| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Percepcija blagovne znamke Coca Cola med študenti Ekonomsko-poslovne fakultete
Larisa Višnjar, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu »Percepcija blagovne znamke Coca Cola med študenti Ekonomsko-poslovne fakultete« opredeljujem blagovne znamke, ki so postale nepogrešljivi del našega vsakdana. Z njimi se srečujemo prav vsak dan. Uspešna blagovna znamka se ne zgodi kar čez noč, tega se zavedajo upravitelji znamk, ki se na vse možne načine trudijo, da bi kupcem znamko kar se da približali in jim v najboljši možni meri zagotovili zadovoljstvo v njihovih očeh, saj to privede do ponavljajočih se nakupov. Ogromno vlogo pri znamkah igra tudi njena osebnost, ki je neponovljiva oz. unikatna. Z njo znamki pripišemo človeške lastnosti in si jo zamišljamo kot resnično osebo. V drugem, empiričnem delu diplomskega dela, sem s pomočjo ankete študente Ekonomsko-poslovne fakultete spraševala o blagovni znamki Coca-Cola kot osebi. S pomočjo pridobljenih podatkov sem lahko v osnovi pridobila vpogled v osebnostni profil Coca-Cole kot osebe in kako jo kot takšno vidijo študenti. Rezultati raziskave so pokazali, da bi bila Coca-Cola ženska, črne ali bele polti, stara 25, 30 ali 40 let. Živela bi bolj razkošno, in sicer v vili. Bila bi Evropejka, živela pa bi v bolj topli državi – Španiji. Ker Coca-Colo povezujemo s pijačo, bi opravljala poklic natakarice, oblačila pa bi se v modna/trendovska oblačila. Njene oči bi bile rjave barve, prav tako tudi njeni kratki lasje. Ker smo prišli do zaključka, da bi bila Coca-Cola ženskega spola, bi imela ženski tip postave v obliki peščene ure, visoka pa bi bila 170 centimetrov. Njene najbolj vidne in izrazite osebnostne lastnosti bi bile sledeče: bila bi v koraku s časom, vesela, drzna, živahna, domača, prijazna in inteligentna. Veljala bi za ženstveno in nežno osebo.
Ključne besede: blagovna znamka, osebnost blagovne znamke, tipi osebnosti blagovne znamke, percepcija blagovne znamke, Coca-Cola.
Objavljeno v DKUM: 23.11.2022; Ogledov: 930; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (2,89 MB)

2.
Ključ do uspešne prodaje
Jakob Šilar, 2020, diplomsko delo

Opis: Uspešna prodaja je za mnoge prodajalce prava nočna mora, zato smo v diplomski nalogi opisali ključe, ki so najpomembnejši do uspešne prodaje. Pisali smo o strankah, tipih osebnosti, neverbalni govorici, izboljšavi govora … in vse skupaj povezali v celoto. Na koncu smo se posvetili še zunanjem videzu in prikazali, kakšna oblačila naj D2D prodajalec uporablja za svojo prodajo. Za zaključek smo predstavili še rezultate ankete, ki smo jo opravili na terenu. Diplomska naloga obsega 6 točk: uvod, metodologije, teoretične osnove, raziskavo, diskusijo in zaključek.
Ključne besede: Retorika, tipi osebnosti, zaključevanje prodaje, uspešna prodaja.
Objavljeno v DKUM: 05.11.2020; Ogledov: 1070; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

3.
VPLIV OSEBNOSTI NA USPEŠNOST ŠTUDIJA
Grega Okoren, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Uspeh pri študiju je odvisen od različnih dejavnikov. Poleg prevladujočih, ki so inteligenca in sposobnost dojemanja, delovne navade, predhodno znanje, nadarjenost in dojemljivost posameznika na določenem področju, so prisotni še manj pomembni dejavniki, kot so privzgojena stališča in prepričanja osebe, izoblikovana osebnost, nazori, religijski in etični pogledi ter psihološki dejavniki. V tem diplomskem delu smo se osredotočili na osebnost študenta in kako le-ta vpliva na njegov uspeh pri študiju. Diplomo smo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu so opisani psihološki dejavniki, za katere menimo, da v zaznavni meri vplivajo na uspeh pri študiju. Osebnost si lahko predstavljamo kot množico značilnosti, po katerih se posamezniki razlikujejo med sabo. Vseh značilnosti posameznik ne razvije sam. Pridobi jih iz okolja, s priučenimi vedenjskimi vzorci in pred definiranimi lastnostmi. V tej diplomski nalogi smo se osredotočili na opredelitev tipov osebnosti in slednje poskušali povezati z učno uspešnostjo. V praktičnem delu smo izvedli raziskavo, s katero smo preverili vnaprej zastavljena raziskovalna vprašanja in jih kasneje analizirali. Dokazali smo povezanost tipov osebnosti z uspešnostjo študija. V povprečju imajo posamezniki s prevladujočo osebnostjo sangvinika boljše učne rezultate (višjo povprečno oceno). Pri povezavi tipov osebnosti z učnim uspehom v srednji šoli, smo povezavo odkrili le pri osebnosti kolerika. Ugotovili smo, da ima posameznik, ki je izrazit kolerik, slabši učni uspeh. Preverili smo tudi povezanost učnega uspeha v srednji šoli s povprečno študijsko oceno, vendar statistične povezanosti nismo odkrili.
Ključne besede: tipi osebnosti, študijska uspešnost, učna uspešnost
Objavljeno v DKUM: 20.04.2016; Ogledov: 5893; Prenosov: 428
.pdf Celotno besedilo (995,37 KB)

4.
Vpliv osebnosti patronažne medicinske sestre na njeno dovzetnost za stres
Minela Alijagić, 2014, diplomsko delo

Opis: Stres postaja zaradi hitrega življenjskega ritma vedno večji problem današnje sodobne družbe. S stresom se srečujemo tako v zasebnem, kot poklicnem življenju. V poklicnem življenju so stresu najbolj izpostavljeni tisti posamezniki, katerih delo poteka z ljudmi, med katere uvrščamo tudi patronažno medicinsko sestro. Kako bomo odreagirali na stres je odvisno od naše fizične in psihične pripravljenosti, od našega znanja, energije in predvsem od naše osebnosti. Vloga patronažne medicinske sestre je usmerjena v posameznika, družino in lokalno skupnost. Zato je pomembno, da poskrbi za svoje telesno, čustveno, duhovno, socialno in intelektualno ravnovesje, da lahko na delovnem mestu deluje strokovno, vestno in brez strokovnih napak.
Ključne besede: stres na delovnem mestu, osebnost, tipi osebnosti, patronažna medicinska sestra
Objavljeno v DKUM: 22.08.2014; Ogledov: 1601; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

5.
VPLIV OSEBNOSTI ČLOVEKA NA NJEGOVO DOVZETNOST ZA STRES
Timotej Plavše, 2012, diplomsko delo

Opis: Dogajanje v svetu je vedno hitrejše in hitrejše. Zaradi hitrega tempa življenja se moramo vsakodnevno spopadati s številnimi stresnimi situacijami. Seveda pa je dovzetnost človeka na stres odvisna od vsakega posameznika. Nekateri stres prenašajo z lahkoto, medtem ko drugim ta povzroča številne preglavice. V diplomskem seminarju smo skušali s pomočjo literature ugotoviti vpliv osebnosti človeka na njegovo dovzetnost na stres. Najprej smo poiskali vzroke za izvor stresa. Ugotovili smo, da na stres vplivajo tako telesni kot duševni stresorji. Predstavili smo tudi številne simptome in posledice stresa, ter načine za odpravljanje le-tega. S pomočjo različnih avtorjev smo preučili posamezne tipe osebnosti, njihove lastnosti ter dovzetnosti na stres. Med preučevanimi avtorji smo najprej preučili Friedmana in Rosenmana in ugotovili, da sta osebnosti razdelila v dve skupini v tip A in tip B. Preučili smo tudi Hipokrata in njegovo teorijo o razdelitvi osebnosti v štiri skupine. Nato smo se podrobneje seznanili z ajurvedo in njenimi značilnostmi. Kot zadnjega avtorja pa smo preučili Sheldona in njegovo razdelitev. Na koncu diplomskega seminarja smo naše ugotovitve predstavili v sklepu. Ugotovili smo, da ima velik vpliv na človekovo dovzetnost na stres njegova osebnost.
Ključne besede: stres, stresorji, vzroki stresa, posledice stresa, osebnost, tipi osebnosti.
Objavljeno v DKUM: 21.11.2012; Ogledov: 2751; Prenosov: 436  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (530,05 KB)

6.
VPLIV OSEBNOSTI NA STILE VODENJA
Petra Vučak, 2009, diplomsko delo

Opis: Nekatere naše vrline krasijo zlate lastnosti, druge pa kvarijo sivi odtenki. Če bi ljudje razumeli in spoznali svojo osebnost, ter osebnostne tipe drugih ljudi, bi se problemi pri komunikaciji občutno zmanjšali. Takrat bi namreč lažje uvideli, zakaj je nekdo reagiral na način, kot je ali zakaj je nekdo dejal to, kar je. Smisel tega je, da spoznamo svoje dobre lastnosti, ki jih lahko še bolj razvijemo, slabe pa poskušamo nadzorovati in tako zmanjšati njihov vpliv. Iskanje uspešnih in učinkovitih stilov vodenja je že od nekdaj pomemben del proučevanja procesa vodenja. Prepričanj o obstoju najboljšega stila vodenja, ki bi bil uspešen in učinkovit v vseh situacijah, je danes veliko. Vendar danes, ko se situacije nenehno spreminjajo, sploh v trajanju gospodarske krize, pa takšno vodenje ne pride več v poštev. Tako lahko rečemo, da je nepravilno tisto vodenje, ko se isti stil vodenja uporablja in ponavlja v vsaki situaciji, do vsakega posameznika in ob vsakem času. Na izbiro stila vodenja pa vplivajo tudi osebnostne lastnosti vodje. Osebnostne lastnosti vodje definirajo obnašanje vodje, ki je lahko ekstravertirano oziroma introvertirano, odločno, vestno in odgovorno, samozavestno, zaupljivo, kako se vodja obnaša v odnosih z drugimi ljudmi, kako sprejema in opravlja svoje delovne naloge. Vendar moramo tukaj omeniti, da se osebnostne lastnosti lahko spremenijo in se, odvisno od volje in želje posameznika, lahko razvijajo bolj v pozitivno ali v negativno smer. Nesporno ima osebnost vodje velik vpliv na izbiro stila vodenja, ob tem pa ne smemo zanemariti tudi drugih pomembnih vplivnih dejavnikov, kot so: situacija, v kateri se vodja, zaposleni ali organizacija nahaja, vplivi okolja in kultura organizacije, osebnost zaposlenih, zastavljeni cilji, itd.
Ključne besede: Osebnost, osebnostne lastnosti, tipi osebnosti, temperament, dimenzije osebnosti, vodenje, vodja, osebnostne lastnosti vodje, stili vodenja.
Objavljeno v DKUM: 07.12.2009; Ogledov: 5425; Prenosov: 1606
.pdf Celotno besedilo (486,63 KB)

7.
Personality traits of translators: a case study in some psychological characteristics common to translators
Alneja Gašpar, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Osebnostne značilnosti prevajalcev: študija nekaterih skupnih psiholoških značilnosti prevajalcev se začne z mitom o rojstvu svetovnih jezikov in njihovem vplivu na razvoj prevajalske dejavnosti ter nadaljuje z zgodovinskim pregledom te iste dejavnosti, ki je postala eden najbolj iskanih svetovnih poklicev. Prevajanje je namreč zelo specifično in zahtevno delo, katerega stalni spremljevalci so stres, velik psihični napor in pritiski zaradi časovne omejenosti. Vse to pa so dejavniki, ki zelo obremenilno delujejo na psiho človeka, zato mora imeti vsak dober prevajalec neke določene osebnostne in psihološke značilnosti, ki omogočajo, da z lahkoto premaguje omenjene težave in poklicne obremenitve. Namen te študije je bil raziskati te značilnosti in ugotoviti ali so dane ali priučene. Raziskava temelji na vprašalniku osebnosti, ki ga je izpolnilo 10 študentov prevajalske smeri in 10 izkušenih prevajalcev. Ta delitev je bila potrebna za razčlenitev njihovih značilnosti na dane in tiste, pridobljene z izkušnjami. Z natančno primerjavo vseh zbranih psiholoških in osebnostnih značilnosti je bil dosežen cilj in namen te študije, saj so bile ugotovljene skupne značilnosti prevajalcev, ki so se izkazale kot večinoma dane značilnosti, izpopolnjene skozi prakso ter določen osebnostni profil, ki z nekaterimi izjemami prevajalce opredeljuje kot ekstravertirane, čutne, razumske in razumne osebe.
Ključne besede: prevodoslovje, angleščina, prevajanje, osebnostne lastnosti, psihologija, značilnosti, tipi osebnosti, skupne značilnosti, prevajalci, osebnostni profil, diplomska dela
Objavljeno v DKUM: 20.11.2009; Ogledov: 3307; Prenosov: 304
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

8.
Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici