napravo natančneje opisan v magistrskem delu kolege Tima Šmita.
Ključne besede: ESP32, meritve, modularna naprava, Wi-Fi, GSM, Adafruit, spletna platforma, mqtt, SMS, tipka, SD kartica, zapisovanje podatkov, shranjevanje podatkov, datalogger
Objavljeno v DKUM: 14.01.2021; Ogledov: 710; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (5,23 MB)

2.
DIAGNOSTIKA DELOVANJA SIGNALNO VARNOSTNE NAPRAVE NA ŽELEŽNIŠKI POSTAJI DOMŽALE
Peter Rupert, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili elektro relejno signalno varnostno napravo NPI-75, proizvajalca Iskra, Industrija za Avtomatiko (sedaj preimenovana v Iskra Sistemi Avtomatizacija Procesov). To je stara elektro-relejna tehnologija, ki še vedno, ob rednem vzdrževanju, zagotavlja varno avtomatsko upravljanje železniškega prometa. Ker strokovnjakov za ta sistem praktično ni, pomanjkljiva pa je tudi tehnična dokumentacija, smo diagnosticirali celotni sistem, na železniški postaji Domžale. Podrobno smo opisali zgradbo in način samega delovanja. S postavljalno mizo, kjer se izvajajo ukazi, smo preučil vse možne električne tokokroge, ki se lahko izvajajo. Natančno so opisane vse elektro-relejne skupine, kakor tudi povezave z zunanjimi napravami, kot so: elektro relejni vstavki v signalih, kretniški pogoni, električne ključavnice, tirne in kretniške izolirke, ter cestni prehodi.
Ključne besede: TsPp – Tipka skupinska preklica vozne poti TRVp – Tipka razrešitve vozne poti TpK – Tipka prestavitev kretnice, pokvarjena izolacija TPK – Tipka prestavitev prerezane kretnice TsK – Tipka skupinska prestavitev kretnice TK – Tipka prestavitev kretnice TS – Tipka postavitve signala TVp – Tipka vozne poti TPrEK – Tipka preklic električnega ključa TSKlS – Tipka skupinska postavitev klicnega signala TsSt – Tipka skupinska vračanje signala na stoj TVKR – Tipka vklop kretniške razsvetljave TIKR – Tipka izklop kretniške razsvetljave TD – Tipka vklop dnevne razsvetljave signalov TN – Tipka vklop nočne razsvetljave signalov TIZv – Tipka izklop zvočnega signala, zvonec RS – Tipka ročni vklop cestnega prehoda Vkl – Polavtomatski vklop cestnega prehoda Izkl – Polavtomatski izklop cestnega prehoda PTMo – Preizkusna tipka motnje cestnega prehoda PTNa – Preizkusna tipka napake cestnega prehoda TPp – Tipka preklica vozne poti
Objavljeno v DKUM: 28.09.2016; Ogledov: 1374; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici