1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. TIMSKO NARAVNANA ORGANIZACIJA KOT ORGANIZACIJSKA SPREMEMBA PRIHODNOSTIŽiga Lešnik, 2009, diplomsko delo Opis: Timski način delovanja je nedvomno najnaprednejši in najučinkovitejši način delovanja določene skupine ljudi, ki sodeluje v določenem organizacijskem procesu. Predstavlja tudi osnovo kulturnemu biti določene družbe ali naroda.
Ugotovili smo, da v sistemu svobodnega trga timski način delovanja ne izkorišča svojih potencialov na ravni družbe kot celote. V sistemu popolne konkurence tako obstaja velika možnost, da timski način delovanja zaposlenega obremenjuje. Neuravnovešenost porazdelitve proizvedenih učinkov med udeležence organizacijskega procesa je tako v sistemih popolne konkurence neizbežna. Pravila po katerih se mora ravnati organizacijska znanost v takšnih organizacijskih sistemih, so v realni stvarnosti neprimerna za uspešno udejanjanje organizacijskega in ekonomskega napredka. Temu primerno smo teorijo o timskem načinu delovanja tudi priredili in jo oblikovali tako, da predstavlja uporabno vrednost svojemu lastnemu, a zaenkrat še dobro prikritemu potencialu.
Kot možno rešitev smo tako predstavili izgradnjo sistema znotraj sistema, kjer bi le-ta temeljil na Teoriji žametnih organizacij. Gre za vrsto med seboj neločljivo povezanih organizacij, ki bi bile sposobne ekonomski razvoj spreminjati v ekonomski napredek.
Ključne besede: timski način delovanja, timsko delo, teorija sistemov, družbena blaginja, organizacija, management Objavljeno: 11.06.2009; Ogledov: 2284; Prenosov: 322
Celotno besedilo (481,06 KB) |
9. ŠEST LET TIMSKEGA IN TANDEMSKEGA DELA V PRVIH RAZREDIH DOLENJSKIH IN BELOKRANJSKIH OSNOVNIH ŠOLAriadna Agnič, 2009, diplomsko delo Opis: Za naslov diplomske naloge smo si izbrali Šest let timskega in tandemskega dela v prvih razredih dolenjskih in belokranjskih osnovnih šol, ker so nas zanimala mnenja, občutki, kritike, predlogi učiteljev in vzgojiteljev, ki delajo skupaj po prenovljenih programih, z mlajšimi otroci. Namen je bil ugotoviti, kako se v praksi dejansko izvaja timsko in tandemsko delo ter kakšen odnos so si do te oblike dela v šestih letih ustvarili pedagoški delavci. Naši zastavljeni cilji so bili na podlagi izpolnjenih anketnih vprašalnikov pridobiti konkretne odgovore na zastavljena vprašanja in opraviti njihovo analizo. Vse odgovore smo predstavili s pomočjo grafov ali tabel ter jih obrazložili. Rezultati analize so potrdili hipoteze, da se timsko in tandemsko delo v praksi uspešno izvaja. Da je v prvih razredih devetletke večji poudarek in več časa namenjenega tandemskemu delu vzgojitelja in učitelja. Da so med šolami razlike glede prisotnosti vzgojitelja v razredu ter, da je močno prisotna potreba po vzgojiteljevi prisotnosti skozi celo dopoldne. Da se je iz rezultatov, ki vrednotijo količino skupnega načrtovanja, preverjanja ter ocenjevanja in evalvacije pokazalo, da so vzgojitelji še vedno v inferiornem položaju. To potrjuje tudi dejstvo, da so vzgojitelji svoje možnosti napredovanja ocenili slabše kot učitelji. Ključne besede: predšolska vzgoja v EU, prenova, 6-letnik v šoli, prvi razred, timsko delo, tandemsko delo Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 2089; Prenosov: 233
Celotno besedilo (944,21 KB) |
10. Odnosi med skupinami na Policijski postaji Kranj : diplomsko delo visokošolskega študijaMatjaž Završnik, 2009, diplomsko delo Ključne besede: organizacijska kultura, policija, policijski management, kadrovski management, zaposleni, skupine, timsko delo, PP Kranj, diplomske naloge Objavljeno: 26.05.2009; Ogledov: 2825; Prenosov: 463
Celotno besedilo (629,98 KB) |