| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 75
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
RAZLIKA V MOTORIČNIH SPOSOBNOSTIH OTROK PRVEGA RAZREDA OSNOVNE ŠOLE, KI SO OBISKOVALI VRTEC IN OTROK, KI VRTCA NISO OBISKOVALI
Karin Lah, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo na podlagi rezultatov testiranja motoričnih sposobnosti želeli ugotoviti, ali obstajajo razlike v motoričnih sposobnostih med otroki, ki so obiskovali vrtec, in otroki, ki vrtca niso obiskovali. V teoretičnem delu je predstavljen gibalni razvoj otroka ter vpliv staršev, okolja in vrtca na razvoj motoričnih sposobnosti. Za pridobivanje rezultatov smo uporabili osem motoričnih testov, s katerimi smo ugotavljali razvitost sposobnosti ravnotežja, koordinacije, eksplozivne moči in vzdržljivostne moči. Na podlagi dobljeni rezultatov ugotavljamo, da med dečki in deklicami ni bistvenih razlik v motoričnih sposobnostih. Ugotavljamo tudi, da imajo otroci prvih razredov osnovne šole, ki so obiskovali vrtec, boljše razvito ravnotežje. V ostalih izmerjenih motoričnih sposobnostih nismo zaznali bistvene razlike med otroki, ki so obiskovali vrtec in otroki, ki vrtca niso obiskovali.
Ključne besede: gibalni razvoj, motorične sposobnosti, predšolski otrok, gibalnošportne dejavnosti, motorični testi.
Objavljeno: 06.07.2009; Ogledov: 2877; Prenosov: 631
.pdf Celotno besedilo (451,78 KB)

6.
RAZVIJANJE MOTORIČNIH SPOSOBNOSTI OTROK S POMOČJO ELEMENTARNIH IGER
Lidija Toš, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomski nalogi »Razvijanje motoričnih sposobnosti otrok s pomočjo elementarnih iger« je v teoretičnem delu posebna pozornost posvečena opisu motoričnih sposobnosti, ki smo jih testirali pri otrocih, starih od štiri do pet let, motoričnemu razvoju otroka v predšolskem obdobju, naravnim oblikam gibanja, njihovi uporabi in namenu ter elementarnim igram, ki so jih izvajali kot vodeno gibalno-športno dejavnost otroci eksperimentalne skupine v obdobju dveh mesecev. V empiričnem delu so predstavljene razlike v rezultatih testiranja motoričnih sposobnosti otrok, ki so bili deležni dodatne gibalno-športne dejavnosti v obliki elementarnih iger, ter otrok, ki teh dejavnosti niso bili deležni. Rezultati raziskave kažejo, da so otroci, ki so v času dveh mesecev v okviru redne gibalno-športne dejavnosti imeli načrtovane in strokovno vodene elementarne igre, dosegli boljše rezultate pri testiranju motoričnih sposobnosti od otrok, ki v tem času niso imeli posebnega poudarka na elementarnih igrah.
Ključne besede: Ključne besede: predšolski otrok, elementarne igre, motorične sposobnosti, motorični testi
Objavljeno: 23.07.2009; Ogledov: 8644; Prenosov: 3025
.pdf Celotno besedilo (444,22 KB)

7.
DOMENSKO SPECIFIČNI MODELIRNI JEZIK ZA KONSTRUKCIJO SEKVENC PRI AVTOMOBILSKIH TESTIH
Tomaž Kos, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje domensko specifične jezike. Opisuje njihov namen, značilnosti, uporabo, prednosti in slabosti. Prav tako je v diplomski nalogi na kratko opisano prevajanje programskih jezikov in generiranje jezikov z generatorji prevajalnikov. Glavni del diplomske naloge pa predstavlja domensko specifični jezik, s pomočjo katerega lahko na hiter in enostaven način generiramo sekvenco za preprost avtomobilski test.
Ključne besede: Prevajalniki, domensko specifični jeziki, avtomobilski testi
Objavljeno: 14.07.2009; Ogledov: 1745; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

8.
NAČRTOVANJE IN IZBIRANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU RUDIS MONT D.O.O.
Lucija Jež, 2009, diplomsko delo

Opis: Med najpomembnejše dejavnosti vsakega uspešnega podjetja lahko štejemo načrtovanje in izbiranje zaposlenih. Če smo zaposlili prave ljudi, se bo to odražalo v rezultatih podjetja, posledično pa bo boljša tudi delovna klima v podjetju. Pravilno izbrani kadri lahko v pravilno sestavljenem timu delajo čudeže. Ti čudeži pa pomenijo dobro tržno pozicijo za podjetje.Še preden pa podjetje sploh začne s pridobivanjem zaposelnih, mora preučiti potrebe po odprtju novega delovnega mesta. Ali je delovno mesto zares potrebno, ali bi kdo od že zaposlenih ustrezal razpisanemu delovnemu mestu, sta vprašanji, ki si ju velja zastaviti. Pri iskanju novih sodelavcev se večrat poslužujemo sredstev javnega obveščanja in raznih zaposlitvenih agencij oziroma zavoda za zaposlovanje, ki namesto nas poiščejo primerne kandidate. To so kandidati, ki ustrezajo naših razpisanim zahtevam. Nato sledi najzahtevnejši korak, ki od nas zahteva tudi ogromno časa. Gre namreč za postopek izbire novih sodelavcev. Kandidate je potrebno dobro spoznati in ugotoviti ali lahko funkcionirajo v našem podjetju. Z vsakim kandidatom opravimo intervju in z najboljšimi tudi testiranje v praksi. Po opravljenem testiranju se moramo skozi ocenjevanje posameznega kandidata odločiti, kateri kandidat je oziroma so najprimernejši za naše podjetje. Pri ocenjevanju je potrebno upoštevati vse točke oziroma lastnosti in znanja, ki smo jih navedli že v samem razpisu za delovno mesto. Sledi zaposlitev izbranega kandidata oziroma kandidatov.
Ključne besede: Kadri, ljudje, kandidati, zaposleni, načrtovanje zaposlenih, izbiranje zaposlenih, sodelavci, intervju, testi, kadrovanje
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 3985; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (461,77 KB)

9.
SPREJEMNI IZPIT V GLASBENO ŠOLO ZAGORJE OB SAVI
Monika Suša, 2010, diplomsko delo

Opis: Glasba je del otrokovega odraščanja, zato je pomembno, da se otrok že od rojstva naprej srečuje z njo ter razvija svoje ritmične in melodične sposobnosti. V teoretičnem delu so opredeljene razlike med glasbenimi sposobnostmi, nadarjenostjo, talentom in muzikalnostjo. Sledi poglavje glasbenih testov, ki so jih sestavljali in izvajali različni raziskovalci in umetniki. Na koncu smo se omejili na dejavnike, ki so pomembni pri sprejemnem izpitu v glasbeno šolo, in na sestavo sprejemnega izpita. V empiričnem delu smo analizirali podatke sprejemnega izpita, ki je potekal v Glasbeni šoli Zagorje ob Savi. Namen analize podatkov je bil ugotoviti, na katerem področju so otroci najuspešnejši in katera področja jim povzročajo težave. Raziskava je pokazala, da je večina otrok, ki se je udeležila sprejemnega preizkusa, glasbeno zelo sposobna. Po pogovoru z ravnateljico Glasbene šole Zagorje ob Savi smo skupaj prediskutirali kriterije, ki so pomembni pri sprejemu otroka na izbrani glasbeni instrument. Le-ti so naslednji: fizične dispozicije (dolžina prstov, oblikovanost zobnega loka, velika pljučna kapaciteta), razvitost melodičnega in ritmičnega posluha, ter na kakšen način se otrok odzove, ko naredi napako.
Ključne besede: glasbene sposobnosti, sprejemni izpit, glasbena šola, glasbeni testi, ritem, melodija
Objavljeno: 22.04.2010; Ogledov: 1974; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (779,44 KB)

10.
TESTIRANJE STATISTIČNIH HIPOTEZ
Jernej Mauko, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni najpomembnejši statistični testi. Na začetku so razloženi osnovni pojmi statistike, ki so potrebni za razumevanje celotnega diplomskega dela. V nadaljevanju je opisano kako potekajo statistični testi, kjer smo se osredotočili na napake, ki se pojavljajo pri testiranju statističnih hipotez ter na stopnjo značilnosti testa. V osrednjem delu so predstavljeni najpomembnejši preizkusi značilnosti. Najprej je predstavljen postopek, s katerim smo predstavili statistične teste, nato smo poglavje razdelili na dva dela. V prvem delu so predstavljeni najpomembnejši parametrični preizkusi značilnosti: testiranje populacijskega povprečja, standardnega odklona, populacijskega deleža, enakosti populacijskih povprečij za dva odvisna in dva neodvisna vzorca, homogenosti varianc, korelacijskega koeficienta, analiza variance (ANOVA). V drugem delu pa so predstavljeni najpomembnejši neparametrični preizkusi značilnosti: prilagoditevni hi-kvadratov test, test z znaki, Wilcoxonov test z rangi, Mann-Whitneyev test, preizkus neodvisnoti s kontingenčno tabelo, Spearmanova korelacija rangov, Friedmanov test in Kruskal-Wallisov test. Za vsak test smo navedli tudi zgled, za katerega smo pri obdelavi podatkov uporabili statistični program SPSS.
Ključne besede: testiranje statističnih hipotez, parametrični statistični testi, neparametrični statistični testi.
Objavljeno: 13.05.2010; Ogledov: 9794; Prenosov: 2679
.pdf Celotno besedilo (371,97 KB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici