| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza timskega dela v projektnem okolju : diplomsko delo univerzitetnega študija
Rok Gabrovšek, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: projekti, timi, timsko delo
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2675; Prenosov: 479
.pdf Celotno besedilo (741,00 KB)

2.
IZDELAVA PREDLOGA MODELA KOMUNICIRANJA TIMOV MEDICINSKEGA OSEBJA KLINIKE ZA INFEKCIJSKE BOLEZNI IN VROČINSKA STANJA
Teja Šavor, 2009, diplomsko delo

Opis: V sodobnem svetu prihajajo v ospredje sodelovalni način dela, odprta komunikacija in hiter prenos informacij. Vse to nas sili, da spreminjamo obstoječe hierarhične organizacijske strukture v vertikalne — sodelovalne in zaposlenemu prijazne organizacije. Zdravstveni sistem, ki je v zgodovini, temeljil na hierarhiji, se je začel soočati s težnjo po spremembi zato, da bi delež poklicnih skupin vrednotili enakovredno ter omogočili strokovnjakom samostojno delo, podprto z aktivnim sodelovanjem članov različnih poklicnih skupin. Naša pozornost je bila usmerjena v raziskovanje komuniciranja medicinskega osebja na Infektologiji za odrasle, Hospitalni oddelek IV Klinike za infekcijske bolezni in vročinska stanja v Ljubljani. Obstoječe stanje smo ugotavljali na podlagi anketnega vprašalnika, ki ga je izpolnilo enaintrideset zdravstvenih delavcev (zdravniki, medicinske sestre in fizioterapevti ter zdravstveni tehniki). Ker je bila velikost vzorcev posameznih poklicnih skupin premajhna, da bi med odgovori dobili statistično značilne razlike, smo prikazali procentualni odnos med podatki, izračunan s pomočjo programa Microsoft Excel. Predlog izdelave modela, je ob upoštevanju rezultatov ankete, predvidel izboljšanje na področju komuniciranja med poklicnimi delovnimi skupinami, uvedbo sestankov poklicnih skupin, ter izboljšan način sodelovanja in predajanja informacij med poklicnimi skupinami.
Ključne besede: komunikacija, sodelovanje, zdravstveni timi, informiranje
Objavljeno: 07.01.2010; Ogledov: 1475; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (758,55 KB)

3.
Policist v vlogi socialnega delavca : diplomsko delo
Robert Horvat, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: policija, policijsko delo, policisti, socialno delo, socialni delavci, multidisciplinarni timi, žrtve
Objavljeno: 23.08.2010; Ogledov: 1278; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (471,54 KB)

4.
VODENJE IN OBLIKOVANJE PODJETNIŠKEGA TIMA S STRANI PODJETNIKOV IN PODJETNIC
Tjaša Vogrin, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Pri vodenju podjetja se odražajo različne lastnosti posameznikov, tako tistih, ki sodelujejo v timih in tistih, ki le-te vodijo. V diplomskem seminarju smo proučevali te lastnosti in skušali ugotoviti, v katerih se podjetnice bistveno razlikujejo od podjetnikov. Moški in ženske imajo različne osebnosti že zaradi vzgoje v otroštvu, a vendar smo lahko v raziskavi ugotovili, da oboji dajejo preferenco podobnim lastnostim, ki so potrebne pri vodenju podjetja in njegovih skupin. Zaradi tega lahko trdimo, da je za uspešno vodenje potrebna kombinacija žensko-moških lastnosti. Žal pa si med seboj niso enakopravni, saj v diplomskem seminarju ugotavljamo, da je diskriminacija spolov še vedno prisotna, pri čemer so ženske tiste, ki imajo v rokah manj adutov. Potrebno je v celoti odpraviti misel, da so ženske le gospodinje in da so na vodilnih položajih uspešnejši moški, tako bo marsikatera ženska postala bolj drzna, ter še z večjo vnemo hitela proti svojim ciljem.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: podjetništvo, lastnosti podjetnikov, lastnosti podjetnic, žensko podjetništvo, delovni timi, lastnosti članov tima.
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 1346; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

5.
ANALIZA USPEŠNOSTI SPODBUJANJA, ISKANJA IN REALIZACIJE POSLOVNIH ZAMISLI NA PRIMERU PODJETJA SLEM, d.o.o.
Alenka Ramšak, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Ustvarjalnost je boj za preživetje, obstoj podjetja. Potrebno je spodbujati ustvarjalnost in ga celo nagrajevati, saj je to motivacija za zaposlene. Motivacija zaposlenih je lahko različna, eni se bodo bolj potrudili, če bodo vedeli, da gre za denarno nagrado, drugim bo več pomenil skupen uspeh in zadovoljstvo, da je nekaj ustvaril. Potrebno je, da vodja ustvarjalnih skupin pozna svoje "ustvarjalce" in jih zna spodbuditi in motivirati, da bodo produktivni pri iskanju novih izboljšav — idej, ki bodo lahko v podjetju prinašala dobiček in uspehe. Pri tem se lahko poslužujemo različnih tehnik za iskanje oziroma spodbujanje idej. Diplomski seminar je sestavljen iz dveh delov. V prvem delu smo predstavili teoretična spoznanja. Spoznali smo pojem ideje, ustvarjalnost, ustvarjalni proces, proučili smo različne tipe tehnik generiranja idej: individualne, skupinske, analitične in celostne. Tehnike nam ne služijo vedno le pri iskanju novih idej, ampak služijo tudi za iskanje idej, kako nekaj izboljšati, nadgraditi. Pri tehnikah se lahko povežejo sodelujoči v skupine in skupinsko tuhtajo ter iščejo izboljšave. "Več glav več ve", pravijo. Med tehnikami lahko najdemo tudi posamezne tehnike, ki dajo možnost ljudem, ki ne želijo razmišljati na glas. Zapisujejo si svoje ideje in jih potem predstavijo. Ob vseh teh tehnikah, ki smo jih navedli v diplomskem seminarju, je potrebna v podjetju tudi prava klima, dobro in pozitivno delovno okolje. Pri vsem tem je v podjetju potreben tudi dober vodja, ki da svojim zaposlenim vzpodbude za ustvarjalnost. Pojavi se kar nekaj različic pri vodstvenih strukturah med podjetniki, notranjimi podjetniki in managerji. Notranji podjetniki so ena izmed rešitev za podjetje, ki ima ljudi, ki stojijo za novimi proizvodi in imajo zelo močno motivacijo za povezavo v skupine in nove dosežke. Notranji podjetniki morajo biti zelo razgledani in morajo dati velik poudarek sposobnostim za delo v skupini. Pripravljeni morajo biti na vse uspehe in padce, iz vsakega delavca morajo narediti zmagovalca in ga spodbuditi za dosežke, sanjati morajo z odprtimi očmi in biti inovativni ter vztrajni, da projekt speljejo od zasnove do realizacije. Z dobro idejo se vedno začne dobra skupina, ki dela na realizaciji, jedro vsega ustvarjanja je dober poslovni načrt, s katerimi se predstavi podjetje oz. skupina ustvarjalcev, najprej ljudem, ki bodo finančno in materialno pripomogli k realizaciji zasnovane ideje. Nobena pot ni ravna, na vseh poteh nas čakajo vzpetine in doline. Ravno tako je z idejo, ki se lahko v trenutku zdi dobra, a se kasneje na poti realizacije ustavi, vendar ne smemo prenehati in pustiti, da nam ovire zaprejo pot. Z vsem elanom in pozitivnim mišljenjem moramo iz ene ideje najti drugo in najti rešitev, da bo naša prvotna ideja zasijala v uspeh. V drugem, praktičnem delu diplomskega seminarja smo predstavili podjetje Slem, d. o .o., in proučili, kako v njihovem podjetju krojijo ideje, ali so jim pomembne za njihovo delovanje, kaj menijo o spodbujanju iskanja idej za boljše proizvode/storitev med zaposlenimi. "Kar seješ, to žanješ", je stara modrost, ki v podjetniškem svetu nemalokrat drži. Če bomo sejali dobre ideje na pravo polje, bodo le-te imele dober uspeh ne le na našem trgu, ampak tudi v svetu.
Ključne besede: podjetniška ideja, ustvarjalni proces, tehnike ustvarjalnega mišljenja, invencija, inovacija, motivacija, skupine, timi, notranje podjetništvo, poslovni načrt
Objavljeno: 24.05.2011; Ogledov: 2191; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (532,31 KB)

6.
STRATEGIJE IN TAKTIKE ZA OBLIKOVANJE UČINKOVITIH TIMOV V JAVNEM ZAVODU SC MARIBOR
Jožefa Frangeš, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: POVZETEK Zahtevam poslovnega okolja sledijo tudi nove organizacijske oblike dela. Globalizacija svetovnega gospodarstva spreminja obstoječa pravila konkurenčne tekme in usmerja podjetja v osvajanje svetovno primerljivih metod in tehnik dela. Hiter napredek znanja, informacijske tehnologije in porast števila zahtevnosti in raznolikosti potreb uporabnikov storitev na področju Komisij za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami (KUOPP), je privedlo do nujnosti po oblikovanju nove organizacije timskega dela v skladu s sprejeto zakonodajo tudi v Svetovalnem centru za otroke, mladostnike in starše Maribor (SC Maribor). V magistrski nalogi izpostavljamo problem, ki se nanaša na spremembo organizacije dela v KUOPP. Delo na področju KUOPP sodi v redno temeljno dejavnost zavoda in zagotavlja 10% prihodkov od celotne dejavnosti. V kolikor se zavod ne bi prilagodil zahtevam zakonodajalca-delodajalca, bi izgubil del redne dejavnosti. Posledično bi to pomenilo oženje redne dejavnosti, nižje osebne dohodke in izgubo delovnih mest. Javni zavod SC Maribor je moral v zelo kratkem času izdelati novo strategijo timskega dela, ki je zajela zakonodajne spremembe, s katerimi bi se zagotovila večja učinkovitost, dinamičnost in konkurenčnost dela v KUOPP. Zaposleni so se z novo strategijo oblikovanja timskega dela in organizacijskimi spremembami soočili tako, da so pristopili k reševanju problema celovito in strokovno. Pomembno vlogo pri izpeljavi projekta so odigrale organizacijske sposobnosti vodstva, visoka strokovnost zaposlenih, dolgoletna praksa ter pripravljenost na dodatna usposabljanja. V SC Maribor je timsko delo organizirana aktivnost, katere smisel je sodelovanje skupine ljudi in njihovo prizadevanje za skupni cilj. V timsko delo na SC Maribor na področju Komisij za razvrščanje otrok s posebnimi potrebami so vključeni psihologi, zdravniki, defektologi (po potrebi tudi pedagogi, logopedi) z različnimi odgovornostmi, znanji in sposobnostmi. Za uspešno strategijo in taktiko oblikovanja timov na področju KUOPP v SC Maribor sta bila pomembna predvsem dva dejavnika : - prvi dejavnik predstavlja uspeh oblikovanja in vzpostavitev delovanja samega tima, - drugi dejavnik pa obsega pravilno koncipiranje integracije v obstoječo organizacijsko strukturo s poudarkom na uspešnosti ter konkurenčnosti timov. Oblikovanje in vzpostavitev delovanja timov oziroma senatov v SC Maribor na področju KUOPP obsega sklope aktivnosti za konstituiranje uspešnega in učinkovitega procesa v timu. Uspešnost in učinkovitost senata pa temelji predvsem na jasno zastavljenem poslanstvu, strategiji in cilju dela v zavodu. Zakonodaja določa namen in naloge za katero je senat ustanovljen in katerim se mora zavod v celoti prilagoditi. Pri samem oblikovanju in delovanju timov v senatih na področju KUOPP v SC Maribor pri timskem delu vlada določena napetost in kreativna energija. To kreativnost in napetost pa je potrebno nenehno usmerjati v strokovne in poslovne dosežke. Delovanje SC Maribor na področju dela KUOPP je močno povezano z začrtano strategijo podjetja, zato je eden izmed kazalnikov uspešnosti dela zadovoljstvo uporabnikov in finančni učinki dela.V zavodu je v ospredju vse bolj intelektualni kapital kot neizčrpen vir konkurenčne prednosti in uspešnosti.
Ključne besede: strategija, timi, taktike
Objavljeno: 30.06.2011; Ogledov: 1516; Prenosov: 307
.pdf Celotno besedilo (4,39 MB)

7.
SPREMEMBA ORGANIZACIJSKE STRUKTURE IN IZBOLJŠANJE POSLOVANJA DRUŽBE »X«
Jure Kolarič, 2012, magistrsko delo

Opis: Veliko podjetij želi izboljšati svoje poslovanje zato smo mnenja, da je sprememba organizacijske strukture nujna. S pravilno zastavljenimi cilji ter načrtno izbranimi načini in pristopi lahko podjetje tudi v kriznem obdobju uspešno premaguje ovire. Sprememba organizacijske strukture predstavlja korenite spremembe, v večini primerov pa so povezane s poslovanjem podjetja, tako znotraj kot tudi navzven. Organizacijska struktura predstavlja sliko podjetja in v njem razporejene vloge, ter dolžnosti in odgovornosti zaposlenih. V njej morajo biti jasno izražene povezave nadrejeni-podrejeni. Vendar pa struktura predstavlja širok pojem v delovanju organizacije, zato smo v okviru magistrskega dela predstavili nam najpomembnejše lastnosti, ki na kakršenkoli način označujejo organizacijo in organizacijsko strukturo. Te spremembe se pojavljajo tako v manjših podjetjih, kot tudi v velikih podjetjih, vendar pa vse v osnovi potekajo na podoben način. To pomeni, da je pred vsakimi spremembi potrebno nujno proučiti trenutno stanje, kakor tudi pripraviti plan sprememb, ki bo vodilo k njegovemu uresničevanju. S pomočjo plana se začrta pot izvajanja sprememb. Vendar pa se v podjetjih vse premalo zavedajo, da je tako zahtevne spremembe potrebno prepustiti strokovnjakom na omenjenem področju, ki s pravim pristopom in načinom dela prepoznajo sleherno točko, v kateri se lahko pojavijo težave. S pomočjo različnih avtorjev smo predstavili pomen in značilnosti organizacijske strukture, ki nas je spremljala skozi celotno drugo poglavje, v katerem smo podrobno predstavili tudi najpomembnejše organizacijske strukture. Velik poudarek smo namenili prav poglavju organizacijske spremembe podjetja, saj smo v njem želeli predstaviti osnovne značilnosti, kako in na kakšen način se dejansko lotiti omenjenih sprememb. S tem poglavjem smo tudi zaključili prvi del. Drugi del je bil v celoti namenjen predlogu spremembe organizacijske strukture in izboljšanju poslovanju podjetja »X. Ta del je v začetku zajemal predstavitev podjetja z obstoječo organizacijsko strukturo. V nadaljevanju pa smo podrobno predstavili izbran problem, ter rešitve za katere smo prepričani, da se morajo v podjetju nujno izvesti, saj le na podlagi teh uspešno izvedemo celoten projekt. Predstavili smo tudi novo organizacijsko strukturo, ki bo pripomogla k nedvomno boljši povezanosti zaposlenih in, glavnemu cilju, izboljšanju poslovanja podjetja »X«. Mnenja smo da, ko bodo ljudje spoznali, da sprememba organizacijske strukture ne prinaša le slabosti v podjetje, temveč da je to želja k izboljšanju in ohranjanju podjetja, šele takrat bomo dobili vso potrebno podporo tudi širše družbe. Do takrat pa bodo še tako optimistične napovedi »teama strokovnjakov sprememb« za zaposlene le pesimistične napovedi in strmenje v prihodnost..
Ključne besede: dejavniki, kontrola, kultura, nadzor, oddelek, organizacija, organizacijska struktura, plače, podjetje, povezave, spremembe, timi, ukrepi, vodstvo, zaposleni
Objavljeno: 13.08.2012; Ogledov: 1824; Prenosov: 588
.pdf Celotno besedilo (893,75 KB)

8.
TIMSKO DELO V PODJETJU X
Svjetlana Drinić, 2014, diplomsko delo

Opis: Timsko delo je eden od glavnih dejavnikov, ki je pomemben za uspeh podjetij. Vsak tim je sestavljen iz raznolikih članov oziroma posameznikov, ki s svojimi idejami in rešitvami spodbujajo k večji inovativnosti in razvoju podjetij. Vsak član tima igra svojo vlogo v timu. Zato je zelo pomembno, kakšni so medsebojni odnosi ter kakšna je komunikacija med posameznimi člani. S tem se izognejo konfliktom znotraj tima. Kar pa ta lahko predstavlja velik problem v timu. V prvem delu diplomske naloge smo teoretično predstavili, kaj pravzaprav je timsko delo, vloge timskega dela, kako je timsko delo sestavljeno, zakaj namreč pride do konflikta, kakšno je timsko komuniciranje. Opredelili smo cilje diplomske naloge. V drugem empiričnem delu je bil poudarek na raziskavi o timskem delu v podjetju X. Kjer smo s pomočjo ankete podrobno raziskali o timskem delu v podjetju. V raziskovalni anketi smo dali poudarek na učinkovitost timskega dela. Dobljene rezultate smo uporabili za odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja, kjer smo testirali hipoteze na izbrane trditve glede na spol. V zaključku smo strnili najpomembnejše ugotovitve celotne diplomske naloge.
Ključne besede: timi, timsko delo, timsko komuniciranje, prednosti in slabosti tima.
Objavljeno: 06.05.2014; Ogledov: 1609; Prenosov: 336
.pdf Celotno besedilo (773,49 KB)

9.
USTVARJALNO OKOLJE IN INOVATIVNOST PRI DELU V BANKI ZADOVOLJNIH D.D.
Tanja Gregl, 2014, magistrsko delo

Opis: Biti konkurenčen na tržišču in biti v nečem boljši od drugih je dandanes, na hitro spreminjajočem se in turbulentnem tržišču, izredno težko. Dodani vrednosti podjetja lahko zagotovo pripomorejo tudi zaposleni, s svojimi idejami in inovacijami. Ustvarjalen zaposleni lahko pripomore k spremembam, ki vodijo v boljše in izboljšane procese. Spremembe pa so »gonilo razvoja«, ki vodijo do napredka in rasti. Ustvarjalnost, ki pomeni generiranje novih idej, je predpogoj za inovativnost. Namreč pri inovativnosti gre za koristno uporabo generiranih novih idej. Vsak človek je lahko ustvarjalen. Ustvarjalnost in inovativnost zaposlenih sta odvisni od številnih dejavnikov in virov znotraj posameznika, od delovnega okolja v katerem dela ter od zunanjih faktorjev in vplivov iz okolja. O ustvarjalnosti in inovativnosti lahko govorimo na treh ravneh: na ravni posameznika, timov in organizacij. Znotraj vsake ravni so različni dejavniki, ki vplivajo na ustvarjalnost in inovativnost posameznikov, timov in organizacije na splošno. Vsaka organizacija je lahko inovativna, vendar je predpogoj vpeljava inovativne miselnosti na vse ravni podjetja. Zdi se, da je v storitveni panogi težje doseči ustvarjalnost in inovativnost, saj slednji nista neposredno povezani s produkti, ki jih podjetje ponuja. V nalogi obravnavamo bančno panogo na primeru Banke Zadovoljnih d.d.. Ugotavljamo, da obravnavana banka ne sodi med inovativna podjetja. Še več, stopnja inovativnosti je na nizki ravni tako na ravni posameznikov, na ravni timov, kot na ravni organizacije. Nizka je tudi inovativna klima. Obstajajo številne metode za dvig ustvarjalnosti in inovativnosti pri delu ter metode merjenja slednjih. Tako obravnavani banki ponujamo rešitve za doseganje inovativne miselnosti ter za spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti zaposlenih. Slednje bo vodilo do stvaritve inovativne banke, kar ji bo omogočilo dolgoročno rast in razvoj na nepredvidljivem in turbulentem tržišču.
Ključne besede: ustvarjalnost, inovativnost, zaposleni, timi, organizacija, banka
Objavljeno: 23.05.2014; Ogledov: 773; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (813,12 KB)

10.
Motivacija v samoorganizirajočih timih pri agilnem razvoju programske opreme
Boštjan Grašič, 2016, magistrsko delo

Opis: Razvoj programske opreme je kreativen in umsko intenziven proces, ki ga je težko kvantitativno ovrednotiti in nadzorovati. Eden izmed pomembnih dejavnikov, ki vplivajo na proces razvoja programske opreme, je motivacija. Raziskave kažejo, da motivacija pomembno vpliva na različne vidike uspeha IT projektov, kot so doseganje projektnih rokov, produktivnost, skladnost s proračunom, nizka fluktuacija zaposlenih ter nizki izostanki od dela. V magistrskem delu obravnavamo vidik motivacije pri agilnem razvoju programske opreme. Empirična raziskava predstavlja osrednji del našega raziskovalnega dela. Na osnovi pregleda literature smo identificirali dejavnike motiviranja, katerih vpliv na motivacijo smo raziskali v empirični raziskavi. Izvedli smo anketo na 116-ih članih agilnih razvojnih timov v treh organizacijah, ki se ukvarjajo z razvojem programske opreme. Rezultate smo obdelali ter analizirali z orodji za statistično obdelavo podatkov. Na osnovi teoretičnih izhodišč in rezultatov empirične raziskave smo izdelali model motivacije pri agilnem razvoju programske opreme (MARPO). Model MARPO smo aplicirali na metodologijo Scrum ter pripravili priporočila za vzpostavitev in ohranjanje motivacije pri agilnem razvoju programske opreme.
Ključne besede: motivacija, motivacija timov, samoorganizirajoči timi, timsko delo, razvoj programske opreme, Scrum, agilni razvoj
Objavljeno: 16.12.2016; Ogledov: 438; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici