| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 93
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Organizacijska kultura zaposlenih v Splošni bolnišnici Brežice
Meta Kranjc, 2020, magistrsko delo

Opis: V organizacijah vsi procesi potekajo pod močnim vplivom organizacijske kulture, zato je smiselno, da le-to tudi v zdravstvenih organizacijah obvladujemo in tako dosegamo čimvišjo kakovost. Ker je organizacijska kultura produkt vseh zaposlenih, se je v prvi vrsti najbolj smiselno osredotočati ravno nanje. Pri tem imajo zelo pomembno vlogo managerji z ustrezno usposobljenostjo in ustreznimi znanji. V teoretičnem delu smo preučili organizacijsko kulturo, predstavili njene ravni, značilnosti, oblikovanje ter različne tipologije. Poleg tega smo predstavili še pomembno vlogo timskega dela, vodenja in subkultur v zdravstvenih organizacijah v povezavi z organizacijsko kulturo, uvajanje sprememb v organizacijah ter poskušali ugotoviti ali organizacijska kultura prispeva k učinkovitosti in uspešnosti bolnišnice. V empiričnem delu smo z raziskavo, ki smo jo izvedli v Splošni bolnišnici Brežice, želeli ugotoviti obstoječo in želeno organizacijsko kulturo in ali obstoječa organizacijska kultura podpira uvajanje sprememb. Zanimalo nas je tudi, ali imajo posamezne subkulture in dolžina delovne dobe vpliv na organizacijsko kulturo. Raziskava je pokazala, da je obstoječa organizacijska kultura v splošni bolnišnici Brežice kultura tipa hierarhija, ki ne podpira uvajanja sprememb. Ugotovili smo tudi, da si zaposleni želijo, da bi v bodoče prevladovala organizacijska kultura tipa skupina. Statistična analiza je pokazala, da ni posebnih statistično značilnih povezav med organizacijsko kulturo in posamezno subkulturo ter med organizacijsko kulturo in dolžino delovne dobe. Vodstvu Splošne bolnišnice Brežice svetujemo merjenje in spreminjanje organizacijske kulture, izobraževanje managementa in čim bolj razširjeno uporabo informacijske tehnologije. Ker je organizacijska kultura proizvod vseh zaposlenih, pri spreminjanju le-te svetujemo sodelovanje vseh oziroma vsaj čim večjega števila zaposlenih. Nujna je skrb za urejenost zdravstvene organizacije, saj ta vpliva na varnost pacientov in na kakovost zdravstvenih storitev. Pogoj zanjo sta ustrezna organizacijska kultura in nenehno izboljševanje delovanja bolnišnice.
Ključne besede: Organizacijska kultura, zdravstvena organizacija, subkulture, timsko delo, uvajanje sprememb
Objavljeno: 09.11.2020; Ogledov: 124; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

2.
Učinkovitost interdisciplinarnih timov v slovenskem zdravstvu
Ana Korenčan, 2020, magistrsko delo

Opis: Interdisciplinarni zdravstveni tim, ki ga sestavljajo strokovnjaki z različnih področij zdravstva in socialnega varstva, se oblikuje glede na zdravstveno stanje in potrebe pacienta. V učinkovitih interdisciplinarnih zdravstvenih timih je prisotna interdisciplinarna atmosfera, ki se odraža v komunikaciji med člani tima, nudenju medsebojne podpore in pomoči, poistovetenju s skupnimi vrednotami ter prevzemanju odgovornosti za lastno delo kot tudi za končni delovni uspeh celotnega tima. Spodbuja se kreativnost in inovativnost, deljenje znanj med člani tima ter zavedanje soodvisnosti ob upoštevanju avtonomije posameznika. Da bi preverili, ali so slovenski interdisciplinarni timi pri svojem delu učinkoviti, smo v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana izvedli kvantitativno raziskavo, katere instrument je anketa. Podatke smo statistično analizirali s programom SPSS. Ugotovili smo, da med strokovnimi nazivi ne obstajajo statistično pomembne razlike glede mnenja o učinkovitosti interdisciplinarnih timov ter da člani interdisciplinarnega tima zaznavajo interdisciplinarno timsko delo kot procesno metodo dela, in je po njihovem mnenju pomemben element učinkovitosti, prav tako sta pomembna elementa vodenje in komunikacija. Med klinikami ni statistično pomembnih razlik glede mnenja, da interdisciplinarna timska metoda dela predstavlja dodano vrednost za izid zdravljenja pacienta, osebje in organizacijo kot celoto. Predlagali smo implementacijo vsebin interdisciplinarnega izobraževanja v študijske programe zdravstvenih strok, saj se je v tujini izkazala kot primer dobre prakse.
Ključne besede: timsko delo, interdisciplinarni zdravstveni tim, zdravstveni sistem, učinkovitost
Objavljeno: 08.11.2020; Ogledov: 173; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

3.
Hipoterapevtski tim in kompetence
Goran Vukovič, Borut Werber, Ana Lambić, Matija Jerin, Tilen Medved, Miha Marič, 2020

Opis: Hipoterapija je oblika fizioterapije, ki vključuje uporabo konja kot terapevtskega orodja za učinkovito zdravljenje pacienta, kjer ritem hoje konja s svojim tridimenzionalnim gibanjem nenehno spodbuja pacientovo ravnovesje in pravilno telesno držo. Problemsko stanje nastane pri splošnem poznavanju in razširjenosti hipoterapije v Sloveniji. Za potrebe raziskave smo uporabili kombinacijo raziskovalnih pristopov. Začeli smo s kritičnim pregledom sekundarnih virov literature in z metodo sinteze pripravili pregled področja, katerega smo nadgradili s kvalitativnim pristopom, v katerem smo, skozi intervjuje ter pogovore s strokovnjaki iz okolja, izoblikovali številne modele, za celostno predstavitev hipoterapije, in sicer bogato sliko hipoterapije, poslovni model, organigram procesov, ipd.
Ključne besede: hipoterapija, timsko delo, organizacija in management, kadrovski management, kompetence
Objavljeno: 30.09.2020; Ogledov: 190; Prenosov: 38
URL Povezava na datoteko

4.
Pomen team buildinga v podjetju
Jure Maučec, 2019, diplomsko delo

Opis: Pogosto je slišati, da so zaposleni največje premoženje podjetja, vendar to velja le, če so zadovoljni in motivirani. Z zadovoljnimi zaposlenimi je podjetje bolj konkurenčno in tudi uspešnejše. Najpomembneje je, da ne pozabimo na svoje zaposlene in z njimi stalno komuniciramo ter jim dajemo vedeti, da so izjemno pomembni za rast in razvoj podjetja. Iz tega izhaja, da je za lastnika podjetja izjemno pomembno, da zna skrbeti za rast in razvoj svojih zaposlenih skozi različne oblike. Ena izmed aktivnosti, ki bistveno vpliva na izboljšanje učinkovitosti, pripadnosti, komunikacije in odnosov med zaposlenimi, so različne oblike team buildingov, ki postajajo vedno pomembnejši pri ukvarjanju z zaposlenimi. Ponudba je tudi v Sloveniji vse bolj kakovostna in široka, tako se tudi podjetja pogosteje odločajo za 'outsourcing' team buildingov. Namen naloge je z raziskavo ugotoviti, v kolikšni meri team building vpliva na zaposlene, kako ga sami dojemajo in ali prepoznajo prednosti, ki jih prinaša. Ugotoviti smo tudi želeli, v kolikšni meri se podjetja odločajo za tovrstne programe in v kakšnem številu jih izvajajo. Prav tako je cilj ugotoviti, kako team buildingi vplivajo na zaposlene, njihove odnose, motivacijo, komunikacijo, kako to vpliva na njihovo znanje, kakšen odnos imajo do izvedbe team buildingov. Hkrati nas je zanimalo, ali poznajo cilje in namen team buildingov in ali jih ocenjujejo kot uspešne. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V raziskovalnem delu smo s pomočjo ankete ugotavljali spremembe zaposlenih po opravljenih programih team buildinga.
Ključne besede: motivacija, timsko delo, team building
Objavljeno: 13.01.2020; Ogledov: 393; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (964,51 KB)

5.
Medpoklicno sodelovanje medicinskih sester in zdravnikov za boljšo kulturo varnosti pacientov
Helena Rojko, 2019, magistrsko delo

Opis: Izhodišče in namen: Medpoklicno sodelovanje med medicinskimi sestrami in zdravniki je ključnega pomena za zagotavljanje kakovostne zdravstvene oskrbe pacientov, zadovoljstvo pacientov in zadovoljstvo zdravstvenih delavcev. Namen je bil raziskati medpoklicno sodelovanje med medicinskimi sestrami in zdravniki ter kulturo varnosti v ambulantah na primarni ravni zdravstvenega varstva. Raziskovalna metodologija: Uporabljena je bila kvantitativna metodologija, izvedli smo multicentrično presečno opazovalno raziskavo. Za zbiranje podatkov smo uporabili validirana anketna vprašalnika, ki sta bila oblikovana s pomočjo spletnega orodja in posredovana preko elektronske pošte 57 zdravstvenim domovom v Sloveniji. Obdelava podatkov je bila izvedena na podlagi deskriptivne statistike, Spearmanovega koeficienta korelacije in Kruskal-Wallisovega testa. Rezultati: V raziskavi je sodelovalo skupno 210 anketirancev. Ugotovili smo, da je zaznavanje medpoklicnega sodelovanja v ambulantah na primarni ravni pozitivno povezano z zaznavanjem kulture varnosti (rs = 0,440, p < 0,001). Najstarejše medicinske sestre (50 let in več) so kulturo varnosti in medpoklicno sodelovanje pozitivneje ocenile (p < 0,05) kot mlajše medicinske sestre. Prav tako so medicinske sestre z manj delovne dobe (6 do 10 let) kulturo varnosti ocenile z nižjimi povprečnimi vrednostmi (p < 0,05). Pokazala se je tudi pomembnost komunikacije in aktivnega vključevanja pri odločanju o oskrbi za paciente. Diskusija in zaključek: Pozornost je potrebno nameniti mlajšim in manj izkušenim medicinskim sestram, ki sodelujejo z zdravnikom, in se osredotočiti na pomembne dejavnike, kot so komunikacija, prevzemanje odgovornosti in vključevanje k odločanju o zdravstveni oskrbi pacientov, s čimer vplivamo na varnost pacientov.
Ključne besede: osnovno zdravstveno varstvo, zdravstveni delavci, timsko delo, komunikacija, varnost.
Objavljeno: 25.10.2019; Ogledov: 623; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (614,22 KB)

6.
Prepričanja, vezana na timsko delo in učiteljevo vlogo pri vzpostavljanju spoštljivih vrstniških odnosov: razlike med učitelji razredne in predmetne stopnje
Tjaša Lipovnik, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi se povezujeta dva koncepta: vloga učitelja pri vzpostavljanju vrstniških odnosov in timsko delo. Namen raziskave je bil preveriti stališča osnovnošolskih učiteljev do timskega poučevanja ter do vloge učitelja pri vzpostavljanju pozitivnih vrstniških odnosov v šoli. Preverilo se je tudi, ali v navedenih konceptih obstajajo razlike med učitelji razrednega in predmetnega pouka. V empiričnem delu raziskave je bila uporabljena deskriptivna raziskovalna metoda na vzorcu 116 osnovnošolskih (50 % predmetnih in 50 % razrednih) učiteljev. Vsi podatki so bili pridobljeni v obliki fizičnih in spletnih anketnih vprašalnikov in obdelani kvantitativno. Z rezultati raziskave se dokazuje, da osnovnošolski učitelji dajejo priložnost timskemu delu. Socialne odnose in vzdušje na delovnem mestu se osebno ocenjuje kot harmonične in spodbudne. Večini osnovnošolskim učiteljem je pomembno, da v razredu vlada prijetna, sproščena in spodbudna razredna klima. Medosebne odnose med učenci se večina ugotavlja z opazovanjem. V določenih segmentih raziskave so se pokazale razlike med razrednimi in predmetnimi učitelji, vendar so zanemarljive. Pri vzpostavljanju pozitivnih odnosov z učenci in med učenci pa se pogosteje poroča s strani razrednih učiteljev v primerjavi s predmetnimi.
Ključne besede: tim, timsko delo, učitelji, vrstniški odnosi, vzgoja in izobraževanje.
Objavljeno: 19.09.2019; Ogledov: 460; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

7.
Vloga in vodenje timskega dela v organizacijah
Luka Fras, 2018, diplomsko delo

Opis: Timsko delo v sodobnih organizacijah postaja eno izmed najuporabnejših načinov reševanja problemov in izpolnjevanja zastavljenih ciljev organizacije, kjer neprestani vpliv različnih tehnologij, načinov, stilov delovanja in organiziranja zahteva sprotno prilaganje ter fleksibilnost. V diplomskem projektu najprej predstavimo organizacijo na splošno in opredelimo oblikovanje organizacije ter njen vpliv na samo uspešnost delovanja. V teoretičnem delu je poudarek na timskem delu, kje so predstavljeni nastanek, odločanje in komunikacija. Predstavimo tudi, kako različni stili in metode vodenja vplivajo na konflikte ter reševanje problem in posledično na uspešnost organizacije.
Ključne besede: oblikovanje organizacije, timsko delo, tim, vodenje, vodja, konflikti
Objavljeno: 04.06.2019; Ogledov: 540; Prenosov: 124 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (784,17 KB)

8.
Obravnava depresivnega pacienta v referenčni ambulanti
Jasmina Oštir, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je opisana vloga diplomirane medicinske sestre v referenčni ambulanti družinske medicine pri obravnavi depresivnega pacienta. Z raziskavo smo želeli ugotoviti potrebe po dodatnem znanju, pomembnosti sodelovanja med člani tima z vidika pridobivanja informacij pri obravnavi depresivnega pacienta. Raziskovalna metode: Z osnovnim pregledom, analizo in sintezo strokovne literature smo opisali dejstva o depresiji in projektu referenčnih ambulant družinske medicine. Z anketnim vprašalnikom, ki je potekal s pomočjo spletnega orodja za spletne ankete 1KA, smo pridobili kvantitativni del raziskave. Rezultate smo pridobili z aritmetično sredino, ANOVO in Spearmanov/Pearsonov koeficient s pomočjo IBM SPSS programom in le te ponazorili v obliki frekvenčnih tabel in grafikonov s pomočjo programa Microsoft Excel. Rezultati: Rezultati so pokazali, da se diplomirane medicinske sestre v poprečju strinjajo, da so v zdravstvenem in negovalnem timu vzpostavljeni dobra komunikacija, medsebojni odnosi in prenos informacij glede pacientov. Z analizo nismo dokazali razlike v odgovorih anketiranih diplomiranih medicinskih sester glede na regije po Sloveniji pri obravnavi depresivnega pacienta v referenčnih ambulanta družinske medicine. Krajša delovna doba diplomiranih medicinskih sester ni statistično povezana z najpomembnejšim razlogom diplomiranih medicinskih sester, da se ne počutijo dovolj usposobljene za obravnavo depresivnega pacienta v referenčni ambulanti družinske medicine. Diskusija in zaključek: Diplomirane medicinske sestre predlagajo izboljšave na področju izobraževanj, želijo si več strokovnih posvetov in delavnice za celotni tim referenčne ambulante družinske medicine.
Ključne besede: diplomirana medicinska sestra, primarni nivo, preventiva, timsko delo, zdravljenje
Objavljeno: 29.05.2019; Ogledov: 619; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)

9.
Oblikovanje uspešnih timov in njihova vloga v podjetju
Aljaž Čančala, 2018, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega seminarja predstavimo timsko delo in pojasnimo njegovo vlogo v organizaciji. Zanima nas, kako oblikujemo tim ter kakšne prednosti in slabosti prinaša takšna oblika dela. Timsko obliko dela primerjamo z individualnim delom in iščemo odgovor na vprašanje, kdaj je timsko delo primernejša oblika dela za organizacijo. Poiščemo izzive, s katerimi se sooča timsko delo v sodobnem svetu, nato pa s pomočjo tipologije timskih vlog po Belbinu pojasnimo pomen posameznikov za tim. Pojasnimo, kako voditi, motivirati tim in kakšne skupinske tehnike ustvarjalnega mišljenja lahko timi uporabljajo pri reševanju problemov organizacij. Opredelimo, kdaj je tim uspešen in kakšne posebnosti glede vodenja poznamo pri samoupravljalnih timih. V zaključku se poglobimo v tematiko multikulturnih timov kot timov z velikim potencialom za premagovanje najkompleksnejših problemov organizacij. Ugotovimo, da je timska oblika dela najprimernejša za reševanje kompleksnih problemov organizacij. Vodenje, motiviranje in koordinacija so ključni za uspešen razvoj tima, ki lahko uresničuje zastavljene cilje organizacije. Multikulturni timi imajo določene težave v uvodnih fazah delovanja zaradi premagovanja raznolikosti, a se v nadaljevanju izkažejo kot inovativnejši od timov, sestavljenih iz pripadnikov iste kulture.
Ključne besede: skupina, tim, timsko delo, timske vloge, multikulturni tim
Objavljeno: 19.11.2018; Ogledov: 816; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (230,01 KB)

10.
Timsko delo v organizaciji
Laura Cajnko, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt z naslovom Timsko delo v organizaciji temelji na timskem delu, ki se izvaja za področje poslovanja organizacij. Timsko delo je del managementa. Timsko delo je zelo cenjeno delo in ponekod v podjetjih tudi pogoj za zaposlitev. V Uvodu smo predstavili jedro izbrane tematike, osnovne trditve, hipoteze, predpostavke, omejitve, cilje in namen. V drugem poglavju je predstavljeno področje managementa; osnove, ki so pomembne za vsakega bodočega managerja, teoretični vidiki managementa in ključne managerske funkcije. V tretjem poglavju je predstavljena izhodiščna tema naloge ‒ timsko delo. Poglavje zajema razlago têrmina tim, njegove prednosti, slabosti in lastnosti. Predstavljene so glavne razlike med timom in skupino ter vrste timov. Tim ima kot skupina vodjo, zato je tudi podpoglavje Vodja vključen v nalogo vključno s komunikacijo, motivacijo in vplivi osebnosti na timsko sodelovanje. V nalogi smo obravnavali tudi primer iz prakse, ga analizirali in definirali ugotovitve.
Ključne besede: management, timsko delo, organizacija, motivacija
Objavljeno: 24.10.2018; Ogledov: 580; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.34 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici