| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje, razvoj in vodenje timov
Miha Marič, Ana Lambić, Goran Vukovič, 2020

Opis: Razne oblike timskega dela lahko dandanes zasledimo pri prav vsakem dogodku, tako v zasebnem, kot tudi poklicnem življenju. Pomembno je, da se zavedamo nujnosti in pomembnosti delovanja posameznikov v skupini oziroma timih, kot funkcionalni enoti, ker s tem posledično dosegamo boljše, učinkovitejše in uspešnejše delovanje. Posameznik vedno obravnava samega sebe glede na njegov odnos do drugih posameznikov ali skupine. Omenjeno pa lahko projiciramo na delovanje in delo zaposlenih v organizacijah. Delovanje v timih povezuje kakovostno medsebojno sodelovanju tistih, ki upravljajo in izvršujejo poslovne procese. Timsko delo je nepogrešljiv delovni standard znotraj organizacij, saj le-ta omili nihanje učinkov posameznikov (članov tima) in bistveno doprinese k konsistentnosti opravljenega dela; torej uspeh pogosto temelji na timski naravnanosti.
Ključne besede: timi, organizacija, vodenje, kadrovski management, management in organizacija
Objavljeno: 31.08.2020; Ogledov: 270; Prenosov: 79
URL Povezava na datoteko

2.
SAMO-ORGANIZACIJA PROCESOV INFORMACIJSKIH STORITEV
Mitja Kopina, 2018, doktorska disertacija

Opis: Klasične organizacije in pristopi k poslovanji po sistemu običajne prakse, danes ne zadovoljujejo več potreb vseh deležnikov. Oblike organizacij, vodenih od zgoraj navzdol in uprav zapriseženih maksimiranju dobička, pred vsemi drugimi cilji, tudi v dobi informatizacije, kot jo poznamo danes, ne zmorejo več ponuditi ustrezne mere zadovoljstva in ustvarjati konkurenčnega, inovativnega in trajnostno naravnanega razvoja. Ljudje se povezujemo odkar obstajajmo. Nove usmeritve prinašajo tri potrebne sile za ekonomsko revolucijo: nove trge in njihove nezadovoljene potrebe, nove tehnologije, ki lahko omogočijo dostopne in zadovoljive produkte in storitve in potrebo ljudi po novih oblikah organizacij. Trenutni poizkusi rešitev vse prepogosto ne temeljijo na vključevanju zadovoljevanja dejanskih in smiselnih potreb, ampak predvsem na ustvarjanju navideznih potreb ob sočasnem iskanju rešitev za zadovoljevanje le-teh. Trenutno najpogostejše uporabljana praksa upravljanja organizacij pa v veliki meri tudi prezira prav ključnega deležnika, to je zaposleni in njegove dejanske potrebe. Delovne skupine ali timi so skupina posameznikov z dopolnjujočimi si znanji, predani skupnemu namenu na način, da so za dosego cilja skupno odgovorni. Koncept uporabe timov ni nov, pa vendar se v zadnjem času iščejo in razvijajo novi pristopi na zanimive načine. Organizacije vse bolj vključujejo delovne skupine ali time kot osnovne organizacijske enote, ugotovile so namreč, da so delovne skupine učinkovite, saj vključujejo kombinacijo znanja, veščin in sposobnosti, ki jim omogoča hitro prilagajanje in izvedbo zahtevnih nalog. Zelo pogost pristop v zadnjem času so samo-organizirane delovne skupine (SODS). Ugotovljeno je, da so SODS boljše, učinkovitejše in povečujejo razvojno moč organizacije. Uporaba SODS temeljito spreminja tudi način dela in obliko organizacije v pozitivnem smislu. SODS imajo različne stopnje vendar pa v vsakem primeru spreminjajo tudi paradigmo vodenja, saj vse pogosteje skupine uporabljajo porazdeljeni ali deljeni način vodenja, kjer se vodstvena funkcija porazdeli med člane skupine ali pa se vodje v skupini menjavajo skladno določenim pravilom. Na eni strani samo-organizacija lahko deluje tudi zastrašujoče neorganizirano, zato navidezni neurejenosti in kaosu samo-organiziranosti, na drugi strani potrebno urejenost lahko zagotavljamo z urejenimi poslovnimi procesi. Poslovni procesi so središče današnje in prihodnje konkurenčnosti, organizacije pa se tudi že zavedajo, da je tako učinkovitost, kot kvaliteta storitev pogojena s procesi. Na temeljih procesne organiziranosti in hkratne uporabe načel samo-organiziranja, pa danes že nastajajo tudi povsem nove oblike organizacij, ki jih v tem delu poimenujemo samo-organizirane procesne organizacije ali SOPO. SOPO svoje temelje gradijo na principih samo-organiziranih skupin, vendar jih prilagojene poizkušajo prenesti na celo organizacijo, hkrati pa temelje procesne organiziranosti uporabljajo za razvoj novih, sebi lastnih a hkrati samo-organizaciji prilagojenih temeljnih, organizacijskih in drugih poslovnih procesov. V pričujočem delu smo na raziskavi treh primerov prikazali temelje nastajanja nove oblike SOPO iz različnih obstoječih organizacij, ovire in pomisleke, zadržke in ideje, z omejitvijo na področje IT storitvenih organizacij. V celoti oblikovane SODS, z uporabo prav vseh pričakovanih elementov v celoti sicer nismo odkrili, vendar je bilo v vseh treh primerih možno ugotoviti tako elemente SODS, kot usmeritev, željo in cilj po prehodu. Oblikovali smo tudi model, ki lahko postane temelj prikazovanja stopnje razvoja SODS in usmeritev organizacijam pri prehodu v novo obliko. Dokazali smo tudi, da je v navedenih obravnavanih primerih tovrstna organiziranost predstavljala pomemben dejavnik pri oblikovanju kvalitetnejših IT storitev, hkrati pa so temu načinu dela zaposleni bolj naklonjeni, kot obstoječim poslovnim procesom v raziskovanih organizacijah.
Ključne besede: samo-organizacija, poslovni procesi, delovne skupine, timi, deljeno vodenje, samo-organizirane procesne organizacije, SOPO, IT storitve, trajnostne organizacije, vodenje od spodaj navzgor, upravljanje znanja
Objavljeno: 31.01.2020; Ogledov: 852; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (3,61 MB)

3.
Učinkovitost spletnih orodij za komunikacijo v primerjavi s klasičnim poslovnim komuniciranjem
Špela Prah, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga predstavlja izkušnje projektnih partnerjev, ki sodelujejo na mednarodnih projektih, pri tem pa za osebno komunikacijo uporabljajo spletna orodja, kot so Skype, Slack, Viber v primerjavi s klasičnim poslovnim komuniciranjem. Ugotovitve kvalitativne empirične raziskave kažejo, da v proučevanem podjetju obstajajo koristi in tveganja v uporabnosti spletnih orodij za učinkovito osebno komuniciranje. V podjetju za osebni pogovor preko spletnih orodij najpogosteje uporabljajo tehnologijo Skype, ki prinaša koristi lažjega in hitrejšega sodelovanja v osebni komunikaciji na mednarodnih projektih. Poleg koristi pa je kraja podatkov največje tveganje uporabe spletnih orodij, zato je pomembno, da podjetje za preprečevanje varnostnih tveganj stremi k posodobitvi informacijsko komunikacijske tehnologije s sodobnejšo.
Ključne besede: Mednarodni projekti, projektni partnerji, virtualni timi, informacijsko komunikacijska tehnologija, koristi, tveganja
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 584; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (745,37 KB)

4.
Motivacija v samoorganizirajočih timih pri agilnem razvoju programske opreme
Boštjan Grašič, 2016, magistrsko delo

Opis: Razvoj programske opreme je kreativen in umsko intenziven proces, ki ga je težko kvantitativno ovrednotiti in nadzorovati. Eden izmed pomembnih dejavnikov, ki vplivajo na proces razvoja programske opreme, je motivacija. Raziskave kažejo, da motivacija pomembno vpliva na različne vidike uspeha IT projektov, kot so doseganje projektnih rokov, produktivnost, skladnost s proračunom, nizka fluktuacija zaposlenih ter nizki izostanki od dela. V magistrskem delu obravnavamo vidik motivacije pri agilnem razvoju programske opreme. Empirična raziskava predstavlja osrednji del našega raziskovalnega dela. Na osnovi pregleda literature smo identificirali dejavnike motiviranja, katerih vpliv na motivacijo smo raziskali v empirični raziskavi. Izvedli smo anketo na 116-ih članih agilnih razvojnih timov v treh organizacijah, ki se ukvarjajo z razvojem programske opreme. Rezultate smo obdelali ter analizirali z orodji za statistično obdelavo podatkov. Na osnovi teoretičnih izhodišč in rezultatov empirične raziskave smo izdelali model motivacije pri agilnem razvoju programske opreme (MARPO). Model MARPO smo aplicirali na metodologijo Scrum ter pripravili priporočila za vzpostavitev in ohranjanje motivacije pri agilnem razvoju programske opreme.
Ključne besede: motivacija, motivacija timov, samoorganizirajoči timi, timsko delo, razvoj programske opreme, Scrum, agilni razvoj
Objavljeno: 16.12.2016; Ogledov: 751; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

5.
POVEČANJE PROAKTIVNOSTI MLADIH PRI VKLJUČEVANJU V PROJEKTNO DELO
Nina Krel, 2016, diplomsko delo

Opis: Živimo v času, kjer se je vseskozi potrebno dokazovati in uveljavljati. Že kot dijake nas poskušajo navaditi in spodbuditi k projektnemu delu. Fakultete pa so tiste, ki nam predstavijo različne projekte, katerim bi se želeli posvetiti. Projektov je veliko, potrebno je samo ugotoviti kaj koga zanima in navdušuje. V nalogi bo predstavljeno projektno delo, v katero se lahko vključijo mladi oziroma študentje mariborskih fakultet. Projekte izvajajo različne študentske organizacije kot tudi razne sekcije. Na razpolago imajo tako več organizacij, h katerim se lahko včlanijo oziroma vključijo, kot tudi veliko število različnih projektov. Nekatere organizacije delujejo tudi mednarodno, kar pomeni, da se na določene projekte priključijo študentje različnih držav. Na ta način se lahko študentje povežejo tudi z drugimi fakultetami in pridobijo znanje na mednarodni ravni. Vsak posameznik, ki se prijavi na projekt, pridobi veliko izkušenj in se nauči medsebojnega sodelovanja. S tem pridobimo zelo raznolike študente, govorimo o t.i. interdisciplinarnosti. Tako so skupine bolj konkurenčne in zajemajo več znanstvenih področij. Kljub vsem prednostim, ki jih študentje s tem pridobijo, se marsikdo ne odloči za sodelovanje na projektih.
Ključne besede: projektno delo, mladi, organizacije, projekti, projektni timi
Objavljeno: 18.11.2016; Ogledov: 531; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (941,29 KB)

6.
DEJAVNIKI USPEŠNEGA DELOVANJA TIMA V PODJETJU X
Andreja Špegel, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Organizacije so živ organizem, ki se prilagajajo in razvijajo. V sodobnem svetu ni dovolj, da je dobra samo organizacija, ampak mora management podjetja nameniti veliko pozornosti tudi zaposlenim, ki s svojim delom tako ali drugače prispevajo k uspešnosti podjetja. Le tako, da je delavec pri svojem delu zadovoljen in motiviran, lahko od njega pričakujemo maksimalen doprinos k podjetju. Učinkovitost zaposlenih bo bistveno večja, če bodo v podjetju zadovoljni z vodenjem, motiviranjem, v medsebojnih odnosih in nagrajevanjem. Pomembna pa je tudi pripadnost podjetju, da imajo zaposleni občutek, da so tudi sami prispevali pri doseganju ciljev in uspešnosti podjetja. V teoretičnem delu je prikaz razsežnosti timskega dela, proces vodenja in dejavniki, ki vplivajo na uspešnost in učinkovitost timov. Kako naj bo tim sestavljen, da bo uspešen pri iskanju rešitev in reševanju problemov. Koliko članov naj šteje tim, da bo najbolj optimalen in katere vloge v timu poznamo. Izvedeli bomo, kako pomembna sta motivacija in nagrajevanje ter medsebojni odnosi v timu. V praktičnem delu je na kratko predstavljeno podjetje X, kjer je bila opravljena raziskava glede dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost delovanja tima v podjetju in jih analizirali in predstavili.
Ključne besede: timi, timsko delo, vodenje, komunikacija, sodelovanje
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 935; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

7.
USTVARJALNO OKOLJE IN INOVATIVNOST PRI DELU V BANKI ZADOVOLJNIH D.D.
Tanja Gregl, 2014, magistrsko delo

Opis: Biti konkurenčen na tržišču in biti v nečem boljši od drugih je dandanes, na hitro spreminjajočem se in turbulentnem tržišču, izredno težko. Dodani vrednosti podjetja lahko zagotovo pripomorejo tudi zaposleni, s svojimi idejami in inovacijami. Ustvarjalen zaposleni lahko pripomore k spremembam, ki vodijo v boljše in izboljšane procese. Spremembe pa so »gonilo razvoja«, ki vodijo do napredka in rasti. Ustvarjalnost, ki pomeni generiranje novih idej, je predpogoj za inovativnost. Namreč pri inovativnosti gre za koristno uporabo generiranih novih idej. Vsak človek je lahko ustvarjalen. Ustvarjalnost in inovativnost zaposlenih sta odvisni od številnih dejavnikov in virov znotraj posameznika, od delovnega okolja v katerem dela ter od zunanjih faktorjev in vplivov iz okolja. O ustvarjalnosti in inovativnosti lahko govorimo na treh ravneh: na ravni posameznika, timov in organizacij. Znotraj vsake ravni so različni dejavniki, ki vplivajo na ustvarjalnost in inovativnost posameznikov, timov in organizacije na splošno. Vsaka organizacija je lahko inovativna, vendar je predpogoj vpeljava inovativne miselnosti na vse ravni podjetja. Zdi se, da je v storitveni panogi težje doseči ustvarjalnost in inovativnost, saj slednji nista neposredno povezani s produkti, ki jih podjetje ponuja. V nalogi obravnavamo bančno panogo na primeru Banke Zadovoljnih d.d.. Ugotavljamo, da obravnavana banka ne sodi med inovativna podjetja. Še več, stopnja inovativnosti je na nizki ravni tako na ravni posameznikov, na ravni timov, kot na ravni organizacije. Nizka je tudi inovativna klima. Obstajajo številne metode za dvig ustvarjalnosti in inovativnosti pri delu ter metode merjenja slednjih. Tako obravnavani banki ponujamo rešitve za doseganje inovativne miselnosti ter za spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti zaposlenih. Slednje bo vodilo do stvaritve inovativne banke, kar ji bo omogočilo dolgoročno rast in razvoj na nepredvidljivem in turbulentem tržišču.
Ključne besede: ustvarjalnost, inovativnost, zaposleni, timi, organizacija, banka
Objavljeno: 23.05.2014; Ogledov: 1101; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (813,12 KB)

8.
TIMSKO DELO V PODJETJU X
Svjetlana Drinić, 2014, diplomsko delo

Opis: Timsko delo je eden od glavnih dejavnikov, ki je pomemben za uspeh podjetij. Vsak tim je sestavljen iz raznolikih članov oziroma posameznikov, ki s svojimi idejami in rešitvami spodbujajo k večji inovativnosti in razvoju podjetij. Vsak član tima igra svojo vlogo v timu. Zato je zelo pomembno, kakšni so medsebojni odnosi ter kakšna je komunikacija med posameznimi člani. S tem se izognejo konfliktom znotraj tima. Kar pa ta lahko predstavlja velik problem v timu. V prvem delu diplomske naloge smo teoretično predstavili, kaj pravzaprav je timsko delo, vloge timskega dela, kako je timsko delo sestavljeno, zakaj namreč pride do konflikta, kakšno je timsko komuniciranje. Opredelili smo cilje diplomske naloge. V drugem empiričnem delu je bil poudarek na raziskavi o timskem delu v podjetju X. Kjer smo s pomočjo ankete podrobno raziskali o timskem delu v podjetju. V raziskovalni anketi smo dali poudarek na učinkovitost timskega dela. Dobljene rezultate smo uporabili za odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja, kjer smo testirali hipoteze na izbrane trditve glede na spol. V zaključku smo strnili najpomembnejše ugotovitve celotne diplomske naloge.
Ključne besede: timi, timsko delo, timsko komuniciranje, prednosti in slabosti tima.
Objavljeno: 06.05.2014; Ogledov: 2911; Prenosov: 750
.pdf Celotno besedilo (773,49 KB)

9.
SPREMEMBA ORGANIZACIJSKE STRUKTURE IN IZBOLJŠANJE POSLOVANJA DRUŽBE »X«
Jure Kolarič, 2012, magistrsko delo

Opis: Veliko podjetij želi izboljšati svoje poslovanje zato smo mnenja, da je sprememba organizacijske strukture nujna. S pravilno zastavljenimi cilji ter načrtno izbranimi načini in pristopi lahko podjetje tudi v kriznem obdobju uspešno premaguje ovire. Sprememba organizacijske strukture predstavlja korenite spremembe, v večini primerov pa so povezane s poslovanjem podjetja, tako znotraj kot tudi navzven. Organizacijska struktura predstavlja sliko podjetja in v njem razporejene vloge, ter dolžnosti in odgovornosti zaposlenih. V njej morajo biti jasno izražene povezave nadrejeni-podrejeni. Vendar pa struktura predstavlja širok pojem v delovanju organizacije, zato smo v okviru magistrskega dela predstavili nam najpomembnejše lastnosti, ki na kakršenkoli način označujejo organizacijo in organizacijsko strukturo. Te spremembe se pojavljajo tako v manjših podjetjih, kot tudi v velikih podjetjih, vendar pa vse v osnovi potekajo na podoben način. To pomeni, da je pred vsakimi spremembi potrebno nujno proučiti trenutno stanje, kakor tudi pripraviti plan sprememb, ki bo vodilo k njegovemu uresničevanju. S pomočjo plana se začrta pot izvajanja sprememb. Vendar pa se v podjetjih vse premalo zavedajo, da je tako zahtevne spremembe potrebno prepustiti strokovnjakom na omenjenem področju, ki s pravim pristopom in načinom dela prepoznajo sleherno točko, v kateri se lahko pojavijo težave. S pomočjo različnih avtorjev smo predstavili pomen in značilnosti organizacijske strukture, ki nas je spremljala skozi celotno drugo poglavje, v katerem smo podrobno predstavili tudi najpomembnejše organizacijske strukture. Velik poudarek smo namenili prav poglavju organizacijske spremembe podjetja, saj smo v njem želeli predstaviti osnovne značilnosti, kako in na kakšen način se dejansko lotiti omenjenih sprememb. S tem poglavjem smo tudi zaključili prvi del. Drugi del je bil v celoti namenjen predlogu spremembe organizacijske strukture in izboljšanju poslovanju podjetja »X. Ta del je v začetku zajemal predstavitev podjetja z obstoječo organizacijsko strukturo. V nadaljevanju pa smo podrobno predstavili izbran problem, ter rešitve za katere smo prepričani, da se morajo v podjetju nujno izvesti, saj le na podlagi teh uspešno izvedemo celoten projekt. Predstavili smo tudi novo organizacijsko strukturo, ki bo pripomogla k nedvomno boljši povezanosti zaposlenih in, glavnemu cilju, izboljšanju poslovanja podjetja »X«. Mnenja smo da, ko bodo ljudje spoznali, da sprememba organizacijske strukture ne prinaša le slabosti v podjetje, temveč da je to želja k izboljšanju in ohranjanju podjetja, šele takrat bomo dobili vso potrebno podporo tudi širše družbe. Do takrat pa bodo še tako optimistične napovedi »teama strokovnjakov sprememb« za zaposlene le pesimistične napovedi in strmenje v prihodnost..
Ključne besede: dejavniki, kontrola, kultura, nadzor, oddelek, organizacija, organizacijska struktura, plače, podjetje, povezave, spremembe, timi, ukrepi, vodstvo, zaposleni
Objavljeno: 13.08.2012; Ogledov: 2285; Prenosov: 651
.pdf Celotno besedilo (893,75 KB)

10.
STRATEGIJE IN TAKTIKE ZA OBLIKOVANJE UČINKOVITIH TIMOV V JAVNEM ZAVODU SC MARIBOR
Jožefa Frangeš, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: POVZETEK Zahtevam poslovnega okolja sledijo tudi nove organizacijske oblike dela. Globalizacija svetovnega gospodarstva spreminja obstoječa pravila konkurenčne tekme in usmerja podjetja v osvajanje svetovno primerljivih metod in tehnik dela. Hiter napredek znanja, informacijske tehnologije in porast števila zahtevnosti in raznolikosti potreb uporabnikov storitev na področju Komisij za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami (KUOPP), je privedlo do nujnosti po oblikovanju nove organizacije timskega dela v skladu s sprejeto zakonodajo tudi v Svetovalnem centru za otroke, mladostnike in starše Maribor (SC Maribor). V magistrski nalogi izpostavljamo problem, ki se nanaša na spremembo organizacije dela v KUOPP. Delo na področju KUOPP sodi v redno temeljno dejavnost zavoda in zagotavlja 10% prihodkov od celotne dejavnosti. V kolikor se zavod ne bi prilagodil zahtevam zakonodajalca-delodajalca, bi izgubil del redne dejavnosti. Posledično bi to pomenilo oženje redne dejavnosti, nižje osebne dohodke in izgubo delovnih mest. Javni zavod SC Maribor je moral v zelo kratkem času izdelati novo strategijo timskega dela, ki je zajela zakonodajne spremembe, s katerimi bi se zagotovila večja učinkovitost, dinamičnost in konkurenčnost dela v KUOPP. Zaposleni so se z novo strategijo oblikovanja timskega dela in organizacijskimi spremembami soočili tako, da so pristopili k reševanju problema celovito in strokovno. Pomembno vlogo pri izpeljavi projekta so odigrale organizacijske sposobnosti vodstva, visoka strokovnost zaposlenih, dolgoletna praksa ter pripravljenost na dodatna usposabljanja. V SC Maribor je timsko delo organizirana aktivnost, katere smisel je sodelovanje skupine ljudi in njihovo prizadevanje za skupni cilj. V timsko delo na SC Maribor na področju Komisij za razvrščanje otrok s posebnimi potrebami so vključeni psihologi, zdravniki, defektologi (po potrebi tudi pedagogi, logopedi) z različnimi odgovornostmi, znanji in sposobnostmi. Za uspešno strategijo in taktiko oblikovanja timov na področju KUOPP v SC Maribor sta bila pomembna predvsem dva dejavnika : - prvi dejavnik predstavlja uspeh oblikovanja in vzpostavitev delovanja samega tima, - drugi dejavnik pa obsega pravilno koncipiranje integracije v obstoječo organizacijsko strukturo s poudarkom na uspešnosti ter konkurenčnosti timov. Oblikovanje in vzpostavitev delovanja timov oziroma senatov v SC Maribor na področju KUOPP obsega sklope aktivnosti za konstituiranje uspešnega in učinkovitega procesa v timu. Uspešnost in učinkovitost senata pa temelji predvsem na jasno zastavljenem poslanstvu, strategiji in cilju dela v zavodu. Zakonodaja določa namen in naloge za katero je senat ustanovljen in katerim se mora zavod v celoti prilagoditi. Pri samem oblikovanju in delovanju timov v senatih na področju KUOPP v SC Maribor pri timskem delu vlada določena napetost in kreativna energija. To kreativnost in napetost pa je potrebno nenehno usmerjati v strokovne in poslovne dosežke. Delovanje SC Maribor na področju dela KUOPP je močno povezano z začrtano strategijo podjetja, zato je eden izmed kazalnikov uspešnosti dela zadovoljstvo uporabnikov in finančni učinki dela.V zavodu je v ospredju vse bolj intelektualni kapital kot neizčrpen vir konkurenčne prednosti in uspešnosti.
Ključne besede: strategija, timi, taktike
Objavljeno: 30.06.2011; Ogledov: 1771; Prenosov: 333
.pdf Celotno besedilo (4,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici