1. Poslovni načrt tattoo studia Eli's InkEli Brelih, 2023, diplomsko delo Opis: Ustanovitev podjetja je pomembna priložnost za posameznike, ki so ambiciozni, strastni in predani svojemu delu. Cilj poslovnega načrta je s premišljenim pristopom pokazati izvedljivost in potencialni komercialni uspeh tattoo studia Eli's Ink.
Teoretični del študija je obsegal pregled relevantne literature iz različnih virov in pridobivanje znanja o podjetništvu, tetoviranju in različnih organizacijskih strukturah podjetij. Empirični del je obsegal anketni vprašalnik za preverjanje hipotez, odgovore na raziskovalna vprašanja in razgovor s specialistom družinske medicine.
Z analizo rezultatov smo pridobili dragocen vpogled v potrebe in želje potencialnih strank, identificirali demografsko ciljno skupino in preučili dejavnike, ki vplivajo na proces odločanja posameznikov, ki se želijo tetovirati. Te ugotovitve so imele ključno vlogo pri nadaljnjem razvoju poslovnega načrta. Ključne besede: poslovni načrt, tetoviranje, podjetništvo Objavljeno v DKUM: 25.09.2023; Ogledov: 455; Prenosov: 161 Celotno besedilo (1,69 MB) |
2. Razvoj poslovne ideje za tattoo studioSara Zornada, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi preučujemo možnost uresničitve poslovne ideje za podjetje, ki se ukvarja s trajno poslikavo in prebadanjem telesa. V teoretičnem delu opredelimo teoretično ozadje pojmov podjetništvo, poslovna ideja, poslovni načrt in kultura tetoviranja, v empiričnem delu pa opravimo raziskave trga in že obstoječe konkurence ter podamo predlog poslovne ideje za tattoo studio. Ugotovili smo, da je povpraševanje po storitvah, ki jih nudi tattoo studio, veliko in da nenehno narašča. Zato bi našo poslovno idejo s ponudbo kakovostnih storitev dejansko uresničili v praksi. Ključne besede: podjetništvo, poslovna ideja, tetoviranje, analiza trga Objavljeno v DKUM: 07.04.2023; Ogledov: 692; Prenosov: 91 Celotno besedilo (2,39 MB) |
3. Razvoj novih stilov v umetnosti tetoviranjaIna Lutarič, 2019, magistrsko delo Opis: Tetoviranje je skozi zgodovino nenehno spreminjalo svoj status – od nesprejemljivega do dela vsakdana. V teoretičnem delu smo orisali vzpone in padce priljubljenosti tetoviranja od 19. stoletja do danes. Priljubljenost tetoviranja je danes zelo visoka, povezuje pa se s sodobnimi trendi in popularno kulturo. K priljubljenosti pripomorejo tudi mediji in socialna omrežja, ki nam narekujejo trende, sodobno modo in navsezadnje tudi naše življenje. Ugotavljali smo, kako se tetoviranje vključuje in izraža v sodobno likovno umetnost tako po svetu kot v Sloveniji in tudi ali se ga lahko dojema kot umetniško prakso. Proučili smo namen tetovaže in njen pomen ter ikonografijo. Dotaknili smo se tudi prihodnosti, kjer bodo tatuji zmogli veliko več, kot zmorejo danes. Orisali smo nekaj primerov novih stilov novih stilov v tetoviranju in pojasnili razliko med tetovatorjem in tatu umetnikom. Raziskavo smo zasnovali preko intervjujev, kjer smo intervjuvali izbrane tatu umetnike, preko analize izločili enega, ki v Sloveniji zastopa pojem tatu umetnika. V praktičnem delu smo zasnovali lastno, avtorsko predlogo za tatu, pri kateri smo se ozirali predvsem na spoznanja teoretičnega dela, raziskave in definicij o tatu umetnikih. Ključne besede: tetoviranje, umetnost tetoviranja, razvoj stilov, novi stili, sodoben tatu, umetniški tatu, tatu umetnik, tetovator Objavljeno v DKUM: 11.03.2019; Ogledov: 1684; Prenosov: 211 Celotno besedilo (2,02 MB) |
4. UMETNOST TETOVIRANJA NEKOČ IN DANESDoroteja Širovnik, 2012, diplomsko delo Opis: Tetoviranje je dejavnost, stara kot človeštvo samo. Je dejavnost, ki ni nikoli nehala delovati in obstajati, bila je prisotna na različnih delih sveta, ponekod v večji meri, drugod v manjši. Še danes je izredno aktivna in popularna. V prvem, teoretičnem delu smo spoznavali in odkrivali dokaze o začetkih tetoviranja, o tehniki, orodju in motivih. Zanimali so nas razlogi za tovrstno krašenje telesa in še drugačni načini krašenja, kot je kavterizacija (namerno povzročene opekline) in skarifikacija ali brazgotinjenje. Na temelju poglobljenega študija literature smo raziskovali umetnost tetoviranja skozi čas in se spraševali, od kod je nastala beseda tattoo. V empiričnem delu smo izvedli anketo in uporabili tehniko vezane ankete, podatke pa smo obdelali s frekvenčno distribucijo (grafični prikazi). Raziskavo v obliki ankete smo izvedli marca in aprila 2012. Anketa je bila narejena v računalniškem programu Google docs in je bila razposlana preko družabnega omrežja Facebook na anonimne naslovnike. Ugotavljali smo, ali je tetoviranje še danes aktivno, koliko so v povprečju stari posamezniki, ko se odločijo za tatu, zakaj se odločijo oziroma zakaj jih to ne zanima, če niso tetovirani. Na temelju vprašalnika smo spoznali, da je tetoviranje še danes močno prisotno v družbi, sploh v zgodnjih dvajsetih letih. Še vedno pa imajo tatuji nek slabšalen prizvok in marsikdo misli, da se tako označujejo kvečjemu motoristi, kriminalci ali pripadniki nižjega razreda. Z afirmacijo tatujev pri filmskih, športnih zvezdah in drugih medijskih osebnostih tetovaže pridobivajo na vrednosti. Veliko je tetovaž, ki so samo dekorativnega značaja, ker je posamezniku določen tatu samo všeč. A kljub temu še ima večina tetovaž neko globlje ozadje, nek morebiti izrazito intimno zavezujoč pomen, za katerega ve le tisti, ki tetovažo nosi. Ključne besede: tetoviranje, tehnike, orodja, motivi, kavterizacija, skarifikacija, anketa Objavljeno v DKUM: 25.07.2012; Ogledov: 3839; Prenosov: 602 Celotno besedilo (2,20 MB) |